Mag ik je doorverwijzen misschien naar het topic wat daar over gaat in flora & fauna?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:37 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hebben jullie toevallig ervaring met de Omega Paw Roll Away?
http://www.diertotaalserv(...)t/10000076/10001241/
Mijn kat Myra gaat veel naar de kattenbak en maakt grote drollen. De kattenbak is dus snel vies bij mij.
Ik wil deze kattenbak bestellen omdat de kattenbak dan wat langer schoon blijft (hopelijk). Iemand ervaring hiermee? En welke kattenbakkorrels gebruiken jullie hierbij?
Ik heb nu al zoooveel soorten kattenbak korrels uitgeprobeerd, maar ze hebben vaak erg veel uitloop (dat er korrels op mn bank liggen), en ze stinken al na 1 dag (dankzij Myra)!
De enige soort dat een beetje redelijk werkt zijn de silica korrels.
Alleen deze zijn weer best prijzig, en de bodem stinkt enorm als ik de korrels weer eruit schep om de bak schoon te maken (van de urine).
Mijn kat is gewoon een viezerik
ps: Ik heb nog een kat, maar daar heb ik geen problemen mee wat betreft de kattenbak.
Heel veel sterktequote:Op donderdag 23 juli 2009 11:49 schreef NatteBever het volgende:
[ afbeelding ]
Puck, helaas vanochtend op de leeftijd van 10 jaar overleden. Ze was al 5 dagen ziek, dierenarts bezoek wees uit dat het of een leverontsteking was, of een tumor. Tijdens het bezoek aan de dierenarts (nu 3 dagen geleden) heeft ze al een zeer zware injectie gehad om een opkikker te krijgen. Het mocht helaas niet baten. Vanaf gisteravond zouden wij een pillenkuur moeten starten die de ontsteking zou remmen. Toen at en dronk ze niets meer en sliep constant. Er was een afspraak gemaakt om vandaag een echo te laten maken, om zo zeker te weten wat er aan de hand was.
Maar wij wisten al genoeg, dit was geen beginnende ontsteking of tumor, aangezien haar conditie zo snel verslechterde. In 5 dagen tijd is ze van een springende, vrolijke, lieve kat veranderd in een stille poes zonder energie. We zouden vanmorgen de dierenarts bellen om haar in te laten slapen, alleen toen was het al te laat..
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef bl0emetjE het volgende:
Onze babietjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linker is Lila en de rechter is Indi ♥♥♥
Het was ook heel vies om die vis aan te pakken, want hij bewoog nog.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:54 schreef NatteBever het volgende:
Thanks Lief-visje, en als we het toch over vissen hebben: die vis is echt nasty op de foto..brrrrr
Aaawwquote:Op donderdag 23 juli 2009 @ 11:49 schreef NatteBever het volgende:
[afbeelding]
Puck, helaas vanochtend op de leeftijd van 10 jaar overleden.
sterkte!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:54 schreef NatteBever het volgende:
Jeetje, wat een inschattingsfout ??quote:Op zondag 26 juli 2009 15:40 schreef Ole het volgende:
Oeh kleine Xena![]()
Mijn kat is al 15, heb geen digitale kleine poezenfoto van hem..
Hij werd meteen al groot trouwens, dierenarts gaf hem een dikke 4 maanden, terwijl hij amper 12 weken was
Hij was ook echt gróóót!quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Bo sliep, hing buiten haar mandje, kiept en blijft liggen. Prrr
Mooie foto's.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:19 schreef PiperMaru het volgende:
We waren Lola kwijt vanmiddag, lag ze in een plooi van het nog onopgemaakte (dek)bed
[ afbeelding ]
Lola op het bed
[ afbeelding ]
Ik ben zo'n fan van de witte plukjes aan d'r oren
Wow, dat is een mooie leeftijd! Gefelicikroel voor de jarige!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:18 schreef Bengeltje het volgende:![]()
![]()
Er is er een JARIG HOERA HOERA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
18 Jaar
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Boopsie
Wat een lief pluizebolletje! Hoe oud is ze nu?quote:Op zondag 26 juli 2009 18:19 schreef PiperMaru het volgende:
We waren Lola kwijt vanmiddag, lag ze in een plooi van het nog onopgemaakte (dek)bed
[ afbeelding ]
Lola op het bed
[ afbeelding ]
Ik ben zo'n fan van de witte plukjes aan d'r oren
Ik ben Nala ook wel eens kwijt geweest.. toen bleek dat ze in de dekbedovertrek gekropen wasquote:Op zondag 26 juli 2009 18:19 schreef PiperMaru het volgende:
Het gaat echt niet goed komen hier als ik de 27 miljoen win en dus groter kan gaan wonenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:22 schreef NatteBever het volgende:
Zat de website van het asiel in Amstelveen te bekijken en ik wil jullie deze niet onthouden
[ afbeelding ]
Ze heten Mees, Meine en Mischa..hoe cute![]()
![]()
![]()
![]()
Het is alleen de bedoeling dat hij hier gewonnen word, ookal komt het dan ook niet goedquote:Op maandag 27 juli 2009 16:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Het gaat echt niet goed komen hier als ik de 27 miljoen win en dus groter kan gaan wonen![]()
Wees blij dat je haar ass nooit zietquote:Op maandag 27 juli 2009 17:36 schreef vahmpcat het volgende:
En Disana wat kijkt ie badass op die laatste foto![]()
![]()
Mooi beestje wel
Haha, wat een grappig beestquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 17:26 schreef Disana het volgende:
Dit is Samarra aka Blokje, een echte Devon Rex. Jaren geleden werd ze zwervend gevonden en het asiel dacht aan ons omdat onze Cornish Rex net was overleden. Ja, wij hadden nog nooit zo'n maffe kat gezien maar we hadden er wel zin in.
Blokje woont hier alweer heel wat jaartjes, ze moet onderhand wel 11 zijn. Het is de gemakkelijkste poes die ik ooit heb gehad. Handzaam omdat ze zo enorm klein is, gemakkelijk omdat je haar overal neer kunt zetten, lief omdat ze heel veel praat en het liefst de hele dag op schoot zit.
Van Devon Rexen wordt gezegd dat ze niet schoon op zichzelf zijn. Dat klopt ook wel: ze heeft het nooit IN de bak gedaan en je ziet haar niet al te vaak poetsen. Als ze heeft gegeten, zitten de etensrestjes vaak nog om haar mond.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die staartquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef MvA83 het volgende:
Onze gekke maine coons!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |