Dat inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Darkomen het volgende:
Volgende keer naar de bedrijfsleider vragen ipv zo'n hulpje
idd, het kan toch geen pollicy zijn dat ze mensen met gipsen benen niet bedienen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Darkomen het volgende:
Toen ik terug ging naar binnen om het er nog eens over te hebben, stond hij op gehoor afstand en liet het zo...echt heel bizarquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Darkomen het volgende:
ik mocht niet bestellen, en wilde wel relaxed wat eten en bijkletsne met vriendin...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maar wat voor reden geven ze dan? Ik zou blijven zitten en laat de pliesie je maar verwijderen.
Tuurlijk mag dat niet, normaal gesproken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
je mag niet met je been/voet op een stoel
Dat was, werkelijk waar, de reden...
Was het iq van het hulpje net zo hoog als het aantal treden van die trap?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
Pff, leg er een krantje onder en wat kan dan nog in godesnaam het probleem zijn? Wat een wanbeleid.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
Piepert! Als je daar wel had gegeten had je ook 'handig weer met krukken de werftrap op' gemoeten!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:06 schreef Babbelzz het volgende:
Ik wilde wel zo zitten daar eten en dat mocht nie. Ik kon dus vertrekken; handig weer met krukken de werftrap op.
Wel interessant dat de eigenaar zichzelf een 5-sterren recensie geeft..quote:
Ik stel voor om met een grote groep even wat benen in te gipsen en dan met zn alle naar amor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef LaStrange het volgende:
SCHANDE!
Ik pleit voor een FOK! Amor-boycott
ja, die weet dat t niet deugd ;-)quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:38 schreef Donder het volgende:
[..]
Wel interessant dat de eigenaar zichzelf een 5-sterren recensie geeft..
Kijk maar bij recensies (de enige met 5 sterren) is aangemaakt door ene Axel.
Als je daarna doorklikt naar Gebruikersinhoud is het item daar ook aangemaakt door dezelfde Axel en heeft het over 'In ons tapas restaurant Amor'..
ik ga mee, met gipsenbeen! Count me in!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:41 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Ik stel voor om met een grote groep even wat benen in te gipsen en dan met zn alle naar amor!
Edit: bedenk me net dat een vriend van me in utrecht aan de oude gracht bij een tappasbar/restaurant werkt.
Eens vragen of dat ook amor is ;')
ja, goed plan, ben echt helemaal klaar met die toko!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef AlphaOmega het volgende:
Eh, zij het tijdelijk, maar je bent invalide. Ze hebben dus een invalide weggestuurd! Mjah, en wat kun je dan. Het verhaal vertellen aan een regionale krant? Dat is een stukje reclame dat ze liever niet zien, dus het zal ze zeker aan het denken zetten.
Dude, het is geen geestelijk gehandicapte die op je zaterdagavond-date aan de tafel naast je heel z'n bord zit onder te kwijlen. Wat is er nou aanstootgevend aan iemand met zn been in het gipsquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik geef deze zaak groot gelijk. Het geeft geen pas om met je benen op een stoel te gaan zitten. Je als een grotere onfatsoen gedragen kun je dan ook niet, of je nu beperkt bent of niet.
Ik zou het zeer onsmakelijk vinden als ik lekker een hapje zou zitten eten en iemand zou tegenover mij zn poot op de stoel leggen waardoor ik het geweldige uitzicht op van die harde kalknagels krijg.
Ik kan het hulpje dus wel begrijpen, hier krijgen mensen natuurlijk geen honger of dorst van.
" Hallo zou je misschien je been van de stoel af kunnen halen? "quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik geef deze zaak groot gelijk. Het geeft geen pas om met je benen op een stoel te gaan zitten. Je als een grotere onfatsoen gedragen kun je dan ook niet, of je nu beperkt bent of niet.
Ik zou het zeer onsmakelijk vinden als ik lekker een hapje zou zitten eten en iemand zou tegenover mij zn poot op de stoel leggen waardoor ik het geweldige uitzicht op van die harde kalknagels krijg.
Ik kan het hulpje dus wel begrijpen, hier krijgen mensen natuurlijk geen honger of dorst van.
Benen in het gips kunnen niet worden gewassen (het deel in het gips dan hequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dude, het is geen geestelijk gehandicapte die op je zaterdagavond-date aan de tafel naast je heel z'n bord zit onder te kwijlen. Wat is er nou aanstootgevend aan iemand met zn been in het gips
Lezen: Been is gister nog gewassenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Benen in het gips kunnen niet worden gewassen
Ja, dat ga je zeker ook rondbazuinen als je het terras op stapt! "Niks aan de hand hoor mensen, rustig dooreten terwijl ik mijn poot op de stoel leg. Is gisteren nog gewassen"quote:
Ze hebben van alle recensies 2x de volle 5 punten, en toevallig beide op dezelfde dag...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ja, goed plan, ben echt helemaal klaar met die toko!
het is toch komkommertijd, ik ga het eens sturen aan RTVutrecht!
In de trein mag het, als je er een krant onder legt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Benen in het gips kunnen niet worden gewassen (het deel in het gips dan he). Geen fris idee, helemaal niet als je lekker iets wilt eten of drinken. Vandaar dat ik er zeker bezwaar tegen zou maken als iemand naast/voor me zijn poot op de stoel zou leggen.
Dat mensen dit ook maar volstrekt normaal vinden gaat mijn verstand dan ook helemaal te boven.
In de trein krijg je een bekeuring als je met je poten op de bank hangt, en hier vindt men het normaal om het op een terras te doen waar anderen zitten te eten en te drinken.
Maar daar merk je toch verder niks van. Je moet natuurlijk niet gaan fantaseren over wat er allemaal aan de binnenkant van dat gips kan gebeuren, net zoals dat je je niet moet afvragen wat er met je eten gebeurd is voor het op je bord kwam te liggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Benen in het gips kunnen niet worden gewassen (het deel in het gips dan he). Geen fris idee, helemaal niet als je lekker iets wilt eten of drinken. Vandaar dat ik er zeker bezwaar tegen zou maken als iemand naast/voor me zijn poot op de stoel zou leggen.
Dat mensen dit ook maar volstrekt normaal vinden gaat mijn verstand dan ook helemaal te boven.
In de trein krijg je een bekeuring als je met je poten op de bank hangt, en hier vindt men het normaal om het op een terras te doen waar anderen zitten te eten en te drinken.
Ik, en ik denk velen met mij, vind het geen fijn aangezicht. Vaak nemen ze nog niet de moeite een halve sok over hun tenen te trekken waardoor je die vaak onverzorgde nagels ook nog ziet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar daar merk je toch verder niks van. Je moet natuurlijk niet gaan fantaseren over wat er allemaal aan de binnenkant van dat gips kan gebeuren, net zoals dat je je niet moet afvragen wat er met je eten gebeurd is voor het op je bord kwam te liggen
Dat met de trein is natuurlijk ook niet bedoeld voor mensen met gipsbenen, maar meer voor de bontkraagjes.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:49 schreef Babbelzz het volgende:
http://utrecht.vorkje.nl/view.cfm?template=restaurant_details&website_id=152&restaurant_id=2019
quote:30-05-2009 Reactie door: Piet en Gerda de Vries
Wij zijn erg geschrokken dat dit in Nederland nog mogelijk is! De bediening liep weg terwijl we onze bestelling doorgaven.
Goh, die Axel zit blijkbaar ookal op Fok?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik, en ik denk velen met mij, vind het geen fijn aangezicht. Vaak nemen ze nog niet de moeite een halve sok over hun tenen te trekken waardoor je die vaak onverzorgde nagels ook nog ziet.
Gewoon een streep trekken, geen voeten op de stoelen. Prima gedaan dus van deze zaak.
Ligt dat aan al die andere mensen of aan jouw verstand...?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
Kunnen ze de foto's op de site niet 'n beetje verkleinen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:23 schreef The.Apple het volgende:
http://www.amorrestaurant.nl/
je kunt er online reserveren.......
niet om mensnen op ideen te brengen//
agreequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef LaStrange het volgende:
SCHANDE!
Ik pleit voor een FOK! Amor-boycott
hmm we zaten al uit de loop etc, maar goed,quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef Meike26 het volgende:
Trouwens, ik weet niet wat er tegenover Amor zit, maar ik had daar zeker wel willen zitten in jouw geval, en elke keer even vriendelijknaar die ene bediende...
ja omdat ik zwart gips hebquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:43 schreef BlueMage het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op de radio dat als je je gedscrimineerd voelt om wat voor reden dan ook dat je naar deze site moest gaan, misschien iets voor TS?En schandalig natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:25 schreef beelz het volgende:
En terecht! Ik zou ook geen gehandicapten in mijn kroeg willen hebben.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:03 schreef FANN het volgende:
[..]
dus jij zou iemand in een rolstoel weigeren???
![]()
zeg maar waar je kroeg is, dan neem ik mijn moeder mee met rolstoel en al, en o ja, mijn
neefje met een hazelip komt ook mee, ik zou wel eens willen zien hoe jij die gaat weigeren.
quote:
Jij niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:14 schreef FANN het volgende:
[..]
écht niet dus!
Ik ben géén troll, mijn moeder zit 100% zeker in een rolstoel, ik trouwens een nichtje van 22 jaar
die ook in een rolstoel zit én ik heb een neefje met een hazelip.
Nee geen pictures...
Dus je hoeft niet grappig te gaan doen !
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij niet.
Was voor diegene die jij quote.
Ik zou het niet weten, maar het lijkt mij dat je iemand niet kan weigeren omdat hij een been in het gips heeft,quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:19 schreef staticdata het volgende:
kan je zoiets niet melden bij een meldpunt discriminatie?
It's in the genes!!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:14 schreef FANN het volgende:
[..]
écht niet dus!
Ik ben géén troll, mijn moeder zit 100% zeker in een rolstoel, ik trouwens een nichtje van 22 jaar
die ook in een rolstoel zit én ik heb een neefje met een hazelip.
Nee geen pictures...
Dus je hoeft niet grappig te gaan doen !
ja,, héél grappig...... mijn moeder is 80 jaar oud, mijn nichtje is door een (te laat geconstateerde)quote:
quote:11-07-2008 Reactie door: Maike
Antony en Axel, jullie zijn duidelijk werkzaam bij Amor OF jullie hebben er nog nooit gegeten, want anders schrijf je niet zo'n lovende recensie...beetje jammer joh!
De rest van de recensies zijn erg herkenbaar: slecht eten, slechte bediening, vieze borden, slechte reactie op commentaar...om een lang verhaal kort te maken: zonde van je tijd en geld! Dit restaurant is het gewoon niet waard..wat een aafluiting...
lolquote:
gewoon vanavond weer gaan, en twee vrienden aan een ander tafeltje laten zitten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Gewoon lekker blijven zitten, ik zie het probleem niet zo.
Tenzij je dacht dat men je hardhandig ging verwijderen of de politie zou gaan bellen. Al zou je zelfs dan prima kunnen blijven zitten om te genieten van de soap.
Synchronize your watches.... NOW!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon vanavond weer gaan, en twee vrienden aan een ander tafeltje laten zitten.
die doen een bestelling voor 4 personen, zeggen gewoon dat ze érg veel honger hebben
en daarna komen ze met het hele spul bij jou en je vriendin zitten, kijken wat ze dááraan
kunnen doen...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Synchronize your watches.... NOW!
Nope, werkt op de mariaplaats, hij kent de reputatie van amor wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:41 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Ik stel voor om met een grote groep even wat benen in te gipsen en dan met zn alle naar amor!
Edit: bedenk me net dat een vriend van me in utrecht aan de oude gracht bij een tappasbar/restaurant werkt.
Eens vragen of dat ook amor is ;')
een goed restaurant heeft geen reclame nodig, die draaien puur op mond-aan-mond & regiobekendheid.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:32 schreef verita het volgende:
Joh, ga naar een een fatsoenlijk reclamebureau of zorg voor goede kwaliteit/bediening/etc, dan hoef je geen neprecensies op internet te kwakken
Hier moet je dus niet zijn om tapas te eten.
Laat 'm z'n tijd besteden om wat cursussen te volgen in hospitality en het bereiden van tapas ipv onzin reacties op internet te plaatsen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:32 schreef verita het volgende:
Axel = Anthony
Klik even op 'meer reacties vanaf dit adres' bij de reactie van Axel, dan kom je bij die van Anthony
Joh, ga naar een een fatsoenlijk reclamebureau of zorg voor goede kwaliteit/bediening/etc, dan hoef je geen neprecensies op internet te kwakken
Hier moet je dus niet zijn om tapas te eten.
Ik hoop nu oprecht dat jij ooit een keer iets met je been hebt, dat hij in het gips moet en dat je vervolgens OVERAL uitgetrapt wordt omdat je vieze kalknagels hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]Vandaar dat ik er zeker bezwaar tegen zou maken als iemand naast/voor me zijn poot op de stoel zou leggen.
Uiteindelijk heb je dus wel omzet gekost omdat je er niet gegeten hebtquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:58 schreef Babbelzz het volgende:
Naja, laten we er over ophouden; blij te lezen dat de meesten het ook een achterlijke reactie vonden!
En ja, ik ben blij dat ik er niet gegeten heb nu ik de recensies zo heb gezien.
Ik ben benieuwd of ik nog een reactie krijg op mijn mailtje aan hen.
en rustig mensen, ik heb keurig gelakte nageltjes, geen kalknageltjes en er had niemand last van mijnbeen en ik zou hen dus ook geen omzet gekost hebben...
Echt veel is dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je dus wel omzet gekost omdat je er niet gegeten hebt
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:55 schreef Unabombertje het volgende:
[..]
Ik hoop nu oprecht dat jij ooit een keer iets met je been hebt, dat hij in het gips moet en dat je vervolgens OVERAL uitgetrapt wordt omdat je vieze kalknagels hebt.
Bekrompen idioot. Mensen zoals jij zijn er teveel in dit land en dat is waarom dit land langzaam naar de klote gaat. Er is altijd wel iemand die ergens over zeurt.
Als je op het terras zit dan heb je alsnog gewoon een 180 graden blikveld hoor, je HOEFT niet naar die nagels te kijken! Waar de FUCK maak je je druk om, echt.
Stel je toch niet zo aan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En dan ben ik een bekrompen idioot omdat ik niet dezelfde mening heb?
Als het om eten gaat willen mensen graag in een schone omgeving zitten. Iemand die met zn voeten op de stoel zit geeft voor mij in ieder geval een signaal. Maar dat mag ik toch vinden?
Heb je de overige reviews gelezen? Vies eten, vieze tafeltjes etc. Een schone omgeving kun je wel vergetenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Als het om eten gaat willen mensen graag in een schone omgeving zitten. Iemand die met zn voeten op de stoel zit geeft voor mij in ieder geval een signaal. Maar dat mag ik toch vinden?
Ze legt haar been toch niet voor niks op een stoel?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb de eerste tijd zelfs in de trein m'n gipspoot op de bank gelegd (als het niet heel druk was), nooit klachten van gehad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
Krijg je ook braakneigingen van vrouwen met open schoentjes? Of als je op het strand een blote voet ziet?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Sommige mensen moeten geen open-teen-schoeisel dragenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Krijg je ook braakneigingen van vrouwen met open schoentjes? Of als je op het strand een blote voet ziet?
Het volgende moet je onthouden, de restaurantje op de OudeGracht zijn over het algemeen voornamelijk bedoelt voor toeristen en heeft over het algemeen een slechte prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:38 schreef Babbelzz het volgende:
nou idd als ik dat van tevoren had geweten had ik nooit bij Amor in utrecht gaan eten, maar goed, er was tafeltje vrij, in zon op teraas, spannse tapas, ik d8 dat zal wel goed zijn.... hahahah NOT!
Ik kan er me wel iets bij voorstellen. Ja, het is lullig voor jou TS, maar als ik op het terras zit en net wil gaan eten, is het redelijk onsmakelijk om andermans voeten op tafelhoogte te hebben liggen op een meter afstand.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik wil net zeggen, je zou blij moeten zijn dat je niet je duurverdiende geld hebt uitgegeven om je maagdarmkanaal te laten mishandelen door een stel onwillige kneuters die bij koken alleen denken aan de fluitketel en het water dat ze daarmee koken voor hun cup-a-soup...quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:00 schreef Sj0rs het volgende:
Ze hebben je een dienst bewezen als ik de reviews lees.
Ik had die vriendin voor twee laten bestellen. Als het geserveerd wordt kom jij erbij zitten. Mag dat niet? Ok, doeiquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ja, goed plan, ben echt helemaal klaar met die toko!
het is toch komkommertijd, ik ga het eens sturen aan RTVutrecht!
Ah, het was toch niet te eten. Dus feitelijk heeft het personeel TS tegen zichzelf in bescherming genomen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:23 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ik had die vriendin voor twee laten bestellen. Als het geserveerd wordt kom jij erbij zitten. Mag dat niet? Ok, doei
je vergeet kakkerlakkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:05 schreef oinkoink12 het volgende:
Kut amor restaurant bediening slecht eten hopeloos smaakpolitie deuren sluiten hygiene slecht troep muizen ratten restaurant amor ongedierte restaurant amor utrecht
zo sterf maar.
Ook dat vind ik niet kunnen. Zolang je geen looproutes blokkeert of op andere manieren een fysiek (struikel) gevaar of hindernis vormt is er geen enkele reden om ergens anders te moeten zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef Meike26 het volgende:
En dat niet alleen, ik heb een jaartje of 3 geleden ook met iemand gelunched, (ergens in Rotterdam, dus niet bij Amor) waar hij een been in het gips had... we werden vriendelijk verzocht naar een andere tafel te gaan, in de hoek van het terras en het been op de stoel, uit het zicht.
Die bediende zal wel gedacht hebben: "Nee! doe het niet! Red je vege lijf voor het te laat is en je andere been spontaan breekt van het slechte eten."quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:00 schreef Sj0rs het volgende:
Ze hebben je een dienst bewezen als ik de reviews lees.
Niet als er een krantje onder ligt hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
O zo!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:05 schreef oinkoink12 het volgende:
Kut amor restaurant bediening slecht eten hopeloos smaakpolitie deuren sluiten hygiene slecht troep muizen ratten restaurant amor ongedierte restaurant amor utrecht
zo sterf maar.
Als ik bij een restaurant kom waar de zitting van de stoel even hoog is als de tafel, ga ik een deurtje verder....quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:34 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Ik kan er me wel iets bij voorstellen. Ja, het is lullig voor jou TS, maar als ik op het terras zit en net wil gaan eten, is het redelijk onsmakelijk om andermans voeten op tafelhoogte te hebben liggen op een meter afstand.
Het lijkt me duidelijk wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik bij een restaurant kom waar de zitting van de stoel even hoog is als de tafel, ga ik een deurtje verder....
Ik weet wel waar ik het volgende uitje van de NVA boekquote:Op zondag 19 juli 2009 18:05 schreef eleusis het volgende:
Fokmeet, allemaal been in het gips en daarheen.
Ja. Je moest eens weten hoeveel ouders daar verhalen hebben over geweigerd worden in restaurants en kledingzaken. Als die eikels bij Amor al over hun zeik gaan van iemand met een been in het gips, dat wil ik ze echt wel eens zien reageren op een armada van autistische kindertjes.quote:
Goede lokatie, goedkope rotzooi gebruiken ipv kwaliteitsingrediënten, goedkoop onbeschoft personeel.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:14 schreef ruigbaard het volgende:
Lol, sommige reviews zijn al van 3 jaar geleden en toen scheen het al zo'n ballentent te zijn. Hoe houden ze het vol???
Typisch gevalletje van een regel naleven zonder stil te staan bij het doel dat ze met die regel wilden bereiken. Ongetwijfeld is ooit besloten dat mensen niet zomaar met hun poten op stoelen mogen liggen t.b.v. hygiëne of professionele uitstraling of onnodige blokkades o.i.d...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
Maar als dit een invalide persoon betreft die zijn gipsen been netjes op een krantje heeft liggen, zullen de conducteurs die een hoger IQ hebben dan een pinda hier net zo goed geen probleem mee hebben. Moet zo'n reiziger de hele reis maar op z'n krukken leunen ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Tja, de tent zit aan de OudeGracht. Dus een toplocatie. Sterker nog, ik denk dat ze iedere donderdag,vrijdag en zaterdag ramvol zullen zittenquote:Op maandag 20 juli 2009 00:23 schreef Equites het volgende:
Pff in deze slechte tijden voor de horeca mensen wegsturen om een fucking been in het gips. De gast is koning, altijd. Deze mannen willen duidelijk failliet, of de bediening heeft een hekel aan de leiding.
Er stond iets over een operatie. Ik kan mij zo voorstellen dat TS geen vocht in dr been mag hebben, of andere redenen waarom het been omhoog moet.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:06 schreef Gia het volgende:
Als het alleen het onderbeen was dat in het gips zat, kan ik me er nog wat bij voorstellen, dan kun je namelijk gewoon je been krom en onder de tafel houden. Zit je tot over de knie in het gips, dan kun je niet anders dan je been omhoog leggen. In dat geval vind ik het werkelijk schandalig dat het restaurant er op deze manier op reageert.
Maar goed, dat restaurant heeft hier uitgebreid de aandacht gehad. Wij willen deze zomer een dagje Utrecht doen. Weet ik nu alvast waar ik niet moet gaan eten.
Ik heb het vandaag links laten liggen (niet dat ik daar uberhaupt wilde eten, maar het gaat om het idee...) Er zaten wel twee mensen, maar ik durfde niet naar beneden te schreeuwen dat ze dat niet moesten doen...quote:Op maandag 20 juli 2009 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik was zaterdag in Utrecht en heb gezocht naar Amor om er NIET te gaan zitten. Maar ik heb die tent niet gevonden. Daahaag statement![]()
Maar ik weet wel naar welk terras ik de vakantiegangers meeneem met mijn volgende Wielewaalvakantie.
Als jij dat dan eens doet en hier meldt, dan hoef ik daar mijn geld niet aan te verspillen.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:07 schreef ruigbaard het volgende:
Dit restaurant lijkt zo uit een aflevering van Kitchen Nightmares te komen!
Wat een tent zeg. Ik zou er bijna zelf eens gaan eten gewoon om te kijken of het allemaal waar is!![]()
Jij hebt daar gisteravond gegeten, of?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef 2cv het volgende:
Dat fijne restaurantje heeft een reservering voor 3 personen staan voor vanavond. Die personen willen uitgebreid eten.
dan verwacht ik een uitgebreide reviewquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij hebt daar gisteravond gegeten, of?
Hij kan nog niet reageren, ligt waarschijnlijk met een voedselvergiftiging in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij hebt daar gisteravond gegeten, of?
waarpm plaatste je die post danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef 2cv het volgende:
Nee, natuurlijk heb ik daar niet gegeten ! Ik hoef nog niet dood !
Hoe weet jij dan, dat ze een reservering voor 3 personen hadden? Kun je dat ergens zien?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef 2cv het volgende:
Nee, natuurlijk heb ik daar niet gegeten ! Ik hoef nog niet dood !
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:50 schreef NoCigar het volgende:
Vreemd dat het nog bestaat en niet allang falliet is. Wel de moeite waard om eens te volgen.
Waarom heb je dan een reservering geplaatst?quote:Nee, natuurlijk heb ik daar niet gegeten ! Ik hoef nog niet dood !
Mensen schrijven veel eerder over een negatieve ervaring dan over een positief bezoek.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:14 schreef ruigbaard het volgende:
Lol, sommige reviews zijn al van 3 jaar geleden en toen scheen het al zo'n ballentent te zijn. Hoe houden ze het vol???
Volgens mij staan er allang meerdere kanten van het verhaal op het grote interweb in de vorm van recensies.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:26 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een reservering geplaatst?
Oh wacht even, jij bent zo'n stoere internetsukkel die anoniem en vanachter zijn computer een beetje de held loopt uit te hangen... *zucht*
Ik snap natuurlijk wel dat dit restaurant nooit een 'top-tent' zal worden maar om jezelf nu te gaan verlagen tot het doen van nep-reserveringen en dat soort 'grappen' vind ik eigenlijk net zo triest (en al helemaal omdat je tot nu toe ook maar 1 kant van het verhaal hebt gehoord)...
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:05 schreef eleusis het volgende:
Fokmeet, allemaal been in het gips en daarheen.
Ja, ik heb hem hier ook gehadquote:Op donderdag 23 juli 2009 03:16 schreef Inverted_World het volgende:
Waarom krijg ik een PM waarin staat dat ik gratis mag komen eten bij Amor, omdat mijn been in het gips zat en daarom onbeschoft werd behandeld door 1 van de medewerkers van Amor?!![]()
Heeft iedereen deze PM?
(Dit is trouwens serieus.)
Nou zo'n PM heb ik niet gehad... alleen dat mailtje, zie post hierboven...quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem hier ook gehad
Fokmeet met gratis eten bij Amor?
Wel stom trouwens, het bericht is best brak gespeld, en het adres waar TS naar moet mailen voor haar gratis diner heeft ie verkeerd geschreven
Als ik naar Utrecht ga is het toch American Broadwayquote:Op donderdag 23 juli 2009 07:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ook gehad, maar daar ga ik niet 't halve land voor doorkruisen hoor
Utrecht is voor mij een beetje te ver om even uit eten te gaan en als ik de recensies lees van Armor dan wil ik daar sowieso niet naar toe.quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:41 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Als ik naar Utrecht ga is het toch American Broadway![]()
Weet niet wat jullie ervaring daar is, maar ik vind het een heerlijke tent.
Ben aardig vaak op pad en kom graag wat verder dan mijn eigen stad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij een beetje te ver om even uit eten te gaan en als ik de recensies lees van Armor dan wil ik daar sowieso niet naar toe.
Niet iedereen is zo paranoidequote:Op donderdag 23 juli 2009 08:00 schreef Re het volgende:
en niemand maakt natuurlijk een kloon aan om iedereen te spammen natuurlijk
Nou dat is mijn naam (mijn echte voornaam dus). Ik weet niet wat ze hebben zitten doen daar, maar iemand heeft echt zitten kloten, dat zegt wel weer iets over het niveau van het personeel daar!quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:26 schreef Meike26 het volgende:
"
*Oh trouwens, heet ik tegenwoordig *piep*....![]()
Ik heb ook eens met m'n been in het gips gezeten, inclusief de knie. M'n voet was nog wel vrij, het gips begon boven de enkel. Maar dan kun je prima normaal op een stoel zitten hoor, dan hoeft je been echt niet per se op een andere stoel te liggen. Als je gewoon iets verder naar voren gaat zitten is er niets aan de hand.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:06 schreef Gia het volgende:
Als het alleen het onderbeen was dat in het gips zat, kan ik me er nog wat bij voorstellen, dan kun je namelijk gewoon je been krom en onder de tafel houden. Zit je tot over de knie in het gips, dan kun je niet anders dan je been omhoog leggen. In dat geval vind ik het werkelijk schandalig dat het restaurant er op deze manier op reageert.
Maar goed, dat restaurant heeft hier uitgebreid de aandacht gehad. Wij willen deze zomer een dagje Utrecht doen. Weet ik nu alvast waar ik niet moet gaan eten.
Huh? Hoe herkennen ze die fokkers als die daar willen gaan eten? Niet iedereen heeft een foto online staan!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:42 schreef Chuphinh het volgende:
Ik heb ook een pb gehad. Maar ik heet helemaal geen *piep*. Nu mag ik niet gratis tapas eten![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:01 schreef Babbelzz het volgende:
Nou na ruim een week een reactie van het restauarant!
Beste
Sorry voor de late reactie.
Bij deze onze welgemeende oprechte excuses, voor het uitermate onbeholpen
gedrag van een van de medewerkers van restaurant Amor.
(Hij beweerde dat hij niet zag dat Uw been in het gips zat)
Een been in het gips is al vervelend genoeg!
Daarom nodigen wij U samen met een vriend of vriendin uit, om een keer op
onze kosten bij Amor te dineren.
Wij vragen U om ons een mailtje te sturen met een datum die U het best
schikt, zodat wij een tafel voor U kunnen reserveren.
www.info@restaurantamor.nl
Wij hopen U binnenkort te mogen ontvangen.
idemquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:42 schreef Chuphinh het volgende:
Ik heb ook een pb gehad. Maar ik heet helemaal geen *piep*. Nu mag ik niet gratis tapas eten![]()
Daar hoef je geen randdebiel voor te zijn hoor. Ik mis bijvoorbeeld een belangrijk detail: droeg TS een kort rokje, of een lange broek? Want met een broek over je gips heen ziet echt niemand dat je gips draagt hoor. Alleen dat je wat vreemd loopt, maar als je eenmaal zit op een stoel is daar ook niets meer aan te zien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
En ga je?
Wat een randdebielen daar zeg, hij zag niet dat je in het gips zat...
Misschien iemand bij Amor die haar kent?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:53 schreef Karina het volgende:
Hoe weten ze eigenlijk dat TS ook *piep* heet? Ik zeg OOK omdat, dat ook mijn voornaam is. Staat niet in haar profiel.
Nee HuHu, ze moest de trap weer op met krukken....quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daar hoef je geen randdebiel voor te zijn hoor. Ik mis bijvoorbeeld een belangrijk detail: droeg TS een kort rokje, of een lange broek? Want met een broek over je gips heen ziet echt niemand dat je gips draagt hoor. Alleen dat je wat vreemd loopt, maar als je eenmaal zit op een stoel is daar ook niets meer aan te zien.
quote:Ik kon dus vertrekken; handig weer met krukken de werftrap op.
Voordat ik omhoog liep nogmaals beklag gedaan dat ik het stuitend vindt dat ze zó omgaan met mensen die (tijdelijk) beperkt zijn.
Ik ga echt nooooooooooit meer naar deze rotzaak! Hoe hufterig kun je zijn!
Ja, maar dat was ná dat ze was weggestuurd hè.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee HuHu, ze moest de trap weer op met krukken....
Hoe kan je dat nou missen?
[..]
Oh en dan kijk je niet meer?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ná dat ze was weggestuurd hè.
Kijk HuHu....hè?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
Toen ik terug ging naar binnen om het er nog eens over te hebben, stond hij op gehoor afstand en liet het zo...echt heel bizar
ik heb zo'n vermoeden dat amor het nu ineens een schande vindt omdat ze dit topic hebben gezien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef Chuphinh het volgende:
Maar uiteindelijk vindt amor het ook een schande. punt.
Kijk... misschien ben ik wel iemand die TS niet zomaar op haar woord gelooft. TS vertelt ook alles zo dat het past in haar gelijk. Zo'n verhaal heeft 2 kanten hè.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef Chuphinh het volgende:
Misschien is die ober net als Huhu zo koppig om zijn of haar eigen fout te bekennen, dan verdraai je alles zodat het past in je gelijk.
- Ook zonder gips kun je met krukken lopen
- Misschien is babzz wel zo'n vlotte mama met een tuinbroek aan, dan zie je het gips niet
- Misschien viel babzz haar been wel in zijn blinde vlek, want de kijkhoek van een mens is niet 360graden
- Misschien liegt babzz wel en is ze helemaal niet teruggegaan en stilletjes beschaamd weggelopen
- Misschien waren het vleeskleurige krukken, dan dacht hij misschien dat babzz hele lange armen had
etc etc.
Maar uiteindelijk vindt amor het ook een schande. punt.
Op gehoorafstand staan is niet hetzelfde als "in het zicht staan". Daarnaast, misschien was 'ie wel ergens mee bezig. Misschien dacht 'ie dat z'n personeel het zelf wel op kon lossen, iets wat je wel mag verwachten vind ik. Dan hoeft 'ie zich er helemaal niet mee te bemoeien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kijk HuHu....hè?
Zal hij niet gezien hebben dat ze op krukken was?
TS heeft Amor ook gemaild. Ik mag hopen dat dit niet meerdere keren gebeurd is op die dag, dus dan is de link niet moeilijk te leggen natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:53 schreef Karina het volgende:
Hoe weten ze eigenlijk dat TS ook *piep* heet? Ik zeg OOK omdat, dat ook mijn voornaam is. Staat niet in haar profiel.
Ja, die PM was ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 23 juli 2009 06:10 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
Nou zo'n PM heb ik niet gehad... alleen dat mailtje, zie post hierboven...
quote:------------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------------
Onderwerp: Geenszins de bedoeling!
Van: "Restaurant - Amor - Tapas" <spansamornl01>
Datum: Do, 23 juli, 2009 1:01 am
Aan: @gmail.com
--------------------------------------------------------------------------
Beste
Met een vriendelijk groet,
Restaurant Amor
--
http://www.restaurantamor.nl/1HomeO.html
--
De hele avond heerlijk tafelen onder het genot van een drankje en de
heerlijke tapas van restaurant Amor in Utrecht.!
Mja, toen ik mijn been had gebroken had ik ook mijn enkelbanden gescheurd en moest ik alles omhoog houden, dus ik moest mijn voet wel op een stoel leggen op het terras.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb ook eens met m'n been in het gips gezeten, inclusief de knie. M'n voet was nog wel vrij, het gips begon boven de enkel. Maar dan kun je prima normaal op een stoel zitten hoor, dan hoeft je been echt niet per se op een andere stoel te liggen. Als je gewoon iets verder naar voren gaat zitten is er niets aan de hand.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:31 schreef Dipstaart het volgende:
Ik had ook een mailtje gestuurd kreeg dezelfde reactie terug
[..]
Niet mijn mail adresquote:
Dat vind ik dan wel weer heel netjes. Maar na alle recensies te hebben gelezen lijkt het gedrag van de medewerker geen uitzondering, dus het verandert het beeld niet echt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:01 schreef Babbelzz het volgende:
Beste
ja, van die reclames: "BEL... als je je gediscrimineerd voelt"quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:19 schreef staticdata het volgende:
kan je zoiets niet melden bij een meldpunt discriminatie?
quote:Beste
Met een vriendelijk groet,
Restaurant Amor
--
http://www.restaurantamor.nl/1HomeO.html
--
De hele avond heerlijk tafelen onder het genot van een drankje en de
heerlijke tapas van restaurant Amor in Utrecht.!
Amor tapas Restaurant.
Reseveer hier Uw tapas bij Amor:
http://amorrestaurant.nl/
www.restaurantamor.nl
Oudegracht
- 107-109 A/D WERF, 3511 AG Utrecht -
Wij zijn zeven dagen per week open.
Tel.030 2368805
ooh grappig...quote:Op zondag 26 juli 2009 09:59 schreef Babbelzz het volgende:
nou dat weet ik niet, wel hebben ze dezelfde mail aan fokusers gestuurd, zelfs nog voordat ik m zelf in mijn mailbox heb ontvangen.
Natuurlijk ga ik daar niet eten, ik geloof er geen zak van dat het ze spijt en wie weet gooien ze wel rattengif in mijn eten, nu dit topic al meer dan 10.000 x bekeken is.
bovendien ben ik op krukken binnen gekomen, en ook naar die jongen gegaan om het er nogmaals over te hebben, ik had ook een 3/4e broek aan dus gips over t hoofd zien, absoluut niet.
Dat klopt niet helemaal wat je zegt: het wordt aangeraden om zo veel mogelijk je voet omhoog te houden, aangezien je je voet niet kan bewegen is de doorbloeding sterk verminderd en kan je last krijgen van opgezwollen voeten en tenen; dat in combinatie met een gips kan leiden tot afknelling van de bloedvaten of trombose.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:06 schreef Gia het volgende:
dank, daarnaast is mijn enkel geopereerd en als je je bene dan lang naar beneden houdt, wordt de kloppende pijn echt heel erg irri!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal wat je zegt: het wordt aangeraden om zo veel mogelijk je voet omhoog te houden, aangezien je je voet niet kan bewegen is de doorbloeding sterk verminderd en kan je last krijgen van opgezwollen voeten en tenen; dat in combinatie met een gips kan leiden tot afknelling van de bloedvaten of trombose.
Gratis voedselvergiftigingquote:Op donderdag 23 juli 2009 06:01 schreef Babbelzz het volgende:
Beste
Dit topic is de 7e hit op Google "Amor Utrecht"... Dat kan hoger!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat amor het nu ineens een schande vindt omdat ze dit topic hebben gezien.
en zeg nu zelf, niemand wil zulke aandacht op het internet.
dan is terugkrabbelen ineens wel heel makkelijk.
Ik heb hem nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:
iedereen die pm, zodat we kunnen zien hoe vreselijk het ze spijt, wat een lame actie
Ik ook niet.quote:
Geweldig hoeveel mensen jouw review hebben beoordeeld. De rest 6 of 7 stemmen, deze 168.quote:
Het aantal views op dit topic is ook wel mooi.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geweldig hoeveel mensen jouw review hebben beoordeeld. De rest 6 of 7 stemmen, deze 168.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |