Dat inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Darkomen het volgende:
Volgende keer naar de bedrijfsleider vragen ipv zo'n hulpje
idd, het kan toch geen pollicy zijn dat ze mensen met gipsen benen niet bedienen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Darkomen het volgende:
Toen ik terug ging naar binnen om het er nog eens over te hebben, stond hij op gehoor afstand en liet het zo...echt heel bizarquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Darkomen het volgende:
ik mocht niet bestellen, en wilde wel relaxed wat eten en bijkletsne met vriendin...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maar wat voor reden geven ze dan? Ik zou blijven zitten en laat de pliesie je maar verwijderen.
Tuurlijk mag dat niet, normaal gesproken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
je mag niet met je been/voet op een stoel
Dat was, werkelijk waar, de reden...
Was het iq van het hulpje net zo hoog als het aantal treden van die trap?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
Pff, leg er een krantje onder en wat kan dan nog in godesnaam het probleem zijn? Wat een wanbeleid.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
Piepert! Als je daar wel had gegeten had je ook 'handig weer met krukken de werftrap op' gemoeten!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:06 schreef Babbelzz het volgende:
Ik wilde wel zo zitten daar eten en dat mocht nie. Ik kon dus vertrekken; handig weer met krukken de werftrap op.
Wel interessant dat de eigenaar zichzelf een 5-sterren recensie geeft..quote:
Ik stel voor om met een grote groep even wat benen in te gipsen en dan met zn alle naar amor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef LaStrange het volgende:
SCHANDE!
Ik pleit voor een FOK! Amor-boycott
ja, die weet dat t niet deugd ;-)quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:38 schreef Donder het volgende:
[..]
Wel interessant dat de eigenaar zichzelf een 5-sterren recensie geeft..
Kijk maar bij recensies (de enige met 5 sterren) is aangemaakt door ene Axel.
Als je daarna doorklikt naar Gebruikersinhoud is het item daar ook aangemaakt door dezelfde Axel en heeft het over 'In ons tapas restaurant Amor'..
ik ga mee, met gipsenbeen! Count me in!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:41 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Ik stel voor om met een grote groep even wat benen in te gipsen en dan met zn alle naar amor!
Edit: bedenk me net dat een vriend van me in utrecht aan de oude gracht bij een tappasbar/restaurant werkt.
Eens vragen of dat ook amor is ;')
ja, goed plan, ben echt helemaal klaar met die toko!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef AlphaOmega het volgende:
Eh, zij het tijdelijk, maar je bent invalide. Ze hebben dus een invalide weggestuurd! Mjah, en wat kun je dan. Het verhaal vertellen aan een regionale krant? Dat is een stukje reclame dat ze liever niet zien, dus het zal ze zeker aan het denken zetten.
Dude, het is geen geestelijk gehandicapte die op je zaterdagavond-date aan de tafel naast je heel z'n bord zit onder te kwijlen. Wat is er nou aanstootgevend aan iemand met zn been in het gipsquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik geef deze zaak groot gelijk. Het geeft geen pas om met je benen op een stoel te gaan zitten. Je als een grotere onfatsoen gedragen kun je dan ook niet, of je nu beperkt bent of niet.
Ik zou het zeer onsmakelijk vinden als ik lekker een hapje zou zitten eten en iemand zou tegenover mij zn poot op de stoel leggen waardoor ik het geweldige uitzicht op van die harde kalknagels krijg.
Ik kan het hulpje dus wel begrijpen, hier krijgen mensen natuurlijk geen honger of dorst van.
" Hallo zou je misschien je been van de stoel af kunnen halen? "quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik geef deze zaak groot gelijk. Het geeft geen pas om met je benen op een stoel te gaan zitten. Je als een grotere onfatsoen gedragen kun je dan ook niet, of je nu beperkt bent of niet.
Ik zou het zeer onsmakelijk vinden als ik lekker een hapje zou zitten eten en iemand zou tegenover mij zn poot op de stoel leggen waardoor ik het geweldige uitzicht op van die harde kalknagels krijg.
Ik kan het hulpje dus wel begrijpen, hier krijgen mensen natuurlijk geen honger of dorst van.
Benen in het gips kunnen niet worden gewassen (het deel in het gips dan hequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dude, het is geen geestelijk gehandicapte die op je zaterdagavond-date aan de tafel naast je heel z'n bord zit onder te kwijlen. Wat is er nou aanstootgevend aan iemand met zn been in het gips
Lezen: Been is gister nog gewassenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Benen in het gips kunnen niet worden gewassen
Ja, dat ga je zeker ook rondbazuinen als je het terras op stapt! "Niks aan de hand hoor mensen, rustig dooreten terwijl ik mijn poot op de stoel leg. Is gisteren nog gewassen"quote:
Ze hebben van alle recensies 2x de volle 5 punten, en toevallig beide op dezelfde dag...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ja, goed plan, ben echt helemaal klaar met die toko!
het is toch komkommertijd, ik ga het eens sturen aan RTVutrecht!
In de trein mag het, als je er een krant onder legt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Benen in het gips kunnen niet worden gewassen (het deel in het gips dan he). Geen fris idee, helemaal niet als je lekker iets wilt eten of drinken. Vandaar dat ik er zeker bezwaar tegen zou maken als iemand naast/voor me zijn poot op de stoel zou leggen.
Dat mensen dit ook maar volstrekt normaal vinden gaat mijn verstand dan ook helemaal te boven.
In de trein krijg je een bekeuring als je met je poten op de bank hangt, en hier vindt men het normaal om het op een terras te doen waar anderen zitten te eten en te drinken.
Maar daar merk je toch verder niks van. Je moet natuurlijk niet gaan fantaseren over wat er allemaal aan de binnenkant van dat gips kan gebeuren, net zoals dat je je niet moet afvragen wat er met je eten gebeurd is voor het op je bord kwam te liggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Benen in het gips kunnen niet worden gewassen (het deel in het gips dan he). Geen fris idee, helemaal niet als je lekker iets wilt eten of drinken. Vandaar dat ik er zeker bezwaar tegen zou maken als iemand naast/voor me zijn poot op de stoel zou leggen.
Dat mensen dit ook maar volstrekt normaal vinden gaat mijn verstand dan ook helemaal te boven.
In de trein krijg je een bekeuring als je met je poten op de bank hangt, en hier vindt men het normaal om het op een terras te doen waar anderen zitten te eten en te drinken.
Ik, en ik denk velen met mij, vind het geen fijn aangezicht. Vaak nemen ze nog niet de moeite een halve sok over hun tenen te trekken waardoor je die vaak onverzorgde nagels ook nog ziet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar daar merk je toch verder niks van. Je moet natuurlijk niet gaan fantaseren over wat er allemaal aan de binnenkant van dat gips kan gebeuren, net zoals dat je je niet moet afvragen wat er met je eten gebeurd is voor het op je bord kwam te liggen
Dat met de trein is natuurlijk ook niet bedoeld voor mensen met gipsbenen, maar meer voor de bontkraagjes.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:49 schreef Babbelzz het volgende:
http://utrecht.vorkje.nl/view.cfm?template=restaurant_details&website_id=152&restaurant_id=2019
quote:30-05-2009 Reactie door: Piet en Gerda de Vries
Wij zijn erg geschrokken dat dit in Nederland nog mogelijk is! De bediening liep weg terwijl we onze bestelling doorgaven.
Goh, die Axel zit blijkbaar ookal op Fok?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik, en ik denk velen met mij, vind het geen fijn aangezicht. Vaak nemen ze nog niet de moeite een halve sok over hun tenen te trekken waardoor je die vaak onverzorgde nagels ook nog ziet.
Gewoon een streep trekken, geen voeten op de stoelen. Prima gedaan dus van deze zaak.
Ligt dat aan al die andere mensen of aan jouw verstand...?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |