abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:25:36 #26
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71004909
En terecht! Ik zou ook geen gehandicapten in mijn kroeg willen hebben.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_71004988
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
je mag niet met je been/voet op een stoel
Dat was, werkelijk waar, de reden...
Oh mijn god.. Lekker gastvrij dus, die toko
pi_71005060
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_71005297
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:29 schreef trancethrust het volgende:
Is wel een review waard.
thanks; done that!
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:36:55 #30
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71005303
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:06 schreef Babbelzz het volgende:
Ik wilde wel zo zitten daar eten en dat mocht nie. Ik kon dus vertrekken; handig weer met krukken de werftrap op.
Piepert! Als je daar wel had gegeten had je ook 'handig weer met krukken de werftrap op' gemoeten!

Verder is het wel wat vreemd, ja.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71005351
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:29 schreef trancethrust het volgende:
Is wel een review waard.
Wel interessant dat de eigenaar zichzelf een 5-sterren recensie geeft..
Kijk maar bij recensies (de enige met 5 sterren) is aangemaakt door ene Axel.
Als je daarna doorklikt naar Gebruikersinhoud is het item daar ook aangemaakt door dezelfde Axel en heeft het over 'In ons tapas restaurant Amor'..
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:40:49 #32
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71005429
Dat is wel erg kansloos zeg, lekkere klantenbinding en lang leve het internet.
pi_71005443
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef LaStrange het volgende:
SCHANDE!

Ik pleit voor een FOK! Amor-boycott
Ik stel voor om met een grote groep even wat benen in te gipsen en dan met zn alle naar amor!

Edit: bedenk me net dat een vriend van me in utrecht aan de oude gracht bij een tappasbar/restaurant werkt.
Eens vragen of dat ook amor is ;')
pi_71005506
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:38 schreef Donder het volgende:

[..]

Wel interessant dat de eigenaar zichzelf een 5-sterren recensie geeft..
Kijk maar bij recensies (de enige met 5 sterren) is aangemaakt door ene Axel.
Als je daarna doorklikt naar Gebruikersinhoud is het item daar ook aangemaakt door dezelfde Axel en heeft het over 'In ons tapas restaurant Amor'..
ja, die weet dat t niet deugd ;-)

Ik heb ze ook nog maar een email gestuurd, om te zien of ze dit alsnog netjes gaan oplossen!
Overigens vonden andere mensen op t terras t ook belachelijk!
pi_71005509
schandalig. ik zou dit op zoveel mogelijk plaatsen naar buiten brengen. moge ze snel failliet gaan, amen.
pi_71005535
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:41 schreef Darkomen het volgende:

[..]

Ik stel voor om met een grote groep even wat benen in te gipsen en dan met zn alle naar amor!

Edit: bedenk me net dat een vriend van me in utrecht aan de oude gracht bij een tappasbar/restaurant werkt.
Eens vragen of dat ook amor is ;')
ik ga mee, met gipsenbeen! Count me in!

er zijn er wel veel hoor, maar wie weet was t jouw vriend wel
pi_71005582
Hart van Nederland smult er vast ook van
pi_71005587
Nee, hij zit niet in de bediening, hij is kok maar geen idee meer hoe het restaurant heet

@Chuphinh, goeie!
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:46:28 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71005624
Wat een slechte beurt voor dat restaurant, zeg!

Waar zou je een klacht kunnen indienen?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 16:48:00 #40
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_71005680
Asociaal
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_71005713
Eh, zij het tijdelijk, maar je bent invalide. Ze hebben dus een invalide weggestuurd! Mjah, en wat kun je dan. Het verhaal vertellen aan een regionale krant? Dat is een stukje reclame dat ze liever niet zien, dus het zal ze zeker aan het denken zetten.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_71005791
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef AlphaOmega het volgende:
Eh, zij het tijdelijk, maar je bent invalide. Ze hebben dus een invalide weggestuurd! Mjah, en wat kun je dan. Het verhaal vertellen aan een regionale krant? Dat is een stukje reclame dat ze liever niet zien, dus het zal ze zeker aan het denken zetten.
ja, goed plan, ben echt helemaal klaar met die toko!
het is toch komkommertijd, ik ga het eens sturen aan RTVutrecht!
pi_71005796
Oh, TS, kijk even of ze op Dinnersite staan, schrijf een recensie met je opmerking erin. Die komt vaak ook wel aan.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_71005905
ow dinnersite ben ik nog niet geweest; inmiddels wel op vorkje, eetnu en nog 1, naast iens.nl natuurlijk
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:54:01 #46
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_71005944
Ik geef deze zaak groot gelijk. Het geeft geen pas om met je benen op een stoel te gaan zitten. Je als een grotere onfatsoen gedragen kun je dan ook niet, of je nu beperkt bent of niet.

Ik zou het zeer onsmakelijk vinden als ik lekker een hapje zou zitten eten en iemand zou tegenover mij zn poot op de stoel leggen waardoor ik het geweldige uitzicht op van die harde kalknagels krijg.

Ik kan het hulpje dus wel begrijpen, hier krijgen mensen natuurlijk geen honger of dorst van.
From feudal serf to spender.
pi_71006102
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik geef deze zaak groot gelijk. Het geeft geen pas om met je benen op een stoel te gaan zitten. Je als een grotere onfatsoen gedragen kun je dan ook niet, of je nu beperkt bent of niet.

Ik zou het zeer onsmakelijk vinden als ik lekker een hapje zou zitten eten en iemand zou tegenover mij zn poot op de stoel leggen waardoor ik het geweldige uitzicht op van die harde kalknagels krijg.

Ik kan het hulpje dus wel begrijpen, hier krijgen mensen natuurlijk geen honger of dorst van.
Dude, het is geen geestelijk gehandicapte die op je zaterdagavond-date aan de tafel naast je heel z'n bord zit onder te kwijlen. Wat is er nou aanstootgevend aan iemand met zn been in het gips Zeker 's middags op een terrasje moet dat gewoon kunnen
pi_71006130
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef S1nn3rz het volgende:

" Hallo zou je misschien je been van de stoel af kunnen halen? "
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:01:43 #49
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_71006233
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Dude, het is geen geestelijk gehandicapte die op je zaterdagavond-date aan de tafel naast je heel z'n bord zit onder te kwijlen. Wat is er nou aanstootgevend aan iemand met zn been in het gips
Benen in het gips kunnen niet worden gewassen (het deel in het gips dan he ). Geen fris idee, helemaal niet als je lekker iets wilt eten of drinken. Vandaar dat ik er zeker bezwaar tegen zou maken als iemand naast/voor me zijn poot op de stoel zou leggen.

Dat mensen dit ook maar volstrekt normaal vinden gaat mijn verstand dan ook helemaal te boven.

In de trein krijg je een bekeuring als je met je poten op de bank hangt, en hier vindt men het normaal om het op een terras te doen waar anderen zitten te eten en te drinken.
From feudal serf to spender.
pi_71006339
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Benen in het gips kunnen niet worden gewassen
Lezen: Been is gister nog gewassen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')