quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
je mag niet met je been/voet op een stoel
Dat was, werkelijk waar, de reden...
Piepert! Als je daar wel had gegeten had je ook 'handig weer met krukken de werftrap op' gemoeten!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:06 schreef Babbelzz het volgende:
Ik wilde wel zo zitten daar eten en dat mocht nie. Ik kon dus vertrekken; handig weer met krukken de werftrap op.
Wel interessant dat de eigenaar zichzelf een 5-sterren recensie geeft..quote:
Ik stel voor om met een grote groep even wat benen in te gipsen en dan met zn alle naar amor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef LaStrange het volgende:
SCHANDE!
Ik pleit voor een FOK! Amor-boycott
ja, die weet dat t niet deugd ;-)quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:38 schreef Donder het volgende:
[..]
Wel interessant dat de eigenaar zichzelf een 5-sterren recensie geeft..
Kijk maar bij recensies (de enige met 5 sterren) is aangemaakt door ene Axel.
Als je daarna doorklikt naar Gebruikersinhoud is het item daar ook aangemaakt door dezelfde Axel en heeft het over 'In ons tapas restaurant Amor'..
ik ga mee, met gipsenbeen! Count me in!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:41 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Ik stel voor om met een grote groep even wat benen in te gipsen en dan met zn alle naar amor!
Edit: bedenk me net dat een vriend van me in utrecht aan de oude gracht bij een tappasbar/restaurant werkt.
Eens vragen of dat ook amor is ;')
ja, goed plan, ben echt helemaal klaar met die toko!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef AlphaOmega het volgende:
Eh, zij het tijdelijk, maar je bent invalide. Ze hebben dus een invalide weggestuurd! Mjah, en wat kun je dan. Het verhaal vertellen aan een regionale krant? Dat is een stukje reclame dat ze liever niet zien, dus het zal ze zeker aan het denken zetten.
Dude, het is geen geestelijk gehandicapte die op je zaterdagavond-date aan de tafel naast je heel z'n bord zit onder te kwijlen. Wat is er nou aanstootgevend aan iemand met zn been in het gipsquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik geef deze zaak groot gelijk. Het geeft geen pas om met je benen op een stoel te gaan zitten. Je als een grotere onfatsoen gedragen kun je dan ook niet, of je nu beperkt bent of niet.
Ik zou het zeer onsmakelijk vinden als ik lekker een hapje zou zitten eten en iemand zou tegenover mij zn poot op de stoel leggen waardoor ik het geweldige uitzicht op van die harde kalknagels krijg.
Ik kan het hulpje dus wel begrijpen, hier krijgen mensen natuurlijk geen honger of dorst van.
" Hallo zou je misschien je been van de stoel af kunnen halen? "quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik geef deze zaak groot gelijk. Het geeft geen pas om met je benen op een stoel te gaan zitten. Je als een grotere onfatsoen gedragen kun je dan ook niet, of je nu beperkt bent of niet.
Ik zou het zeer onsmakelijk vinden als ik lekker een hapje zou zitten eten en iemand zou tegenover mij zn poot op de stoel leggen waardoor ik het geweldige uitzicht op van die harde kalknagels krijg.
Ik kan het hulpje dus wel begrijpen, hier krijgen mensen natuurlijk geen honger of dorst van.
Benen in het gips kunnen niet worden gewassen (het deel in het gips dan hequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dude, het is geen geestelijk gehandicapte die op je zaterdagavond-date aan de tafel naast je heel z'n bord zit onder te kwijlen. Wat is er nou aanstootgevend aan iemand met zn been in het gips
Lezen: Been is gister nog gewassenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Benen in het gips kunnen niet worden gewassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |