abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71138377
Lol, sommige reviews zijn al van 3 jaar geleden en toen scheen het al zo'n ballentent te zijn. Hoe houden ze het vol???
pi_71139583
quote:
Op maandag 20 juli 2009 01:14 schreef ruigbaard het volgende:
Lol, sommige reviews zijn al van 3 jaar geleden en toen scheen het al zo'n ballentent te zijn. Hoe houden ze het vol???
Goede lokatie, goedkope rotzooi gebruiken ipv kwaliteitsingrediënten, goedkoop onbeschoft personeel.
pi_71139880
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
je mag niet met je been/voet op een stoel
Dat was, werkelijk waar, de reden...
Typisch gevalletje van een regel naleven zonder stil te staan bij het doel dat ze met die regel wilden bereiken. Ongetwijfeld is ooit besloten dat mensen niet zomaar met hun poten op stoelen mogen liggen t.b.v. hygiëne of professionele uitstraling of onnodige blokkades o.i.d...

Als je geschikt bent om in de horeca te werken, weet je dat je in dit geval de uitzondering moet maken uit klantvriendelijkheid, een (al dan niet tijdelijk) invalide persoon heeft gewoon extra aandacht nodig. Stoel erbij, iets zachts ertussen, maak het comfortabel.

Wat ben je nou voor ondernemer als je een nette klant die bijna iets gaat bestellen gaat wegsturen

Dikke kans dat je gewoon had mogen blijven zitten als je een beetje stampij had gemaakt en de manager er lucht van kreeg... die willen vaak gewoon een terras vol tevreden klanten. Krijgt dat hulpje er meteen flink publiekelijk van langs (edit: ik las even verder en zo te zien is dit gewoon een authentieke ballentent ipv 1 onwetend hulpje, dan gewoon wegblijven idd )
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

In de trein krijg je een bekeuring als je met je poten op de bank hangt, en hier vindt men het normaal om het op een terras te doen waar anderen zitten te eten en te drinken.
Maar als dit een invalide persoon betreft die zijn gipsen been netjes op een krantje heeft liggen, zullen de conducteurs die een hoger IQ hebben dan een pinda hier net zo goed geen probleem mee hebben. Moet zo'n reiziger de hele reis maar op z'n krukken leunen ofzo?

[ Bericht 4% gewijzigd door Fleischmeister op 20-07-2009 06:30:46 ]
  maandag 20 juli 2009 @ 08:45:46 #144
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_71140587
wanneer gaan we ?
Starbucks, waar blijf je
  maandag 20 juli 2009 @ 08:52:38 #145
62913 Blik
The one and Only!
pi_71140659
quote:
Op maandag 20 juli 2009 00:23 schreef Equites het volgende:
Pff in deze slechte tijden voor de horeca mensen wegsturen om een fucking been in het gips. De gast is koning, altijd. Deze mannen willen duidelijk failliet, of de bediening heeft een hekel aan de leiding.
Tja, de tent zit aan de OudeGracht. Dus een toplocatie. Sterker nog, ik denk dat ze iedere donderdag,vrijdag en zaterdag ramvol zullen zitten
pi_71140773
Wat een...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  maandag 20 juli 2009 @ 12:06:25 #147
3542 Gia
User under construction
pi_71144642
Als het alleen het onderbeen was dat in het gips zat, kan ik me er nog wat bij voorstellen, dan kun je namelijk gewoon je been krom en onder de tafel houden. Zit je tot over de knie in het gips, dan kun je niet anders dan je been omhoog leggen. In dat geval vind ik het werkelijk schandalig dat het restaurant er op deze manier op reageert.

Maar goed, dat restaurant heeft hier uitgebreid de aandacht gehad. Wij willen deze zomer een dagje Utrecht doen. Weet ik nu alvast waar ik niet moet gaan eten.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:15:32 #148
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_71144938
Ik begrijp totaal niet waar de reactie van de ober vandaan komt. Ik snap niet wat er mis is met iemand die met z'n gebroken been op een stoel ligt. Ik heb vroeger zelf veel geserveerd op een terras. Ik heb eenmaal iemand op het terras geweigerd; het ging om een man in een ontbloot bovenlijf en een ultrakort broekje. Ontzettend goor. Hij heeft zijn shirt weer aangetrokken en kon uiteraard gewoon blijven zitten.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_71145790
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:06 schreef Gia het volgende:
Als het alleen het onderbeen was dat in het gips zat, kan ik me er nog wat bij voorstellen, dan kun je namelijk gewoon je been krom en onder de tafel houden. Zit je tot over de knie in het gips, dan kun je niet anders dan je been omhoog leggen. In dat geval vind ik het werkelijk schandalig dat het restaurant er op deze manier op reageert.

Maar goed, dat restaurant heeft hier uitgebreid de aandacht gehad. Wij willen deze zomer een dagje Utrecht doen. Weet ik nu alvast waar ik niet moet gaan eten.
Er stond iets over een operatie. Ik kan mij zo voorstellen dat TS geen vocht in dr been mag hebben, of andere redenen waarom het been omhoog moet.
pi_71147581
Ik was zaterdag in Utrecht en heb gezocht naar Amor om er NIET te gaan zitten. Maar ik heb die tent niet gevonden. Daahaag statement

Maar ik weet wel naar welk terras ik de vakantiegangers meeneem met mijn volgende Wielewaalvakantie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71148119
Kent Geenstijl dit topic al?
  maandag 20 juli 2009 @ 13:55:40 #152
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_71148270
Wij zijn daar de deur uitgegooid nadat m'n schoonvader een opmerking had op het eten. Hij weet prima hoe zich in een restaurant te gedragen, en dat ging beleefd. Ik had eigenlijk nieteens in de gaten dat er iets mis was totdat we ineens de rekeing kregen terwijl we nog een achterafje wilden bestellen.

Werkelijk nog nooit zo'n tent meegemaakt, terwijl ik toch in veel verschillende restaurants ben geweest.
pi_71151386
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik was zaterdag in Utrecht en heb gezocht naar Amor om er NIET te gaan zitten. Maar ik heb die tent niet gevonden. Daahaag statement

Maar ik weet wel naar welk terras ik de vakantiegangers meeneem met mijn volgende Wielewaalvakantie.
Ik heb het vandaag links laten liggen (niet dat ik daar uberhaupt wilde eten, maar het gaat om het idee...) Er zaten wel twee mensen, maar ik durfde niet naar beneden te schreeuwen dat ze dat niet moesten doen...

Hoe dan ook, het ligt onder aan de werf bij de Free record shop, bij de venezia ijskraam.
pi_71151428
wel jammer dat de TT fout is, daar moet staan. geweigerd op terras ivm aso mijn been op een stoel zetten
pi_71152493
Dit restaurant lijkt zo uit een aflevering van Kitchen Nightmares te komen!

"Rond 20.15 uur kwam een grote groep het restaurant binnen (40 personen). Wij bleken met onze tafel midden in deze groep te zitten. Ons tafeltje was nodig om twee personen van de groep te plaatsen. Aan ons werd gevraagd om aan een andere tafel plaats te nemen. Toen wij dit weigerden, omdat wij al aan de koffie zaten, werd de ober boos. Achter onze rug werd gezegd dat we 'alles al gehad hadden'. De door ons bestelde koffie en thee zou nog lang op zich laten wachten, zo werd ons meegedeeld. Een extra tafel werd tegen onze tafel aan geplaatst voor de twee personen van de grote groep, die naast onze tafel stonden. Nogmaals werd ons gevraagd om aan een andere tafel plaats te nemen. Toen wij wederom weigerden, liep de ober midden in het gesprek weg."

"Ik had gekozen voor varkenshaas in een portsaus. Het smaakte wat vreemd, maar heb lange tijd gedacht dat het aan de saus lag. Kreeg later ook een nare lucht in mijn neus, toch maar even aan mijn moeder gevraagd of ze even aan het vlees wilde ruiken! Wat ik al dacht: de varkenshaas was BEDORVEN!!!!"

"Toen de tafel gedekt werd moesten we zelf maar onze borden en bestek doorgeven, want ze vertikte het om om de tafel van 6 man te lopen. Van de gerechtjes die we besteld hadden zat er in 1 bakje een haar van ongeveer 10 cm lang. Toen ik de vrouwelijke ober wenkte om langs de tafel te lopen liep ze gewoon de andere kant op terwijl we wel oogcontact hadden gemaakt en er geen mogelijkheid was dat ze mij niet had gezien. Vervolgens toen dan eindelijk iemand kwam werd er geen excuses aangeboden, maar het bakje meegenomen om weer een nieuwe te brengen. Dat doe je überhaupt nooit omdat de klant dan niet weet dat je niet gewoon de haar eruit hebt gehaald en hetzelfde bakje gewoon weer op tafel zet. Dus haal maar van de rekening af dan. Vervolgens werden 4 van de gerechten nooit gebracht, kwamen ze doodleuk vragen of het lekker had gesmaakt, terwijl we nog vier gerechten moesten krijgen. Bleek later dat de bestelling nooit was doorgekomen en we er ook niet op hoefden te rekenen (werd ons ook echt zo precies medegedeeld)."

"Roomsaus is het hetzelfde als pepersaus. Salade met vis en vlees bleek zonder vis en vlees."

"Tonijn was bedorven! Vervolgens klopte de rekening niet, ook die van de tafel naast ons was te hoog. Bediening ronduit slecht."

"Het meest slechte restaurant waar ik ooit gegeten heb, maar denk ik ook van Nederland. Vies, eten ronduit onsmakelijk, bediening zeer slecht.. Op de vraag of het gesmaakt had, gaven we onze kritiek aan.. 'Da's dan jammer' was het antwoord."

"Bij binnenkomst kregen we een tafel toegewezen waar de etensresten van de vorige bezoekers nog op lagen... We gingen er van uit dat deze tafel netjes schoongemaakt zou worden. Tot onze verbazing kwam de zeer jonge ober met de borden en bestek en zonder blikken of blozen werd dit op de vieze tafel gezet."

"Mijn vriendin en ik hebben tranen met tuiten gelachen over de bediening. Deze was zo knullig en onbeholpen dat het gewoon hilarisch was. Het lachen verging ons toen we ons eten kregen voorgezet, of beter gezegd voor ons neus gesmakt. Gelukkig lagen we al gauw weer in een deuk door de manier waarop de mensen rondom ons werden 'geholpen'."

"Heb nog nooit zo'n slecht restaurant gezien met zo'n belabberde bediening! We hebben tapas gegeten, en met name wat uit het frituurvet kwam was gewoon ronduit goor. Nadat ik dit gezegd had kregen we de mededeling: Oké, ik geef het door. De creme brullee of iets wat daarvoor door moest gaan, smaakte naar de koelkast en was al duidelijk een paar dagen oud. Durfde het niet op te eten omdat ik bang was er ziek van te worden."

Wat een tent zeg. Ik zou er bijna zelf eens gaan eten gewoon om te kijken of het allemaal waar is!
  maandag 20 juli 2009 @ 16:36:40 #156
3542 Gia
User under construction
pi_71153439
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:07 schreef ruigbaard het volgende:
Dit restaurant lijkt zo uit een aflevering van Kitchen Nightmares te komen!

Wat een tent zeg. Ik zou er bijna zelf eens gaan eten gewoon om te kijken of het allemaal waar is!
Als jij dat dan eens doet en hier meldt, dan hoef ik daar mijn geld niet aan te verspillen.

Kijk, soms heb je gewoon mensen die zeuren en geen begrip hebben voor onvoorzien problemen die zich voor kunnen doen bij een restaurant, maar bovenstaande reacties vallen hier echt niet onder.

Zo zaten wij vorige week bij 'Het Publiek' in Eindhoven. Leuk tentje, maar schijnbaar waren er problemen in de keuken. Tegen de gevel aan zat een, tamelijk zuur kijkende vrouw met twee jongedames. Schijnbaar vond ze dat het te lang duurde voordat het eten kwam. Ze sprak de serveerster erop aan. Op luide toon, zodat zeker iedereen het zou verstaan, verkondigde mevrouw dat ze graag snel haar eten wilde of anders de rekening, omdat de parkeermeter liep. De serveerster ging naar binnen om navraag te doen. Ze kwam terug en legde uit wat de problemen waren in de keuken, dit kon ik niet verstaan. Ze zei dat het nog een minuutje of 2 zou duren. Vanaf toen keek de vrouw echt elke 10 seconden op haar horloge, om na 4 minuten op hoge poten om de rekening te gaan vragen.
Vonden wij niet erg, want nu konden wij daar gaan zitten. 't Was op het grote terras tamelijk fris.

Kijk, dat snap ik nou niet hè? Als je ergens wilt gaan eten, dan parkeer je toch wat ruimer. Het was rond half 8, wat maakt het dan uit of je tot 9 uur parkeert? Ik neem hiervoor altijd de tijd. Ik zat daar prima, nog een trappistje en dat eten, ach dat komt wel.
Serveerster was best een beetje van slag. 't Was ook erg druk en dan problemen in de keuken, dan wil dat wel.
  † In Memoriam † maandag 20 juli 2009 @ 16:44:05 #157
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71153663
Dat fijne restaurantje heeft een reservering voor 3 personen staan voor vanavond. Die personen willen uitgebreid eten.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:28:02 #158
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_71172320
Ik zie bij Iens en andere websites staan dat Restaurant Amor getest is door het Rode Kruis. Wat hebben ze dan getest?Misschien kan je het Rode Kruis eens mailen met je ervaring, zij willen natuurlijk ook niet hun naam verbinden met een tent die zo slecht mensen behandelen.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:45:47 #159
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_71172755
oh, wat een verschrikkelijke dingen lees ik hier zeg.
de eigenaar is zeker een uit de kluiten gewassen zonnebankbruine sjonnie met een kampernaam, die om niks al agressief wordt?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:51:03 #160
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_71172871
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef 2cv het volgende:
Dat fijne restaurantje heeft een reservering voor 3 personen staan voor vanavond. Die personen willen uitgebreid eten.
Jij hebt daar gisteravond gegeten, of?
Primum non nocere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')