Goede lokatie, goedkope rotzooi gebruiken ipv kwaliteitsingrediënten, goedkoop onbeschoft personeel.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:14 schreef ruigbaard het volgende:
Lol, sommige reviews zijn al van 3 jaar geleden en toen scheen het al zo'n ballentent te zijn. Hoe houden ze het vol???
Typisch gevalletje van een regel naleven zonder stil te staan bij het doel dat ze met die regel wilden bereiken. Ongetwijfeld is ooit besloten dat mensen niet zomaar met hun poten op stoelen mogen liggen t.b.v. hygiëne of professionele uitstraling of onnodige blokkades o.i.d...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
je mag niet met je been/voet op een stoel
Dat was, werkelijk waar, de reden...
Maar als dit een invalide persoon betreft die zijn gipsen been netjes op een krantje heeft liggen, zullen de conducteurs die een hoger IQ hebben dan een pinda hier net zo goed geen probleem mee hebben. Moet zo'n reiziger de hele reis maar op z'n krukken leunen ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
In de trein krijg je een bekeuring als je met je poten op de bank hangt, en hier vindt men het normaal om het op een terras te doen waar anderen zitten te eten en te drinken.
Tja, de tent zit aan de OudeGracht. Dus een toplocatie. Sterker nog, ik denk dat ze iedere donderdag,vrijdag en zaterdag ramvol zullen zittenquote:Op maandag 20 juli 2009 00:23 schreef Equites het volgende:
Pff in deze slechte tijden voor de horeca mensen wegsturen om een fucking been in het gips. De gast is koning, altijd. Deze mannen willen duidelijk failliet, of de bediening heeft een hekel aan de leiding.
Er stond iets over een operatie. Ik kan mij zo voorstellen dat TS geen vocht in dr been mag hebben, of andere redenen waarom het been omhoog moet.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:06 schreef Gia het volgende:
Als het alleen het onderbeen was dat in het gips zat, kan ik me er nog wat bij voorstellen, dan kun je namelijk gewoon je been krom en onder de tafel houden. Zit je tot over de knie in het gips, dan kun je niet anders dan je been omhoog leggen. In dat geval vind ik het werkelijk schandalig dat het restaurant er op deze manier op reageert.
Maar goed, dat restaurant heeft hier uitgebreid de aandacht gehad. Wij willen deze zomer een dagje Utrecht doen. Weet ik nu alvast waar ik niet moet gaan eten.
Ik heb het vandaag links laten liggen (niet dat ik daar uberhaupt wilde eten, maar het gaat om het idee...) Er zaten wel twee mensen, maar ik durfde niet naar beneden te schreeuwen dat ze dat niet moesten doen...quote:Op maandag 20 juli 2009 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik was zaterdag in Utrecht en heb gezocht naar Amor om er NIET te gaan zitten. Maar ik heb die tent niet gevonden. Daahaag statement![]()
Maar ik weet wel naar welk terras ik de vakantiegangers meeneem met mijn volgende Wielewaalvakantie.
Als jij dat dan eens doet en hier meldt, dan hoef ik daar mijn geld niet aan te verspillen.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:07 schreef ruigbaard het volgende:
Dit restaurant lijkt zo uit een aflevering van Kitchen Nightmares te komen!
Wat een tent zeg. Ik zou er bijna zelf eens gaan eten gewoon om te kijken of het allemaal waar is!![]()
Jij hebt daar gisteravond gegeten, of?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef 2cv het volgende:
Dat fijne restaurantje heeft een reservering voor 3 personen staan voor vanavond. Die personen willen uitgebreid eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |