quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:07 schreef ruigbaard het volgende:Dit restaurant lijkt zo uit een aflevering van Kitchen Nightmares te komen!

Wat een tent zeg. Ik zou er bijna zelf eens gaan eten gewoon om te kijken of het allemaal waar is!
Als jij dat dan eens doet en hier meldt, dan hoef ik daar mijn geld niet aan te verspillen.
Kijk, soms heb je gewoon mensen die zeuren en geen begrip hebben voor onvoorzien problemen die zich voor kunnen doen bij een restaurant, maar bovenstaande reacties vallen hier echt niet onder.
Zo zaten wij vorige week bij 'Het Publiek' in Eindhoven. Leuk tentje, maar schijnbaar waren er problemen in de keuken. Tegen de gevel aan zat een, tamelijk zuur kijkende vrouw met twee jongedames. Schijnbaar vond ze dat het te lang duurde voordat het eten kwam. Ze sprak de serveerster erop aan. Op luide toon, zodat zeker iedereen het zou verstaan, verkondigde mevrouw dat ze graag snel haar eten wilde of anders de rekening, omdat de parkeermeter liep. De serveerster ging naar binnen om navraag te doen. Ze kwam terug en legde uit wat de problemen waren in de keuken, dit kon ik niet verstaan. Ze zei dat het nog een minuutje of 2 zou duren. Vanaf toen keek de vrouw echt elke 10 seconden op haar horloge, om na 4 minuten op hoge poten om de rekening te gaan vragen.
Vonden wij niet erg, want nu konden wij daar gaan zitten. 't Was op het grote terras tamelijk fris.
Kijk, dat snap ik nou niet hè? Als je ergens wilt gaan eten, dan parkeer je toch wat ruimer. Het was rond half 8, wat maakt het dan uit of je tot 9 uur parkeert? Ik neem hiervoor altijd de tijd. Ik zat daar prima, nog een trappistje en dat eten, ach dat komt wel.
Serveerster was best een beetje van slag. 't Was ook erg druk en dan problemen in de keuken, dan wil dat wel.