je vergeet kakkerlakkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:05 schreef oinkoink12 het volgende:
Kut amor restaurant bediening slecht eten hopeloos smaakpolitie deuren sluiten hygiene slecht troep muizen ratten restaurant amor ongedierte restaurant amor utrecht
zo sterf maar.
Ook dat vind ik niet kunnen. Zolang je geen looproutes blokkeert of op andere manieren een fysiek (struikel) gevaar of hindernis vormt is er geen enkele reden om ergens anders te moeten zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef Meike26 het volgende:
En dat niet alleen, ik heb een jaartje of 3 geleden ook met iemand gelunched, (ergens in Rotterdam, dus niet bij Amor) waar hij een been in het gips had... we werden vriendelijk verzocht naar een andere tafel te gaan, in de hoek van het terras en het been op de stoel, uit het zicht.
Die bediende zal wel gedacht hebben: "Nee! doe het niet! Red je vege lijf voor het te laat is en je andere been spontaan breekt van het slechte eten."quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:00 schreef Sj0rs het volgende:
Ze hebben je een dienst bewezen als ik de reviews lees.
Niet als er een krantje onder ligt hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
In de trein krijg je een bekeuring als je met je poten op de bank hangt, en hier vindt men het normaal om het op een terras te doen waar anderen zitten te eten en te drinken.
O zo!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:05 schreef oinkoink12 het volgende:
Kut amor restaurant bediening slecht eten hopeloos smaakpolitie deuren sluiten hygiene slecht troep muizen ratten restaurant amor ongedierte restaurant amor utrecht
zo sterf maar.
Als ik bij een restaurant kom waar de zitting van de stoel even hoog is als de tafel, ga ik een deurtje verder....quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:34 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Ik kan er me wel iets bij voorstellen. Ja, het is lullig voor jou TS, maar als ik op het terras zit en net wil gaan eten, is het redelijk onsmakelijk om andermans voeten op tafelhoogte te hebben liggen op een meter afstand.
Het lijkt me duidelijk wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik bij een restaurant kom waar de zitting van de stoel even hoog is als de tafel, ga ik een deurtje verder....
Ik weet wel waar ik het volgende uitje van de NVA boekquote:Op zondag 19 juli 2009 18:05 schreef eleusis het volgende:
Fokmeet, allemaal been in het gips en daarheen.
Ja. Je moest eens weten hoeveel ouders daar verhalen hebben over geweigerd worden in restaurants en kledingzaken. Als die eikels bij Amor al over hun zeik gaan van iemand met een been in het gips, dat wil ik ze echt wel eens zien reageren op een armada van autistische kindertjes.quote:
Goede lokatie, goedkope rotzooi gebruiken ipv kwaliteitsingrediënten, goedkoop onbeschoft personeel.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:14 schreef ruigbaard het volgende:
Lol, sommige reviews zijn al van 3 jaar geleden en toen scheen het al zo'n ballentent te zijn. Hoe houden ze het vol???
Typisch gevalletje van een regel naleven zonder stil te staan bij het doel dat ze met die regel wilden bereiken. Ongetwijfeld is ooit besloten dat mensen niet zomaar met hun poten op stoelen mogen liggen t.b.v. hygiëne of professionele uitstraling of onnodige blokkades o.i.d...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
je mag niet met je been/voet op een stoel
Dat was, werkelijk waar, de reden...
Maar als dit een invalide persoon betreft die zijn gipsen been netjes op een krantje heeft liggen, zullen de conducteurs die een hoger IQ hebben dan een pinda hier net zo goed geen probleem mee hebben. Moet zo'n reiziger de hele reis maar op z'n krukken leunen ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
In de trein krijg je een bekeuring als je met je poten op de bank hangt, en hier vindt men het normaal om het op een terras te doen waar anderen zitten te eten en te drinken.
Tja, de tent zit aan de OudeGracht. Dus een toplocatie. Sterker nog, ik denk dat ze iedere donderdag,vrijdag en zaterdag ramvol zullen zittenquote:Op maandag 20 juli 2009 00:23 schreef Equites het volgende:
Pff in deze slechte tijden voor de horeca mensen wegsturen om een fucking been in het gips. De gast is koning, altijd. Deze mannen willen duidelijk failliet, of de bediening heeft een hekel aan de leiding.
Er stond iets over een operatie. Ik kan mij zo voorstellen dat TS geen vocht in dr been mag hebben, of andere redenen waarom het been omhoog moet.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:06 schreef Gia het volgende:
Als het alleen het onderbeen was dat in het gips zat, kan ik me er nog wat bij voorstellen, dan kun je namelijk gewoon je been krom en onder de tafel houden. Zit je tot over de knie in het gips, dan kun je niet anders dan je been omhoog leggen. In dat geval vind ik het werkelijk schandalig dat het restaurant er op deze manier op reageert.
Maar goed, dat restaurant heeft hier uitgebreid de aandacht gehad. Wij willen deze zomer een dagje Utrecht doen. Weet ik nu alvast waar ik niet moet gaan eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |