Ja, dat ga je zeker ook rondbazuinen als je het terras op stapt! "Niks aan de hand hoor mensen, rustig dooreten terwijl ik mijn poot op de stoel leg. Is gisteren nog gewassen"quote:
Ze hebben van alle recensies 2x de volle 5 punten, en toevallig beide op dezelfde dag...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ja, goed plan, ben echt helemaal klaar met die toko!
het is toch komkommertijd, ik ga het eens sturen aan RTVutrecht!
In de trein mag het, als je er een krant onder legt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Benen in het gips kunnen niet worden gewassen (het deel in het gips dan he). Geen fris idee, helemaal niet als je lekker iets wilt eten of drinken. Vandaar dat ik er zeker bezwaar tegen zou maken als iemand naast/voor me zijn poot op de stoel zou leggen.
Dat mensen dit ook maar volstrekt normaal vinden gaat mijn verstand dan ook helemaal te boven.
In de trein krijg je een bekeuring als je met je poten op de bank hangt, en hier vindt men het normaal om het op een terras te doen waar anderen zitten te eten en te drinken.
Maar daar merk je toch verder niks van. Je moet natuurlijk niet gaan fantaseren over wat er allemaal aan de binnenkant van dat gips kan gebeuren, net zoals dat je je niet moet afvragen wat er met je eten gebeurd is voor het op je bord kwam te liggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Benen in het gips kunnen niet worden gewassen (het deel in het gips dan he). Geen fris idee, helemaal niet als je lekker iets wilt eten of drinken. Vandaar dat ik er zeker bezwaar tegen zou maken als iemand naast/voor me zijn poot op de stoel zou leggen.
Dat mensen dit ook maar volstrekt normaal vinden gaat mijn verstand dan ook helemaal te boven.
In de trein krijg je een bekeuring als je met je poten op de bank hangt, en hier vindt men het normaal om het op een terras te doen waar anderen zitten te eten en te drinken.
Ik, en ik denk velen met mij, vind het geen fijn aangezicht. Vaak nemen ze nog niet de moeite een halve sok over hun tenen te trekken waardoor je die vaak onverzorgde nagels ook nog ziet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar daar merk je toch verder niks van. Je moet natuurlijk niet gaan fantaseren over wat er allemaal aan de binnenkant van dat gips kan gebeuren, net zoals dat je je niet moet afvragen wat er met je eten gebeurd is voor het op je bord kwam te liggen
Dat met de trein is natuurlijk ook niet bedoeld voor mensen met gipsbenen, maar meer voor de bontkraagjes.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:49 schreef Babbelzz het volgende:
http://utrecht.vorkje.nl/view.cfm?template=restaurant_details&website_id=152&restaurant_id=2019
quote:30-05-2009 Reactie door: Piet en Gerda de Vries
Wij zijn erg geschrokken dat dit in Nederland nog mogelijk is! De bediening liep weg terwijl we onze bestelling doorgaven.
Goh, die Axel zit blijkbaar ookal op Fok?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik, en ik denk velen met mij, vind het geen fijn aangezicht. Vaak nemen ze nog niet de moeite een halve sok over hun tenen te trekken waardoor je die vaak onverzorgde nagels ook nog ziet.
Gewoon een streep trekken, geen voeten op de stoelen. Prima gedaan dus van deze zaak.
Ligt dat aan al die andere mensen of aan jouw verstand...?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
Kunnen ze de foto's op de site niet 'n beetje verkleinen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:23 schreef The.Apple het volgende:
http://www.amorrestaurant.nl/
je kunt er online reserveren.......
niet om mensnen op ideen te brengen//
agreequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef LaStrange het volgende:
SCHANDE!
Ik pleit voor een FOK! Amor-boycott
hmm we zaten al uit de loop etc, maar goed,quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef Meike26 het volgende:
Trouwens, ik weet niet wat er tegenover Amor zit, maar ik had daar zeker wel willen zitten in jouw geval, en elke keer even vriendelijknaar die ene bediende...
ja omdat ik zwart gips hebquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:43 schreef BlueMage het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op de radio dat als je je gedscrimineerd voelt om wat voor reden dan ook dat je naar deze site moest gaan, misschien iets voor TS?En schandalig natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:25 schreef beelz het volgende:
En terecht! Ik zou ook geen gehandicapten in mijn kroeg willen hebben.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:03 schreef FANN het volgende:
[..]
dus jij zou iemand in een rolstoel weigeren???
![]()
zeg maar waar je kroeg is, dan neem ik mijn moeder mee met rolstoel en al, en o ja, mijn
neefje met een hazelip komt ook mee, ik zou wel eens willen zien hoe jij die gaat weigeren.
quote:
Jij niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:14 schreef FANN het volgende:
[..]
écht niet dus!
Ik ben géén troll, mijn moeder zit 100% zeker in een rolstoel, ik trouwens een nichtje van 22 jaar
die ook in een rolstoel zit én ik heb een neefje met een hazelip.
Nee geen pictures...
Dus je hoeft niet grappig te gaan doen !
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij niet.
Was voor diegene die jij quote.
Ik zou het niet weten, maar het lijkt mij dat je iemand niet kan weigeren omdat hij een been in het gips heeft,quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:19 schreef staticdata het volgende:
kan je zoiets niet melden bij een meldpunt discriminatie?
It's in the genes!!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:14 schreef FANN het volgende:
[..]
écht niet dus!
Ik ben géén troll, mijn moeder zit 100% zeker in een rolstoel, ik trouwens een nichtje van 22 jaar
die ook in een rolstoel zit én ik heb een neefje met een hazelip.
Nee geen pictures...
Dus je hoeft niet grappig te gaan doen !
ja,, héél grappig...... mijn moeder is 80 jaar oud, mijn nichtje is door een (te laat geconstateerde)quote:
quote:11-07-2008 Reactie door: Maike
Antony en Axel, jullie zijn duidelijk werkzaam bij Amor OF jullie hebben er nog nooit gegeten, want anders schrijf je niet zo'n lovende recensie...beetje jammer joh!
De rest van de recensies zijn erg herkenbaar: slecht eten, slechte bediening, vieze borden, slechte reactie op commentaar...om een lang verhaal kort te maken: zonde van je tijd en geld! Dit restaurant is het gewoon niet waard..wat een aafluiting...
lolquote:
gewoon vanavond weer gaan, en twee vrienden aan een ander tafeltje laten zitten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Gewoon lekker blijven zitten, ik zie het probleem niet zo.
Tenzij je dacht dat men je hardhandig ging verwijderen of de politie zou gaan bellen. Al zou je zelfs dan prima kunnen blijven zitten om te genieten van de soap.
Synchronize your watches.... NOW!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon vanavond weer gaan, en twee vrienden aan een ander tafeltje laten zitten.
die doen een bestelling voor 4 personen, zeggen gewoon dat ze érg veel honger hebben
en daarna komen ze met het hele spul bij jou en je vriendin zitten, kijken wat ze dááraan
kunnen doen...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Synchronize your watches.... NOW!
Nope, werkt op de mariaplaats, hij kent de reputatie van amor wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:41 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Ik stel voor om met een grote groep even wat benen in te gipsen en dan met zn alle naar amor!
Edit: bedenk me net dat een vriend van me in utrecht aan de oude gracht bij een tappasbar/restaurant werkt.
Eens vragen of dat ook amor is ;')
een goed restaurant heeft geen reclame nodig, die draaien puur op mond-aan-mond & regiobekendheid.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:32 schreef verita het volgende:
Joh, ga naar een een fatsoenlijk reclamebureau of zorg voor goede kwaliteit/bediening/etc, dan hoef je geen neprecensies op internet te kwakken
Hier moet je dus niet zijn om tapas te eten.
Laat 'm z'n tijd besteden om wat cursussen te volgen in hospitality en het bereiden van tapas ipv onzin reacties op internet te plaatsen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:32 schreef verita het volgende:
Axel = Anthony
Klik even op 'meer reacties vanaf dit adres' bij de reactie van Axel, dan kom je bij die van Anthony
Joh, ga naar een een fatsoenlijk reclamebureau of zorg voor goede kwaliteit/bediening/etc, dan hoef je geen neprecensies op internet te kwakken
Hier moet je dus niet zijn om tapas te eten.
Ik hoop nu oprecht dat jij ooit een keer iets met je been hebt, dat hij in het gips moet en dat je vervolgens OVERAL uitgetrapt wordt omdat je vieze kalknagels hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]Vandaar dat ik er zeker bezwaar tegen zou maken als iemand naast/voor me zijn poot op de stoel zou leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |