Ik heb het vandaag links laten liggen (niet dat ik daar uberhaupt wilde eten, maar het gaat om het idee...) Er zaten wel twee mensen, maar ik durfde niet naar beneden te schreeuwen dat ze dat niet moesten doen...quote:Op maandag 20 juli 2009 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik was zaterdag in Utrecht en heb gezocht naar Amor om er NIET te gaan zitten. Maar ik heb die tent niet gevonden. Daahaag statement![]()
Maar ik weet wel naar welk terras ik de vakantiegangers meeneem met mijn volgende Wielewaalvakantie.
Als jij dat dan eens doet en hier meldt, dan hoef ik daar mijn geld niet aan te verspillen.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:07 schreef ruigbaard het volgende:
Dit restaurant lijkt zo uit een aflevering van Kitchen Nightmares te komen!
Wat een tent zeg. Ik zou er bijna zelf eens gaan eten gewoon om te kijken of het allemaal waar is!![]()
Jij hebt daar gisteravond gegeten, of?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef 2cv het volgende:
Dat fijne restaurantje heeft een reservering voor 3 personen staan voor vanavond. Die personen willen uitgebreid eten.
dan verwacht ik een uitgebreide reviewquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij hebt daar gisteravond gegeten, of?
Hij kan nog niet reageren, ligt waarschijnlijk met een voedselvergiftiging in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij hebt daar gisteravond gegeten, of?
waarpm plaatste je die post danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef 2cv het volgende:
Nee, natuurlijk heb ik daar niet gegeten ! Ik hoef nog niet dood !
Hoe weet jij dan, dat ze een reservering voor 3 personen hadden? Kun je dat ergens zien?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef 2cv het volgende:
Nee, natuurlijk heb ik daar niet gegeten ! Ik hoef nog niet dood !
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:50 schreef NoCigar het volgende:
Vreemd dat het nog bestaat en niet allang falliet is. Wel de moeite waard om eens te volgen.
Waarom heb je dan een reservering geplaatst?quote:Nee, natuurlijk heb ik daar niet gegeten ! Ik hoef nog niet dood !
Mensen schrijven veel eerder over een negatieve ervaring dan over een positief bezoek.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:14 schreef ruigbaard het volgende:
Lol, sommige reviews zijn al van 3 jaar geleden en toen scheen het al zo'n ballentent te zijn. Hoe houden ze het vol???
Volgens mij staan er allang meerdere kanten van het verhaal op het grote interweb in de vorm van recensies.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:26 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een reservering geplaatst?
Oh wacht even, jij bent zo'n stoere internetsukkel die anoniem en vanachter zijn computer een beetje de held loopt uit te hangen... *zucht*
Ik snap natuurlijk wel dat dit restaurant nooit een 'top-tent' zal worden maar om jezelf nu te gaan verlagen tot het doen van nep-reserveringen en dat soort 'grappen' vind ik eigenlijk net zo triest (en al helemaal omdat je tot nu toe ook maar 1 kant van het verhaal hebt gehoord)...
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:05 schreef eleusis het volgende:
Fokmeet, allemaal been in het gips en daarheen.
Ja, ik heb hem hier ook gehadquote:Op donderdag 23 juli 2009 03:16 schreef Inverted_World het volgende:
Waarom krijg ik een PM waarin staat dat ik gratis mag komen eten bij Amor, omdat mijn been in het gips zat en daarom onbeschoft werd behandeld door 1 van de medewerkers van Amor?!![]()
Heeft iedereen deze PM?
(Dit is trouwens serieus.)
Nou zo'n PM heb ik niet gehad... alleen dat mailtje, zie post hierboven...quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem hier ook gehad
Fokmeet met gratis eten bij Amor?
Wel stom trouwens, het bericht is best brak gespeld, en het adres waar TS naar moet mailen voor haar gratis diner heeft ie verkeerd geschreven
Als ik naar Utrecht ga is het toch American Broadwayquote:Op donderdag 23 juli 2009 07:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ook gehad, maar daar ga ik niet 't halve land voor doorkruisen hoor
Utrecht is voor mij een beetje te ver om even uit eten te gaan en als ik de recensies lees van Armor dan wil ik daar sowieso niet naar toe.quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:41 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Als ik naar Utrecht ga is het toch American Broadway![]()
Weet niet wat jullie ervaring daar is, maar ik vind het een heerlijke tent.
Ben aardig vaak op pad en kom graag wat verder dan mijn eigen stad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij een beetje te ver om even uit eten te gaan en als ik de recensies lees van Armor dan wil ik daar sowieso niet naar toe.
Niet iedereen is zo paranoidequote:Op donderdag 23 juli 2009 08:00 schreef Re het volgende:
en niemand maakt natuurlijk een kloon aan om iedereen te spammen natuurlijk
Nou dat is mijn naam (mijn echte voornaam dus). Ik weet niet wat ze hebben zitten doen daar, maar iemand heeft echt zitten kloten, dat zegt wel weer iets over het niveau van het personeel daar!quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:26 schreef Meike26 het volgende:
"
*Oh trouwens, heet ik tegenwoordig *piep*....![]()
Ik heb ook eens met m'n been in het gips gezeten, inclusief de knie. M'n voet was nog wel vrij, het gips begon boven de enkel. Maar dan kun je prima normaal op een stoel zitten hoor, dan hoeft je been echt niet per se op een andere stoel te liggen. Als je gewoon iets verder naar voren gaat zitten is er niets aan de hand.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:06 schreef Gia het volgende:
Als het alleen het onderbeen was dat in het gips zat, kan ik me er nog wat bij voorstellen, dan kun je namelijk gewoon je been krom en onder de tafel houden. Zit je tot over de knie in het gips, dan kun je niet anders dan je been omhoog leggen. In dat geval vind ik het werkelijk schandalig dat het restaurant er op deze manier op reageert.
Maar goed, dat restaurant heeft hier uitgebreid de aandacht gehad. Wij willen deze zomer een dagje Utrecht doen. Weet ik nu alvast waar ik niet moet gaan eten.
Huh? Hoe herkennen ze die fokkers als die daar willen gaan eten? Niet iedereen heeft een foto online staan!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:42 schreef Chuphinh het volgende:
Ik heb ook een pb gehad. Maar ik heet helemaal geen *piep*. Nu mag ik niet gratis tapas eten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |