Uiteindelijk heb je dus wel omzet gekost omdat je er niet gegeten hebtquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:58 schreef Babbelzz het volgende:
Naja, laten we er over ophouden; blij te lezen dat de meesten het ook een achterlijke reactie vonden!
En ja, ik ben blij dat ik er niet gegeten heb nu ik de recensies zo heb gezien.
Ik ben benieuwd of ik nog een reactie krijg op mijn mailtje aan hen.
en rustig mensen, ik heb keurig gelakte nageltjes, geen kalknageltjes en er had niemand last van mijnbeen en ik zou hen dus ook geen omzet gekost hebben...
Echt veel is dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je dus wel omzet gekost omdat je er niet gegeten hebt
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:55 schreef Unabombertje het volgende:
[..]
Ik hoop nu oprecht dat jij ooit een keer iets met je been hebt, dat hij in het gips moet en dat je vervolgens OVERAL uitgetrapt wordt omdat je vieze kalknagels hebt.
Bekrompen idioot. Mensen zoals jij zijn er teveel in dit land en dat is waarom dit land langzaam naar de klote gaat. Er is altijd wel iemand die ergens over zeurt.
Als je op het terras zit dan heb je alsnog gewoon een 180 graden blikveld hoor, je HOEFT niet naar die nagels te kijken! Waar de FUCK maak je je druk om, echt.
Stel je toch niet zo aan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En dan ben ik een bekrompen idioot omdat ik niet dezelfde mening heb?
Als het om eten gaat willen mensen graag in een schone omgeving zitten. Iemand die met zn voeten op de stoel zit geeft voor mij in ieder geval een signaal. Maar dat mag ik toch vinden?
Heb je de overige reviews gelezen? Vies eten, vieze tafeltjes etc. Een schone omgeving kun je wel vergetenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Als het om eten gaat willen mensen graag in een schone omgeving zitten. Iemand die met zn voeten op de stoel zit geeft voor mij in ieder geval een signaal. Maar dat mag ik toch vinden?
Ze legt haar been toch niet voor niks op een stoel?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb de eerste tijd zelfs in de trein m'n gipspoot op de bank gelegd (als het niet heel druk was), nooit klachten van gehad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
je mag niet met je been/voet op een stoel
Dat was, werkelijk waar, de reden...
Krijg je ook braakneigingen van vrouwen met open schoentjes? Of als je op het strand een blote voet ziet?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Sommige mensen moeten geen open-teen-schoeisel dragenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Krijg je ook braakneigingen van vrouwen met open schoentjes? Of als je op het strand een blote voet ziet?
Het volgende moet je onthouden, de restaurantje op de OudeGracht zijn over het algemeen voornamelijk bedoelt voor toeristen en heeft over het algemeen een slechte prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:38 schreef Babbelzz het volgende:
nou idd als ik dat van tevoren had geweten had ik nooit bij Amor in utrecht gaan eten, maar goed, er was tafeltje vrij, in zon op teraas, spannse tapas, ik d8 dat zal wel goed zijn.... hahahah NOT!
Ik kan er me wel iets bij voorstellen. Ja, het is lullig voor jou TS, maar als ik op het terras zit en net wil gaan eten, is het redelijk onsmakelijk om andermans voeten op tafelhoogte te hebben liggen op een meter afstand.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik geef deze zaak groot gelijk. Het geeft geen pas om met je benen op een stoel te gaan zitten. Je als een grotere onfatsoen gedragen kun je dan ook niet, of je nu beperkt bent of niet.
Ik zou het zeer onsmakelijk vinden als ik lekker een hapje zou zitten eten en iemand zou tegenover mij zn poot op de stoel leggen waardoor ik het geweldige uitzicht op van die harde kalknagels krijg.
Ik kan het hulpje dus wel begrijpen, hier krijgen mensen natuurlijk geen honger of dorst van.
Ik wil net zeggen, je zou blij moeten zijn dat je niet je duurverdiende geld hebt uitgegeven om je maagdarmkanaal te laten mishandelen door een stel onwillige kneuters die bij koken alleen denken aan de fluitketel en het water dat ze daarmee koken voor hun cup-a-soup...quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:00 schreef Sj0rs het volgende:
Ze hebben je een dienst bewezen als ik de reviews lees.
Ik had die vriendin voor twee laten bestellen. Als het geserveerd wordt kom jij erbij zitten. Mag dat niet? Ok, doeiquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ja, goed plan, ben echt helemaal klaar met die toko!
het is toch komkommertijd, ik ga het eens sturen aan RTVutrecht!
Ah, het was toch niet te eten. Dus feitelijk heeft het personeel TS tegen zichzelf in bescherming genomen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:23 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ik had die vriendin voor twee laten bestellen. Als het geserveerd wordt kom jij erbij zitten. Mag dat niet? Ok, doei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |