quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:01 schreef Babbelzz het volgende:
Nou na ruim een week een reactie van het restauarant!
Beste
Sorry voor de late reactie.
Bij deze onze welgemeende oprechte excuses, voor het uitermate onbeholpen
gedrag van een van de medewerkers van restaurant Amor.
(Hij beweerde dat hij niet zag dat Uw been in het gips zat)
Een been in het gips is al vervelend genoeg!
Daarom nodigen wij U samen met een vriend of vriendin uit, om een keer op
onze kosten bij Amor te dineren.
Wij vragen U om ons een mailtje te sturen met een datum die U het best
schikt, zodat wij een tafel voor U kunnen reserveren.
www.info@restaurantamor.nl
Wij hopen U binnenkort te mogen ontvangen.
idemquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:42 schreef Chuphinh het volgende:
Ik heb ook een pb gehad. Maar ik heet helemaal geen *piep*. Nu mag ik niet gratis tapas eten![]()
Daar hoef je geen randdebiel voor te zijn hoor. Ik mis bijvoorbeeld een belangrijk detail: droeg TS een kort rokje, of een lange broek? Want met een broek over je gips heen ziet echt niemand dat je gips draagt hoor. Alleen dat je wat vreemd loopt, maar als je eenmaal zit op een stoel is daar ook niets meer aan te zien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
En ga je?
Wat een randdebielen daar zeg, hij zag niet dat je in het gips zat...
Misschien iemand bij Amor die haar kent?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:53 schreef Karina het volgende:
Hoe weten ze eigenlijk dat TS ook *piep* heet? Ik zeg OOK omdat, dat ook mijn voornaam is. Staat niet in haar profiel.
Nee HuHu, ze moest de trap weer op met krukken....quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daar hoef je geen randdebiel voor te zijn hoor. Ik mis bijvoorbeeld een belangrijk detail: droeg TS een kort rokje, of een lange broek? Want met een broek over je gips heen ziet echt niemand dat je gips draagt hoor. Alleen dat je wat vreemd loopt, maar als je eenmaal zit op een stoel is daar ook niets meer aan te zien.
quote:Ik kon dus vertrekken; handig weer met krukken de werftrap op.
Voordat ik omhoog liep nogmaals beklag gedaan dat ik het stuitend vindt dat ze zó omgaan met mensen die (tijdelijk) beperkt zijn.
Ik ga echt nooooooooooit meer naar deze rotzaak! Hoe hufterig kun je zijn!
Ja, maar dat was ná dat ze was weggestuurd hè.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee HuHu, ze moest de trap weer op met krukken....
Hoe kan je dat nou missen?
[..]
Oh en dan kijk je niet meer?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ná dat ze was weggestuurd hè.
Kijk HuHu....hè?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
Toen ik terug ging naar binnen om het er nog eens over te hebben, stond hij op gehoor afstand en liet het zo...echt heel bizar
ik heb zo'n vermoeden dat amor het nu ineens een schande vindt omdat ze dit topic hebben gezien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef Chuphinh het volgende:
Maar uiteindelijk vindt amor het ook een schande. punt.
Kijk... misschien ben ik wel iemand die TS niet zomaar op haar woord gelooft. TS vertelt ook alles zo dat het past in haar gelijk. Zo'n verhaal heeft 2 kanten hè.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef Chuphinh het volgende:
Misschien is die ober net als Huhu zo koppig om zijn of haar eigen fout te bekennen, dan verdraai je alles zodat het past in je gelijk.
- Ook zonder gips kun je met krukken lopen
- Misschien is babzz wel zo'n vlotte mama met een tuinbroek aan, dan zie je het gips niet
- Misschien viel babzz haar been wel in zijn blinde vlek, want de kijkhoek van een mens is niet 360graden
- Misschien liegt babzz wel en is ze helemaal niet teruggegaan en stilletjes beschaamd weggelopen
- Misschien waren het vleeskleurige krukken, dan dacht hij misschien dat babzz hele lange armen had
etc etc.
Maar uiteindelijk vindt amor het ook een schande. punt.
Op gehoorafstand staan is niet hetzelfde als "in het zicht staan". Daarnaast, misschien was 'ie wel ergens mee bezig. Misschien dacht 'ie dat z'n personeel het zelf wel op kon lossen, iets wat je wel mag verwachten vind ik. Dan hoeft 'ie zich er helemaal niet mee te bemoeien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kijk HuHu....hè?
Zal hij niet gezien hebben dat ze op krukken was?
TS heeft Amor ook gemaild. Ik mag hopen dat dit niet meerdere keren gebeurd is op die dag, dus dan is de link niet moeilijk te leggen natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:53 schreef Karina het volgende:
Hoe weten ze eigenlijk dat TS ook *piep* heet? Ik zeg OOK omdat, dat ook mijn voornaam is. Staat niet in haar profiel.
Ja, die PM was ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 23 juli 2009 06:10 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
Nou zo'n PM heb ik niet gehad... alleen dat mailtje, zie post hierboven...
quote:------------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------------
Onderwerp: Geenszins de bedoeling!
Van: "Restaurant - Amor - Tapas" <spansamornl01>
Datum: Do, 23 juli, 2009 1:01 am
Aan: @gmail.com
--------------------------------------------------------------------------
Beste
Met een vriendelijk groet,
Restaurant Amor
--
http://www.restaurantamor.nl/1HomeO.html
--
De hele avond heerlijk tafelen onder het genot van een drankje en de
heerlijke tapas van restaurant Amor in Utrecht.!
Mja, toen ik mijn been had gebroken had ik ook mijn enkelbanden gescheurd en moest ik alles omhoog houden, dus ik moest mijn voet wel op een stoel leggen op het terras.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb ook eens met m'n been in het gips gezeten, inclusief de knie. M'n voet was nog wel vrij, het gips begon boven de enkel. Maar dan kun je prima normaal op een stoel zitten hoor, dan hoeft je been echt niet per se op een andere stoel te liggen. Als je gewoon iets verder naar voren gaat zitten is er niets aan de hand.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:31 schreef Dipstaart het volgende:
Ik had ook een mailtje gestuurd kreeg dezelfde reactie terug
[..]
Niet mijn mail adresquote:
Dat vind ik dan wel weer heel netjes. Maar na alle recensies te hebben gelezen lijkt het gedrag van de medewerker geen uitzondering, dus het verandert het beeld niet echt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:01 schreef Babbelzz het volgende:
Beste
ja, van die reclames: "BEL... als je je gediscrimineerd voelt"quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:19 schreef staticdata het volgende:
kan je zoiets niet melden bij een meldpunt discriminatie?
quote:Beste
Met een vriendelijk groet,
Restaurant Amor
--
http://www.restaurantamor.nl/1HomeO.html
--
De hele avond heerlijk tafelen onder het genot van een drankje en de
heerlijke tapas van restaurant Amor in Utrecht.!
Amor tapas Restaurant.
Reseveer hier Uw tapas bij Amor:
http://amorrestaurant.nl/
www.restaurantamor.nl
Oudegracht
- 107-109 A/D WERF, 3511 AG Utrecht -
Wij zijn zeven dagen per week open.
Tel.030 2368805
ooh grappig...quote:Op zondag 26 juli 2009 09:59 schreef Babbelzz het volgende:
nou dat weet ik niet, wel hebben ze dezelfde mail aan fokusers gestuurd, zelfs nog voordat ik m zelf in mijn mailbox heb ontvangen.
Natuurlijk ga ik daar niet eten, ik geloof er geen zak van dat het ze spijt en wie weet gooien ze wel rattengif in mijn eten, nu dit topic al meer dan 10.000 x bekeken is.
bovendien ben ik op krukken binnen gekomen, en ook naar die jongen gegaan om het er nogmaals over te hebben, ik had ook een 3/4e broek aan dus gips over t hoofd zien, absoluut niet.
Dat klopt niet helemaal wat je zegt: het wordt aangeraden om zo veel mogelijk je voet omhoog te houden, aangezien je je voet niet kan bewegen is de doorbloeding sterk verminderd en kan je last krijgen van opgezwollen voeten en tenen; dat in combinatie met een gips kan leiden tot afknelling van de bloedvaten of trombose.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:06 schreef Gia het volgende:
Als het alleen het onderbeen was dat in het gips zat, kan ik me er nog wat bij voorstellen, dan kun je namelijk gewoon je been krom en onder de tafel houden. Zit je tot over de knie in het gips, dan kun je niet anders dan je been omhoog leggen. In dat geval vind ik het werkelijk schandalig dat het restaurant er op deze manier op reageert.
Maar goed, dat restaurant heeft hier uitgebreid de aandacht gehad. Wij willen deze zomer een dagje Utrecht doen. Weet ik nu alvast waar ik niet moet gaan eten.
dank, daarnaast is mijn enkel geopereerd en als je je bene dan lang naar beneden houdt, wordt de kloppende pijn echt heel erg irri!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal wat je zegt: het wordt aangeraden om zo veel mogelijk je voet omhoog te houden, aangezien je je voet niet kan bewegen is de doorbloeding sterk verminderd en kan je last krijgen van opgezwollen voeten en tenen; dat in combinatie met een gips kan leiden tot afknelling van de bloedvaten of trombose.
Gratis voedselvergiftigingquote:Op donderdag 23 juli 2009 06:01 schreef Babbelzz het volgende:
Beste
Dit topic is de 7e hit op Google "Amor Utrecht"... Dat kan hoger!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat amor het nu ineens een schande vindt omdat ze dit topic hebben gezien.
en zeg nu zelf, niemand wil zulke aandacht op het internet.
dan is terugkrabbelen ineens wel heel makkelijk.
Ik heb hem nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:
iedereen die pm, zodat we kunnen zien hoe vreselijk het ze spijt, wat een lame actie
Ik ook niet.quote:
Geweldig hoeveel mensen jouw review hebben beoordeeld. De rest 6 of 7 stemmen, deze 168.quote:
Het aantal views op dit topic is ook wel mooi.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geweldig hoeveel mensen jouw review hebben beoordeeld. De rest 6 of 7 stemmen, deze 168.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |