quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, snap ik ook niet helemaal. Twee boterhammen met goed beleg zou toch afdoende moeten zijn. Misschien moet het gewoon nog even inzinken ofzo. Ik gooi er gewoon nog een groot glas thee achteraan.
Dat is Google afbeeldingen niet met je eensquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Rond zegt op zich niks over de grootte.
Op het etiket afgaand, naar olifant met citroen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef Syrena het volgende:
Ziet er lekker uit, maar waar smaakt het naar?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Op het etiket afgaand, naar olifant met citroen!
Jammiequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Op het etiket afgaand, naar olifant met citroen!
Het lijkt in de verte wel wat op Baileys. Maar dan met goede herinneringen erbijquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef Syrena het volgende:
Ziet er lekker uit, maar waar smaakt het naar?
Ik durf niet te googlen want ik zit op de universiteit, maar ik geloof je zo ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is Google afbeeldingen niet met je eens.
Ik niet, maar dat ligt meer aan het feit dat ik daar gewoon te lui voor benquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, ik zie net dat mijn pot pindakaas maar goed was tot 1 juli, terwijl ik hem daarna pas gekocht heb.Hij is wel al open, er is verder niks mis mee. Zouden jullie daar nog mee teruggaan?
Niet constant, maar ruim voldoende om lekker buiten te zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schijnt bij jullie de zon?!Hier in Scheveningen is het echt hartstikke bewolkt
. Geen zonnetje meer te zien.
Maar dat vind ik niet zo erg, zit toch binnen en dan zit ik vanmiddag tenminste niet tussen de strandgangers geplakt in de tram.
Neuh. Vanochtend wel maar nu niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schijnt bij jullie de zon?!Hier in Scheveningen is het echt hartstikke bewolkt
. Geen zonnetje meer te zien.
Maar dat vind ik niet zo erg, zit toch binnen en dan zit ik vanmiddag tenminste niet tussen de strandgangers geplakt in de tram.
Ik hou echt van sport. Heel veel. Maar zo'n crosstrainer vind ik ook verschrikkelijk. Saai vooral. Dus misschien moet je wat anders doen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:12 schreef Laureline het volgende:
Net mijn half uurtje crosstrainer gedaan, dus die plicht zit er weer op. Het leven zou zoveel gemakkelijker zijn als ik sport echt leuk vond
Sucksquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb voor een hertentamen precies hetzelfde cijfer gehaald als voor het originele tentamen. Bah.
O dat is niet fijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb voor een hertentamen precies hetzelfde cijfer gehaald als voor het originele tentamen. Bah.
Ow, da's ook kut. Zit je daar je stinkende best voor te doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:51 schreef Chicolate het volgende:
He bahquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik ff klagen? Heeft iemand hier toevallig ook het syndroom van Tietze?
Ik heb gewoon drie ontstekingen en it hurts like bloody hell![]()
En om maar even ontopic te gaan: ik kan dus niet sporten en ik moet snoepjes om mezelf te troosten
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef ATKS het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met worst
S: fietsen
L: 2 grote boterhammen kaas/ui, flesje water
T: Melkje
T: appel
Ja dr zit wel behoorlijk wat extra tijd in, maar dit tentamen was veel moeilijker dan het gewone tentamen en de tentamens van eerdere jaren. Ik had het ergens al wel verwacht, maar had gehoopt op een 7quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O dat is niet fijn. Had je er veel extra werk in zitten?
Dat is toch geen lijstje voor een volwassen vent? Of heb je een enorm diner in de planning staan? Eentje van minstens 2000 kcal?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef ATKS het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met worst
S: fietsen
L: 2 grote boterhammen kaas/ui, flesje water
T: Melkje
Dikkequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik ff klagen? Heeft iemand hier toevallig ook het syndroom van Tietze?
Ik heb gewoon drie ontstekingen en it hurts like bloody hell![]()
En om maar even ontopic te gaan: ik kan dus niet sporten en ik moet snoepjes om mezelf te troosten
Lekker met je hoofd tussen de borsten van Elisa, dat willen we allemaal welquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
He bah![]()
Dat lijkt me echt pijnlijk! Kusje erop
Dan lig je in elk geval lekker zachtquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker met je hoofd tussen de borsten van Elisa, dat willen we allemaal wel
Maar wat balen joh, ElisaZit je aan de ontstekingsremmers?
Meestal een paar dagen tot een paar weken. Maar vooraf en nadien suddert het ook nog een paar weken, dus over het algemeen ben ik er wel een maandje of wat zoet mee. Het vreemde is wel dat het went; ik weet niet beter dan het doet zeer en pas als het echt pijn gaat doen valt het me op.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Arme Elisa.![]()
![]()
Hoelang duurt het ongeveer voordat de ergste pijn weer weg is?
Als het kan ga ik slapen zodra de aura begint. Daar slaap ik prima op. Als ik wakker word is er óf niets aan de hand, óf ik heb een kop om op te schieten. Misschien moet ik toch eens om pillenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Wat fijn dat je kon slapen joh, ElisaIk eet ook altijd waanzinnig slecht tijdens een aanval. Of gewoon niets
Dat zij dan maar zo.
Ik ben 20, en heb een stilzittend half 9/17h leven?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is toch geen lijstje voor een volwassen vent? Of heb je een enorm diner in de planning staan? Eentje van minstens 2000 kcal?
Ook als je stilzit gebruiken je organen 1800 kcal per dag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef ATKS het volgende:
[..]
Ik ben 20, en heb een stilzittend half 9/17h leven?
Gister vertelde je een ander verhaal met al je gesport. Ik vind het maar raar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef ATKS het volgende:
[..]
Ja, maar je sport ook bizar veel. Dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef ATKS het volgende:
[..]
Oh ja joh?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef ATKS het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef ATKS het volgende:
@ lastpost
Ik word 7 uur wakker, dan ga ik een half uur joggen, kom ik thuis, doe ik mn buikspieren en opdrukken.
Daarnaast fiets ik letterlijk 16km per dag naar mijn werk (heen en terug).
Als ik thuis kom doe ik buikspieren en opdrukken.
Dan pak ik fiets naar fitness (ook 15 km heen en terug).
In de sportschool verblijf ik minimaal 1.5 uur cardio 1 uur half uur kracht.
Als ik thuis kom rond 21 h ga ik vaak nog buiten voetballen ongeveer 1 uur of 1.5 uur
En dan nog, jouw BMR (als je absoluut geen fuck uitvoert, dus alleen in bed liggen slapen) ligt op 1884 kcal. Daar kom je nu alsnog niet aan tenzij je nog veel in de planning hebt staanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:25 schreef ATKS het volgende:
Man 20 , 1.79m , 84kg
1884
Dit is het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is.
=======
zeer actief/intensief sporten
Op peil houden van gewicht:
calorieën/dag
3768
![]()
Shock
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:56 schreef Mini_rulez het volgende:
voor Elisa.
Balen van je hertentamen Chico.Mogen jullie onbeperkt blijven herkansen dan, dat je het later nog eens zou kunnen proberen?
Hm, dus in theorie kun je net zo lang doorgaan tot je alles boven de 8 hebt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Dat is wel een van de grootste voordelen van mijn faculteit, dat mag gewoon. En je hoogste cijfer blijft bij de meeste vakken tellen. Ze wilden het 'misschien' afschaffen, maar dat zag de opleidingsdirecteur voorlopig nog niet gebeuren. Ze hebben liever dat studenten genoeg kansen krijgen om het te halen, want er zijn al zo weinig mensen die scheikunde gaan studeren.
Ik noteer niet alles wat ik doe hier.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja joh?
[..]
[..]
En dan nog, jouw BMR (als je absoluut geen fuck uitvoert, dus alleen in bed liggen slapen) ligt op 1884 kcal. Daar kom je nu alsnog niet aan tenzij je nog veel in de planning hebt staan.
Is misschien niet eens een slecht idee! Volgende week eens testen of dat gaatquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
@CF: Opdrukken voor het hardlopen. Of zeg ik nou iets heel geks?
Dan nog eet je te weinig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef ATKS het volgende:
[..]
Ik noteer niet alles wat ik doe hier.
Straks thuiskom eten, en weer S
Nou dat kon volgens mij dan weer niet, dacht dat cijfers vervallen als je de cursus opnieuw wil gaan doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, dus in theorie kun je net zo lang doorgaan tot je alles boven de 8 hebt?Ik weet eigenlijk niet wat ik daar nou van moet vinden, maar goed.
Wel fijn om te weten dat je nog een kans hebt.
Noteer dan helemaal niets, want met halve informatie kunnen we er toch niks nuttigs over zeggen. Hoewel, wat maakt het ook uit als je ons advies toch niet serieus neemt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef ATKS het volgende:
[..]
Ik noteer niet alles wat ik doe hier.
Straks thuiskom eten, en weer S
Ja, maar de enige sport die ik leuk vind is schaatsen op natuurijsquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hou echt van sport. Heel veel. Maar zo'n crosstrainer vind ik ook verschrikkelijk. Saai vooral. Dus misschien moet je wat anders doen?
Mijn L was heel lekker: een volkoren pistoletje opgepiept in de oven, met het kleffe brood eruitgepulkt. Dat was het gezelschap van mijn salade van: rucolamelange, cherrytomaatjes, sjalot, zoete puntpaprika, komkommer en een hardgekookt eitje. Met een dressing van rode balsamico-azijn, ansjovispasta, frambozenjam, peper zout en zonnebloemolie. Daarna heb ik ook nog een klein balletje rundergehakt gegeten. Met ketchup. Best veel!! Maar het Japans van vanavond is vrij licht schat ik zo in, dus het kan wel..........
Reizen is ook leuk ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef AKnynke het volgende:
over het algemeen goed. Werk is erg langzaam, en daar baal ik wel van, ik ehb het graag druk. Niets aan te doen, zeker omdat ze veel in de lokale talen werken. Dus, ik denk dat ik m'n stage tot 2 maanden ga beperken, en dan ga reizen door zuidelijk afrika. Maar, misschien verandert dat ook nog wel!
Ik heb iets mensendieck-achtigs gedaan, maar die mevrouw was écht stom. Ik zal het verhaal nog wel eens vertellen ;-) Ow ja, maar het hielp niet tegen de ontstekingen op het borstbeen helaas. Moet wel zeggen dat het erger is als ik heel veel achter mijn bureau heb gezeten (en er ook nog veel stress bij heb).quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:49 schreef Laureline het volgende:
@Elisa: ik lees onderaan de wiki dat een goede houding kan helpen (rechte rug). Heb je al zoiets geprobeerd, om het misschien iets meer te voorkomen op die manier? Mensendieck, ballet? Want je kan best een verkeerde houding hebben aangeleerd door die enorme borstenOf zeg ik nu iets heel doms
![]()
Zelf heb ik door alle balletlessen vroeger een kaarsrechte rug/houding, wat volgens mij veel problemen voorkomt. Behalve dat iedereen je een arrogante bitch vindt, dat dan weer wel.
Oe, ik heb ook mensendieckzwangerschapsgym gedaan, dat leek me destijds ideaal, maar die mevrouw was óók al zo stom!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb iets mensendieck-achtigs gedaan, maar die mevrouw was écht stom. Ik zal het verhaal nog wel eens vertellen ;-) Ow ja, maar het hielp niet tegen de ontstekingen op het borstbeen helaas. Moet wel zeggen dat het erger is als ik heel veel achter mijn bureau heb gezeten (en er ook nog veel stress bij heb).
Nou ja, ik zeg altijd maar: als dit het ergste is, dan mag ik niet mopperen!
Owkee, komt ie: ik was een keer te laat op een afspraak. Ik was er namelijk om kwart over 12, bleek ik een afspraak om kwart vóór 12 te hebben (dacht zij). Dus ik braaf om 12:15 daar naar binnen, begint ze me toch een partij te akela-en van heb ik jou daar. Echt, helemaal uit haar stekkerdoosje (ik ben niet groot, maar zij is nog een stukkie kleiner). Wie ik wel niet dacht dat ik was, en dat ze wel eist dat patienten (jawel) serieus met haar tijd omgaan, waar ze nu dan heen moest met de rekening en dat ze dit niet pikt. Ik me natuurlijk verontschuldigen, dat het me speet, maar dat ik het dan waarschijnlijk verkeerd heb opgeschreven. Zegt ze: "Ja, die afsprakenkaartjes, die geven we dus niet voor niets he, mevrouw ElisaB!" Ik me nog een keer verontschuldigen, maar het was niet genoeg. Dus ik zeg: "Weet je wat je doet, kleintje mensendieck, je stuurt me de rekening maar, die zal ik betalen. Ik ben er nu klaar mee; ik ben geen 38 geworden om me door jou te laten uitfoeteren. Wees gegroet!" Bij thuiskomst heb ik het baasje van de maatschap gebeld om te zeggen dat ik niet meer behandeld wilde worden (en wel hierom). Op de vraag of ik niet door een ander geholpen wilde worden, heb ik bedankt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:23 schreef Laureline het volgende:
Wel doormopperen hoor! Mopperaars zijn leuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha Elisa je bent geweldig. Wie had er nou eigenlijk gelijk uiteindelijk?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Nog geen positief resultaat van de fysiotherapeut?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat wordt denksportIk heb zo geen zin en mijn been doet zeer.
Wat een lief meisje dat het presenteertquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Interessante docu op ned.3 over anorexia.
RPM was gaafGing lekker
.
Da's misschien juist een goed teken, dat je lichaam het eten ook gebruikt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindtotaal vandaag:
O: 2 knackebröd met 30+ kaas
T: 1 banaan
L: 2 boterhammen met kipfilet, komkommer, tomaat en kruiden + 1 glas smoothie
T: 250 gr griekse yoghurt met zomerfruit, 1 biscuitje
T: nectarine
D: Rest salade van gister (met pasta, gerookte kip, bleekselderij, wortel, rucola)
S: RPM
T: glas versgeperste jus
Wel raar: meer gaan eten en de héle dag trek. Terwijl ik dat met m'n oude lijstjes echt nooit last van had?!
Ik hoop hetquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's misschien juist een goed teken, dat je lichaam het eten ook gebruikt.
Mooi lijstje!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig maar Jam.... Ben je ziek geweest?
Oh, die carbs heb je ook wel weer verbrand tijdens het crosstrainen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijstje:
O: brinta met banaan, gekookt ei
T: krentenbol
L: halve foccacia
D: pasta met groenten en kip
S: half uur crosstrainen
Beetje veel carbs, maargoed.
XM, goed bezig
Ik hoop hetquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, die carbs heb je ook wel weer verbrand tijdens het crosstrainen!
Nee...quote:
Bijnaquote:
Fijn zo'n luxe probleemquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bijna. Ik kom er net achter dat mn moeder zei "en donderdag komt de schoonmaakster ..." maar ik weet niet of dat deze week ook zo is + ik weet geen tijd. Zou zomaar kunnen dat het ik om 9 uur de deur open moet gaan doen
![]()
. Dus ik duik er nu toch maar in.
En waarom ben jij nog wakker?
Ze willen graag dat ik woensdag kom, maar ik wil liever de week daarop komen, omdat ik dan een hele week in Amersfoort zit (scheelt weer reiskostenquote:
Ziehier: Slank #810 Met borstige vrouwen en mooie lijstjes!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe is het gister met je planning gegaan, XM? Heb je je er aan gehouden en hoe voelde dat? Ga je je vandaag ook aan je lijstje houden? 't Ziet er lekker uit allemaal!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Spannend Vik!
Is dat in een woongroep?
Dat klinkt zeker goed! En Amersfoort is hartstikke leukquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Vier huisgenoten, geen verplichtingen, hartje Amersfoort, kamer van 25m2 aan de straatkant en 320 euro inclusief.
Klinkt perfect.
Wow, klinkt zeker goed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Vier huisgenoten, geen verplichtingen, hartje Amersfoort, kamer van 25m2 aan de straatkant en 320 euro inclusief.
Klinkt perfect.
Gevonden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 250 gr halfvolle () vifit yoghurt met açaibessen
T: 1 knäckebröd met 30+ kaas + 1 nectarine
L: 2 boterhammen; 1x philadelphia + tomaat en komkommer en 1x 30+ kaas
T: 1 appel + 1 split ijsje
S: shoppen in Den Haag
D: 1 gegrilde hamburger, rode kool en gestoomde aardappelpartjes met rozemarijn en zeezout
T: ?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker goed! En Amersfoort is hartstikke leuk.
Uhuh.quote:
Açai-bessenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gevonden.![]()
Wat zijn açaibessen?
Misschien kun je als T voor het shoppen nog een cracker of knackebrod eten?
Dan zit je keurig op je 4 brooddingesen per dag.
Nooit van gehoord.quote:
Tsja, ik ben het niet eens met degenen hierboven die zeggen dat je stapje voor stapje moet nemen.quote:Ja, dat kan, maar ik ga verder niet sporten vandaag, dus wil ook niet teveel nemen zeg maar. Zal het in overweging nemen.
Verschrikkelijk krom is dat, inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:22 schreef Viking84 het volgende:
Uhuh.
Als het leuke mensen zijn en ze willen mij hebben wil ik er ook heel graag op ingaan.
Alleen ligt het UWV dwars. Omdat ik bijstand ontvang in de gemeente Groningen, moet ik mijn kamer in Groningen aanhouden. En ik kan echt niet twee kamers betalen. Ik heb net een mailtje gestuurd aan mijn consulent om haar uit te leggen dat het carrièretechnisch gezien beter is dat ik naar de Randstad ga en dat het ook veel gemakkelijker is om werk te zoeken in die regio als je daar eenmaal woont (ook al omdat je dan gewoon langs de uitzendbureaus kunt gaan, dat gaat nu een beetje lastig). Ik moet toch gewoon bijstand kunnen aanvragen in Amersfoort als ik daar ga wonen?
. Nu voel ik me gedwongen om een stageplek te zoeken in Groningen, terwijl ik hier helemaal niet wil blijven en de interessantere en grotere bureaus in de Randstad zitten
.
Mijn consulente was juist degene die dit tegen me zei, dus ik zie het somber in. Maar inderdaad, eventueel maak ik zelf wel een afspraak bij het UWV in Amersfoort, dan leg ik de situatie daar wel uit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk krom is dat, inderdaad.![]()
Ik duim dat je consulente een oplossing voor je heeft.
En anders misschien eens contact opnemen met het UWV in Amersfoort?
Klein en zoet. Doet me beetje denken aan een kruising van rode bessen met bosbessen. Smaakt prima!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ook lekker dus?
Niet echt, omdat ik vind dat m'n lijstjes al HEEL anders zijn dan pakweg twee weken geleden en ik het one step at a time-principe ook wel prettig vind. Ze heeft zelf ook gezegd dat ik niet ineens heel veel moet gaan eten, maar het rustig op moet bouwenquote:Tsja, ik ben het niet eens met degenen hierboven die zeggen dat je stapje voor stapje moet nemen.
Ik vind dat je gewoon naar je dietiste moet luisteren en haar dieet aanhouden.
Als je het nu al niet op gaat volgen gaat het wel snel mis, vind je niet?
Gister at je wel gewoon 4 brooddingesen, dus dat kan vandaag ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet echt, omdat ik vind dat m'n lijstjes al HEEL anders zijn dan pakweg twee weken geleden en ik het one step at a time-principe ook wel prettig vind. Ze heeft zelf ook gezegd dat ik niet ineens heel veel moet gaan eten, maar het rustig op moet bouwen.
Als ze zich er wel aan houdt is het ook prima, maar laten we er geen drama van maken als ze 1 cracker minder eet. Als blijkt dat XM steeds meer gaat schrappen dan is er nog tijd genoeg om sjacherijnig tegen d'r te doen. Dit is een prima lijstje voor iemand die vorige week nog op havermout, 1 cracker en een bak magere yoghurt leefde. Vind ik dan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind het echt niet verstandig dat we hier gaan zeggen dat XM zich niet aan de regels van de dietiste moet houden.
Daar zal de mevrouw haar zelf wel op aanspreken als ze weer een afspraak heeft. Voor nu vind ik dat ze al behoorlijk vooruit gaat en zolang het beter gaat ipv slechter vind ik toch dat ze complimenten verdient voor haar vollere lijstjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind het echt niet verstandig dat we hier gaan zeggen dat XM zich niet aan de regels van de dietiste moet houden.
Dat zou ik dan zeker doen ja. Mandje stokbrood bijvoorbeeld, voor dat 4e broodding?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje Co! Ik ben helemaal niet van plan om verder te bezuinigen. Ga straks na het werk de stad in met een vriendinnetje, dus wie weet belanden we wel op een terrasje en neem ik dan wat extra's. Eet pas heel laat, dus die kans is best aanwezig
.
Sinds wij het gebruikenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Sinds wanneer is 'broodding' trouwens een woord?
Hm, maar 250 gram magere kwark is toch alweer zo'n 100kcal minder dan halfvolle. Dan zou ik 's avonds nog wel wat lichts nemen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:46 schreef Phaidra het volgende:
@Mini: het is magere kwark. Ik weet niet precies hoeveel het is, ik heb gister 2 porties gemaakt in de blender met diepvriesfruit, maar de bak was ongeveer voor de helft leeg, of misschien iets meer. Dus schat ik het op 300 ml. Je hebt wel gelijk dat de lunch redelijk calorierijk is.
google:quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik noem het brooddingesen omdat het ook crackers/havermout/muesli mag zijn. Had ook net zo goed broodachtigen kunnen zijn, maar dat vind ik eng klinken
.
Kun je ook patent / octrooi aanvragen op een nieuw woord en daar dan heel rijk mee worden?quote:Uw zoekbewerking - brooddingesen - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
If so, dan deel ik het met jullie hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
google:
[..]
Kun je ook patent / octrooi aanvragen op een nieuw woord en daar dan heel rijk mee worden?
Bizar veel? Bakje yoghurt en een glas melk en dan zit je al aan je 500 mlquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
En tja, ik kom ook niet aan m'n 500 ml melkproducten vandaag. Maar dat vind ik echt ook bizar veel.
Daglijst moet dus eigenlijk als volgt:
- 2x fruit
- 4x brooddingesen
- Groente minimaal 4 scheppen
- Zetmeel 2 scheppen (aardappels, rijst, pasta)
- 500 ml melkproducten
Wat ik wel raar vind is dat ze niks zegt over vlees.
Paris Hilton heeft geloof ik wel patent aangevraagd op 'that's hot'quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
google:
[..]
Kun je ook patent / octrooi aanvragen op een nieuw woord en daar dan heel rijk mee worden?
Nee, ook niet over vis nee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bizar veel? Bakje yoghurt en een glas melk en dan zit je al aan je 500 ml. Klinkt misschien als veel, maar is het niet
.
Wel raar dat ze niks over vlees zegt idd (ook niet over vis dus, neem ik aan?).
Beetje lullig dat 'brooddinges' wel resultaat oplevertquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
google:
[..]
En Optimel mag niet meer?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ook niet over vis nee.
Die 500 ml is voor mij wel lastig, want ik lust geen melk. Daarom was ik ook zo blij met de Optimel, maar ja.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Paris Hilton heeft geloof ik wel patent aangevraagd op 'that's hot'.
Karnemelk of yoghurtdrankje?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die 500 ml is voor mij wel lastig, want ik lust geen melk. Daarom was ik ook zo blij met de Optimel, maar ja.
Ook geen yoghurtdrank? Wat ik in de zomer heel lekker vind is karnemelk met sinaasappelsap.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ook niet over vis nee.
Heb haar net gemaild ja, wil het zelf ook wel weten. Denk dat ze dat gewoon vergeten is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik denk alleen niet dat ze daar haar fortuin aan te danken heeft.![]()
[..]
Karnemelk of yoghurtdrankje?
Inderdaad vreemd dat ze niets zegt over vlees of vis.![]()
Misschien even een mailtje aan wagen?
Er bestaat ook yoghurtdrink die niet optimel isquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee Optimel ist verboten! Vroeger dronk ik juist heel veel melk, maar ik krijg het echt niet meer weg. Ja, warm met havermout erdoor, maar that's it. Vind het echt jakkie. Dus vandaar dat ik die 500 ml echt niet ga halen op een dag.
Je kunt het ook zelf maken: halfvolle yoghurt met vruchtensap in 1:1 verhouding.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb haar net gemaild ja, wil het zelf ook wel weten. Denk dat ze dat gewoon vergeten is.
Optimel was mijn yoghurtdrankje. Andere yoghurtdrankjes zijn allemaal wel heel erg volvet. Viel me trouwens ook op met kwark en vla enzo. Het is eigenlijk zowat óf mager óf volvet of 'romig'. Dat gaat me gewoon te ver. Met halfvol kan ik nog wel leven.
Dat is nog wel een idee ja... Hoewel zij ook weer niet gecharmeerd was van vruchtensappen, maar ja, je moet toch wat he?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf maken: halfvolle yoghurt met vruchtensap in 1:1 verhouding.
Zelf verse sinaasappeltjes persen? Of is ze ook niet blij met vers vruchtensap? Als vers wel kan, zou je evt nog van die flessen AH versgeperst kunnen gebruiken. Die schijnen echt vers te zijn (iig verser etc dan dingen in pakken). En best lekkerquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nog wel een idee ja... Hoewel zij ook weer niet gecharmeerd was van vruchtensappen, maar ja, je moet toch wat he?
Da's lekker, ja! Mmm, zelfgemaakte drinkyoghurt met vers passievruchtensap en limoenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf maken: halfvolle yoghurt met vruchtensap in 1:1 verhouding.
Gewoon in Utrecht, na het werk nog even.quote:
De Mevrouw heeft daar groot gelijk inquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nog wel een idee ja... Hoewel zij ook weer niet gecharmeerd was van vruchtensappen, maar ja, je moet toch wat he?
Jeetje, dat duurt nog lang zeg! Wat betekent advies, is het dan nog niet zeker dat je hem krijgt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is trouwens blijkbaar nog niet zo gemakkelijk om een Gynefix te krijgen in mijn ziekenhuis. Ik heb nu een nieuwe afspraak bij de oppermeester van de afdeling gynaecologie voor objectief advies, op 2 oktober. Trouwens best grappig om jezelf van binnen te zien met een vaginale echo..
Hij gaat alle voors en tegens voor me op een rijtje zetten, want ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer en alle artsen die ik tot nu toe heb gesproken zeggen iets anders. En ik moet er wel minstens 5 jaar mee rondlopen, dus dan wil ik eigenlijk toch wel weten wat ik in m'n lichaam laat stoppen. Nu hoef ik alleen nog maar m'n vriend te vertellen dat we het nog een paar maanden met condooms zullen moeten doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jeetje, dat duurt nog lang zeg! Wat betekent advies, is het dan nog niet zeker dat je hem krijgt?
Goh, wat zeggen die dan allemaal? Bij mij deden ze allemaal alsof het een vrij simpele beslissing was.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij gaat alle voors en tegens voor me op een rijtje zetten, want ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer en alle artsen die ik tot nu toe heb gesproken zeggen iets anders. En ik moet er wel minstens 5 jaar mee rondlopen, dus dan wil ik eigenlijk toch wel weten wat ik in m'n lichaam laat stoppen. Nu hoef ik alleen nog maar m'n vriend te vertellen dat we het nog een paar maanden met condooms zullen moeten doen..
Minstens 5 jaar? Spiraaltjes zijn toch voor maximaal 5 jaar?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij gaat alle voors en tegens voor me op een rijtje zetten, want ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer en alle artsen die ik tot nu toe heb gesproken zeggen iets anders. En ik moet er wel minstens 5 jaar mee rondlopen, dus dan wil ik eigenlijk toch wel weten wat ik in m'n lichaam laat stoppen. Nu hoef ik alleen nog maar m'n vriend te vertellen dat we het nog een paar maanden met condooms zullen moeten doen..
Ik had begrepen dat het plaatsen juist gemakkelijker was met een Gynefix dan een gewoon spiraaltje, maar ik kreeg net te horen dat dat juist niet zo was, bijvoorbeeld. Zulke dingen. Maar goed, gewoon even geduld hebben en dan weet ik straks precies hoe het allemaal zit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, wat zeggen die dan allemaal? Bij mij deden ze allemaal alsof het een vrij simpele beslissing was.
Je vriend moet niet zeuren, hij hoeft geen eng ding in z'n lichaam te laten zetten.
De Mirena wel ja. Mijne moet er volgend jaar uut. Hoe het zit met die Gynefix weet ik niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Minstens 5 jaar? Spiraaltjes zijn toch voor maximaal 5 jaar?
Mijn huisarts zei dat de fabrikant de werking maar garandeert tot 5 jaar maar dat ze in de praktijk ook wel langer kunnen blijven zitten. Koperspiraaltjes, that is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Minstens 5 jaar? Spiraaltjes zijn toch voor maximaal 5 jaar?
Hij is kleiner, dus de baarmoedermond hoeft minder opgerekt te worden. Dat plaatsen moeilijker is zal wel komen doordat 'ie vast moet worden gemaakt, terwijl een standaard spiraaltje gewoon los zit. Hou ons op de hoogte!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het plaatsen juist gemakkelijker was met een Gynefix dan een gewoon spiraaltje, maar ik kreeg net te horen dat dat juist niet zo was, bijvoorbeeld. Zulke dingen. Maar goed, gewoon even geduld hebben en dan weet ik straks precies hoe het allemaal zit..
Ik heb nu allerlei visioenen over een baarmoeder met één oorbelquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Wil ik weten hoe ze dat ding vastmaken?
Met weerhaakjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Wil ik weten hoe ze dat ding vastmaken?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nu allerlei visioenen over een baarmoeder met één oorbel.
Ben je mal, gewoon wat kokossnippers een beetje roosteren. Als je met knoflook en laurier aan de slag gaat, moet je de kokos echt gaan weken/marineren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:16 schreef Chicolate het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=98944&rq=rendang Ik ga dit vanavond maken. Iemand een ideetje welke kruiden ik kan gebruiken ter vervanging van seroendeng?
http://www.conimex.nl/fra(...)uct.php?objid=186940 Ik heb het liever zonder pinda's, wil wel eens een keer zonder buikpijn. Ik zat zelf te denken gewoon wat kokossnippers, koriander, zout, komijn, knoflook, laurier en rozemarijn te doen en dan maar hopen dat de verhoudingen beetje kloppen?
Gewoon een paar cappuccino? Daar zit zeker 100 ml melk per stuk in. Met je ontbijtkwark/yoghurt ben je er dan al!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee Optimel ist verboten! Vroeger dronk ik juist heel veel melk, maar ik krijg het echt niet meer weg. Ja, warm met havermout erdoor, maar that's it. Vind het echt jakkie. Dus vandaar dat ik die 500 ml echt niet ga halen op een dag.
Dus alleen wat kokos en dan heb ik genoeg kruiden? Ik moet echt eens leren hoe kruiden smaken en wat ze doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je mal, gewoon wat kokossnippers een beetje roosteren. Als je met knoflook en laurier aan de slag gaat, moet je de kokos echt gaan weken/marineren.
Dat klinkt echt weirdquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:21 schreef loveli het volgende:
* GyneFix® should be inserted by a properly trained provider.
Ik zou kokos laten wellen in zout water, er dan wat komijn en/of koriander door mengen, en het dan droog en iets verkleurd roosteren in de oven. Maar dat ben ikquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dus alleen wat kokos en dan heb ik genoeg kruiden? Ik moet echt eens leren hoe kruiden smaken en wat ze doen![]()
Mijn gynaecoloog deed er anders drie kwartier overquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Maakt dat nou echt zoveel uit dan? Dat inbrengen is 5 minuten op 5 jaar...
Mijn huisarts was ook niet properly trained, het was zijn tweede keer.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt echt weird. Nu bij uw XS4all-abonnement deze Gynefix met bluetooth
.
Ik heb alleen geloof ik geen kokossnippers maar heel klein gemaakte kokos?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou kokos laten wellen in zout water, er dan wat komijn en/of koriander door mengen, en het dan droog en iets verkleurd roosteren in de oven. Maar dat ben ik
Mini heeft de Mirena geloof ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik meende dat jij een ander spiraaltje had, Mini?
Ja, die zou juist pijnlijker zijn dan de Gynefix maar dan nog viel het mij reuze mee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik meende dat jij een ander spiraaltje had, Mini?
Dat maakt behoorlijk uit, voor zover ik het begrepen heb. Nu waarschijnlijk toch alle mannen zijn weggejaagd: Vooral het aanhaken' van de baarmoeder schijnt nogal een kunst te zijn. Als je een handigert hebt voel je er weinig van, heb je een prutser dan hoop je dat 'ie met z'n ballen klem komt te zitten tussen de deur.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Maakt dat nou echt zoveel uit dan? Dat inbrengen is 5 minuten op 5 jaar...
Mijn huisarts was ook niet properly trained, het was zijn tweede keer.
Dat is natuurlijk ook zo, maar dat mag je in principe toch van elke gynaecoloog verwachten (en van de huisarts dat hij je doorverwijst als hij zelf niet bekwaam is), ongeacht welk spiraaltje het is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mini, google maar eens op verkeerd geplaatste spiraaltjesBrr, het is toch wel fijn als iemand die aan mijn baarmoeder zit te frutten, weet wat hij/zij doet
Nee joh, ben je wijs. Gewoon kort roosteren in een hete koekenpan en een pietsie meer zout door je eten doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb alleen geloof ik geen kokossnippers maar heel klein gemaakte kokos?Zo klein dat het door een zeefje zou verdwijnen. Dan nog steeds wellen in zout water?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, ben je wijs. Gewoon kort roosteren in een hete koekenpan en een pietsie meer zout door je eten doen.
Ik ben een over-enthousiaste kok, jeweetsquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zou me heel erg dom gaan voelen als je zo tegen mij zou praten.
"Ben je mal!", "Ben je wijs!".
O zo, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een over-enthousiaste kok, jeweetsEn ik zou dus rustig 4x op verschillende manieren en met wilde marinades en kruidenbadjes proberen mijn kokos perfect te roosteren. Maar ik veronderstel enkel dat dat teveel werk/moeite is voor Chico. Was niet denigrerend bedoeld
Oh ik niet hoor. Of nouja, dat voelde ik me eigenlijk al voordat ik het vroeg omdat ik gewoon geen idee heb hoe je eten lekker kan maken als je niet letterlijk een recept volgtquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zou me heel erg dom gaan voelen als je zo tegen mij zou praten.
"Ben je mal!", "Ben je wijs!".
Ik denk vooral dat het zou mislukken bij mijquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een over-enthousiaste kok, jeweetsEn ik zou dus rustig 4x op verschillende manieren en met wilde marinades en kruidenbadjes proberen mijn kokos perfect te roosteren. Maar ik veronderstel enkel dat dat teveel werk/moeite is voor Chico. Was niet denigrerend bedoeld
Here I am! *dududu* Rock you like a hurricaaaanequote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar is PF trouwens? En Maria? En Tink?
Vind het maar stilletjes hier...
En ik mis Greys.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Here I am! *dududu* Rock you like a hurricaaaane![]()
Nee niet eens. Ik stond erbij en keek ernaar en opeens ging het roken en gek ruikenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, ik kom er net achter dat ricotta helemaal niet zo vet is als ik dacht. Extra T inbouwen, vanavond
Chico, was je 'm vergeten?Ik had ooit een huisgenoot die zelfs aardappelschijfjes met broccoli en prefab-hamburgers kon laten mislukken; hamburgers zwart, broccoli snot, aardappels niet gaar
![]()
Ach ja. Je leert het vanzelf
Jaaa, heel leuk! Ik ben niet echt een fan van achtbanen en dat soort thrill-dingen, maar de Efteling is tof genoeg als je daar niet van houdt. Fan van monsieur cannibale en de piranhaquote:
Hm, maar je kunt beter oefenen met diepvriesvis en hamburgers. Later als je burger bent, wil je niet dat je mooie sappige steak of je kabeljauwhaasje van de visboer verbrandtquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee niet eens. Ik stond erbij en keek ernaar en opeens ging het roken en gek ruiken. Ik kan wel kip en hamburgers enzo bakken, die verbranden volgens mij minder snel. Maar hierom maak ik eigenlijk nooit vlees voor mezelf, het mislukt te vaak en daar vind ik het te duur voor
.
Ik hou ook niet super van achtbanen, maar ik vond de vliegende hollander toch wel zo ongelooflijk leukquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
</ignore mierrenneuker>![]()
[..]
Jaaa, heel leuk! Ik ben niet echt een fan van achtbanen en dat soort thrill-dingen, maar de Efteling is tof genoeg als je daar niet van houdt. Fan van monsieur cannibale en de piranha![]()
En ik heb een toffe Anton Pieck poster gekochtVan Roodkapje
Droomvlucht, daar heb ik ooit eens 2 uur in de rij gestaan met 2 kleintjes die het wachten ook meer dan zat waren. En aan het einde vroeg ik voor de grap: 'Zullen we nog een keer?' "Jaaaaaaaa!!!!"quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Droomvlucht, daar heb ik ooit eens 2 uur in de rij gestaan met 2 kleintjes die het wachten ook meer dan zat waren. En aan het einde vroeg ik voor de grap: 'Zullen we nog een keer?' "Jaaaaaaaa!!!!"
We zijn toch maar naar huis gegaan.
dat zou voor mij de enige reden zijn de droomvlucht in de gaan!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb jaren geleden, toen ik 16 was ofzo, ook eens heel lang in de rij voor de Droomvlucht gestaan. Maar er stond wel een hele mooie vrouw voor me, dus ik heb me wel vermaakt.
Dat dacht ik ook altijd. Tot ik stopte met schnitzels etenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef Chicolate het volgende:
@CF: Ja dat is wel lastig idd. Alleen vlees is gewoon niet lekker genoeg voor de moeite die ik ervoor moet doen.
Is het gezien jouw hartprobs niet verstandig om even een dokter te bellen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Godsamme heb al sinds vannacht moeite met ademhalen................hij is fijn
Fotoquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:54 schreef Chicolate het volgende:
Mijn bikinibroekje werd net besteld en hij is echt heel mooiMaar ik moet eigenlijk wel een cm afvallen om hem net wat mooier te laten zitten
Mwah heb een BHV-er geraadpleegd en die ziet nog geen gevaar. Maar moet wel opletten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is het gezien jouw hartprobs niet verstandig om even een dokter te bellen?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ik dacht nog 'leuk, bovenaan heb je mooi uitzicht over de skyline'
Ja, meneer stond te kijken met de camera in de aanslag. Maar alles wat je ziet is een vrij onscherp beeld van twee mollige, pipse kuitenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit lijkt me het moment voor Chico om "fotoooo's!" te gaan roepen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef loveli het volgende:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, meneer stond te kijken met de camera in de aanslag. Maar alles wat je ziet is een vrij onscherp beeld van twee mollige, pipse kuiten
fotoooo's!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Zonder mijn kont erin: (mocht ik willen zegquote:
Mja ik vind schnitzels ook helemaal niet lekker eigenlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd. Tot ik stopte met schnitzels eten
Koekjes zijn ook best een beetje broodachtig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Ik heb 2 zandkoekjes op tijdens de theepauze. Slecht, maar wel lekker. Ik ren wel ff een rondje om de Bijenkorf straks
.
Brooddingesenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Koekjes zijn ook best een beetje broodachtig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde het niet zeggen, maar inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Koekjes zijn ook best een beetje broodachtig.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtig
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
[..]
[ afbeelding ]Omg geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Are you pondering what I'm pondering?
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik heb net ook al drie spaarkaarten volgeplakt. In zegeltjes zitten ook calorieën he?.
Niet meer actief op Fok!
Ja, ik denk dat je nu geen pizza meer kan nemen hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En ik heb net ook al drie spaarkaarten volgeplakt. In zegeltjes zitten ook calorieën he?.
Nee het is een Damn Tasty pizzaquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Vik, het is vast geen zelfgemaakte meergranenpizza met veel groente en weinig kaas?
Ik heb ooit een heerlijk recept gezien daarvoor, moet het nog steeds een keer maken.
Damn weinig meergranen vrees ik Miniquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee het is een Damn Tasty pizza. Helft New York en helft Pepperoni Perfection
.
Ham, rundergehakt én pepperoni? Mijn vegetarische helft kan wel huilen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee het is een Damn Tasty pizza. Helft New York en helft Pepperoni Perfection
.
Kun jij niet even één of andere schrijver gaan interviewen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Damn weinig meergranen vrees ik Mini
Geen idee of het de ongezondste is. Wél de lekkerste iig en 30 cmquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ham, rundergehakt én pepperoni? Mijn vegetarische helft kan wel huilen.
Je hebt ook gelijk weer de ongezondste pizza uitgezocht die ze hadden, of niet?
Als je dan toch aan de pizza gaat ...quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk weer de ongezondste pizza uitgezocht die ze hadden, of niet?
Neequote:Op donderdag 16 juli 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun jij niet even één of andere schrijver gaan interviewen?.
Quattro formaggi.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:54 schreef Viking84 het volgende:
En vegetarische pizza's zijn vaak kaaspizza's en daarvan zit ik de hele avond op het toilet.
Even serieus: kan ik dat interview met Komrij ook ergens teruglezen? (mag ook via pmquote:
Het wordt gepubliceerd in de komende editie van de Nieuwsbrief die eind september verschijntquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even serieus: kan ik dat interview met Komrij ook ergens teruglezen? (mag ook via pm).
Oh, absoluut. Zeker als je een beetje een dunne bodem maakt en niet een berg kaas gebruikt...quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Nee maar je kunt ook best lekkere pizza maken met vooral groente, knoflook en/of pesto, dat soort dingen. Jullie doen alsof pizza per definitie een enorme lijn-zonde is maar dat hoeft helemaal niet.
Tofquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het wordt gepubliceerd in de komende editie van de Nieuwsbrief die eind september verschijnt. Kan je wel een exemplaartje opsturen als je dat leuk vindt. Hoewel, ik ga het ook op de website zetten, dus dat is niet eens nodig bedenk ik me nu!
Dat soort pizza's vind ik zelfs het lekkerst.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Deze pizza's zijn slanktechnisch gezien nog wel ok:
TRICOLORE
Italiaanse pizza met dunne bodem, tomatensaus, 2 soorten verse mozzarella, zongerijpte Roma tomaatjes en verse basilicum.
RUCOLA GEITENKAAS
Tomatensaus, mozzarella, geitenkaas, tomaat, pijnboompitten en rucola. Het lekkerst op een dunne bodem!
*jaloers*quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat soort pizza's vind ik zelfs het lekkerst.Dunne bodem, goede tomaten, knoflook, basilicum en mozzarella, meer hoeft voor mij niet. Van af en toe zo'n pizza word je echt niet dik.
Hmm, nu ik er zo over nadenk, over een week of 2 zitten we in Toscane.Daar zijn de tomaten zo lekker dat je er niet eens meer veel bij wilt doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine porties dus.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Stom zeg... Je kunt ook juist geluk hebben en bij zo'n klein tentje heerlijke pizza vinden, maarja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*jaloers*.
Op de camping in Rome hadden ze ook zulke godsgruwelijk lekkere ravioli. En de pizza's waren ook erg lekker en snel klaar. Maar ik heb daar ook wel eens gegeten bij een tentje waar de korst gewoon taai was, net rubber, en bovendien kreeg ik een pizza die ik niet besteld had. En ik kreeg niet eens korting toen ze uiteindelijk de gewenste pizza brachten En zij geen fooi, ha!
Jij ook!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe ik ook meestal.
Ben weg.
Shop ze straks Mini!
Ik weet hoe je je voelt...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Mèh, het is hier maar een saaie boel... En net als ik geen fluit te doen heb op m'n werk
Ik heb niet veel zinnigs te melden, maar voor jou maak ik een uitzondering. Tip: als hier echt helemaal niets te doen is, kun je altijd nog online pinguins gaan meppen ofzo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Mèh, het is hier maar een saaie boel... En net als ik geen fluit te doen heb op m'n werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |