abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71027852
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Je kunt het ook zelf maken: halfvolle yoghurt met vruchtensap in 1:1 verhouding.
Da's lekker, ja! Mmm, zelfgemaakte drinkyoghurt met vers passievruchtensap en limoen
pi_71027997
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar ga jij trouwens shoppen Mini?
Gewoon in Utrecht, na het werk nog even.

Misschien kun je een vruchtensapje uitzoeken waar niet zo veel suiker in zit? Of zou dat het probleem niet zijn?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71028096
Het is trouwens blijkbaar nog niet zo gemakkelijk om een Gynefix te krijgen in mijn ziekenhuis. Ik heb nu een nieuwe afspraak bij de oppermeester van de afdeling gynaecologie voor objectief advies, op 2 oktober. Trouwens best grappig om jezelf van binnen te zien met een vaginale echo. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71028125
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat is nog wel een idee ja... Hoewel zij ook weer niet gecharmeerd was van vruchtensappen, maar ja, je moet toch wat he?
De Mevrouw heeft daar groot gelijk in Een incidenteel versgeperst sapje op zaterdagochtend moet kunnen, maar vruchtensap is echt iets waar mensen zich in vergissen; er blijft maar weinig over van de gezonde stoffen van het oorspronkelijke fruit. En het bevat behoorlijk wat kcals
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:26:17 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71028131
Waar is PF trouwens? En Maria? En Tink?

Vind het maar stilletjes hier...

En ik mis Greys .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71028166
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is trouwens blijkbaar nog niet zo gemakkelijk om een Gynefix te krijgen in mijn ziekenhuis. Ik heb nu een nieuwe afspraak bij de oppermeester van de afdeling gynaecologie voor objectief advies, op 2 oktober. Trouwens best grappig om jezelf van binnen te zien met een vaginale echo. .
Jeetje, dat duurt nog lang zeg! Wat betekent advies, is het dan nog niet zeker dat je hem krijgt?
pi_71028255
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jeetje, dat duurt nog lang zeg! Wat betekent advies, is het dan nog niet zeker dat je hem krijgt?
Hij gaat alle voors en tegens voor me op een rijtje zetten, want ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer en alle artsen die ik tot nu toe heb gesproken zeggen iets anders. En ik moet er wel minstens 5 jaar mee rondlopen, dus dan wil ik eigenlijk toch wel weten wat ik in m'n lichaam laat stoppen. Nu hoef ik alleen nog maar m'n vriend te vertellen dat we het nog een paar maanden met condooms zullen moeten doen. .
pi_71028377
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hij gaat alle voors en tegens voor me op een rijtje zetten, want ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer en alle artsen die ik tot nu toe heb gesproken zeggen iets anders. En ik moet er wel minstens 5 jaar mee rondlopen, dus dan wil ik eigenlijk toch wel weten wat ik in m'n lichaam laat stoppen. Nu hoef ik alleen nog maar m'n vriend te vertellen dat we het nog een paar maanden met condooms zullen moeten doen. .
Goh, wat zeggen die dan allemaal? Bij mij deden ze allemaal alsof het een vrij simpele beslissing was.

Je vriend moet niet zeuren, hij hoeft geen eng ding in z'n lichaam te laten zetten.
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:39:02 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71028477
Ja, wat valt erover te zeuren? Of heb je een medische geschiedenis waardoor het allemaal wat moeilijker is ofzo?
Vervelend zeg dat wachten!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71028577
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Minstens 5 jaar? Spiraaltjes zijn toch voor maximaal 5 jaar?
pi_71028621
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Goh, wat zeggen die dan allemaal? Bij mij deden ze allemaal alsof het een vrij simpele beslissing was.

Je vriend moet niet zeuren, hij hoeft geen eng ding in z'n lichaam te laten zetten.
Ik had begrepen dat het plaatsen juist gemakkelijker was met een Gynefix dan een gewoon spiraaltje, maar ik kreeg net te horen dat dat juist niet zo was, bijvoorbeeld. Zulke dingen. Maar goed, gewoon even geduld hebben en dan weet ik straks precies hoe het allemaal zit. .
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:45:52 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71028665
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De Mirena wel ja. Mijne moet er volgend jaar uut. Hoe het zit met die Gynefix weet ik niet.
pi_71028682
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mijn huisarts zei dat de fabrikant de werking maar garandeert tot 5 jaar maar dat ze in de praktijk ook wel langer kunnen blijven zitten. Koperspiraaltjes, that is.

DaD: ze kunnen natuurlijk nooit voorspellen hoe makkelijk of moeilijk het plaatsen bij jou zal gaan maar ik vond het erg meevallen dus ik zou me daar niet te veel zorgen over maken als ik jou was.
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:46:39 #189
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71028688
*zucht*
Net terug van mijn uurtje reïntegratie-gezeikstraal.
Begint dat mens ineens over representatief zijn, dat afgetrapte gymps niet kunnen en dat lang haar bij jongens niet altijd goed valt in bepaalde sectoren zoals verkoop.

Heerlijk zo'n uurtje nutteloos geouwehoer aan moeten horen zeg.
Vraagt ze "Zou je je haar korter knippen voor een baan bij ****" ... nou nee, voor geen enkele baan.
  Vis een optie? donderdag 16 juli 2009 @ 12:07:06 #190
70532 loveli
N
pi_71029274
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat het plaatsen juist gemakkelijker was met een Gynefix dan een gewoon spiraaltje, maar ik kreeg net te horen dat dat juist niet zo was, bijvoorbeeld. Zulke dingen. Maar goed, gewoon even geduld hebben en dan weet ik straks precies hoe het allemaal zit. .
Hij is kleiner, dus de baarmoedermond hoeft minder opgerekt te worden. Dat plaatsen moeilijker is zal wel komen doordat 'ie vast moet worden gemaakt, terwijl een standaard spiraaltje gewoon los zit. Hou ons op de hoogte!
crap in = crap out
pi_71029457
Wil ik weten hoe ze dat ding vastmaken?
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:14:33 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71029498
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb nu allerlei visioenen over een baarmoeder met één oorbel .
  Vis een optie? donderdag 16 juli 2009 @ 12:14:50 #193
70532 loveli
N
pi_71029508
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Met weerhaakjes
crap in = crap out
pi_71029555
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=98944&rq=rendang Ik ga dit vanavond maken. Iemand een ideetje welke kruiden ik kan gebruiken ter vervanging van seroendeng?

http://www.conimex.nl/fra(...)uct.php?objid=186940 Ik heb het liever zonder pinda's, wil wel eens een keer zonder buikpijn. Ik zat zelf te denken gewoon wat kokossnippers, koriander, zout, komijn, knoflook, laurier en rozemarijn te doen en dan maar hopen dat de verhoudingen beetje kloppen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_71029561
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb nu allerlei visioenen over een baarmoeder met één oorbel .
Gewoon even die baarmoedermond piercen jeweets

Loveli, OK, maar hoe krijgen ze 'm dan weer los, als DaD straks aan de kindjes wil?
pi_71029646
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:16 schreef Chicolate het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=98944&rq=rendang Ik ga dit vanavond maken. Iemand een ideetje welke kruiden ik kan gebruiken ter vervanging van seroendeng?

http://www.conimex.nl/fra(...)uct.php?objid=186940 Ik heb het liever zonder pinda's, wil wel eens een keer zonder buikpijn. Ik zat zelf te denken gewoon wat kokossnippers, koriander, zout, komijn, knoflook, laurier en rozemarijn te doen en dan maar hopen dat de verhoudingen beetje kloppen?
Ben je mal, gewoon wat kokossnippers een beetje roosteren. Als je met knoflook en laurier aan de slag gaat, moet je de kokos echt gaan weken/marineren.
pi_71029650
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee Optimel ist verboten! Vroeger dronk ik juist heel veel melk, maar ik krijg het echt niet meer weg. Ja, warm met havermout erdoor, maar that's it. Vind het echt jakkie. Dus vandaar dat ik die 500 ml echt niet ga halen op een dag.
Gewoon een paar cappuccino? Daar zit zeker 100 ml melk per stuk in. Met je ontbijtkwark/yoghurt ben je er dan al!
  Vis een optie? donderdag 16 juli 2009 @ 12:21:09 #198
70532 loveli
N
pi_71029693
Geen idee, maar op hun eigen site staat het volgende bij 'voordelen':

Easy to insert and remove*

* GyneFix® should be inserted by a properly trained provider.
crap in = crap out
pi_71029753
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben je mal, gewoon wat kokossnippers een beetje roosteren. Als je met knoflook en laurier aan de slag gaat, moet je de kokos echt gaan weken/marineren.
Dus alleen wat kokos en dan heb ik genoeg kruiden? Ik moet echt eens leren hoe kruiden smaken en wat ze doen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:22:56 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71029757
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:21 schreef loveli het volgende:

* GyneFix® should be inserted by a properly trained provider.
Dat klinkt echt weird . Nu bij uw XS4all-abonnement deze Gynefix met bluetooth .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')