Da's lekker, ja! Mmm, zelfgemaakte drinkyoghurt met vers passievruchtensap en limoenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf maken: halfvolle yoghurt met vruchtensap in 1:1 verhouding.
Gewoon in Utrecht, na het werk nog even.quote:
De Mevrouw heeft daar groot gelijk inquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nog wel een idee ja... Hoewel zij ook weer niet gecharmeerd was van vruchtensappen, maar ja, je moet toch wat he?
Jeetje, dat duurt nog lang zeg! Wat betekent advies, is het dan nog niet zeker dat je hem krijgt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is trouwens blijkbaar nog niet zo gemakkelijk om een Gynefix te krijgen in mijn ziekenhuis. Ik heb nu een nieuwe afspraak bij de oppermeester van de afdeling gynaecologie voor objectief advies, op 2 oktober. Trouwens best grappig om jezelf van binnen te zien met een vaginale echo..
Hij gaat alle voors en tegens voor me op een rijtje zetten, want ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer en alle artsen die ik tot nu toe heb gesproken zeggen iets anders. En ik moet er wel minstens 5 jaar mee rondlopen, dus dan wil ik eigenlijk toch wel weten wat ik in m'n lichaam laat stoppen. Nu hoef ik alleen nog maar m'n vriend te vertellen dat we het nog een paar maanden met condooms zullen moeten doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jeetje, dat duurt nog lang zeg! Wat betekent advies, is het dan nog niet zeker dat je hem krijgt?
Goh, wat zeggen die dan allemaal? Bij mij deden ze allemaal alsof het een vrij simpele beslissing was.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij gaat alle voors en tegens voor me op een rijtje zetten, want ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer en alle artsen die ik tot nu toe heb gesproken zeggen iets anders. En ik moet er wel minstens 5 jaar mee rondlopen, dus dan wil ik eigenlijk toch wel weten wat ik in m'n lichaam laat stoppen. Nu hoef ik alleen nog maar m'n vriend te vertellen dat we het nog een paar maanden met condooms zullen moeten doen..
Minstens 5 jaar? Spiraaltjes zijn toch voor maximaal 5 jaar?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij gaat alle voors en tegens voor me op een rijtje zetten, want ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer en alle artsen die ik tot nu toe heb gesproken zeggen iets anders. En ik moet er wel minstens 5 jaar mee rondlopen, dus dan wil ik eigenlijk toch wel weten wat ik in m'n lichaam laat stoppen. Nu hoef ik alleen nog maar m'n vriend te vertellen dat we het nog een paar maanden met condooms zullen moeten doen..
Ik had begrepen dat het plaatsen juist gemakkelijker was met een Gynefix dan een gewoon spiraaltje, maar ik kreeg net te horen dat dat juist niet zo was, bijvoorbeeld. Zulke dingen. Maar goed, gewoon even geduld hebben en dan weet ik straks precies hoe het allemaal zit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, wat zeggen die dan allemaal? Bij mij deden ze allemaal alsof het een vrij simpele beslissing was.
Je vriend moet niet zeuren, hij hoeft geen eng ding in z'n lichaam te laten zetten.
De Mirena wel ja. Mijne moet er volgend jaar uut. Hoe het zit met die Gynefix weet ik niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Minstens 5 jaar? Spiraaltjes zijn toch voor maximaal 5 jaar?
Mijn huisarts zei dat de fabrikant de werking maar garandeert tot 5 jaar maar dat ze in de praktijk ook wel langer kunnen blijven zitten. Koperspiraaltjes, that is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Minstens 5 jaar? Spiraaltjes zijn toch voor maximaal 5 jaar?
Hij is kleiner, dus de baarmoedermond hoeft minder opgerekt te worden. Dat plaatsen moeilijker is zal wel komen doordat 'ie vast moet worden gemaakt, terwijl een standaard spiraaltje gewoon los zit. Hou ons op de hoogte!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het plaatsen juist gemakkelijker was met een Gynefix dan een gewoon spiraaltje, maar ik kreeg net te horen dat dat juist niet zo was, bijvoorbeeld. Zulke dingen. Maar goed, gewoon even geduld hebben en dan weet ik straks precies hoe het allemaal zit..
Ik heb nu allerlei visioenen over een baarmoeder met één oorbelquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Wil ik weten hoe ze dat ding vastmaken?
Met weerhaakjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Wil ik weten hoe ze dat ding vastmaken?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nu allerlei visioenen over een baarmoeder met één oorbel.
Ben je mal, gewoon wat kokossnippers een beetje roosteren. Als je met knoflook en laurier aan de slag gaat, moet je de kokos echt gaan weken/marineren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:16 schreef Chicolate het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=98944&rq=rendang Ik ga dit vanavond maken. Iemand een ideetje welke kruiden ik kan gebruiken ter vervanging van seroendeng?
http://www.conimex.nl/fra(...)uct.php?objid=186940 Ik heb het liever zonder pinda's, wil wel eens een keer zonder buikpijn. Ik zat zelf te denken gewoon wat kokossnippers, koriander, zout, komijn, knoflook, laurier en rozemarijn te doen en dan maar hopen dat de verhoudingen beetje kloppen?
Gewoon een paar cappuccino? Daar zit zeker 100 ml melk per stuk in. Met je ontbijtkwark/yoghurt ben je er dan al!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee Optimel ist verboten! Vroeger dronk ik juist heel veel melk, maar ik krijg het echt niet meer weg. Ja, warm met havermout erdoor, maar that's it. Vind het echt jakkie. Dus vandaar dat ik die 500 ml echt niet ga halen op een dag.
Dus alleen wat kokos en dan heb ik genoeg kruiden? Ik moet echt eens leren hoe kruiden smaken en wat ze doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je mal, gewoon wat kokossnippers een beetje roosteren. Als je met knoflook en laurier aan de slag gaat, moet je de kokos echt gaan weken/marineren.
Dat klinkt echt weirdquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:21 schreef loveli het volgende:
* GyneFix® should be inserted by a properly trained provider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |