quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig maar Jam.... Ben je ziek geweest?
Oh, die carbs heb je ook wel weer verbrand tijdens het crosstrainen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijstje:
O: brinta met banaan, gekookt ei
T: krentenbol
L: halve foccacia
D: pasta met groenten en kip
S: half uur crosstrainen
T: appel
Beetje veel carbs, maargoed.
XM, goed bezig
Ik hoop hetquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, die carbs heb je ook wel weer verbrand tijdens het crosstrainen!
Nee...quote:
Bijnaquote:
Fijn zo'n luxe probleemquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bijna. Ik kom er net achter dat mn moeder zei "en donderdag komt de schoonmaakster ..." maar ik weet niet of dat deze week ook zo is + ik weet geen tijd. Zou zomaar kunnen dat het ik om 9 uur de deur open moet gaan doen
![]()
. Dus ik duik er nu toch maar in.
En waarom ben jij nog wakker?
Ze willen graag dat ik woensdag kom, maar ik wil liever de week daarop komen, omdat ik dan een hele week in Amersfoort zit (scheelt weer reiskostenquote:
Ziehier: Slank #810 Met borstige vrouwen en mooie lijstjes!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe is het gister met je planning gegaan, XM? Heb je je er aan gehouden en hoe voelde dat? Ga je je vandaag ook aan je lijstje houden? 't Ziet er lekker uit allemaal!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Spannend Vik!
Is dat in een woongroep?
Dat klinkt zeker goed! En Amersfoort is hartstikke leukquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Vier huisgenoten, geen verplichtingen, hartje Amersfoort, kamer van 25m2 aan de straatkant en 320 euro inclusief.
Klinkt perfect.
Wow, klinkt zeker goed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Vier huisgenoten, geen verplichtingen, hartje Amersfoort, kamer van 25m2 aan de straatkant en 320 euro inclusief.
Klinkt perfect.
Gevonden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 250 gr halfvolle () vifit yoghurt met açaibessen
T: 1 knäckebröd met 30+ kaas + 1 nectarine
L: 2 boterhammen; 1x philadelphia + tomaat en komkommer en 1x 30+ kaas
T: 1 appel + 1 split ijsje
S: shoppen in Den Haag
D: 1 gegrilde hamburger, rode kool en gestoomde aardappelpartjes met rozemarijn en zeezout
T: ?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker goed! En Amersfoort is hartstikke leuk.
Uhuh.quote:
Açai-bessenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gevonden.![]()
Wat zijn açaibessen?
Misschien kun je als T voor het shoppen nog een cracker of knackebrod eten?
Dan zit je keurig op je 4 brooddingesen per dag.
Nooit van gehoord.quote:
Tsja, ik ben het niet eens met degenen hierboven die zeggen dat je stapje voor stapje moet nemen.quote:Ja, dat kan, maar ik ga verder niet sporten vandaag, dus wil ook niet teveel nemen zeg maar. Zal het in overweging nemen.
Verschrikkelijk krom is dat, inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:22 schreef Viking84 het volgende:
Uhuh.
Als het leuke mensen zijn en ze willen mij hebben wil ik er ook heel graag op ingaan.
Alleen ligt het UWV dwars. Omdat ik bijstand ontvang in de gemeente Groningen, moet ik mijn kamer in Groningen aanhouden. En ik kan echt niet twee kamers betalen. Ik heb net een mailtje gestuurd aan mijn consulent om haar uit te leggen dat het carrièretechnisch gezien beter is dat ik naar de Randstad ga en dat het ook veel gemakkelijker is om werk te zoeken in die regio als je daar eenmaal woont (ook al omdat je dan gewoon langs de uitzendbureaus kunt gaan, dat gaat nu een beetje lastig). Ik moet toch gewoon bijstand kunnen aanvragen in Amersfoort als ik daar ga wonen?
. Nu voel ik me gedwongen om een stageplek te zoeken in Groningen, terwijl ik hier helemaal niet wil blijven en de interessantere en grotere bureaus in de Randstad zitten
.
Mijn consulente was juist degene die dit tegen me zei, dus ik zie het somber in. Maar inderdaad, eventueel maak ik zelf wel een afspraak bij het UWV in Amersfoort, dan leg ik de situatie daar wel uit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk krom is dat, inderdaad.![]()
Ik duim dat je consulente een oplossing voor je heeft.
En anders misschien eens contact opnemen met het UWV in Amersfoort?
Klein en zoet. Doet me beetje denken aan een kruising van rode bessen met bosbessen. Smaakt prima!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ook lekker dus?
Niet echt, omdat ik vind dat m'n lijstjes al HEEL anders zijn dan pakweg twee weken geleden en ik het one step at a time-principe ook wel prettig vind. Ze heeft zelf ook gezegd dat ik niet ineens heel veel moet gaan eten, maar het rustig op moet bouwenquote:Tsja, ik ben het niet eens met degenen hierboven die zeggen dat je stapje voor stapje moet nemen.
Ik vind dat je gewoon naar je dietiste moet luisteren en haar dieet aanhouden.
Als je het nu al niet op gaat volgen gaat het wel snel mis, vind je niet?
Gister at je wel gewoon 4 brooddingesen, dus dat kan vandaag ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet echt, omdat ik vind dat m'n lijstjes al HEEL anders zijn dan pakweg twee weken geleden en ik het one step at a time-principe ook wel prettig vind. Ze heeft zelf ook gezegd dat ik niet ineens heel veel moet gaan eten, maar het rustig op moet bouwen.
Als ze zich er wel aan houdt is het ook prima, maar laten we er geen drama van maken als ze 1 cracker minder eet. Als blijkt dat XM steeds meer gaat schrappen dan is er nog tijd genoeg om sjacherijnig tegen d'r te doen. Dit is een prima lijstje voor iemand die vorige week nog op havermout, 1 cracker en een bak magere yoghurt leefde. Vind ik dan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind het echt niet verstandig dat we hier gaan zeggen dat XM zich niet aan de regels van de dietiste moet houden.
Daar zal de mevrouw haar zelf wel op aanspreken als ze weer een afspraak heeft. Voor nu vind ik dat ze al behoorlijk vooruit gaat en zolang het beter gaat ipv slechter vind ik toch dat ze complimenten verdient voor haar vollere lijstjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind het echt niet verstandig dat we hier gaan zeggen dat XM zich niet aan de regels van de dietiste moet houden.
Dat zou ik dan zeker doen ja. Mandje stokbrood bijvoorbeeld, voor dat 4e broodding?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje Co! Ik ben helemaal niet van plan om verder te bezuinigen. Ga straks na het werk de stad in met een vriendinnetje, dus wie weet belanden we wel op een terrasje en neem ik dan wat extra's. Eet pas heel laat, dus die kans is best aanwezig
.
Sinds wij het gebruikenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Sinds wanneer is 'broodding' trouwens een woord?
Hm, maar 250 gram magere kwark is toch alweer zo'n 100kcal minder dan halfvolle. Dan zou ik 's avonds nog wel wat lichts nemen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:46 schreef Phaidra het volgende:
@Mini: het is magere kwark. Ik weet niet precies hoeveel het is, ik heb gister 2 porties gemaakt in de blender met diepvriesfruit, maar de bak was ongeveer voor de helft leeg, of misschien iets meer. Dus schat ik het op 300 ml. Je hebt wel gelijk dat de lunch redelijk calorierijk is.
google:quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik noem het brooddingesen omdat het ook crackers/havermout/muesli mag zijn. Had ook net zo goed broodachtigen kunnen zijn, maar dat vind ik eng klinken
.
Kun je ook patent / octrooi aanvragen op een nieuw woord en daar dan heel rijk mee worden?quote:Uw zoekbewerking - brooddingesen - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
If so, dan deel ik het met jullie hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
google:
[..]
Kun je ook patent / octrooi aanvragen op een nieuw woord en daar dan heel rijk mee worden?
Bizar veel? Bakje yoghurt en een glas melk en dan zit je al aan je 500 mlquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
En tja, ik kom ook niet aan m'n 500 ml melkproducten vandaag. Maar dat vind ik echt ook bizar veel.
Daglijst moet dus eigenlijk als volgt:
- 2x fruit
- 4x brooddingesen
- Groente minimaal 4 scheppen
- Zetmeel 2 scheppen (aardappels, rijst, pasta)
- 500 ml melkproducten
Wat ik wel raar vind is dat ze niks zegt over vlees.
Paris Hilton heeft geloof ik wel patent aangevraagd op 'that's hot'quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
google:
[..]
Kun je ook patent / octrooi aanvragen op een nieuw woord en daar dan heel rijk mee worden?
Nee, ook niet over vis nee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bizar veel? Bakje yoghurt en een glas melk en dan zit je al aan je 500 ml. Klinkt misschien als veel, maar is het niet
.
Wel raar dat ze niks over vlees zegt idd (ook niet over vis dus, neem ik aan?).
Beetje lullig dat 'brooddinges' wel resultaat oplevertquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
google:
[..]
En Optimel mag niet meer?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ook niet over vis nee.
Die 500 ml is voor mij wel lastig, want ik lust geen melk. Daarom was ik ook zo blij met de Optimel, maar ja.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Paris Hilton heeft geloof ik wel patent aangevraagd op 'that's hot'.
Karnemelk of yoghurtdrankje?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die 500 ml is voor mij wel lastig, want ik lust geen melk. Daarom was ik ook zo blij met de Optimel, maar ja.
Ook geen yoghurtdrank? Wat ik in de zomer heel lekker vind is karnemelk met sinaasappelsap.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ook niet over vis nee.
Heb haar net gemaild ja, wil het zelf ook wel weten. Denk dat ze dat gewoon vergeten is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik denk alleen niet dat ze daar haar fortuin aan te danken heeft.![]()
[..]
Karnemelk of yoghurtdrankje?
Inderdaad vreemd dat ze niets zegt over vlees of vis.![]()
Misschien even een mailtje aan wagen?
Er bestaat ook yoghurtdrink die niet optimel isquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee Optimel ist verboten! Vroeger dronk ik juist heel veel melk, maar ik krijg het echt niet meer weg. Ja, warm met havermout erdoor, maar that's it. Vind het echt jakkie. Dus vandaar dat ik die 500 ml echt niet ga halen op een dag.
Je kunt het ook zelf maken: halfvolle yoghurt met vruchtensap in 1:1 verhouding.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb haar net gemaild ja, wil het zelf ook wel weten. Denk dat ze dat gewoon vergeten is.
Optimel was mijn yoghurtdrankje. Andere yoghurtdrankjes zijn allemaal wel heel erg volvet. Viel me trouwens ook op met kwark en vla enzo. Het is eigenlijk zowat óf mager óf volvet of 'romig'. Dat gaat me gewoon te ver. Met halfvol kan ik nog wel leven.
Dat is nog wel een idee ja... Hoewel zij ook weer niet gecharmeerd was van vruchtensappen, maar ja, je moet toch wat he?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf maken: halfvolle yoghurt met vruchtensap in 1:1 verhouding.
Zelf verse sinaasappeltjes persen? Of is ze ook niet blij met vers vruchtensap? Als vers wel kan, zou je evt nog van die flessen AH versgeperst kunnen gebruiken. Die schijnen echt vers te zijn (iig verser etc dan dingen in pakken). En best lekkerquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nog wel een idee ja... Hoewel zij ook weer niet gecharmeerd was van vruchtensappen, maar ja, je moet toch wat he?
Da's lekker, ja! Mmm, zelfgemaakte drinkyoghurt met vers passievruchtensap en limoenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf maken: halfvolle yoghurt met vruchtensap in 1:1 verhouding.
Gewoon in Utrecht, na het werk nog even.quote:
De Mevrouw heeft daar groot gelijk inquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nog wel een idee ja... Hoewel zij ook weer niet gecharmeerd was van vruchtensappen, maar ja, je moet toch wat he?
Jeetje, dat duurt nog lang zeg! Wat betekent advies, is het dan nog niet zeker dat je hem krijgt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is trouwens blijkbaar nog niet zo gemakkelijk om een Gynefix te krijgen in mijn ziekenhuis. Ik heb nu een nieuwe afspraak bij de oppermeester van de afdeling gynaecologie voor objectief advies, op 2 oktober. Trouwens best grappig om jezelf van binnen te zien met een vaginale echo..
Hij gaat alle voors en tegens voor me op een rijtje zetten, want ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer en alle artsen die ik tot nu toe heb gesproken zeggen iets anders. En ik moet er wel minstens 5 jaar mee rondlopen, dus dan wil ik eigenlijk toch wel weten wat ik in m'n lichaam laat stoppen. Nu hoef ik alleen nog maar m'n vriend te vertellen dat we het nog een paar maanden met condooms zullen moeten doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jeetje, dat duurt nog lang zeg! Wat betekent advies, is het dan nog niet zeker dat je hem krijgt?
Goh, wat zeggen die dan allemaal? Bij mij deden ze allemaal alsof het een vrij simpele beslissing was.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij gaat alle voors en tegens voor me op een rijtje zetten, want ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer en alle artsen die ik tot nu toe heb gesproken zeggen iets anders. En ik moet er wel minstens 5 jaar mee rondlopen, dus dan wil ik eigenlijk toch wel weten wat ik in m'n lichaam laat stoppen. Nu hoef ik alleen nog maar m'n vriend te vertellen dat we het nog een paar maanden met condooms zullen moeten doen..
Minstens 5 jaar? Spiraaltjes zijn toch voor maximaal 5 jaar?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij gaat alle voors en tegens voor me op een rijtje zetten, want ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer en alle artsen die ik tot nu toe heb gesproken zeggen iets anders. En ik moet er wel minstens 5 jaar mee rondlopen, dus dan wil ik eigenlijk toch wel weten wat ik in m'n lichaam laat stoppen. Nu hoef ik alleen nog maar m'n vriend te vertellen dat we het nog een paar maanden met condooms zullen moeten doen..
Ik had begrepen dat het plaatsen juist gemakkelijker was met een Gynefix dan een gewoon spiraaltje, maar ik kreeg net te horen dat dat juist niet zo was, bijvoorbeeld. Zulke dingen. Maar goed, gewoon even geduld hebben en dan weet ik straks precies hoe het allemaal zit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, wat zeggen die dan allemaal? Bij mij deden ze allemaal alsof het een vrij simpele beslissing was.
Je vriend moet niet zeuren, hij hoeft geen eng ding in z'n lichaam te laten zetten.
De Mirena wel ja. Mijne moet er volgend jaar uut. Hoe het zit met die Gynefix weet ik niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Minstens 5 jaar? Spiraaltjes zijn toch voor maximaal 5 jaar?
Mijn huisarts zei dat de fabrikant de werking maar garandeert tot 5 jaar maar dat ze in de praktijk ook wel langer kunnen blijven zitten. Koperspiraaltjes, that is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Minstens 5 jaar? Spiraaltjes zijn toch voor maximaal 5 jaar?
Hij is kleiner, dus de baarmoedermond hoeft minder opgerekt te worden. Dat plaatsen moeilijker is zal wel komen doordat 'ie vast moet worden gemaakt, terwijl een standaard spiraaltje gewoon los zit. Hou ons op de hoogte!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het plaatsen juist gemakkelijker was met een Gynefix dan een gewoon spiraaltje, maar ik kreeg net te horen dat dat juist niet zo was, bijvoorbeeld. Zulke dingen. Maar goed, gewoon even geduld hebben en dan weet ik straks precies hoe het allemaal zit..
Ik heb nu allerlei visioenen over een baarmoeder met één oorbelquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Wil ik weten hoe ze dat ding vastmaken?
Met weerhaakjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Wil ik weten hoe ze dat ding vastmaken?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nu allerlei visioenen over een baarmoeder met één oorbel.
Ben je mal, gewoon wat kokossnippers een beetje roosteren. Als je met knoflook en laurier aan de slag gaat, moet je de kokos echt gaan weken/marineren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:16 schreef Chicolate het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=98944&rq=rendang Ik ga dit vanavond maken. Iemand een ideetje welke kruiden ik kan gebruiken ter vervanging van seroendeng?
http://www.conimex.nl/fra(...)uct.php?objid=186940 Ik heb het liever zonder pinda's, wil wel eens een keer zonder buikpijn. Ik zat zelf te denken gewoon wat kokossnippers, koriander, zout, komijn, knoflook, laurier en rozemarijn te doen en dan maar hopen dat de verhoudingen beetje kloppen?
Gewoon een paar cappuccino? Daar zit zeker 100 ml melk per stuk in. Met je ontbijtkwark/yoghurt ben je er dan al!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee Optimel ist verboten! Vroeger dronk ik juist heel veel melk, maar ik krijg het echt niet meer weg. Ja, warm met havermout erdoor, maar that's it. Vind het echt jakkie. Dus vandaar dat ik die 500 ml echt niet ga halen op een dag.
Dus alleen wat kokos en dan heb ik genoeg kruiden? Ik moet echt eens leren hoe kruiden smaken en wat ze doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je mal, gewoon wat kokossnippers een beetje roosteren. Als je met knoflook en laurier aan de slag gaat, moet je de kokos echt gaan weken/marineren.
Dat klinkt echt weirdquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:21 schreef loveli het volgende:
* GyneFix® should be inserted by a properly trained provider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |