quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, snap ik ook niet helemaal. Twee boterhammen met goed beleg zou toch afdoende moeten zijn. Misschien moet het gewoon nog even inzinken ofzo. Ik gooi er gewoon nog een groot glas thee achteraan.
Dat is Google afbeeldingen niet met je eensquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Rond zegt op zich niks over de grootte.
Op het etiket afgaand, naar olifant met citroen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef Syrena het volgende:
Ziet er lekker uit, maar waar smaakt het naar?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Op het etiket afgaand, naar olifant met citroen!
Jammiequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Op het etiket afgaand, naar olifant met citroen!
Het lijkt in de verte wel wat op Baileys. Maar dan met goede herinneringen erbijquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef Syrena het volgende:
Ziet er lekker uit, maar waar smaakt het naar?
Ik durf niet te googlen want ik zit op de universiteit, maar ik geloof je zo ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is Google afbeeldingen niet met je eens.
Ik niet, maar dat ligt meer aan het feit dat ik daar gewoon te lui voor benquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, ik zie net dat mijn pot pindakaas maar goed was tot 1 juli, terwijl ik hem daarna pas gekocht heb.Hij is wel al open, er is verder niks mis mee. Zouden jullie daar nog mee teruggaan?
Niet constant, maar ruim voldoende om lekker buiten te zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schijnt bij jullie de zon?!Hier in Scheveningen is het echt hartstikke bewolkt
. Geen zonnetje meer te zien.
Maar dat vind ik niet zo erg, zit toch binnen en dan zit ik vanmiddag tenminste niet tussen de strandgangers geplakt in de tram.
Neuh. Vanochtend wel maar nu niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schijnt bij jullie de zon?!Hier in Scheveningen is het echt hartstikke bewolkt
. Geen zonnetje meer te zien.
Maar dat vind ik niet zo erg, zit toch binnen en dan zit ik vanmiddag tenminste niet tussen de strandgangers geplakt in de tram.
Ik hou echt van sport. Heel veel. Maar zo'n crosstrainer vind ik ook verschrikkelijk. Saai vooral. Dus misschien moet je wat anders doen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:12 schreef Laureline het volgende:
Net mijn half uurtje crosstrainer gedaan, dus die plicht zit er weer op. Het leven zou zoveel gemakkelijker zijn als ik sport echt leuk vond
Sucksquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb voor een hertentamen precies hetzelfde cijfer gehaald als voor het originele tentamen. Bah.
O dat is niet fijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb voor een hertentamen precies hetzelfde cijfer gehaald als voor het originele tentamen. Bah.
Ow, da's ook kut. Zit je daar je stinkende best voor te doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:51 schreef Chicolate het volgende:
He bahquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik ff klagen? Heeft iemand hier toevallig ook het syndroom van Tietze?
Ik heb gewoon drie ontstekingen en it hurts like bloody hell![]()
En om maar even ontopic te gaan: ik kan dus niet sporten en ik moet snoepjes om mezelf te troosten
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef ATKS het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met worst
S: fietsen
L: 2 grote boterhammen kaas/ui, flesje water
T: Melkje
T: appel
Ja dr zit wel behoorlijk wat extra tijd in, maar dit tentamen was veel moeilijker dan het gewone tentamen en de tentamens van eerdere jaren. Ik had het ergens al wel verwacht, maar had gehoopt op een 7quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O dat is niet fijn. Had je er veel extra werk in zitten?
Dat is toch geen lijstje voor een volwassen vent? Of heb je een enorm diner in de planning staan? Eentje van minstens 2000 kcal?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef ATKS het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met worst
S: fietsen
L: 2 grote boterhammen kaas/ui, flesje water
T: Melkje
T: appel
Dikkequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik ff klagen? Heeft iemand hier toevallig ook het syndroom van Tietze?
Ik heb gewoon drie ontstekingen en it hurts like bloody hell![]()
En om maar even ontopic te gaan: ik kan dus niet sporten en ik moet snoepjes om mezelf te troosten
Lekker met je hoofd tussen de borsten van Elisa, dat willen we allemaal welquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
He bah![]()
Dat lijkt me echt pijnlijk! Kusje erop
Dan lig je in elk geval lekker zachtquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker met je hoofd tussen de borsten van Elisa, dat willen we allemaal wel
Maar wat balen joh, ElisaZit je aan de ontstekingsremmers?
Meestal een paar dagen tot een paar weken. Maar vooraf en nadien suddert het ook nog een paar weken, dus over het algemeen ben ik er wel een maandje of wat zoet mee. Het vreemde is wel dat het went; ik weet niet beter dan het doet zeer en pas als het echt pijn gaat doen valt het me op.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Arme Elisa.![]()
![]()
Hoelang duurt het ongeveer voordat de ergste pijn weer weg is?
Als het kan ga ik slapen zodra de aura begint. Daar slaap ik prima op. Als ik wakker word is er óf niets aan de hand, óf ik heb een kop om op te schieten. Misschien moet ik toch eens om pillenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Wat fijn dat je kon slapen joh, ElisaIk eet ook altijd waanzinnig slecht tijdens een aanval. Of gewoon niets
Dat zij dan maar zo.
Ik ben 20, en heb een stilzittend half 9/17h leven?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is toch geen lijstje voor een volwassen vent? Of heb je een enorm diner in de planning staan? Eentje van minstens 2000 kcal?
Ook als je stilzit gebruiken je organen 1800 kcal per dag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef ATKS het volgende:
[..]
Ik ben 20, en heb een stilzittend half 9/17h leven?
Gister vertelde je een ander verhaal met al je gesport. Ik vind het maar raar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef ATKS het volgende:
[..]
Ja, maar je sport ook bizar veel. Dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef ATKS het volgende:
[..]
Oh ja joh?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef ATKS het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef ATKS het volgende:
@ lastpost
Ik word 7 uur wakker, dan ga ik een half uur joggen, kom ik thuis, doe ik mn buikspieren en opdrukken.
Daarnaast fiets ik letterlijk 16km per dag naar mijn werk (heen en terug).
Als ik thuis kom doe ik buikspieren en opdrukken.
Dan pak ik fiets naar fitness (ook 15 km heen en terug).
In de sportschool verblijf ik minimaal 1.5 uur cardio 1 uur half uur kracht.
Als ik thuis kom rond 21 h ga ik vaak nog buiten voetballen ongeveer 1 uur of 1.5 uur
En dan nog, jouw BMR (als je absoluut geen fuck uitvoert, dus alleen in bed liggen slapen) ligt op 1884 kcal. Daar kom je nu alsnog niet aan tenzij je nog veel in de planning hebt staanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:25 schreef ATKS het volgende:
Man 20 , 1.79m , 84kg
1884
Dit is het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is.
=======
zeer actief/intensief sporten
Op peil houden van gewicht:
calorieën/dag
3768
![]()
Shock
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:56 schreef Mini_rulez het volgende:
voor Elisa.
Balen van je hertentamen Chico.Mogen jullie onbeperkt blijven herkansen dan, dat je het later nog eens zou kunnen proberen?
Hm, dus in theorie kun je net zo lang doorgaan tot je alles boven de 8 hebt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Dat is wel een van de grootste voordelen van mijn faculteit, dat mag gewoon. En je hoogste cijfer blijft bij de meeste vakken tellen. Ze wilden het 'misschien' afschaffen, maar dat zag de opleidingsdirecteur voorlopig nog niet gebeuren. Ze hebben liever dat studenten genoeg kansen krijgen om het te halen, want er zijn al zo weinig mensen die scheikunde gaan studeren.
Ik noteer niet alles wat ik doe hier.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja joh?
[..]
[..]
En dan nog, jouw BMR (als je absoluut geen fuck uitvoert, dus alleen in bed liggen slapen) ligt op 1884 kcal. Daar kom je nu alsnog niet aan tenzij je nog veel in de planning hebt staan.
Is misschien niet eens een slecht idee! Volgende week eens testen of dat gaatquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
@CF: Opdrukken voor het hardlopen. Of zeg ik nou iets heel geks?
Dan nog eet je te weinig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef ATKS het volgende:
[..]
Ik noteer niet alles wat ik doe hier.
Straks thuiskom eten, en weer S
Nou dat kon volgens mij dan weer niet, dacht dat cijfers vervallen als je de cursus opnieuw wil gaan doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, dus in theorie kun je net zo lang doorgaan tot je alles boven de 8 hebt?Ik weet eigenlijk niet wat ik daar nou van moet vinden, maar goed.
Wel fijn om te weten dat je nog een kans hebt.
Noteer dan helemaal niets, want met halve informatie kunnen we er toch niks nuttigs over zeggen. Hoewel, wat maakt het ook uit als je ons advies toch niet serieus neemt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef ATKS het volgende:
[..]
Ik noteer niet alles wat ik doe hier.
Straks thuiskom eten, en weer S
Ja, maar de enige sport die ik leuk vind is schaatsen op natuurijsquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hou echt van sport. Heel veel. Maar zo'n crosstrainer vind ik ook verschrikkelijk. Saai vooral. Dus misschien moet je wat anders doen?
Mijn L was heel lekker: een volkoren pistoletje opgepiept in de oven, met het kleffe brood eruitgepulkt. Dat was het gezelschap van mijn salade van: rucolamelange, cherrytomaatjes, sjalot, zoete puntpaprika, komkommer en een hardgekookt eitje. Met een dressing van rode balsamico-azijn, ansjovispasta, frambozenjam, peper zout en zonnebloemolie. Daarna heb ik ook nog een klein balletje rundergehakt gegeten. Met ketchup. Best veel!! Maar het Japans van vanavond is vrij licht schat ik zo in, dus het kan wel..........
Reizen is ook leuk ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef AKnynke het volgende:
over het algemeen goed. Werk is erg langzaam, en daar baal ik wel van, ik ehb het graag druk. Niets aan te doen, zeker omdat ze veel in de lokale talen werken. Dus, ik denk dat ik m'n stage tot 2 maanden ga beperken, en dan ga reizen door zuidelijk afrika. Maar, misschien verandert dat ook nog wel!
Ik heb iets mensendieck-achtigs gedaan, maar die mevrouw was écht stom. Ik zal het verhaal nog wel eens vertellen ;-) Ow ja, maar het hielp niet tegen de ontstekingen op het borstbeen helaas. Moet wel zeggen dat het erger is als ik heel veel achter mijn bureau heb gezeten (en er ook nog veel stress bij heb).quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:49 schreef Laureline het volgende:
@Elisa: ik lees onderaan de wiki dat een goede houding kan helpen (rechte rug). Heb je al zoiets geprobeerd, om het misschien iets meer te voorkomen op die manier? Mensendieck, ballet? Want je kan best een verkeerde houding hebben aangeleerd door die enorme borstenOf zeg ik nu iets heel doms
![]()
Zelf heb ik door alle balletlessen vroeger een kaarsrechte rug/houding, wat volgens mij veel problemen voorkomt. Behalve dat iedereen je een arrogante bitch vindt, dat dan weer wel.
Oe, ik heb ook mensendieckzwangerschapsgym gedaan, dat leek me destijds ideaal, maar die mevrouw was óók al zo stom!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb iets mensendieck-achtigs gedaan, maar die mevrouw was écht stom. Ik zal het verhaal nog wel eens vertellen ;-) Ow ja, maar het hielp niet tegen de ontstekingen op het borstbeen helaas. Moet wel zeggen dat het erger is als ik heel veel achter mijn bureau heb gezeten (en er ook nog veel stress bij heb).
Nou ja, ik zeg altijd maar: als dit het ergste is, dan mag ik niet mopperen!
Owkee, komt ie: ik was een keer te laat op een afspraak. Ik was er namelijk om kwart over 12, bleek ik een afspraak om kwart vóór 12 te hebben (dacht zij). Dus ik braaf om 12:15 daar naar binnen, begint ze me toch een partij te akela-en van heb ik jou daar. Echt, helemaal uit haar stekkerdoosje (ik ben niet groot, maar zij is nog een stukkie kleiner). Wie ik wel niet dacht dat ik was, en dat ze wel eist dat patienten (jawel) serieus met haar tijd omgaan, waar ze nu dan heen moest met de rekening en dat ze dit niet pikt. Ik me natuurlijk verontschuldigen, dat het me speet, maar dat ik het dan waarschijnlijk verkeerd heb opgeschreven. Zegt ze: "Ja, die afsprakenkaartjes, die geven we dus niet voor niets he, mevrouw ElisaB!" Ik me nog een keer verontschuldigen, maar het was niet genoeg. Dus ik zeg: "Weet je wat je doet, kleintje mensendieck, je stuurt me de rekening maar, die zal ik betalen. Ik ben er nu klaar mee; ik ben geen 38 geworden om me door jou te laten uitfoeteren. Wees gegroet!" Bij thuiskomst heb ik het baasje van de maatschap gebeld om te zeggen dat ik niet meer behandeld wilde worden (en wel hierom). Op de vraag of ik niet door een ander geholpen wilde worden, heb ik bedankt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:23 schreef Laureline het volgende:
Wel doormopperen hoor! Mopperaars zijn leuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha Elisa je bent geweldig. Wie had er nou eigenlijk gelijk uiteindelijk?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Nog geen positief resultaat van de fysiotherapeut?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat wordt denksportIk heb zo geen zin en mijn been doet zeer.
Wat een lief meisje dat het presenteertquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Interessante docu op ned.3 over anorexia.
RPM was gaafGing lekker
.
Da's misschien juist een goed teken, dat je lichaam het eten ook gebruikt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindtotaal vandaag:
O: 2 knackebröd met 30+ kaas
T: 1 banaan
L: 2 boterhammen met kipfilet, komkommer, tomaat en kruiden + 1 glas smoothie
T: 250 gr griekse yoghurt met zomerfruit, 1 biscuitje
T: nectarine
D: Rest salade van gister (met pasta, gerookte kip, bleekselderij, wortel, rucola)
S: RPM
T: glas versgeperste jus
Wel raar: meer gaan eten en de héle dag trek. Terwijl ik dat met m'n oude lijstjes echt nooit last van had?!
Ik hoop hetquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's misschien juist een goed teken, dat je lichaam het eten ook gebruikt.
Mooi lijstje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |