quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, snap ik ook niet helemaal. Twee boterhammen met goed beleg zou toch afdoende moeten zijn. Misschien moet het gewoon nog even inzinken ofzo. Ik gooi er gewoon nog een groot glas thee achteraan.
Dat is Google afbeeldingen niet met je eensquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Rond zegt op zich niks over de grootte.
Op het etiket afgaand, naar olifant met citroen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef Syrena het volgende:
Ziet er lekker uit, maar waar smaakt het naar?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Op het etiket afgaand, naar olifant met citroen!
Jammiequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Op het etiket afgaand, naar olifant met citroen!
Het lijkt in de verte wel wat op Baileys. Maar dan met goede herinneringen erbijquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef Syrena het volgende:
Ziet er lekker uit, maar waar smaakt het naar?
Ik durf niet te googlen want ik zit op de universiteit, maar ik geloof je zo ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is Google afbeeldingen niet met je eens.
Ik niet, maar dat ligt meer aan het feit dat ik daar gewoon te lui voor benquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, ik zie net dat mijn pot pindakaas maar goed was tot 1 juli, terwijl ik hem daarna pas gekocht heb.Hij is wel al open, er is verder niks mis mee. Zouden jullie daar nog mee teruggaan?
Niet constant, maar ruim voldoende om lekker buiten te zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schijnt bij jullie de zon?!Hier in Scheveningen is het echt hartstikke bewolkt
. Geen zonnetje meer te zien.
Maar dat vind ik niet zo erg, zit toch binnen en dan zit ik vanmiddag tenminste niet tussen de strandgangers geplakt in de tram.
Neuh. Vanochtend wel maar nu niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schijnt bij jullie de zon?!Hier in Scheveningen is het echt hartstikke bewolkt
. Geen zonnetje meer te zien.
Maar dat vind ik niet zo erg, zit toch binnen en dan zit ik vanmiddag tenminste niet tussen de strandgangers geplakt in de tram.
Ik hou echt van sport. Heel veel. Maar zo'n crosstrainer vind ik ook verschrikkelijk. Saai vooral. Dus misschien moet je wat anders doen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:12 schreef Laureline het volgende:
Net mijn half uurtje crosstrainer gedaan, dus die plicht zit er weer op. Het leven zou zoveel gemakkelijker zijn als ik sport echt leuk vond
Sucksquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb voor een hertentamen precies hetzelfde cijfer gehaald als voor het originele tentamen. Bah.
O dat is niet fijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb voor een hertentamen precies hetzelfde cijfer gehaald als voor het originele tentamen. Bah.
Ow, da's ook kut. Zit je daar je stinkende best voor te doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:51 schreef Chicolate het volgende:
He bahquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik ff klagen? Heeft iemand hier toevallig ook het syndroom van Tietze?
Ik heb gewoon drie ontstekingen en it hurts like bloody hell![]()
En om maar even ontopic te gaan: ik kan dus niet sporten en ik moet snoepjes om mezelf te troosten
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef ATKS het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met worst
S: fietsen
L: 2 grote boterhammen kaas/ui, flesje water
T: Melkje
T: appel
Ja dr zit wel behoorlijk wat extra tijd in, maar dit tentamen was veel moeilijker dan het gewone tentamen en de tentamens van eerdere jaren. Ik had het ergens al wel verwacht, maar had gehoopt op een 7quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O dat is niet fijn. Had je er veel extra werk in zitten?
Dat is toch geen lijstje voor een volwassen vent? Of heb je een enorm diner in de planning staan? Eentje van minstens 2000 kcal?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef ATKS het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met worst
S: fietsen
L: 2 grote boterhammen kaas/ui, flesje water
T: Melkje
T: appel
Dikkequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik ff klagen? Heeft iemand hier toevallig ook het syndroom van Tietze?
Ik heb gewoon drie ontstekingen en it hurts like bloody hell![]()
En om maar even ontopic te gaan: ik kan dus niet sporten en ik moet snoepjes om mezelf te troosten
Lekker met je hoofd tussen de borsten van Elisa, dat willen we allemaal welquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
He bah![]()
Dat lijkt me echt pijnlijk! Kusje erop
Dan lig je in elk geval lekker zachtquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker met je hoofd tussen de borsten van Elisa, dat willen we allemaal wel
Maar wat balen joh, ElisaZit je aan de ontstekingsremmers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |