quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig maar Jam.... Ben je ziek geweest?
Oh, die carbs heb je ook wel weer verbrand tijdens het crosstrainen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijstje:
O: brinta met banaan, gekookt ei
T: krentenbol
L: halve foccacia
D: pasta met groenten en kip
S: half uur crosstrainen
T: appel
Beetje veel carbs, maargoed.
XM, goed bezig
Ik hoop hetquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, die carbs heb je ook wel weer verbrand tijdens het crosstrainen!
Nee...quote:
Bijnaquote:
Fijn zo'n luxe probleemquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bijna. Ik kom er net achter dat mn moeder zei "en donderdag komt de schoonmaakster ..." maar ik weet niet of dat deze week ook zo is + ik weet geen tijd. Zou zomaar kunnen dat het ik om 9 uur de deur open moet gaan doen
![]()
. Dus ik duik er nu toch maar in.
En waarom ben jij nog wakker?
Ze willen graag dat ik woensdag kom, maar ik wil liever de week daarop komen, omdat ik dan een hele week in Amersfoort zit (scheelt weer reiskostenquote:
Ziehier: Slank #810 Met borstige vrouwen en mooie lijstjes!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe is het gister met je planning gegaan, XM? Heb je je er aan gehouden en hoe voelde dat? Ga je je vandaag ook aan je lijstje houden? 't Ziet er lekker uit allemaal!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Spannend Vik!
Is dat in een woongroep?
Dat klinkt zeker goed! En Amersfoort is hartstikke leukquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Vier huisgenoten, geen verplichtingen, hartje Amersfoort, kamer van 25m2 aan de straatkant en 320 euro inclusief.
Klinkt perfect.
Wow, klinkt zeker goed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Vier huisgenoten, geen verplichtingen, hartje Amersfoort, kamer van 25m2 aan de straatkant en 320 euro inclusief.
Klinkt perfect.
Gevonden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 250 gr halfvolle () vifit yoghurt met açaibessen
T: 1 knäckebröd met 30+ kaas + 1 nectarine
L: 2 boterhammen; 1x philadelphia + tomaat en komkommer en 1x 30+ kaas
T: 1 appel + 1 split ijsje
S: shoppen in Den Haag
D: 1 gegrilde hamburger, rode kool en gestoomde aardappelpartjes met rozemarijn en zeezout
T: ?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker goed! En Amersfoort is hartstikke leuk.
Uhuh.quote:
Açai-bessenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gevonden.![]()
Wat zijn açaibessen?
Misschien kun je als T voor het shoppen nog een cracker of knackebrod eten?
Dan zit je keurig op je 4 brooddingesen per dag.
Nooit van gehoord.quote:
Tsja, ik ben het niet eens met degenen hierboven die zeggen dat je stapje voor stapje moet nemen.quote:Ja, dat kan, maar ik ga verder niet sporten vandaag, dus wil ook niet teveel nemen zeg maar. Zal het in overweging nemen.
Verschrikkelijk krom is dat, inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:22 schreef Viking84 het volgende:
Uhuh.
Als het leuke mensen zijn en ze willen mij hebben wil ik er ook heel graag op ingaan.
Alleen ligt het UWV dwars. Omdat ik bijstand ontvang in de gemeente Groningen, moet ik mijn kamer in Groningen aanhouden. En ik kan echt niet twee kamers betalen. Ik heb net een mailtje gestuurd aan mijn consulent om haar uit te leggen dat het carrièretechnisch gezien beter is dat ik naar de Randstad ga en dat het ook veel gemakkelijker is om werk te zoeken in die regio als je daar eenmaal woont (ook al omdat je dan gewoon langs de uitzendbureaus kunt gaan, dat gaat nu een beetje lastig). Ik moet toch gewoon bijstand kunnen aanvragen in Amersfoort als ik daar ga wonen?
. Nu voel ik me gedwongen om een stageplek te zoeken in Groningen, terwijl ik hier helemaal niet wil blijven en de interessantere en grotere bureaus in de Randstad zitten
.
Mijn consulente was juist degene die dit tegen me zei, dus ik zie het somber in. Maar inderdaad, eventueel maak ik zelf wel een afspraak bij het UWV in Amersfoort, dan leg ik de situatie daar wel uit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk krom is dat, inderdaad.![]()
Ik duim dat je consulente een oplossing voor je heeft.
En anders misschien eens contact opnemen met het UWV in Amersfoort?
Klein en zoet. Doet me beetje denken aan een kruising van rode bessen met bosbessen. Smaakt prima!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ook lekker dus?
Niet echt, omdat ik vind dat m'n lijstjes al HEEL anders zijn dan pakweg twee weken geleden en ik het one step at a time-principe ook wel prettig vind. Ze heeft zelf ook gezegd dat ik niet ineens heel veel moet gaan eten, maar het rustig op moet bouwenquote:Tsja, ik ben het niet eens met degenen hierboven die zeggen dat je stapje voor stapje moet nemen.
Ik vind dat je gewoon naar je dietiste moet luisteren en haar dieet aanhouden.
Als je het nu al niet op gaat volgen gaat het wel snel mis, vind je niet?
Gister at je wel gewoon 4 brooddingesen, dus dat kan vandaag ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet echt, omdat ik vind dat m'n lijstjes al HEEL anders zijn dan pakweg twee weken geleden en ik het one step at a time-principe ook wel prettig vind. Ze heeft zelf ook gezegd dat ik niet ineens heel veel moet gaan eten, maar het rustig op moet bouwen.
Als ze zich er wel aan houdt is het ook prima, maar laten we er geen drama van maken als ze 1 cracker minder eet. Als blijkt dat XM steeds meer gaat schrappen dan is er nog tijd genoeg om sjacherijnig tegen d'r te doen. Dit is een prima lijstje voor iemand die vorige week nog op havermout, 1 cracker en een bak magere yoghurt leefde. Vind ik dan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind het echt niet verstandig dat we hier gaan zeggen dat XM zich niet aan de regels van de dietiste moet houden.
Daar zal de mevrouw haar zelf wel op aanspreken als ze weer een afspraak heeft. Voor nu vind ik dat ze al behoorlijk vooruit gaat en zolang het beter gaat ipv slechter vind ik toch dat ze complimenten verdient voor haar vollere lijstjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind het echt niet verstandig dat we hier gaan zeggen dat XM zich niet aan de regels van de dietiste moet houden.
Dat zou ik dan zeker doen ja. Mandje stokbrood bijvoorbeeld, voor dat 4e broodding?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje Co! Ik ben helemaal niet van plan om verder te bezuinigen. Ga straks na het werk de stad in met een vriendinnetje, dus wie weet belanden we wel op een terrasje en neem ik dan wat extra's. Eet pas heel laat, dus die kans is best aanwezig
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |