quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef loveli het volgende:
Dit lijkt me het moment voor Chico om "fotoooo's!" te gaan roepen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, meneer stond te kijken met de camera in de aanslag. Maar alles wat je ziet is een vrij onscherp beeld van twee mollige, pipse kuiten
fotoooo's!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit lijkt me het moment voor Chico om "fotoooo's!" te gaan roepen.
Zonder mijn kont erin: (mocht ik willen zegquote:
Mja ik vind schnitzels ook helemaal niet lekker eigenlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd. Tot ik stopte met schnitzels eten
Koekjes zijn ook best een beetje broodachtig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Ik heb 2 zandkoekjes op tijdens de theepauze. Slecht, maar wel lekker. Ik ren wel ff een rondje om de Bijenkorf straks
.
Brooddingesenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Koekjes zijn ook best een beetje broodachtig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde het niet zeggen, maar inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Koekjes zijn ook best een beetje broodachtig.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtig
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
[..]
[ afbeelding ]Omg geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Are you pondering what I'm pondering?
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik heb net ook al drie spaarkaarten volgeplakt. In zegeltjes zitten ook calorieën he?.
Niet meer actief op Fok!
Ja, ik denk dat je nu geen pizza meer kan nemen hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En ik heb net ook al drie spaarkaarten volgeplakt. In zegeltjes zitten ook calorieën he?.
Nee het is een Damn Tasty pizzaquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Vik, het is vast geen zelfgemaakte meergranenpizza met veel groente en weinig kaas?
Ik heb ooit een heerlijk recept gezien daarvoor, moet het nog steeds een keer maken.
Damn weinig meergranen vrees ik Miniquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee het is een Damn Tasty pizza. Helft New York en helft Pepperoni Perfection
.
Ham, rundergehakt én pepperoni? Mijn vegetarische helft kan wel huilen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee het is een Damn Tasty pizza. Helft New York en helft Pepperoni Perfection
.
Kun jij niet even één of andere schrijver gaan interviewen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Damn weinig meergranen vrees ik Mini
Geen idee of het de ongezondste is. Wél de lekkerste iig en 30 cmquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ham, rundergehakt én pepperoni? Mijn vegetarische helft kan wel huilen.
Je hebt ook gelijk weer de ongezondste pizza uitgezocht die ze hadden, of niet?
Als je dan toch aan de pizza gaat ...quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk weer de ongezondste pizza uitgezocht die ze hadden, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |