Jaaa, heel leuk! Ik ben niet echt een fan van achtbanen en dat soort thrill-dingen, maar de Efteling is tof genoeg als je daar niet van houdt. Fan van monsieur cannibale en de piranhaquote:
Hm, maar je kunt beter oefenen met diepvriesvis en hamburgers. Later als je burger bent, wil je niet dat je mooie sappige steak of je kabeljauwhaasje van de visboer verbrandtquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee niet eens. Ik stond erbij en keek ernaar en opeens ging het roken en gek ruiken. Ik kan wel kip en hamburgers enzo bakken, die verbranden volgens mij minder snel. Maar hierom maak ik eigenlijk nooit vlees voor mezelf, het mislukt te vaak en daar vind ik het te duur voor
.
Ik hou ook niet super van achtbanen, maar ik vond de vliegende hollander toch wel zo ongelooflijk leukquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
</ignore mierrenneuker>![]()
[..]
Jaaa, heel leuk! Ik ben niet echt een fan van achtbanen en dat soort thrill-dingen, maar de Efteling is tof genoeg als je daar niet van houdt. Fan van monsieur cannibale en de piranha![]()
En ik heb een toffe Anton Pieck poster gekochtVan Roodkapje
Droomvlucht, daar heb ik ooit eens 2 uur in de rij gestaan met 2 kleintjes die het wachten ook meer dan zat waren. En aan het einde vroeg ik voor de grap: 'Zullen we nog een keer?' "Jaaaaaaaa!!!!"quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Droomvlucht, daar heb ik ooit eens 2 uur in de rij gestaan met 2 kleintjes die het wachten ook meer dan zat waren. En aan het einde vroeg ik voor de grap: 'Zullen we nog een keer?' "Jaaaaaaaa!!!!"
We zijn toch maar naar huis gegaan.
dat zou voor mij de enige reden zijn de droomvlucht in de gaan!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb jaren geleden, toen ik 16 was ofzo, ook eens heel lang in de rij voor de Droomvlucht gestaan. Maar er stond wel een hele mooie vrouw voor me, dus ik heb me wel vermaakt.
Dat dacht ik ook altijd. Tot ik stopte met schnitzels etenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef Chicolate het volgende:
@CF: Ja dat is wel lastig idd. Alleen vlees is gewoon niet lekker genoeg voor de moeite die ik ervoor moet doen.
Is het gezien jouw hartprobs niet verstandig om even een dokter te bellen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Godsamme heb al sinds vannacht moeite met ademhalen................hij is fijn
Fotoquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:54 schreef Chicolate het volgende:
Mijn bikinibroekje werd net besteld en hij is echt heel mooiMaar ik moet eigenlijk wel een cm afvallen om hem net wat mooier te laten zitten
Mwah heb een BHV-er geraadpleegd en die ziet nog geen gevaar. Maar moet wel opletten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is het gezien jouw hartprobs niet verstandig om even een dokter te bellen?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ik dacht nog 'leuk, bovenaan heb je mooi uitzicht over de skyline'
Ja, meneer stond te kijken met de camera in de aanslag. Maar alles wat je ziet is een vrij onscherp beeld van twee mollige, pipse kuitenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit lijkt me het moment voor Chico om "fotoooo's!" te gaan roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |