Ik zou kokos laten wellen in zout water, er dan wat komijn en/of koriander door mengen, en het dan droog en iets verkleurd roosteren in de oven. Maar dat ben ikquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dus alleen wat kokos en dan heb ik genoeg kruiden? Ik moet echt eens leren hoe kruiden smaken en wat ze doen![]()
Mijn gynaecoloog deed er anders drie kwartier overquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Maakt dat nou echt zoveel uit dan? Dat inbrengen is 5 minuten op 5 jaar...
Mijn huisarts was ook niet properly trained, het was zijn tweede keer.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt echt weird. Nu bij uw XS4all-abonnement deze Gynefix met bluetooth
.
Ik heb alleen geloof ik geen kokossnippers maar heel klein gemaakte kokos?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou kokos laten wellen in zout water, er dan wat komijn en/of koriander door mengen, en het dan droog en iets verkleurd roosteren in de oven. Maar dat ben ik
Mini heeft de Mirena geloof ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik meende dat jij een ander spiraaltje had, Mini?
Ja, die zou juist pijnlijker zijn dan de Gynefix maar dan nog viel het mij reuze mee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik meende dat jij een ander spiraaltje had, Mini?
Dat maakt behoorlijk uit, voor zover ik het begrepen heb. Nu waarschijnlijk toch alle mannen zijn weggejaagd: Vooral het aanhaken' van de baarmoeder schijnt nogal een kunst te zijn. Als je een handigert hebt voel je er weinig van, heb je een prutser dan hoop je dat 'ie met z'n ballen klem komt te zitten tussen de deur.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Maakt dat nou echt zoveel uit dan? Dat inbrengen is 5 minuten op 5 jaar...
Mijn huisarts was ook niet properly trained, het was zijn tweede keer.
Dat is natuurlijk ook zo, maar dat mag je in principe toch van elke gynaecoloog verwachten (en van de huisarts dat hij je doorverwijst als hij zelf niet bekwaam is), ongeacht welk spiraaltje het is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mini, google maar eens op verkeerd geplaatste spiraaltjesBrr, het is toch wel fijn als iemand die aan mijn baarmoeder zit te frutten, weet wat hij/zij doet
Nee joh, ben je wijs. Gewoon kort roosteren in een hete koekenpan en een pietsie meer zout door je eten doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb alleen geloof ik geen kokossnippers maar heel klein gemaakte kokos?Zo klein dat het door een zeefje zou verdwijnen. Dan nog steeds wellen in zout water?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, ben je wijs. Gewoon kort roosteren in een hete koekenpan en een pietsie meer zout door je eten doen.
Ik ben een over-enthousiaste kok, jeweetsquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zou me heel erg dom gaan voelen als je zo tegen mij zou praten.
"Ben je mal!", "Ben je wijs!".
O zo, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een over-enthousiaste kok, jeweetsEn ik zou dus rustig 4x op verschillende manieren en met wilde marinades en kruidenbadjes proberen mijn kokos perfect te roosteren. Maar ik veronderstel enkel dat dat teveel werk/moeite is voor Chico. Was niet denigrerend bedoeld
Oh ik niet hoor. Of nouja, dat voelde ik me eigenlijk al voordat ik het vroeg omdat ik gewoon geen idee heb hoe je eten lekker kan maken als je niet letterlijk een recept volgtquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zou me heel erg dom gaan voelen als je zo tegen mij zou praten.
"Ben je mal!", "Ben je wijs!".
Ik denk vooral dat het zou mislukken bij mijquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een over-enthousiaste kok, jeweetsEn ik zou dus rustig 4x op verschillende manieren en met wilde marinades en kruidenbadjes proberen mijn kokos perfect te roosteren. Maar ik veronderstel enkel dat dat teveel werk/moeite is voor Chico. Was niet denigrerend bedoeld
Here I am! *dududu* Rock you like a hurricaaaanequote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar is PF trouwens? En Maria? En Tink?
Vind het maar stilletjes hier...
En ik mis Greys.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Here I am! *dududu* Rock you like a hurricaaaane![]()
Nee niet eens. Ik stond erbij en keek ernaar en opeens ging het roken en gek ruikenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, ik kom er net achter dat ricotta helemaal niet zo vet is als ik dacht. Extra T inbouwen, vanavond
Chico, was je 'm vergeten?Ik had ooit een huisgenoot die zelfs aardappelschijfjes met broccoli en prefab-hamburgers kon laten mislukken; hamburgers zwart, broccoli snot, aardappels niet gaar
![]()
Ach ja. Je leert het vanzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |