Wesp in glas gevangen: alcohol erbij en dood?quote:
Hi, het is vakantietijd, je zit op je kamer te wachten tot je op vakantie gaat en dan verveel je je. Hee, een wesp, en hij kruipt in dat glas ook. Dus ik plaatste iets op het glas zodat ie gevangen zat. Een lege CD was het. Over het ronde gaatje in het midden deed ik een stukje tape en daarin maakte ik een miniscuul gaatje waar net het tuutje van een injectiespuit doorheen past.
In die spuit had ik een beetje alcohol 96% gedaan en dat spoot ik in het glas, maar zodra de wesp ermee in aanraking kwam ging ie wat spartelen en nu istie dood. Nu vraag ik me af waar die aan dood gegaan is
quote:
Waarschijnlijk gebeurt er niet veel. Als ik het opdrink daarentegen wel, dat kan ik nog snappen, maar die wesp drinkt het toch niet op.
Even daarna:
quote:
Kolere, de alcohol die in het glas zat had ik eruit gehaald en in m'n eigen drinkglas gedaan... dat was ik vergeten en gooide er appelsap in en nam dus net een slok... gatverdamme Kan het erg kwaad 1 slokje verdunt met appelsap? 5 minuten geleden ongeveer en voel nog niks..... help?
Op het flesje: chloorhexid.digl 0,5% alc
Tis al wel een jaar over datum