Jij stopt ze altijd in een kartonnen doos? Of ben jij zo'n bitch die van die super de boer troep koopt in zo'n plastic bakje?quote:
Echte heren kopen een tros druivenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Jij stopt ze altijd in een kartonnen doos? Of ben jij zo'n bitch die van die super de boer troep koopt in zo'n plastic bakje?Dan nog liever kogels eten dan dat.
En stoppen ze vervolgens in een plastic tas.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Echte heren kopen een tros druiven
Dus je had een tas druiven?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:12 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
En stoppen ze vervolgens in een plastic tas.
Ik had een plastic zak met druiven in een tas, dus eigenlijk had ik een tas met een plastic zak met druiven.quote:
Pitloos zijn ze goed te doen inderdaad, met pitten daarentegen is het gewoon zwaar irritant om ze te eten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:14 schreef FastFox91 het volgende:
(Pitloze) druivenYummy, net er paar op.
Er is gewoon nog een kogeltje in blijven zitten van de druivenjacht, soms vergeten ze die eruit te halenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:20 schreef smiksmaksmek het volgende:
ja, ze zullen de druif vast wel geopend hebben, kogel er in gestopt, en weer vakkundig dichtgenaaid
ofzo
ergo: HOAX
Ja, dat ze daar druiven hebben verbaast mequote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
Dit alles speelde zich af in Amsterdam Zuid?
Nee?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
Dit alles speelde zich af in Amsterdam Zuid?
oh, het is dus zo dat de druif na het schot opnieuw een huid ontwikkeld en weer dichtgroeit?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er is gewoon nog een kogeltje in blijven zitten van de druivenjacht, soms vergeten ze die eruit te halen
Ja, net als een boom die gewoon om prikkeldraad heen groeit of een menselijke wond die vanzelf weer dicht gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:37 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
oh, het is dus zo dat de druif na het schot opnieuw een huid ontwikkeld en weer dichtgroeit?
wist ik helegaar niet
Dus eigenlijk verorberen we levende wezens bij het eten van druiven?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, net als een boom die gewoon om prikkeldraad heen groeit of een menselijke wond die vanzelf weer dicht gaat.
kogels in druiven steken lijkt me net zwaar against the lawquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef zomaareennaam het volgende:
zonder pit staat het he? dus niet zonder kogels.... all according the law!
Is dat nou toch echt waar?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:50 schreef TNA het volgende:
Ik sta 's morgens om vier uur op om druiven te jagen met mijn jachtgeweer. Dan zijn ze nog wat slaperig en raak ik makkelijker. Er blijft weleens een kogeltje hangen.
Hoe lok jij ze dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:50 schreef TNA het volgende:
Ik sta 's morgens om vier uur op om druiven te jagen met mijn jachtgeweer. Dan zijn ze nog wat slaperig en raak ik makkelijker. Er blijft weleens een kogeltje hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |