Ik wou eerst hier kijken wat de mogelijkheden waren, of ik kan bellen, langs moet komen etc.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:30 schreef zjroentje het volgende:
Misschien moet je ff bij de Rabobank langsgaan ipv hier een topic te openen.
Zo maar een idee!
Dat is inderdaad minder moeite dan even de Rabobank bellen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:31 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ik wou eerst hier kijken wat de mogelijkheden waren, of ik kan bellen, langs moet komen etc.
langsgaan met je pas en ID, kunnen ze hem voor je deblokkerenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:31 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ik wou eerst hier kijken wat de mogelijkheden waren, of ik kan bellen, langs moet komen etc.
Had je nou echt andere reacties verwacht dan deze?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:31 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Met een pen het "ik wil dat mijn kaart wordt gedeblokkeerd vakje" aankrassen..quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:38 schreef wakajawaka het volgende:
Nou, bedankt voor de lollige reacties. Ik weet wat ik moet doen, het topic kan dicht.
?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef Peter het volgende:
[..]
langsgaan met je pas en ID, kunnen ze hem voor je deblokkeren
Nee, nog niet! Ik wacht nog op de lollige reactiesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:38 schreef wakajawaka het volgende:
Nou, bedankt voor de lollige reacties. Ik weet wat ik moet doen, het topic kan dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
ik heb eigenlijk ook nog helemaal geen leuke reacties gezienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:40 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet! Ik wacht nog op de lollige reacties
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:45 schreef Ridocar het volgende:
Langs een magneet halen, dan is 'ie weer gedeblokkeerd...Wat een kankerspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:45 schreef Ridocar het volgende:
Langs een magneet halen, dan is 'ie weer gedeblokkeerd...Spoiler =SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Laat ons niet in onwetendheid.. vertel ons griote meester!! Wat moeten we doen??quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:38 schreef wakajawaka het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |