Ik wou eerst hier kijken wat de mogelijkheden waren, of ik kan bellen, langs moet komen etc.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:30 schreef zjroentje het volgende:
Misschien moet je ff bij de Rabobank langsgaan ipv hier een topic te openen.
Zo maar een idee!
Dat is inderdaad minder moeite dan even de Rabobank bellen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:31 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ik wou eerst hier kijken wat de mogelijkheden waren, of ik kan bellen, langs moet komen etc.
langsgaan met je pas en ID, kunnen ze hem voor je deblokkerenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:31 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ik wou eerst hier kijken wat de mogelijkheden waren, of ik kan bellen, langs moet komen etc.
Had je nou echt andere reacties verwacht dan deze?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:31 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Met een pen het "ik wil dat mijn kaart wordt gedeblokkeerd vakje" aankrassen..quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:38 schreef wakajawaka het volgende:
Nou, bedankt voor de lollige reacties. Ik weet wat ik moet doen, het topic kan dicht.
?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef Peter het volgende:
[..]
langsgaan met je pas en ID, kunnen ze hem voor je deblokkeren
Nee, nog niet! Ik wacht nog op de lollige reactiesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:38 schreef wakajawaka het volgende:
Nou, bedankt voor de lollige reacties. Ik weet wat ik moet doen, het topic kan dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
ik heb eigenlijk ook nog helemaal geen leuke reacties gezienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:40 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet! Ik wacht nog op de lollige reacties
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:45 schreef Ridocar het volgende:
Langs een magneet halen, dan is 'ie weer gedeblokkeerd...Wat een kankerspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:45 schreef Ridocar het volgende:
Langs een magneet halen, dan is 'ie weer gedeblokkeerd...Spoiler =SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Laat ons niet in onwetendheid.. vertel ons griote meester!! Wat moeten we doen??quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:38 schreef wakajawaka het volgende:
een patatje halenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
Maar weet TS nou ook wat jij moet doen als hij 4 keer een verkeerde pincode invoert?
Maar dan is zijn pas toch al geblokkeerd? Dan heeft hij toch niets meer aan zijn oude code?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
nee dan kan hij over code nadenken
Jij hebt duidelijk geen patatje bij het nadenken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan is zijn pas toch al geblokkeerd? Dan heeft hij toch niets meer aan zijn oude code?
Want?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen patatje bij het nadenken.
Frietje!quote:
Wat is de volgende vraag waarmee je aankomt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef wakajawaka het volgende:
Ik heb 3 keer de foute pincode ingetypt![]()
maar ik heb mijn pas nog wel. Hij is nu geblokkeerd, ik zit bij de Rabobank. Wat moet ik doen om te deblokkeren/nieuwe pin aan te vragen?Ditheb ik gevonden maar word ik niet wijzer van. Dat is meer als hij gestolen/verloren is maar ik heb de pas nog.
help ik kan niet inloggen op fok!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is de volgende vraag waarmee je aankomt?
HELP! Mijn mailaccount is geblokkeerd omdat ik drie keer een fout wachtwoord intypte. Wat moet ik doen?
Mij ook eens gebeurd, ik kreeg de melding "pincode onjuist" en ging nadenken over wat ik had ingetypt en prompt wist ik de volgorde van de cijfers niet meer. Na diep nadenken dacht ik "okay, dit moet het zijn" > wederom fout. Dus ik dacht "ach nee stom! Dit is juist" en hop! 3 Keer fout ingevoerdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:58 schreef Sandyman het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om 3x de verkeerde pincode in te toetsen?
Ik had het pasje 3 weken niet gebruikt en ben kennelijk mijn pin vergetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:58 schreef Sandyman het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om 3x de verkeerde pincode in te toetsen?
Idd en dan hou je de zelfde pincode (als je hem nog weet)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef Peter het volgende:
[..]
langsgaan met je pas en ID, kunnen ze hem voor je deblokkeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |