Dan blijft het nog een terechte klacht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:55 schreef Jenglejack het volgende:
Daar was je over 80 pagina's toch wel achtergekomen oetlul..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
Vrij logisch ook, op wiki kijken voor een recensie erover en niet verwachten dat het verhaal daar verteld wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Dat had ik bij de film Enemy at the GatesIemand zei dat het mooie film was, ik kijken op wiki, staat het hele verhaal plus einde daar al
Het schijnt dat hij ook in het Japans en Chinees schrijftquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:24 schreef ach het volgende:
Ik wist niet dat die kerel boeken in het nederlands schreef
IMDB TFWquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Dat had ik bij de film Enemy at the GatesIemand zei dat het mooie film was, ik kijken op wiki, staat het hele verhaal plus einde daar al
En de auteur dient gemarteld te worden door een kudde pygmeëen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:20 schreef mp_40_fan het volgende:
Dat is echt ZO kut, gasten die zulke recensies schrijven dienen permanent verwijderd te worden van het internet.
"nee ik lees het uittreksel wel"quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:39 schreef ufopiloot het volgende:
Als je een boek leest van 1000 bladzijden terwijl je net zo goed in een uurtje de film kan kijken faal je sowieso
Terwijl deze post getuigd van zeer veel intelligentie. Droeftoeter.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:39 schreef ufopiloot het volgende:
Als je een boek leest van 1000 bladzijden terwijl je net zo goed in een uurtje de film kan kijken faal je sowieso
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |