Dan blijft het nog een terechte klacht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:55 schreef Jenglejack het volgende:
Daar was je over 80 pagina's toch wel achtergekomen oetlul..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
Vrij logisch ook, op wiki kijken voor een recensie erover en niet verwachten dat het verhaal daar verteld wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Dat had ik bij de film Enemy at the GatesIemand zei dat het mooie film was, ik kijken op wiki, staat het hele verhaal plus einde daar al
Het schijnt dat hij ook in het Japans en Chinees schrijftquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:24 schreef ach het volgende:
Ik wist niet dat die kerel boeken in het nederlands schreef
IMDB TFWquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Dat had ik bij de film Enemy at the GatesIemand zei dat het mooie film was, ik kijken op wiki, staat het hele verhaal plus einde daar al
En de auteur dient gemarteld te worden door een kudde pygmeëen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:20 schreef mp_40_fan het volgende:
Dat is echt ZO kut, gasten die zulke recensies schrijven dienen permanent verwijderd te worden van het internet.
"nee ik lees het uittreksel wel"quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:39 schreef ufopiloot het volgende:
Als je een boek leest van 1000 bladzijden terwijl je net zo goed in een uurtje de film kan kijken faal je sowieso
Terwijl deze post getuigd van zeer veel intelligentie. Droeftoeter.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:39 schreef ufopiloot het volgende:
Als je een boek leest van 1000 bladzijden terwijl je net zo goed in een uurtje de film kan kijken faal je sowieso
ik zie een topic met potentie: verhollywoodiseer hier boeken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:34 schreef Stefan het volgende:
Wie zegt dat de filmversie t zelfde einde heeft als t boek?
deze ook andersquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:45 schreef ioko het volgende:
[..]
Terwijl deze post getuigd van zeer veel intelligentie. Droeftoeter.
GETUIGDquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:45 schreef ioko het volgende:
[..]
Terwijl deze post getuigd van zeer veel intelligentie. Droeftoeter.
Dat is niet zo moeilijk, vervang gewoon alle hoofdpersonen met stoere krijgers, laat ze vechten voor vrijheid en democratie en zorg ervoor dat het aan het einde allemaal weer goed komt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zie een topic met potentie: verhollywoodiseer hier boeken.
Zit wat in, bij I am Legend was het einde ook totaal anders......quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:34 schreef Stefan het volgende:
Wie zegt dat de filmversie t zelfde einde heeft als t boek?
De meeste King-verflimingen zijn verkracht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:54 schreef UZEI het volgende:
[..]
Zit wat in, bij I am Legend was het einde ook totaal anders......
Deze schijnt behoorlijk goed te zijn, is ook een film van ruim 6 uur.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
De meeste King-verflimingen zijn verkracht.
Nou, ik had al aardig wat uurtjes geinvesteerd, dus dat laatste krappe uur maakt dan verder ook niet meer uit. En ik zit nu midden in de ontknoping, je weet wel spanningsboog enzo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:55 schreef Vierkantblokje het volgende:
scheelt je tog tijd wats the problem.?
80 blz is tien minuten geen krap uurtje .quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:57 schreef UZEI het volgende:
[..]
Nou, ik had al aardig wat uurtjes geinvesteerd, dus dat laatste krappe uur maakt dan verder ook niet meer uit. En ik zit nu midden in de ontknoping, je weet wel spanningsboog enzo.
Ik vond de film, na het boek gelezen te hebben, verrassend goedquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
De meeste King-verflimingen zijn verkracht.
Yeah right, jij leest dus dat hele boek in 2 uur uitquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
80 blz is tien minuten geen krap uurtje .
2 uur 3 minuten en 13 seconden om precies te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:21 schreef UZEI het volgende:
[..]
Yeah right, jij leest dus dat hele boek in 2 uur uit
Cursus speedreading on speed gelezen ofzo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:23 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
2 uur 3 minuten en 13 seconden om precies te zijn.
Ik geloof er geen zak van. Dan zou je maar 7,5 seconden per bladzijde nodig hebben om te lezen, te begrijpen en er een eigen invulling aan geven. Het is geen zware litaratuur, maar ook weer geen kinderboek met groot lettertype.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:23 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
2 uur 3 minuten en 13 seconden om precies te zijn.
Je weet toch wel dat de gemiddelde fokker een IQ van >120 heeft en minimaal 3 universitaire studies gedaan heeft?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:32 schreef UZEI het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van. Dan zou je maar 7,5 seconden per bladzijde nodig hebben om te lezen, te begrijpen en er een eigen invulling aan geven. Het is geen zware litaratuur, maar ook weer geen kinderboek met groot lettertype.
Nou dan geloof je het niet ! maar het is wel waar! en in die tijd kan ik ook gewoon een recensie voor dat boek schrijven natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:32 schreef UZEI het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van. Dan zou je maar 7,5 seconden per bladzijde nodig hebben om te lezen, te begrijpen en er een eigen invulling aan geven. Het is geen zware litaratuur, maar ook weer geen kinderboek met groot lettertype.
Dat kan helemaal niet hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Nou dan geloof je het niet ! maar het is wel waar! en in die tijd kan ik ook gewoon een recensie voor dat boek schrijven natuurlijk
Echt wel.quote:
BS, ik heb het origineel, de onverkorte versie.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:38 schreef sinadO het volgende:
Zeg TS, waarom lees jij de 2/3 versie van dat boek? Het origineel heeft 1500 pagina's...
Die van mij heeft er toch echt 1440quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef UZEI het volgende:
[..]
BS, ik heb het origineel, de onverkorte versie.
hmmm, bij mij zit er wel een inleiding bij, die telt hij niet door in de totaaltelling. In die inleiding vertelt King over het manuscript, wat hij eerst had moeten aanpassen en 150.000 woorden moest schrappen. De versie die ik heb, heeft dat niet aldus stephen. Maar mijn versie heeft ook superkleine letters, dus misschien dat het daar aan ligt....quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:21 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Die van mij heeft er toch echt 1440
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:11 schreef Trannellius het volgende:Dat dus he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
De verfilming van The Stand is een uur of zes, zeven. Kan je net zo goed het boek lezen, heb je een beter verhaal voor dezelfde tijd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:39 schreef ufopiloot het volgende:
Eindelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:19 schreef Dagonet het volgende:
Plot en eind zijn trouwens twee verschillende dingen.
Ga je toch lekker een filmpje kijken waar alles voorgekauwd wordt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
Lezen.![]()
Anders heb je even tijd te veel ofzo.
Ja ik weet het, heb sinds ik terug ben van vakantie ook niet meer gelezen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
Lezen.![]()
Anders heb je even tijd te veel ofzo.
Per ongeluk kan natuurlijk wel. Ik zal de situatie schetsen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:47 schreef McWurth het volgende:
per ongeluk iets lezen kan niet hoor je las het toch bewust neem ik aan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |