R5quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:29 schreef __Saviour__ het volgende:
hd is overrated. download gewoon de normale versie
koop het dan in de winkelquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:29 schreef Mopst3r het volgende:
Waar blijven de blu ray rips van alle vette films, night and the museum, transformans, bruno... films zijn allang uit maar nog helemaal geen goede kwaliteit rips
Klacht: FTD community die niet opschiet
Het is wel wat mooier maar uiteindelijk heb je net zoveel plezier van de 'normale' versies inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:29 schreef __Saviour__ het volgende:
hd is overrated. download gewoon de normale versie
Kijk dan cams ofzo als je niks om kwaliteit geeft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is wel wat mooier maar uiteindelijk heb je net zoveel plezier van de 'normale' versies inderdaad.
Natuurlijk geef ik wel om kwaliteitquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kijk dan cams ofzo als je niks om kwaliteit geeft.
Als je een full hd scherm hebt is een HD film een stuk mooier.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Natuurlijk geef ik wel om kwaliteit
- Cams is baggerkwaliteit.
- Normaal goede rips zijn gewoon.. ja goed.
- HD is net iets mooier.
Voor films ben ik tevreden met de tweede categorie.
volkomen onzin. op de meest brakke tv met mono geluid misschien wel ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is wel wat mooier maar uiteindelijk heb je net zoveel plezier van de 'normale' versies inderdaad.
Toch mooi dat je geen enkele film juist kan schrijvenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:29 schreef Mopst3r het volgende:
Waar blijven de blu ray rips van alle vette films, night and the museum night at the museum 2, transformans transformers, bruno Brüno... films zijn allang uit maar nog helemaal geen goede kwaliteit rips
Klacht: FTD community die niet opschiet
Met een 56k verbinding niet neequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:01 schreef mrPanerai het volgende:
Alsof 6-7 gig binnenhalen zo'n pretje is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |