Op basis van een eerdere vlucht die ik met hun gevlogen heb zeggen ze. Het stomme is alleen dat dit met dezelfde gasten is geweest en dat die wel mee mogen. Ik ben nu de enige die niet mee mag.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom mag je niet meevliegen dan?
Ah, ja dus... Kan ik het wel met Arke eens zijn. Had je je maar moeten gedragen. Je zou eens kunnen vragen of TUI je een andere vlucht kan regelen. Anders moet je het zelf maar regelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:36 schreef DRA het volgende:
[..]
Op basis van een eerdere vlucht die ik met hun gevlogen heb zeggen ze. Het stomme is alleen dat dit met dezelfde gasten is geweest en dat die wel mee mogen. Ik ben nu de enige die niet mee mag.
ben ik ook benieuwd naar!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom mag je niet meevliegen dan?
Wat heb je vorige keer allemaal gedaan dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:36 schreef DRA het volgende:
[..]
Op basis van een eerdere vlucht die ik met hun gevlogen heb zeggen ze. Het stomme is alleen dat dit met dezelfde gasten is geweest en dat die wel mee mogen. Ik ben nu de enige die niet mee mag.
Viel wel mee. We hadden wat veel gedronken en zaten te zingen en hebben een beetje lol getrapt met de stewardessen e.d. maar verder viel het wel mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef BasementDweller het volgende:
Hoe erg moet je je misdragen om niet meer mee te mogen?
Terecht dat je niet meer met hen mag vliegen. Als je marokkaan was geweest had half Fok! je terug willen sturen naar je eigen land, maar omdat jij het bent is het zeker niet nodig dat je je een beetje gedraagt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef DRA het volgende:
[..]
Viel wel mee. We hadden wat veel gedronken en zaten te zingen en hebben een beetje lol getrapt met de stewardessen e.d. maar verder viel het wel mee.
Blijkbaar vinden zij dat het niet mee viel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef DRA het volgende:
[..]
Viel wel mee. We hadden wat veel gedronken en zaten te zingen en hebben een beetje lol getrapt met de stewardessen e.d. maar verder viel het wel mee.
Maar waarom mogen mijn vrienden dan nog wel mee? Dat is eigenlijk nog wat me het meeste dwars zit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:42 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Terecht dat je niet meer met hen mag vliegen. Als je marokkaan was geweest had half Fok! je terug willen sturen naar je eigen land, maar omdat jij het bent is het zeker niet nodig dat je je een beetje gedraagt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |