aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrggg wat heb ik een hekel aan zulke mensen...quote:Dieven verdrinken hamster en pletten vis in Turnhout
* E-mail bericht
* Bookmarken/Delen
09:54 Bij een inbraak in een appartement in de Herentalsstraat in Turnhout hebben inbrekers een hamstertje verdronken en een vis geplet.
Dieven drongen er woensdag binnen in een appartement en haalden de woning overhoop.
Toen de bewoonster rond 15u thuiskwam, vond ze haar hamster terug in de visbak en de goudvis geplet werd geplet met een glazen beeldje. Wat de inbrekers uiteindelijk meenamen, is niet bekend.
Nee, niks. Die achterlijke hamsters moeten gewoon niet de moraalridder uit gaan lopen hangen als je een kraak zet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef trovey het volgende:
Mijn angst mocht er ooit iemand wel inbreken....neem alle troep mee (want dat is hier toch niet veel meer waard) maar laat mijn huisdieren met rust.
Stelletje sadisten die dat soort ziekelijke dingen doen.
Jij zult ook kunnen zwemmen maar als ze je kopje onder water houden helpt zwemmen ook niet meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef Homdeck het volgende:
waarom kunnen hamsters niet zwemmen dan?
Hahaha....wat moet ik lachenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, niks. Die achterlijke hamsters moeten gewoon niet de moraalridder uit gaan lopen hangen als je een kraak zet.
Zo, gelukkig kom jij nog even langs zodat we er het beste van kunnen maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef Buitendam het volgende:
Een topic met een seniele TS, dat kan ik altijd waarderen.
Die gast die dat op een basisschool deed ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:26 schreef pisnicht het volgende:
Je hoort ook wel van inbrekers die je hele huis onderschijten en dat tegen de muur smijten. Die lui sporen sowieso niet.
Dat moet wel een fokker geweest zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gast die dat op een basisschool deed ookLegendarisch, de moderne Robin Hoods
Het beste maken van een topic over een verzopen hamsterquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Zo, gelukkig kom jij nog even langs zodat we er het beste van kunnen maken.
ey simpele, ik heb het ook helemaal niet over de doodstraf voor die mongolen die die hamster verzuipen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Doodstraf omdat iemand een vis en een hamster heeft gedood is ook nogal wat overdreven vind je niet? Apart altijd, die dierenactivisten die vinden dat je een mens maar moet doden nadat hij een dier heeft gedood. Of precies hetzelfde bij hem doen.
Redelijk hypocriet en je bent zelf net zo erg bezig.
Moderne Robin Hood?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gast die dat op een basisschool deed ookLegendarisch, de moderne Robin Hoods
Gaan we weer....waarom zou het ene leven het andere uitsluiten. Een leven van een mens is waardevol maar waarom zou het leven van een dier minder waardevol zijn....omdat wij de kroning op de schepping zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:32 schreef Nobu het volgende:
Eens met de klacht, tegenwoordig overleeft elk zacht ei dat het leven van een goudvis even waardevol vindt als dat van een mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |