Lekkerquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef ikkeuh96 het volgende:
Ik ben nu al 19 jaar en heb nog nooit een vrouwen borst aangeraakt en ik vraag mij af hoe een vrouwen borst voelt??
Niet allemaal hoor... Sommigen als een zakje water in een leren zakje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef Stofje het volgende:
Als een stressbal.
dan moet je ook niet aan de borsten van een 80 jarige vrouw gaan zittenquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor... Sommigen als een zakje water in een leren zakje.
Argh, je spiegelt me nu een hele nare toekomst voor.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bullshit, als de zak van brandnetels is gemaakt dan voelen ze echt niet zo als in echtquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:10 schreef Thrar het volgende:
it feels like... a bag of sand
dude, een zakje in een zakje omg.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oh was jij datquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:28 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb ze ook nooit echt beetgepakt, maar wel regelmatig gevoeld door er 'semi per ongeluk' langs te schuren met m'n lichaam in het OV als het lekker druk is
Smeerkeesquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:28 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb ze ook nooit echt beetgepakt, maar wel regelmatig gevoeld door er 'semi per ongeluk' langs te schuren met m'n lichaam in het OV als het lekker druk is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |