Sinds ongeveer een jaar heb ik geen interesse meer in "anonieme" meisjes/vrouwen, alleen in "bekende" meisjes/vrouwen. (voor diegene die niet weet dat ikzelf onder een "bekend" persoon val, zoek mijn gebruikersnaam in Wikipedia)
Ik kreeg regelmatig contact via internet met een Bekende Nederlandse zangeres en kon het zo goed vinden dat ik verliefd op haar werd (haar naam is niet van toepassing). In de tussen tijd heb ik haar 2 keer ontmoet.
Op een bepaald moment zei ik tegen haar dat ik verliefd op haar geworden was. Ze reageerde daar niet op. Ze reageerde wel snel op andere vragen van mij. Tijdje later vroeg ik of zij mij leuk vond, verliefd op mij was, daar reageerde ze ook niet op.
Daarna heb ik (heel) vaak contact met haar gezocht en kaartjes naar haar toegestuurd, ook voor Valentijnsdag. Ze vond het leuk/lief dat ik die kaartjes naar haar stuurde. Verder zei ze niks daarover.
Ik werd steeds verliefder op haar.
Even later stuurde ik bloemen groet. Daarop zei ze dat ze het heel erg leuk en attent vond, maar dat ik dat niet had moeten doen en dat ze geen behoefte heeft aan een relatie en dat zij echt niet verliefd op mij is. Daarop zei ik dat ik het niet erg vond en dat ik het volwassen opneem.
Ik liet haar een aantal weken met rust.
Ik nam weer een aantal keren contact met haar op.
Op een moment kreeg ik via een andere artiest, de groeten van die zangeres (ik was een beetje verbaasd). Ik nam daarna weer vaker contact met haar op en stuurde voor een bijzondere moment voor haar, een bos bloemen, daar reageerde ze positief op.
Vlak daarna kreeg ik via iemand te horen dat ik haar met rust moest laten en dat heb ik tot op de dag van vandaag ook gedaan.
Mijn vraag: Is dit nou Hard to Get spelen of heeft zij echt geen interesse in mij en denk ik iets te zien dat er niet is?
Ik vind het zo vreemd dat ze een tijd (aantal maanden) wacht om te zeggen dat ze echt niet verliefd op mij is en dat ze ondanks dat zij weet dat ik verliefd op haar ben de groeten aan mij doet via iemand anders of is dat alleen een vriendelijk gebaar.
Het grootste gedeelte van het contact is via internet verlopen.