Zeg, hoeveel aandelen Ziggo heb jij in huis? Of werk je er?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:19 schreef mafkees01 het volgende:
Dus dat ligt aan Ziggo?
Dat jij nou rommel in huis haalt moet je niet bij ziggo afschuiven. Hier doet ie het altijd top
Omg lompe, te verwachten reactiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeg, hoeveel aandelen Ziggo heb jij in huis? Of werk je er?
Ga maar snel klagen @ 0900-1884quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Fries het volgende:
Ik heb de Film1/Sport1-gids nog niet gehad, dus ik ben ook boos op Ziggo!
Dat doen we natuurlijk niet. Da's persoonlijk contact. Eng.quote:
Dat dus.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb al 1 week geen NL1 2 en 3.....
Dat dus.. Mensen die al weet ik veel hoelang n dienst niet hebben en afwachten tot het terug komtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Naar fabrieksinstellingen herstellen en opnieuw zenders scannen. Ze zijn op HD overgegaan.
"JA HALLO !!! IK HEB AL EEN WEEK GEEN NEDERLAND 1 2 EN 3 GAAN JULLIE ER NOG WAT AAN DOEN OF HET ZIT HET ? ? ? ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat dus.. Mensen die al weet ik veel hoelang n dienst niet hebben en afwachten tot het terug komtEn dan vervolgens zeiken dat t niet werkt
Jij hebt er dus ook al last van ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
"JA HALLO !!! IK HEB AL EEN WEEK GEEN NEDERLAND 1 2 EN 3 GAAN JULLIE ER NOG WAT AAN DOEN OF HET ZIT HET ? ? ? ?![]()
"
Nee ... hebben thuis ook ziggo, nooit problemen eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij hebt er dus ook al last van ?
Ziggo
Ja maar als de service verandert moeten ze dat toch aan hun klanten doorgeven?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:18 schreef Maikuuul het volgende:
Werk perfect bij ons.
Dat ned 1,2,3 dat is toch zo gefixed alleen snappen de meeste mensen dat niet
Oke, maar dat ellenlange geklaag en gezeik lost ook geen flikker op.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar als de service verandert moeten ze dat toch aan hun klanten doorgeven?
Hier ist beeld gewoon goed hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 02:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar in mijn geval is CNN kut. Ned1/2/3 gaat nog, c.q. dezelfde belabberde kwaliteit als een aantal weken geleden.
Hij werkt weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Naar fabrieksinstellingen herstellen en opnieuw zenders scannen. Ze zijn op HD overgegaan.
Vervelend, maar dat betekent niet dat zoiets voor iedereen geldtquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef MeneerMuis het volgende:
Sinds de overgang van @Home naar Ziggo heb ik eigenlijk alleen maar problemen ondervonden met de slechtste provider van Nederland![]()
Nu al geruime tijd Xs4all en nog niets aan de hand![]()
Mensen die uberhaupt Ziggo nog positief in het nieuws kunnen brengen na zo'n waardeloze overstap met alleen maar leugens en bedrog
En omdat jij problemen hebt gehad heeft iedereen dit ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef MeneerMuis het volgende:
Sinds de overgang van @Home naar Ziggo heb ik eigenlijk alleen maar problemen ondervonden met de slechtste provider van Nederland![]()
Nu al geruime tijd Xs4all en nog niets aan de hand![]()
Mensen die uberhaupt Ziggo nog positief in het nieuws kunnen brengen na zo'n waardeloze overstap met alleen maar leugens en bedrog
Ik moet altijd op de kop staan met mijn afstandbediening in de handquote:Bij Ziggo wil het ook wel eens helpen (als ze weer iets veranderd hebben en je dus geen beeld hebt) om naar SBS6 te zappen. Op 1 of andere manier doen dan de andere zenders het ook weer. Vraag me niet hoe of waarom, maar het werkt.
Waar zie jij mij vertellen dat iedereen deze problemen heeft gehad? Jij moet eens leren niet direct op 'invoeren' te drukken en eerst eens de post van een ander door te lezen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En omdat jij problemen hebt gehad heeft iedereen dit ?
Ging jij toevallig ook mensen in Suzuki Swifts bekogelen met stenen na de "aanslag" op koninginnedag ?
Want als 1 iemand in die auto rijdt slecht is, dan is iedereen slecht die erin rijd !!!
Tsja, toch is het zo...tijdje terug kreeg ik ineens de melding dat de bepaalde zender geen onderdeel van mijn abbo zou zijn. WTF? Écht wel! Dus ff kijken op hun site en daar stond dus inderdaad dat er onderhoud was geweest. Dat je naar SBS6 moest zappen en dat alles het weer zou doen. Mja klopte dus ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:17 schreef Ericjuh het volgende:
Ik moet altijd op de kop staan met mijn afstandbediening in de handdan werkt het werk het weer goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |