Huidige situatie:
Ik woon op kamers. Op dit moment staat de internetverbinding die we momenteel hebben op mijn naam. Deze deel ik met 7 anderen.
Omdat ik a.s. maandag sleutels krijg van ons nieuwe huis, belde ik zojuist met ziggo om het een en ander na te vragen ivm opzeggen/overnemen van contract e.d.
Ik: *belt ziggo*trekpop: goedemiddag, bla bla bla.
Ik: goedemorgen met ********* ik ben die en die met klantnummer die en die en aangezien ik ga verhuizen had ik een paar vragen.trekpop: dat kan meneer!
ik: *situatie uitlegt* met als vraag of een huisgenoot het contract kon overnemen want dat was wel zo makkelijk
trekpop: ehhhhhm ik kan wel het rekeningnummer wijzigen maar de naam niet.
ik: huh de naam niet? waarom niet?
trekpop: dat kan alleen in geval van echtscheiding en/of overlijden
ik: uhh ok nee dat is niet van toepassing. Dus ik moet het opzeggen en dan moet mijn huisgenoot opnieuw aanvragen?trekpop: inderdaad
ik: en hoelang gaat dat ongeveer duren?trekpop: u wilt alleen internet? (ik: ja) met monteur of zonder? (à 70 euro!) ( ik: zonder natuurlijk) ja daar zit een vertraging op.
ik: fijn.... hoe lang?trekpop: 3 tot 4 weken..
ik: en met monteur? trekpop: 1 week
ik:
dus ik moet hier opzeggen, en dan zelf en mijn huisgenoot opnieuw laten aanvragen? Kan ik niet gewoon de boel laten verhuizen dan?trekpop: nee meneer dat kan niet indien u alleen internet hebt. Maar het is wel mogelijk om up te graden naar alles in 1, dan kan er wel een verhuizing plaatsvinden
ik: ik weet genoeg dankutrekpop: nog een prettige dag meneer!
Klacht: fucking debiele bureaucratie bij ziggo
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.