Enige fijne optie hier in de buurt is dan Tele2quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:42 schreef mijndochters het volgende:
bekend verhaal, ik had vanmorgen ook weer eens geen internet.
telefoon heb ik al opgezegt
waardeloos bedrijf
Euh? Ik belde Ziggo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb ook vaak van die klaagliederen als TS aan de lijn.
Alsof ik het kan helpen dat ze voor zo'n pauper surfen & bellen verbinding hebben gekozen.
Laat ze hun eigen helpdesk bellen ipv de lokale computerboer.
Ik zei niet dat jij me belde, maar dat klaagbakers als jij me bellen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh? Ik belde Ziggo.
Eenzelfde verhaal is ook al eens gebeurt met digitale tv. "Dan moet u nu het stroom van de decoder afhalen"
Hoplaaa, voeding van dat achterlijke ding doorgebrand.
"Heb je ook een nieuwe voor mij?"
Die Orange modems zijn idd erg poep.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:55 schreef RemcoDelft het volgende:
@Home deed dat ook, en Orange vindt het ook normaal om modems te resetten... Ja meneer, dat is heel normaal, we weten dat we troep verkopen maar dat kan ons niets schelen (vrij vertaald)...
Zooooooo achterlijk dat Windows-gebruikers het zo gewend zijn dat ze denken dat dat normaal is! Je koelkast ga je toch ook niet resetten...
En toen telefonie nog géén product was van UPC / KPN / etc:quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:06 schreef mirved het volgende:
Haha een vriend van me werkt ook bij een helpdesk (in limburg) en zei dat ook altijd tegen domme mensen die net voor het eind van zijn dienst belde. Zo was hij er van af en kon die naar huis
Je staat niet alleen in je klacht... De overgang naar Ziggo lijkt niet overal geheel 100% goed te gaan...quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:36 schreef snorfiets het volgende:
hier ook jaren lang ampr problemen gehad.
sinds een paar maanden terug valt de verbinding er zeer regelmatig uit.
wij zoeken naar t casema nummer, blijkt alles ineens over te zijn genomen ofzo...
vage shit.
het zou hetzelfde zijn als eerst, maar hoe komen we dan aan die storingen?!
x
Ik zal het eens hard afkloppen op houtquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:33 schreef Biogarde het volgende:
Was jij niet degene die afgelopen week ergens riep: Nee, wij hebben al 8 () jaar geen problemen..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zal het eens hard afkloppen op hout! Ik meen het, dit is werkelijk waar de 1e keer dat we er echte problemen mee hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |