abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 13 oktober 2008 @ 22:38:22 #1
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62364342
We hebben thuis nu al 3 dagen lang haperend internet. Nou, daar waren we thuis zat van.

Hop, Ziggy ziggo vereren met een telefoontje. Van de gewone dienst naar de technische dienst - alles ging wonderbaarlijk binnen een afzienbare tijd. Ik was met die beste man aan de telefoonlijn, moest mijn router er tussenweg halen én ik moest mijn laptop in directe verbinding met het modem zetten. Zo gezegd zo gedaan, ik geef mijn ma eventjes de telefoon want ik moest wat instellen. En ik zat al vrij benard (in een hoekje met een kabeltje van 5 centimeter en een laptop in de hoek van de kamer vanwege het te mooi weggewerkt hebben van de kabels)

"Dan moet u nu het modem resetten" zei de olijke Limburger. Dus dat deed mijn moeder ook.

"René? Ik heb geen verbinding meer met de telefoon?"

!!! Als ik het modem reset dan valt de telefoon ook uit. Hoera! Triple play!

Bedankt Ziggo menneke
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 oktober 2008 @ 22:40:17 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62364404
Dat zeggen ze altijd het zijn robots
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_62364411
Waarom trek je hem er dan zomaar uit, ben je zo dom dat je niet door hebt dat je aan het bellen bent dmv het modem?

Als je gezegd had dat de telefoon zou uitvallen dan had de medewerker gezegd dat hij je na 5 minuten terug zou bellen.
  Moderator maandag 13 oktober 2008 @ 22:41:32 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62364447
Euh. Moeder trok het modem eruit !
pi_62364464
Pwned
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_62364480
bekend verhaal, ik had vanmorgen ook weer eens geen internet.
telefoon heb ik al opgezegt
waardeloos bedrijf
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
  Moderator maandag 13 oktober 2008 @ 22:43:18 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62364507
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:42 schreef mijndochters het volgende:
bekend verhaal, ik had vanmorgen ook weer eens geen internet.
telefoon heb ik al opgezegt
waardeloos bedrijf
Enige fijne optie hier in de buurt is dan Tele2 ! Klinkt op eens weer vrij aanlokkelijk
pi_62364556
Ik heb ook vaak van die klaagliederen als TS aan de lijn.
Alsof ik het kan helpen dat ze voor zo'n pauper surfen & bellen verbinding hebben gekozen.
Laat ze hun eigen helpdesk bellen ipv de lokale computerboer.
  Moderator maandag 13 oktober 2008 @ 22:47:47 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62364632
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb ook vaak van die klaagliederen als TS aan de lijn.
Alsof ik het kan helpen dat ze voor zo'n pauper surfen & bellen verbinding hebben gekozen.
Laat ze hun eigen helpdesk bellen ipv de lokale computerboer.
Euh? Ik belde Ziggo.

Eenzelfde verhaal is ook al eens gebeurt met digitale tv. "Dan moet u nu het stroom van de decoder afhalen"

Hoplaaa, voeding van dat achterlijke ding doorgebrand.

"Heb je ook een nieuwe voor mij?"
pi_62364664
Whehehe
pi_62364668
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:47 schreef Renesite het volgende:

[..]

Euh? Ik belde Ziggo.

Eenzelfde verhaal is ook al eens gebeurt met digitale tv. "Dan moet u nu het stroom van de decoder afhalen"

Hoplaaa, voeding van dat achterlijke ding doorgebrand.

"Heb je ook een nieuwe voor mij?"
Ik zei niet dat jij me belde, maar dat klaagbakers als jij me bellen.
pi_62364728
Zo "slim" zijn ze bij UPC ook
pi_62364747
altijd als je ze belt is het modem resetten, router ertussenuit computerinstellingen of weet ik veel.
voor ziggo was het hier multikabel en ik heb in 5 jaar geen hapering in het internet gehad,
sinds ziggo is de snelheid waardeloos, zeker in de avond of zondagmiddag.
ik heb de laatste maand al een keer of 3/4 helemaal geen internet gehad.
eens kijken wat hier de mogelijkheden voor een andere provider zijn
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:55:46 #14
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_62364859
@Home deed dat ook, en Orange vindt het ook normaal om modems te resetten... Ja meneer, dat is heel normaal, we weten dat we troep verkopen maar dat kan ons niets schelen (vrij vertaald)...

Zooooooo achterlijk dat Windows-gebruikers het zo gewend zijn dat ze denken dat dat normaal is! Je koelkast ga je toch ook niet resetten...
censuur :O
pi_62364921
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:55 schreef RemcoDelft het volgende:
@Home deed dat ook, en Orange vindt het ook normaal om modems te resetten... Ja meneer, dat is heel normaal, we weten dat we troep verkopen maar dat kan ons niets schelen (vrij vertaald)...

Zooooooo achterlijk dat Windows-gebruikers het zo gewend zijn dat ze denken dat dat normaal is! Je koelkast ga je toch ook niet resetten...
Die Orange modems zijn idd erg poep.
Een klein beetje teveel connecties en hij hangt als Sadam aan een galg.

Heb zelf een Motorola modem (UPC / Kabelnoord) en die heb ik nog nooit over de zeik gekregen met Torrents, eMule of andere connectie-vreters.
Ook m'n ouwe trouwe Draytek routertje houdt het al jaren vol.
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:06:24 #16
167595 mirved
Infobesitas
pi_62365139
Haha een vriend van me werkt ook bij een helpdesk (in limburg) en zei dat ook altijd tegen domme mensen die net voor het eind van zijn dienst belde. Zo was hij er van af en kon die naar huis
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_62365243
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:06 schreef mirved het volgende:
Haha een vriend van me werkt ook bij een helpdesk (in limburg) en zei dat ook altijd tegen domme mensen die net voor het eind van zijn dienst belde. Zo was hij er van af en kon die naar huis
En toen telefonie nog géén product was van UPC / KPN / etc:

"Oké, trek nu de stroomstekker van het modem er een uurtje uit en zet hem dan weer aan".
Jij hangt op en ze zijn weer van je af...
  Moderator maandag 13 oktober 2008 @ 23:28:40 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62365664
tis wel sneu !
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:33:06 #19
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62365763
Was jij niet degene die afgelopen week ergens riep: Nee, wij hebben al 8 ( ) jaar geen problemen..
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62365835
hier ook jaren lang ampr problemen gehad.
sinds een paar maanden terug valt de verbinding er zeer regelmatig uit.
wij zoeken naar t casema nummer, blijkt alles ineens over te zijn genomen ofzo...

vage shit.
het zou hetzelfde zijn als eerst, maar hoe komen we dan aan die storingen?!

x
pi_62365862
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:36 schreef snorfiets het volgende:
hier ook jaren lang ampr problemen gehad.
sinds een paar maanden terug valt de verbinding er zeer regelmatig uit.
wij zoeken naar t casema nummer, blijkt alles ineens over te zijn genomen ofzo...

vage shit.
het zou hetzelfde zijn als eerst, maar hoe komen we dan aan die storingen?!

x
Je staat niet alleen in je klacht... De overgang naar Ziggo lijkt niet overal geheel 100% goed te gaan...
  Moderator maandag 13 oktober 2008 @ 23:38:01 #22
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62365876
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:33 schreef Biogarde het volgende:
Was jij niet degene die afgelopen week ergens riep: Nee, wij hebben al 8 ( ) jaar geen problemen..
Ik zal het eens hard afkloppen op hout ! Ik meen het, dit is werkelijk waar de 1e keer dat we er echte problemen mee hebben...
pi_62365905
Online ADSL
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:39:29 #24
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62365910
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:38 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik zal het eens hard afkloppen op hout ! Ik meen het, dit is werkelijk waar de 1e keer dat we er echte problemen mee hebben...
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62373586
Ik heb bij Ziggo gewerkt en officieel moesten we altijd checken van te voren of het een telefoonmodem was, en zo ja, ticketnummer meegeven en laten terugbellen. maar ik ken zoveel collega's die de klant maar gewoon stekker eruit lieten trekken en dan *plop* klant weg en dan ben je ervanaf.

zo ging het echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')