Ik ontvang hem nog gewoon fucking in mijn Outlook ook en nu gaan ze lopen zeuren dat mijn gegevens niet kloppen en bla bla bla.... dit begint te lijken of die 0900 scam zodat ik in paniek raak en snel met hun 0900 nummer bel waar ik 40 minuten in de wacht sta en dan te horen krijg.... ooh meneer sorry een foutje, bedankt, tot ziens tuut tuuut tuuuutquote:Beste abonnee,
Om toegang tot uw e-mailverkeer via uw e-mailprogramma (bijvoorbeeld Outlook) te krijgen heeft u altijd een gebruikersnaam nodig. Uw gebruikersnaam heeft op dit moment niet de toevoeging @casema.nl in de naam. Hierdoor is deze niet uniek en binnenkort niet meer herkenbaar voor ons.
Gebruikersnaam aanpassen
Wellicht is onze eerdere berichtgeving over dit onderwerp aan uw aandacht ontsnapt. Wij vragen u hierbij alsnog uw gebruikersnaam aan te passen. Het is erg belangrijk dat u binnen 24 uur na ontvangst van deze e-mail uw volledige e-mailadres gaat gebruiken bij het benaderen van uw e-mail in uw e-mailprogramma. Bijvoorbeeld <voorbeeld@casema.nl>
Door gebruik te maken van uw volledige e-mailadres zorgt u ervoor dat uw persoonlijke gebruikersnaam uniek en herkenbaar blijft, ook na de volledige samenvoeging van de e-mailsystemen van voormalig Casema, Multikabel en @Home.
Hoe wijzigt u uw huidige gebruikersnaam?
1. Klik hier en kijk vervolgens bij ‘Handleiding e-mailprogramma instellen’
2. Kies de handleiding van uw eigen e-mailprogramma om te lezen hoe u deze instellingen wijzigt. In een aantal eenvoudige stappen wordt in iedere handleiding omschreven hoe u uw gebruikersnaam kunt wijzigen. Let erop dat u uw volledige e-mailadres conform de beschrijving invoert bij ‘Accountnaam’ of ‘(E-mail)Gebruikersnaam’. Let op: u hoeft uw wachtwoord niet te veranderen, alleen de gebruikersnaam.
3. Bent u de gebruiker van een extra e-mailadres? Pas de instellingen van dit adres dan ook aan. Zo weet u zeker dat u op dezelfde manier gebruik kunt blijven maken van uw e-mail.
Staat de handleiding van uw e-mailprogramma er niet bij? Surf dan naar één van de vele zoekmachines op internet om de handleiding van uw e-mailprogramma te downloaden.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor vragen over deze e-mail of over uw abonnement kunt u contact opnemen met onze Klantenservice (tel.nr. 0900-1884, lokaal tarief). U kunt ons bereiken op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur.
Met vriendelijke groet,
Joop Evers
Directeur Klantenservice
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |