abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63526086
Krijg ik een mailtje net op mijn emailadres (lekkerboeiend@casema.nl bijv)
quote:
Beste abonnee,

Om toegang tot uw e-mailverkeer via uw e-mailprogramma (bijvoorbeeld Outlook) te krijgen heeft u altijd een gebruikersnaam nodig. Uw gebruikersnaam heeft op dit moment niet de toevoeging @casema.nl in de naam. Hierdoor is deze niet uniek en binnenkort niet meer herkenbaar voor ons.

Gebruikersnaam aanpassen
Wellicht is onze eerdere berichtgeving over dit onderwerp aan uw aandacht ontsnapt. Wij vragen u hierbij alsnog uw gebruikersnaam aan te passen. Het is erg belangrijk dat u binnen 24 uur na ontvangst van deze e-mail uw volledige e-mailadres gaat gebruiken bij het benaderen van uw e-mail in uw e-mailprogramma. Bijvoorbeeld <voorbeeld@casema.nl>

Door gebruik te maken van uw volledige e-mailadres zorgt u ervoor dat uw persoonlijke gebruikersnaam uniek en herkenbaar blijft, ook na de volledige samenvoeging van de e-mailsystemen van voormalig Casema, Multikabel en @Home.

Hoe wijzigt u uw huidige gebruikersnaam?

1. Klik hier en kijk vervolgens bij ‘Handleiding e-mailprogramma instellen’
2. Kies de handleiding van uw eigen e-mailprogramma om te lezen hoe u deze instellingen wijzigt. In een aantal eenvoudige stappen wordt in iedere handleiding omschreven hoe u uw gebruikersnaam kunt wijzigen. Let erop dat u uw volledige e-mailadres conform de beschrijving invoert bij ‘Accountnaam’ of ‘(E-mail)Gebruikersnaam’. Let op: u hoeft uw wachtwoord niet te veranderen, alleen de gebruikersnaam.
3. Bent u de gebruiker van een extra e-mailadres? Pas de instellingen van dit adres dan ook aan. Zo weet u zeker dat u op dezelfde manier gebruik kunt blijven maken van uw e-mail.

Staat de handleiding van uw e-mailprogramma er niet bij? Surf dan naar één van de vele zoekmachines op internet om de handleiding van uw e-mailprogramma te downloaden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor vragen over deze e-mail of over uw abonnement kunt u contact opnemen met onze Klantenservice (tel.nr. 0900-1884, lokaal tarief). U kunt ons bereiken op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Joop Evers
Directeur Klantenservice
Ik ontvang hem nog gewoon fucking in mijn Outlook ook en nu gaan ze lopen zeuren dat mijn gegevens niet kloppen en bla bla bla.... dit begint te lijken of die 0900 scam zodat ik in paniek raak en snel met hun 0900 nummer bel waar ik 40 minuten in de wacht sta en dan te horen krijg.... ooh meneer sorry een foutje, bedankt, tot ziens tuut tuuut tuuuut

Ziggo sterf
pi_63526092
kan deze een schop naar KLB krijgen
pi_63526146
KLB topic!

sowieso man, wie gebruikt er nou email? pauper

Internet
pi_63526813
Begrijp je wel wat ze bedoelen?

Je haalt je mail op van waarschijnlijk de casema server? Deze zal waarschijnlijk binnenkort verdwijnen en zal je de Ziggo mailserver moeten gebruiken. (gokje)
Het probleem is dat jouw casema gebruikersnaam ook bij Multikabel en @Home voor kan komen. Na de migratie zal jouw gebruikersnaam niet meer uniek zijn, tenzij je @casema.nl achter je gebruikersnaam zet.

Dat is wat ik denk wat ze bedoelen
  woensdag 26 november 2008 @ 07:25:26 #5
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_63527445
Schopje klb.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 26 november 2008 @ 07:31:25 #6
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_63527480
TS kan niet lezen of is te dom het te begrijpen

Verder wat Jim-E zegt.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_63528266
ziggo

Blij dat ik hier Caiway heb
pi_63528289
lol @ "klacht"
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_63529646
Hufters zijn het met hun lange wachttijden. Ik was zelfs 1 hele euro kwijt door hun, man o man wat had ik daar allemaal voor kunnen kopen.

20 kikkertjes
Pakje lucifers
Zeepje

Nu met ik dus dit aan ziggo betalen

09001884 31 okt 2008 18:39 36:57 0,79
09001884 31 okt 2008 19:18 0:54 0,06
09001884 31 okt 2008 19:20 6:51 0,18
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')