abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:56:40 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_65103738
Nou, ik viel van verbazing op de bank. Ik kreeg een brief van Ziggo dat ze volgende week gepland onderhoudswerkzaamheden gaan uitvoeren aan hun netwerk, waarbij er mogelijk 10 minuten een onderbreking van internet, telefoon en televisie zou kunnen plaatsvinden inclusief tips hoe de internetverbinding weer te herstellen.

Wat flikken ze nou? Aankondiging dat er onderhoud plaats gaat vinden? Inclusief datum en tijdstip? En netjes in de nacht? Het moet niet gekker worden.
Ik vind dit maar niks: Ziggo moet onverwacht storingen hebben, altijd eerst de schuld bij de klant leggen en nooit restitutie verlenen voor wekenlang connectieproblemen.

Klacht: Ziggo wordt een volwassen bedrijf die service levert en aan klantcommunicatie doet.
Subklacht: Straks kan er op Ziggo niet meer gekankerd worden.
How can I make this topic about me?
pi_65103758
Godver, kan ik geen geld eisen zeker?
pi_65103782
daar ben je mooi klaar mee nu kan er geen topic worden geopend over Ziggo storingen
Ik zou ze een klachtenbrief sturen dat je nu geen topic erover kan openen
pi_65103797
Wacht nou maar eerst dat onderhoud af, misschien heb je dan na een weekje pas weer internet
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:01:11 #5
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_65103896
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
daar ben je mooi klaar mee nu kan er geen topic worden geopend over Ziggo storingen
Ik zou ze een klachtenbrief sturen dat je nu geen topic erover kan openen
Ik heb er net een topic over geopend josti
How can I make this topic about me?
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 12:03:06 #6
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_65103955
DAT ZOIETS KAN IN NEDERLAND!!!!11!!1
F.K.A. SuperwormJim
pi_65103999
Ik heb werkelijk nog nooit een storing van Ziggo gehad.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:04:36 #8
166255 Maringo
Bčhčhčhčh
pi_65104009
Schandalig!
Die volg topic-knop hč...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 12:05:08 #9
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_65104031
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:04 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit een storing van Ziggo gehad.
MAA JE HEBT DAN OOK GEEN ZIGOO!11!!11!11!!1ZO GARPIGG!1!1 !111
F.K.A. SuperwormJim
pi_65104060
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

MAA JE HEBT DAN OOK GEEN ZIGOO!11!!11!11!!1ZO GARPIGG!1!1 !111
Jawel.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:05:50 #11
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_65104064
Ohwnoes! What's next? Straks gaan ze nog de beloofde snelheid leveren ook nog
I follow you......but not on Twitter
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 12:06:18 #12
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_65104088
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Jawel.
ow
F.K.A. SuperwormJim
pi_65104253
Volgende brief:

Aan de hand van onze onderhoud aan het fantastische netwerk, zijn er een aantal problemen naar voren gekomen waardoor er tijdelijk 3 weken geen internet mogelijk is.

Excuses voor het ongemak.
Š Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:13:17 #14
93427 Echo99
Š Boy_Snakeye 21.07.05
pi_65104312
TS gaat voor de titel van 'Ziggo werknemer van de maand'
Lang leve mij! *O*
pi_65104400
Volgende brief:

Beste klant,

Bij deze bieden wij onze excuses aan voor een fout in de brief over het onderhoud.
De onderhoudswerkzaamheden zullen niet in 10 minuten plaatsvinden maar in 10 weken.
Onze excuses (hahaha) voor het ongemak.
Haters gonna hate.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:23:06 #16
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_65104668
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:04 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit een storing van Ziggo gehad.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:23:57 #17
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_65104693
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ohwnoes! What's next? Straks gaan ze nog de beloofde snelheid leveren ook nog
Ik heb altijd minimaal de beloofde snelheid..
pi_65104738
Wat boeit het? - In de brief stond het toch ook dat het "verbeterd" of "beter" zou zijn na de storing?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_65104743
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:04 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit een storing van Ziggo gehad.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:26:52 #20
225854 Troubled_Soul
Weet het niet meer
pi_65104809
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Volgende brief:

Beste klant,

Bij deze bieden wij onze excuses aan voor een fout in de brief over het onderhoud.
De onderhoudswerkzaamheden zullen niet in 10 minuten plaatsvinden maar in 10 weken.
Onze excuses (hahaha) voor het ongemak.
Losing it
pi_65105547
Wij hebben ook ziggo voorheen @home, en het doet het altijd en mijn snelheid is altijd op top
pi_65105914
Gek genoeg heeft mijn vader ook nooit problemen met Ziggo. Of hij faked het...... Vlak voordat ik opgezegd had probeerde ik te vragen waarom mijn verhuizing niet door was gekomen. Serieus een week lang elke dag om 9 uur, 11 uur, 13 uur, 15 uur, 17 uur en 19 uur gebeld naar de klantenservice, en nooit voorbij "het duurt nog minstens 30 minuten" gekomen. En mijn pa verteld me dat hij altijd meteen iemand aan de lijn heeft die hem netjes helpt
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_65106018
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:02 schreef Akwableet het volgende:
verhaal
Hier een tevreden ziggo klant, maar de omzetting van losse pakketten naar alles in 1 duurde wat langer, maar ik woon ook in het oude @home gebied.

Voor de rest geen enkel probleem/storing.

Vandaag nog gebeld en het menu duurde veel langer voordat ik iemand aan de telefoon had. Had na het menu binnen 5 sec iemand aan de lijn en ik had enkel een vraagje.
pi_65106127
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:06 schreef Jaheur het volgende:

[..]

Hier een tevreden ziggo klant, maar de omzetting van losse pakketten naar alles in 1 duurde wat langer, maar ik woon ook in het oude @home gebied.

Voor de rest geen enkel probleem/storing.

Vandaag nog gebeld en het menu duurde veel langer voordat ik iemand aan de telefoon had. Had na het menu binnen 5 sec iemand aan de lijn en ik had enkel een vraagje.
Echt bizar dat soort dingen. Mijn ervaringen met Ziggo zijn echt een grote ramp. Daar zou ik meerdere topics over kunnen openen en ik denk dat je het elke keer met me eens zou zijn dat het een terechte klacht is.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_65106358
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef Akwableet het volgende:

[..]

Echt bizar dat soort dingen. Mijn ervaringen met Ziggo zijn echt een grote ramp. Daar zou ik meerdere topics over kunnen openen en ik denk dat je het elke keer met me eens zou zijn dat het een terechte klacht is.
De wachttijd was wel erg lang een paar maand geleden, toen wilde ik een status update weten van de omzetting. Maar storingen heb ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')