Ik heb er net een topic over geopend jostiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:daar ben je mooi klaar mee
nu kan er geen topic worden geopend over Ziggo storingen
Ik zou ze een klachtenbrief sturen dat je nu geen topic erover kan openen
MAA JE HEBT DAN OOK GEEN ZIGOO!11!!11!11!!1ZO GARPIGG!1!1quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:04 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit een storing van Ziggo gehad.
Jawel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
MAA JE HEBT DAN OOK GEEN ZIGOO!11!!11!11!!1ZO GARPIGG!1!1![]()
![]()
![]()
!111
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:04 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb altijd minimaal de beloofde snelheid..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ohwnoes! What's next? Straks gaan ze nog de beloofde snelheid leveren ook nog
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:04 schreef zjroentje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Volgende brief:
Beste klant,
Bij deze bieden wij onze excuses aan voor een fout in de brief over het onderhoud.
De onderhoudswerkzaamheden zullen niet in 10 minuten plaatsvinden maar in 10 weken.
Onze excuses (hahaha) voor het ongemak.
Hier een tevreden ziggo klant, maar de omzetting van losse pakketten naar alles in 1 duurde wat langer, maar ik woon ook in het oude @home gebied.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:02 schreef Akwableet het volgende:
verhaal
Echt bizar dat soort dingen. Mijn ervaringen met Ziggo zijn echt een grote ramp. Daar zou ik meerdere topics over kunnen openen en ik denk dat je het elke keer met me eens zou zijn dat het een terechte klacht is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:06 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Hier een tevreden ziggo klant, maar de omzetting van losse pakketten naar alles in 1 duurde wat langer, maar ik woon ook in het oude @home gebied.
Voor de rest geen enkel probleem/storing.
Vandaag nog gebeld en het menu duurde veel langer voordat ik iemand aan de telefoon had. Had na het menu binnen 5 sec iemand aan de lijn en ik had enkel een vraagje.
De wachttijd was wel erg lang een paar maand geleden, toen wilde ik een status update weten van de omzetting. Maar storingen heb ik niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Echt bizar dat soort dingen. Mijn ervaringen met Ziggo zijn echt een grote ramp. Daar zou ik meerdere topics over kunnen openen en ik denk dat je het elke keer met me eens zou zijn dat het een terechte klacht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |