quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:23 schreef nattermann het volgende:
Stuur een brief terug, en zeg NEE.
is het bij de kabel, net als bij de kpn, niet zo, dat de kosten totaan het AOP (abbonee overname punt) voor de leverancier zijn?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:11 schreef Fortitudo het volgende:
het komt hier op neer: we hebben niet de goede aansluiting voor de kabel (vreemd wnt bij multikabel nooit een probleem). er moet een nieuwe komen ofzo.
Het goede nieuws: ziggo betaalt het grootste deel
Het slechte nieuws: of wij ff 160e neer willen tellen
wtf
ziggo
m'n pa heeft die kabel van kpn afgekniptquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:57 schreef Fatty het volgende:
^ With gateway,
Het is zelfs zo dat je niks zelf aan dat punt mag doen, oftewel het is eigendom van de leverancier... jij hoeft dus niks te betalen.
Ik heb voorheen (als ruim 3 jaar) nog nooit problemen gehad met @home. Klachten werden netjes en snel afgehandeld. Als die klachten er al waren, want problemen had ik nauwelijks.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat ben ik blij dat we bij tele2 zitten, die hadden eerst ook problemen maar sinds al die andere providers bij elkaar zijn gekomen is tele2 opeens niet zo slecht
das klote ja, ik hoor het overal om me heen, dat mensen weken geen internet hebben. Ik heb denk ik het afgelopen jaar nog geen moment meegemaakt dat het internet hier niet werkte..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik heb voorheen (als ruim 3 jaar) nog nooit problemen gehad met @home. Klachten werden netjes en snel afgehandeld. Als die klachten er al waren, want problemen had ik nauwelijks.
Totdat Ziggo kwam. Ik wilde overstappen naar alles-1-in. Dat abo zou op 1 juni ingaan. Op 8 juni was dit nog niet het geval. Dus ik bellen, "Ja, bla bla bla zo snel mogelijk". Toen ging de modem kapot. Ik bellen. "Duurt maximaal 7 werkdagen" Prima. 10 werkdagen later, nog niets. "Het 1e ticket is op de een of andere manier niet doorgekomen. We maken een nieuwe ticket aan" *insert gescheld hier*
Nu, ruim twee weken later. Nog niets. En dus ook al ruim twee weken geen internet en telefoon. Die gasten van Ziggo hoeven niet te verwachten dat ik mijn volledige abonnementsgeld over Juni over ga maken. De klootzakken.
afgeknipt? voor het isra punt?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:20 schreef MrDrako het volgende:
[..]
m'n pa heeft die kabel van kpn afgekniptalles loopt hier via UPC, en niks geen klachten
we hadden eerst gewoon multikabel, nooit problemen mee gehad en die is gewoon opgegaan in ziggo ofzo, dus geen aanbieding ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:19 schreef Dementor het volgende:
Of je trapt eens een keer niet in die zogenaamd goedkope aanbiedingen.
Dat is zijn probleem toch nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:04 schreef Ab-Normaal het volgende:
Als je niet betaald gaan ze ook niks met die kabel doen.
Zie het in de nieuwbouw ook al die mensen hebben ook die eigen bijdrage van de kabel.
Best genaaid maar geen andere keus, ja weg gaan bij Ziggo, maar kwa televisie is er niet echt keus.
Mensen die hier Digitenne roepen hou is opwat een tyfus bende is dat zeg, en ja Satelliet ken ik niet echt kwa kwaliteit maarja.
Overigens mensen die hun Abonnementsvorm gingen wijzigen bij de overname, hoezo vraag je dan om problemen
Tot zekere zin nu heeft die nog geen internet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem toch niet
wel tochquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Tot zekere zin nu heeft die nog geen internet.
Zal overigens wel inderdaad niet in die kabel zitten (of er moet ergens een breuk zijn) maar tot die tijd gooien ze het daar toch wel op dus dan heb je nog niks.
waarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wel toch![]()
Volgens mij staat in de op dat alles het doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |