abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:11:09 #1
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_59573245
het komt hier op neer: we hebben niet de goede aansluiting voor de kabel (vreemd wnt bij multikabel nooit een probleem). er moet een nieuwe komen ofzo.
Het goede nieuws: ziggo betaalt het grootste deel
Het slechte nieuws: of wij ff 160e neer willen tellen

wtf
ziggo
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_59573408
ziggo zuigt grote tijd
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:22:13 #3
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_59573434
ze hebben geld nodig voor de compensatie van de mensen die pasgeleden last hadden van de storingen en daar ben jij nu de dupe van
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:23:05 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_59573449
Stuur een brief terug, en zeg NEE.
Tics van je petten.
pi_59573456
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:23 schreef nattermann het volgende:
Stuur een brief terug, en zeg NEE.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:45:26 #6
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_59573846
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:11 schreef Fortitudo het volgende:
het komt hier op neer: we hebben niet de goede aansluiting voor de kabel (vreemd wnt bij multikabel nooit een probleem). er moet een nieuwe komen ofzo.
Het goede nieuws: ziggo betaalt het grootste deel
Het slechte nieuws: of wij ff 160e neer willen tellen

wtf
ziggo
is het bij de kabel, net als bij de kpn, niet zo, dat de kosten totaan het AOP (abbonee overname punt) voor de leverancier zijn?
pi_59574024
^ With gateway,

Het is zelfs zo dat je niks zelf aan dat punt mag doen, oftewel het is eigendom van de leverancier... jij hoeft dus niks te betalen.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_59574161
Dus van het verdeelpunt tot jouw huis is er een probleem met de kabel? Dan is dat voor rekening van Ziggo. Indien ze niet meewerken hierin dan stop je gewoon per direct je abo en ga je over op Digitenne of Satelliet.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_59574207
Ik wacht al twee weken op een modem die binnen 7 werkdagen geleverd zou worden. Al 5 keer heen gebeld, en telkens krijg je weer zo'n randmongool aan de lijn. Ziggo.
pi_59574308
Ziggo!
PS4 online: micro_nl
pi_59574329
Of je trapt eens een keer niet in die zogenaamd goedkope aanbiedingen.
pi_59574357
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:57 schreef Fatty het volgende:
^ With gateway,

Het is zelfs zo dat je niks zelf aan dat punt mag doen, oftewel het is eigendom van de leverancier... jij hoeft dus niks te betalen.
m'n pa heeft die kabel van kpn afgeknipt alles loopt hier via UPC, en niks geen klachten
pi_59574378
wat ben ik blij dat we bij tele2 zitten, die hadden eerst ook problemen maar sinds al die andere providers bij elkaar zijn gekomen is tele2 opeens niet zo slecht
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:23:55 #14
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_59574416
Paultjuhhh heeft ook Ziggo..
love's a loaded gun....
pi_59574456
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat ben ik blij dat we bij tele2 zitten, die hadden eerst ook problemen maar sinds al die andere providers bij elkaar zijn gekomen is tele2 opeens niet zo slecht
Ik heb voorheen (als ruim 3 jaar) nog nooit problemen gehad met @home. Klachten werden netjes en snel afgehandeld. Als die klachten er al waren, want problemen had ik nauwelijks.
Totdat Ziggo kwam. Ik wilde overstappen naar alles-1-in. Dat abo zou op 1 juni ingaan. Op 8 juni was dit nog niet het geval. Dus ik bellen, "Ja, bla bla bla zo snel mogelijk". Toen ging de modem kapot. Ik bellen. "Duurt maximaal 7 werkdagen" Prima. 10 werkdagen later, nog niets. "Het 1e ticket is op de een of andere manier niet doorgekomen. We maken een nieuwe ticket aan" *insert gescheld hier*

Nu, ruim twee weken later. Nog niets. En dus ook al ruim twee weken geen internet en telefoon. Die gasten van Ziggo hoeven niet te verwachten dat ik mijn volledige abonnementsgeld over Juni over ga maken. De klootzakken.
pi_59574499
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ik heb voorheen (als ruim 3 jaar) nog nooit problemen gehad met @home. Klachten werden netjes en snel afgehandeld. Als die klachten er al waren, want problemen had ik nauwelijks.
Totdat Ziggo kwam. Ik wilde overstappen naar alles-1-in. Dat abo zou op 1 juni ingaan. Op 8 juni was dit nog niet het geval. Dus ik bellen, "Ja, bla bla bla zo snel mogelijk". Toen ging de modem kapot. Ik bellen. "Duurt maximaal 7 werkdagen" Prima. 10 werkdagen later, nog niets. "Het 1e ticket is op de een of andere manier niet doorgekomen. We maken een nieuwe ticket aan" *insert gescheld hier*

Nu, ruim twee weken later. Nog niets. En dus ook al ruim twee weken geen internet en telefoon. Die gasten van Ziggo hoeven niet te verwachten dat ik mijn volledige abonnementsgeld over Juni over ga maken. De klootzakken.
das klote ja, ik hoor het overal om me heen, dat mensen weken geen internet hebben. Ik heb denk ik het afgelopen jaar nog geen moment meegemaakt dat het internet hier niet werkte..
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_59574667
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:20 schreef MrDrako het volgende:

[..]

m'n pa heeft die kabel van kpn afgeknipt alles loopt hier via UPC, en niks geen klachten
afgeknipt? voor het isra punt?
daar ga je dik voor betalen als je et ooit nodig hebt
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:40:00 #18
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_59574692
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:19 schreef Dementor het volgende:
Of je trapt eens een keer niet in die zogenaamd goedkope aanbiedingen.
we hadden eerst gewoon multikabel, nooit problemen mee gehad en die is gewoon opgegaan in ziggo ofzo, dus geen aanbieding ofzo
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:43:03 #19
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_59574747
Als een bedrijf zn algemene voorwaarden veranderd, wat nu dus gebeurt bij multikabel/ziggo, mag jij besluiten om van je abbonement af te zien.

Jij ondervind nu een probleem wat te maken heeft met bedrijfsovername ziggo, lijkt het mij niet dat jij hiervoor hoeft te betalen.

Gewoon een brief schrijven
Cocktail? Anyone?
pi_59574806
Gewoon niet betalen voor jou werkt het
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_59575107
Als je niet betaald gaan ze ook niks met die kabel doen.
Zie het in de nieuwbouw ook al die mensen hebben ook die eigen bijdrage van de kabel.

Best genaaid maar geen andere keus, ja weg gaan bij Ziggo, maar kwa televisie is er niet echt keus.

Mensen die hier Digitenne roepen hou is op wat een tyfus bende is dat zeg, en ja Satelliet ken ik niet echt kwa kwaliteit maarja.

Overigens mensen die hun Abonnementsvorm gingen wijzigen bij de overname, hoezo vraag je dan om problemen
pi_59575314
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:04 schreef Ab-Normaal het volgende:
Als je niet betaald gaan ze ook niks met die kabel doen.
Zie het in de nieuwbouw ook al die mensen hebben ook die eigen bijdrage van de kabel.

Best genaaid maar geen andere keus, ja weg gaan bij Ziggo, maar kwa televisie is er niet echt keus.

Mensen die hier Digitenne roepen hou is op wat een tyfus bende is dat zeg, en ja Satelliet ken ik niet echt kwa kwaliteit maarja.

Overigens mensen die hun Abonnementsvorm gingen wijzigen bij de overname, hoezo vraag je dan om problemen
Dat is zijn probleem toch niet
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_59575387
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat is zijn probleem toch niet
Tot zekere zin nu heeft die nog geen internet.

Zal overigens wel inderdaad niet in die kabel zitten (of er moet ergens een breuk zijn) maar tot die tijd gooien ze het daar toch wel op dus dan heb je nog niks.
pi_59575605
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Tot zekere zin nu heeft die nog geen internet.

Zal overigens wel inderdaad niet in die kabel zitten (of er moet ergens een breuk zijn) maar tot die tijd gooien ze het daar toch wel op dus dan heb je nog niks.
wel toch
Volgens mij staat in de op dat alles het doet
pi_59575928
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

wel toch
Volgens mij staat in de op dat alles het doet
waar
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:07:20 #26
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_59576505
het gaat overigens op kabel televisie en niet om kabel-ineternet
pi_59577836
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:04 schreef Ab-Normaal het volgende:
Mensen die hier Digitenne roepen hou is op wat een tyfus bende is dat zeg,
eensch...

hier in vruchtenbuurt was geen bereik... sinds nieuwe mast in zichteburg is er iets aan bereik.. echter zijn er meer blokjes dan daadwerkelijk beeld
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:39:28 #28
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_59578495
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_59578576
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die gasten van Ziggo hoeven niet te verwachten dat ik mijn volledige abonnementsgeld over Juni over ga maken. De klootzakken.
Dat boeit ze toch niet want je betaalt namelijk vooruit bij Ziggo!!!
pi_59595702
Hmm ik moet ook nieuwe kabels.

Alleen ik wacht er al bijna 2 weken op
  zondag 22 juni 2008 @ 02:04:26 #32
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_59595759
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:20 schreef rudedeltadude het volgende:
ziggo zuigt grote tijd
Zuiggo
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"