Klopt, maar als ze gewoon die kaart hadden verwerkt die ik heb opgestuurd had ik nu alweer televisie gehad, dat hoeft toch geen dagen te duren lijkt me. Gewone televisie maakt me niet uit, maar ik wil wel graag eredivisie live kunnen ontvangen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef Ori het volgende:
Zo werkt dat gewoon he. Als je een nieuwe smartcard erin steekt krijg je als voorproefje alle zenders. Daarna vervalt alles en moet je je kaart aanmelden met minstens het standaard abonnement om nog iets digitaal te kunnen ontvangen.
Je analoge signaal heb je ook nog, dus je kunt in ieder geval gewoon tv kijken
Die is inderdaad goed. Het verhaal is wat slapjes, maar de beelden maken het ruimschoots goed.quote:
De meeste medewerkers die aan de telefoon zitten zijn echt erg dom. De fouten die ik af en toe tegen kom, zijn soms zo erg daar zakt gewoon je broek van af. Verkeerde informatie geven, mensen zeggen dat ze moeten mailen naar de klantenservice terwijl wij op mail daar helemaal niks mee kunnen dus de klanten weer terug moeten sturen naar de telefonische klantenservice (heel irritant).quote:Op donderdag 6 november 2008 16:38 schreef BB-boy het volgende:
Haha mooie site.
Ik neem de werknemers van Ziggo niets kwalijk die doen ook maar hun werk (de telefonisten hebben ook een verontschuldigend en cynisch ondertoontje waarmee ze duidelijk maken wat voor schijtbedrijf ze het vinden), het zit organisatorisch gewoon fout (en technisch schijnbaar ook).
quote:1.162.858 documenten doorzocht, er zijn 134 resultaten gevonden, zoekquery uitgevoerd in 0.00 seconden.
Ahum, is dit niet simpelweg een kwestie van die medewerkers eens een duidelijke instructie geven, wanneer klanten wel of niet moeten mailen met de klantenservice??quote:Op donderdag 6 november 2008 16:43 schreef sopsop het volgende:
[..]
De meeste medewerkers die aan de telefoon zitten zijn echt erg dom. De fouten die ik af en toe tegen kom, zijn soms zo erg daar zakt gewoon je broek van af. Verkeerde informatie geven, mensen zeggen dat ze moeten mailen naar de klantenservice terwijl wij op mail daar helemaal niks mee kunnen dus de klanten weer terug moeten sturen naar de telefonische klantenservice (heel irritant).
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:39 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb een half jaar gratis naar Tv Oranje kunnen kijken door een fout van die paupers daar, maar ik kon het wel waarderen
Leuk geprobeerd, maar die kaarten meld je dus niet aan in het systeem. Die moeten alsnog verwerkt worden. En dat gaat de afgelopen 2 weken ieder weekend fout. Een heleboel decoders knallen (voornamelijk in het weekend de laatste tijd) op E19 en dan staan de kaarten niet geregistreerd in het systeem.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:05 schreef bioloogje het volgende:
Haha, omdat ik promoties doe voor ziggo, kan ik op de dealersite komen. daar kan ik zelf de smartcard activeren.
Het is dat ik het niet nodig heb omdat ik toch in UPC gebied woon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |