Ja. Daar ben ik bang voor. Ik heb toch wel wat albums gekocht, ik hoop niet dat ik die kwijt raak.quote:
same herequote:
Ja, maar klik eens linksonder op de Thriller album van MJ? Toen ging het bij mij mis...quote:
we zullen eens kijken....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar klik eens linksonder op de Thriller album van MJ? Toen ging het bij mij mis...
Ik moest van Winkel [?] naar Winkel [?] gaan.
Ook zo verhelderende melding was dat.
Dat wordt een leuke zomer met baggertop40muziek..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Daar ben ik bang voor. Ik heb toch wel wat albums gekocht, ik hoop niet dat ik die kwijt raak.
Heb geen backup.
ok. bedankt voor het proberen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:38 schreef numero_uno het volgende:
[..]
we zullen eens kijken....
Hier werkt alles![]()
als bij mij iets niet werkt op de laptop probeer ik ook eerst of het niet werkt met een rebootquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ok. bedankt voor het proberen.
Heb net mijn imac gereset, kijken of dat helpt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb toch wel wat albums gekocht,
Ja maar het is een Apple hè. Dan hoeft dat in beginsel niet, rebooten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:14 schreef numero_uno het volgende:
[..]
als bij mij iets niet werkt op de laptop probeer ik ook eerst of het niet werkt met een reboot
Hoe moet het dan vermeld? iTunes werkt niet meer? De iTunes Store functionaliteit is anders dan gewenst? iTunes gecrasht? iTunes vastgelopen? Nee hij was niet vastgelopen, hij klapte met zo'n error report dinges die zoeen crashdump naar Apple wil sturen.quote:
quote:
Met zo'n topic kun je zulke reacties verwachten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:37 schreef Remake het volgende:
Mensen, reageer is normaal, god fucking damn,
t zijn ook gewoon steeds dezelfde.
mods doe hier eens iets aan.
Dat gebeurt bij mij als ik iTunes al onder een andere gebruiker heb geopend...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou wat is dit?
Op mijn Vista doet iTunes het sowieso niet, klikken in het startmenu doet helemaal niets tevoorschijn toveren.
Terwijl ik wel een itunes.exe in taakbeheer zie verschijnen.
KLB + iTunes = iTunes bashenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:59 schreef Davoice het volgende:
[..]
Met zo'n topic kun je zulke reacties verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |