quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil misschien wel een old timer. Een vriend van mij heeft een super leuke oldtimer. 5000 euro en nog iets van 100 per jaar. Z'n broertje gaat er vandaag ook een kopen, maar dan goedkoper. Als ik dezelfde koop kunnen we onderdelen uitwisselen. Ooit, als ik geld heb
Hm.... Ik heb er niet zoveel verstand van.. Maar ik geloof dat vriendje naar de kwalificatie en de echte wedstrijd wil kijken van de beste motoren. Dat moet dan maarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst komt de 125cc, dan de 250cc en als laatste pas de 'koningsklasse'. Meestal zijn het ruim 20 rondjes, een rondje duurt (afhankelijk van het circuit) minder dan 2 minuten. Tussendoor wordt er wat gehuldigd. Deze race is toch in de VS?
Ja, die jongen heeft een vast inkomen.. Vandaar..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:58 schreef loveli het volgende:
[..]
5000 voor een oldtimer, da's veul voor een student. De mijne kostte indertijd minder dan 5% daarvan en doetut nog steeds
Whehe. Vriendje vond dat ik Giselle was..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whaha PF hield de TT erin![]()
Enchanted is geniaal!GISELLE!! *bijt op vuist*
Prince Edward is de bom
Whehehe. Aan het begin vond ik Edward echt ge-wel-dig. En op het einde was hij echt sufquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiloh PittWaddissemooi
![]()
En hier dan nog maar es EdwardZomaar. Voor de leuk.
[ afbeelding ]
Jij houdt ook straatartiesten met djembe's aan om daarmee "How Does She Know" te gaan zingen en te dansen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehe. Vriendje vond dat ik Giselle was.."Ja zo loop jij ook altijd door Amsterdam."
Nou meer het gedeelte van overreden worden door het verkeerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij houdt ook straatartiesten met djembe's aan om daarmee "How Does She Know" te gaan zingen en te dansen?Zo ja, dan moet ie foto's maken en die op fok komen posten
Zo'n ding waar ik in rijd kost minder dan 1000 euro en is niet duur in onderhoud. Toyota Starlet of een Micra zijn goedkoop, maar zelf zou ik ook nog niet dood aangetroffen willen worden in een Micra. Toen ik nog belasting moest betalen had ik maandelijks 30 euro aan belasting, evenveel aan verzekering en afhankelijk van m'n kilometers een euro of 100 aan benzine.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, die jongen heeft een vast inkomen.. Vandaar..
M'n vriendje heeft ook veel te veel geld aan z'n auto uitgegeven.. Ik heb niet echt goede voorbeelden om mij heenOja.. Misschien een nissan micra? Maar die heb ik al heel vaak heel hard uitgelachen
Dus daar durf ik niet in te rijden..
Toen ik de mijne kocht waren er nog geen euro's, maar het getal was ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn auto kostte trouwens 550 euro, inclusief APK die op dezelfde dag nog gedaan was
Hij slaapt bij mij, m'n vader is jarig.. leukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo'n ding waar ik in rijd kost minder dan 1000 euro en is niet duur in onderhoud. Toyota Starlet of een Micra zijn goedkoop, maar zelf zou ik ook nog niet dood aangetroffen willen worden in een Micra. Toen ik nog belasting moest betalen had ik maandelijks 30 euro aan belasting, evenveel aan verzekering en afhankelijk van m'n kilometers een euro of 100 aan benzine.
Bij de BBC duurt de uitzending een uur, dus na middernacht komt 'ie een keer thuis.
Goedkope autootjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen ik de mijne kocht waren er nog geen euro's, maar het getal was ongeveer hetzelfde
Ja hoor, maar dan moet je niet aan de verzekering vertellen dat jij de vaste bestuurder bent.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Hm......... Ja ik wil het liefst zo iets als een 405 qua afmetingen maar dat is duur. Kan m'n vader niet twee jaar m'n verzekering betalen tot ik 24 ben?
Euh... Goedequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
Daph, wel iets van saus bij je woksels, hoop ik?
En hij rijd nog?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn auto kostte trouwens 550 euro, inclusief APK die op dezelfde dag nog gedaan was
Een eend kost ook geen drol in vaste lasten en onderhoud, maar het is kreukelzone van bumper tot bumper. Veiligheid en betrouwbaarheid gaan bij mij voor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:40 schreef kwakveense het volgende:
tvp
pf: een fiat panda, een suzuki alto, die zijn licht dus ook goedkoop te verzekeren. maar eigenlijk denk ik dat je beter kunt wachten met een auto tot je het zelf kunt betalen...
De mijne kostte 500 gulden (plus een beetje voor de APK) en rijdt nog!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En hij rijd nog?
De zus van mijn vriend had ook zo'n goedkoop autootje gevonden ergens, maar afgelopen weekend kon ze dus na 3 maanden weer een nieuwe gaan kopen
Ach ja, met oude auto´s moet je geluk hebben, of je hebt pech. Ik heb aan mn auto voor 1550.- reparaties gehad de afgelopen maandquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
Tvp met de mededeling dat Heer G zijn oude witte moet-even-snel-iets-hebben Golfje voor 700 euro heeft gekocht en er prima in gereden heeft al die tijd! Het ding is ook omgedoopt tot El Cheapo en dat stond er zelfs in lettertjes achterop
Jup, vorig jaar maart gekocht en hij rijdt nogquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En hij rijd nog?
De zus van mijn vriend had ook zo'n goedkoop autootje gevonden ergens, maar afgelopen weekend kon ze dus na 3 maanden weer een nieuwe gaan kopen
Ja, nou was ie al niet 100% toen ze hem kocht (als het regende werd je sowieso kleddernat in de autoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup, vorig jaar maart gekocht en hij rijdt nogIn de tussentijd 2 'problemen' gehad: uitlaat eronder vandaan gevallen (reparatie 65 euro) en hij lekte benzine (gerepareerd door ANWB man, gratisch
) maar verder doet ze het prima
![]()
Zonde dat ze zo snel weer een nieuwe kan kopen dan
Hahaha echt waar? Ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, nou was ie al niet 100% toen ze hem kocht (als het regende werd je sowieso kleddernat in de auto)
Nu heeft ze een suzuki alto gekocht, hopelijk blijft die langer goed
Ik zou het niet echt durven om zo'n goedkope auto te kopen, toch bang dat er iets mis mee is.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Kroketje op brood, mjam!
Co, ik vind het zo fijn dat je hier weer gewoon bent, hoe stom dat ook klinkt!
Er is hier een lekker windje opgestoken, geen druppel gevallen verder, maar toch verfrissend die wind. Alle deuren staan nu tegen elkaar open, Borie in de ren buiten, boven alle ramen tegen elkaar open en ik zag de thermostaat temperatuur binnen een half uur van 27 naar 24 graden gaan in de woonkamer. De Bink en ik zijn errrrrrrg gelukkig!
Leukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef kwakveense het volgende:
ik heb cakejes gebakken en versierd met prinsessenglazuur en glitterversiering
kánquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat dat LEUK is, en girly, en lekker!
Denk ik
kan ook.....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat Kwakkie werd geinspireerd door de kikker van GB!!
Que?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in het kort: ik heb een papercut op mijn oog
Oh ja, XM, hoe is het met jou? Zaterdag iets van betekenis, pik ik op. Diëtist, gok ik?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeuuuu, lekker geRPM'd. Ging wel pittig, merkte duidelijk dat het de 4e keer al was deze week. Weekend ga ik lekker eens niet. Maandag weer.
Nu maaltijdsalade van de AH to go. We moeten nog steeds boodschappen doen
![]()
.
Ja klopt. Morgen om 11:00. Combi diëtiste / spiegoloog. Lijf laat te wensen over. Sporten gaat prima, maar de strakheid is een drama, maar ik mag echt geen buikspieroefeningen doenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, XM, hoe is het met jou? Zaterdag iets van betekenis, pik ik op. Diëtist, gok ik?
Hoe is 't verder met je lijf, strakheid, gewicht? Zo te zien pak je het sporten nog steeds stevig aan.
Ze had zich met het doorbladeren van papieren in haar oog gesneden/geprikt.quote:
Aaaah!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb een papiertje in mijn oog gekregen en nu zit er een kleine snee in mijn oog
Je weet wel dat pensvet zich niks aantrekt van het al dan niet uitvoeren van buikspieroefeningen, hmm? Spieren maken de boel wel strakker, maar het vet verdwijnt niet (speciaal) op de plaats waar je spier opbouwt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja klopt. Morgen om 11:00. Combi diëtiste / spiegoloog. Lijf laat te wensen over. Sporten gaat prima, maar de strakheid is een drama, maar ik mag echt geen buikspieroefeningen doen. Heb het vandaag nog nagevraagd aan de fysio. Te zware belasting. Dus ik heb nog steeds een enorme pens
. Hoop dat de RPM toch nog wat effect gaat hebben
.
Het prikt een beetje, het zit er nu ongeveer 12 uur op.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Aaaah!![]()
Echt je oogbol gesneden? Huuh! Deed / doet dat zeer? Over 12 uur mag het verband eraf zeg je, hoe lang zit het er al op?
Oh, hoe het wél weggaat weet ik ook niet. Maar plaatselijk afvallen door plaatselijk trainen gaat het in elk geval niet oplossen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sigme, ik zie inderdaad nog niet zoveel resultaat van nu circa 4 maand veel sporten. Conditioneel ben ik wel vooruit gegaan.
Hoe kan ik die blubbelbuik dan wegkrijgen?
Hihiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef conleche het volgende:
Zo. De 3e was zit er in. Zo te zien nog 5 machines te gaan![]()
Ik heb het vorige topic gescanned en zag dat DaD naar Bruce in Frankfurt is.![]()
Dat zowel de moeder van Greys als de schoonmoeder van Mo goed op hun behandelingen reageren, wat enorm fijn is!!![]()
Dat dochter GB goed is met kikkers. (had niet anders verwacht).![]()
Zag Loveli ook nog heel lovely voorbijschuiven in een bikini gisteravond.![]()
En iedereen had last van de warmte. (ik niet, maar het was in Frankrijk de laatste paar dagen bijna 40 graden voor mijn gevoel, dus ik vond het hier prima te doen.....) o nu vergeet ik weer de helft, maar daar kom ik misschien wel op. Ben blij dat ik nog een gewone computer heb, want ik heb nog getwijfeld om die de deur uit te doen! Vooruitziende blik FTW!!![]()
Nee joh, gratis parkeren voor de deur!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:50 schreef kwakveense het volgende:
ik snap gewoon niet zo goed waarom een student in een stad als amsterdam in vredesnaam een auto nodig heeftje betaalt je overal blauw aan parkeergeld bovendien... ik zou mn geld liever gebruiken voor een goeie fiets en een degelijk slot...
Maar je wilt toch ook ergens heenquote:
Ja als ik naar m'n ouders toe ga.. Of naar vrienden.. Daar is het ook allemaal gratis parkeren..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar je wilt toch ook ergens heen
Een auto om hem voor de deur te parkeren heb je ook zo weinig aan, of hij moet erg mooi zijn
Ik bedenk me meestal 's middags pas wat ik die dag eten ga, en soms pas 's avonds ofzoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:35 schreef Daph_ het volgende:
Sterkte met je hoofdpijn mobloTruste!
Ik heb geen yoghurt met banaan meer genomen, ik zit nog steeds vol
Ik ga afsluiten en m'n bed in duikenMorgen boodschappen doen, maar ik heb nog steeds géén idee wat ik de komende week wil gaan eten
![]()
Nou daaag
Je moet er alleen niet teveel haast mee hebben, want hij gaat op de fiets! Hij van hierboven! ^^quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:28 schreef kaasplankje het volgende:
Co is back!![]()
enne als je je laptoppie niet wil ophalen kan ik m ook voor je halen hoor, 0,60 cent per km en 10 euro starttarief
tsja, ik ben erg pro fietsen maar ik weet dat jij er een hekel aan hebt (ik vind alles dat minder dan een uur fietsen is "normale fietsafstand" en daar neem ik meestal geen OV voor....)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja als ik naar m'n ouders toe ga.. Of naar vrienden.. Daar is het ook allemaal gratis parkeren..
Ik woon echt in een uithoek van Amsterdam.. Naar vriendje toe met OV is 50 minuten, met de auto 5-10 minuten.
Naar m'n ouders toe is het 2 uur, met de auto 20 minuutjes..
Eens met kwak!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, ik ben erg pro fietsen maar ik weet dat jij er een hekel aan hebt (ik vind alles dat minder dan een uur fietsen is "normale fietsafstand" en daar neem ik meestal geen OV voor....)
ik vind auto's luchtvervuilende onzin voor studenten. sorry.
nja weet je, als PF een fiets zou hebben staan in A'dam en op t station in Almere ook een brik, dan is ze denk ik veel en veel sneller bij haar ouders (mijn ouders hebben trouwens van deur tot deur nooit dichterbij gewoond dan een uur reistijd, en de ouders van mini wonen úren bij haar vandaan - maar dat is mijns inziens geen reden om een auto nodig te hebben...)quote:
Morgenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
Vikje, ging je nou vanavond of morgen naar The Proposal?
Mijn voornaamste reden om als student (of als niet-student) een auto te willen, was onafhankelijkheid. Dan hoefde ik me geen zorgen te maken dat ik alleen naar huis moest fietsen of moest wachten tot iemand schoorvoetend bereid was om met me mee naar huis te fietsen. Ik moet er nog steeds niet aan denken afhankelijk te zijn van het OV en van de goedhied anderen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nja weet je, als PF een fiets zou hebben staan in A'dam en op t station in Almere ook een brik, dan is ze denk ik veel en veel sneller bij haar ouders (mijn ouders hebben trouwens van deur tot deur nooit dichterbij gewoond dan een uur reistijd, en de ouders van mini wonen úren bij haar vandaan - maar dat is mijns inziens geen reden om een auto nodig te hebben...)
en nu zal ik er over ophouden hoor...
trusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Kijk, dat is mannentaalquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:06 schreef loveli het volgende:
En die kleren maat 38 dan? Gewicht zegt zilch, nada, noppes. Da's juist een valkuil voor vrouwen. Die komen tussen hun 30ste en 60ste nauwelijks aan, maar intussen raken ze spieren kwijt en krijgen ze er vet bij. Als jij centimeters kwijt bent, ben je afgevallen. Ook al is je gewicht gelijk gebleven.
En met de uren die jij aan het spinnen bent, moet je haast wel meer beenspieren hebben gekregen (niet zoveel als wanneer je goed zou hebben gegeten). Meer spieren => meer vetverbranding => minder centimeters. En wat de weegschaal zegt zal me een hele dikke vette worst zijn
![]()
Dus pak je restje motivatie bij de kladden en ga naar die afspraak
Same, succes.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik sluit me erbij aan. XM, succes vandaag, ik hoop dat je een persoon treft waar je wat aan hebt.
Het is iig geen lupus!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same, succes.
Ik kan maandag weer naar het ziekenhuis, alles m.b.t de hersenen wordt dan bekeken.
* Lastpost denkt, kan niet alles zo snel als bij House gevonden worden.
inbreekt :quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
AAAAGH jeuk jeuk jeuk jeuk. Dit is de eerste keer dat ik een zaterdag-Zumba-les heb overgeslagen en ik vind het stom maar heb bijna geen oog dichtgedaan van de JEUK. Grrrrr.
En toen was ik gefrustreerd en moest ik lekken, zonder goed te weten waarom</labieloMaria>
Thanks a buncho! Spoiler voor mekkergehaltequote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
inbreekt :
Voor Maria : tegen jeuk kun je smeren met anti prrrrik (voor/tegen muggen) van Kruidvat bv.
NIET met menthol oid want dan is het na 30 min. nóg erger.
En Calendulan, dat geneest en kalmeert.
Calendulan bv. 's nachts en anti prrrik overdag.
Succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
En als het voor hem nou net dé manier is?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:38 schreef Merel het volgende:
En ik snap niet hoe allsystemshalt zo'n afvalprogramma komt ophemelen als je nu net toevallig in 1 week 1 kilo bent afgevallen. Je weet toch pas of het werkt als je over een tijd kunt zeggen dat je een significante hoeveelheid vet kwijt bent en dat ook zo blijft? 1 kilo is gewoon vocht.
Dat doe ik inderdaad ook als ik laat ontbijtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, wat zwaarder ontbijten en een extra tussendoortje?
Viking, heel streng voor jezelf zijn met uit eten is echt zoooo niet leuk! Je komt echt geen kilo's aan van drie gangen! Morgen misschien wel, maar dinsdag is het er weer af.
Oh maar ik bedoel het ook niet als de grond in boren!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En als het voor hem nou net dé manier is?
Is het dan aan ons om zijn enthousiasme en motivatie de grond in te boren?
Ik heb ook een heel vies, eng en ook zielig kikkerverhaal. Op een warme zomerochtend in Belgie (waar het stikte van de kikkers overigens) werd ik wakker van één van de katten die duidelijk met iets bezig was. Ik eruit en zag dat hij een grote kikker aan het jennen was. Ik kat bij nekvel gegrepen en de schuifpui dichtgegooid want de kikker bevond zich gelukkig búiten de slaapkamer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihiAls je ooit een kikker in je huis hebt kom ik naar je toe. Gaan we samen gillen
Geen woord meer aan toe te voegen!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, dat is mannentaal.
Ik sluit me erbij aan. XM, succes vandaag, ik hoop dat je een persoon treft waar je wat aan hebt.
Toen jij je eerste kilo kwijt was, had je het vast ook niet leuk gevonden als iemand had geroepen 'Stop maar met jubelen, da's alleen maar vocht'. Toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoel het ook niet als de grond in boren!Alleen vind ik 1 kilo in 1 week nog iets te vroeg voor jubelverhalen. Maar dat betekent niet dat ie er niet mee door moet gaan natuurlijk. Ben wel benieuwd naar het resultaat over een tijdje, of het ook op de langere termijn blijkt te werken.
Annex: The Fountainhead was zeer indrukwekkend! Ik heb genoten. Van alles. Het verhaal, de filosofietjes de personages!! Ik begrijp dat je het wil herlezen!! Denk dat ik dat over een poos ook wel ga doen en dan weer nieuwe dingen zal ontdekken. Zelden een boek gelezen met zoveel erin, als je begrijpt wat ik bedoel.!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
inbreekt :
Voor Maria : tegen jeuk kun je smeren met anti prrrrik (voor/tegen muggen) van Kruidvat bv.
NIET met menthol oid want dan is het na 30 min. nóg erger.
En Calendulan, dat geneest en kalmeert.
Calendulan bv. 's nachts en anti prrrik overdag.
Succes.
Ik zat ook al terug te zoeken naar wie een poppetje zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:08 schreef conleche het volgende:
Ach poppetje toch:
edit: misschien toch handig als ik vertel wie ik een poppetje vindIn dit geval was dat Mariakriebel!!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
Whieeeeeeeeeeeeeee, Co, die geplette kikker!
Hoe heb je dat tussen die schuifpui uit gepeuterd?![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whaah kikker-squish!
Mental imagery
Hihiquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:08 schreef conleche het volgende:
Ach poppetje toch:
edit: misschien toch handig als ik vertel wie ik een poppetje vindIn dit geval was dat Mariakriebel!!
Als dat erg is ben ik net zo erg, want ik vind het ook heel grappig met die sprietbeentjes zo!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moet heel erg lachen, is dat erg?? Wel een beetje ziek, maar:
Glad to bé back, Indiaantje!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Greyswhahaha kikkersquish supreme
![]()
[..]
HihiMariakriebel
![]()
Dankjoe CootjeOh en had ik dat al gezegd? --> Glad to have you back!
hihihii, heb je wél lekker gegeten?? En ben je weer geweest waar ze die briljante menukaart hadden?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Co, je bent nog steeds haske slank. Een ander (ik noem geen namen) komt al 2 kilo aan van een wéékje vakantie, wees blij dat de schade zo beperkt is gebleven!
Telepathie. Hoe wéét je dat ik het over mezelf had?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:34 schreef conleche het volgende:
[..]
hihihii, heb je wél lekker gegeten?? En ben je weer geweest waar ze die briljante menukaart hadden?
Het flauwe is dat het dus echt wel oké ging. Tot gisterquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:37 schreef conleche het volgende:
Syrena:Het wórdt beter, maar daar heb je nu niet veel aan hè!
En ik bewaar het Bruce verslag van DaD voor later, want ik moet nu echt wat gaan doen! Tot later!!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook een heel vies, eng en ook zielig kikkerverhaal. Op een warme zomerochtend in Belgie (waar het stikte van de kikkers overigens) werd ik wakker van één van de katten die duidelijk met iets bezig was. Ik eruit en zag dat hij een grote kikker aan het jennen was. Ik kat bij nekvel gegrepen en de schuifpui dichtgegooid want de kikker bevond zich gelukkig búiten de slaapkamer.
Zijn vriendinnetje echter niet. Die heb ik gesplasht met de schuifpui.
Het was vies, het was goor, ik heb er wel een soort van trauma aan overgehouden geloof ik.
Wat ook het vermelden waard is in dit topic, dat ik verdorie 59,6 kilo weeg. Bijna 60!!!Ik ga het schaamrood van de kaken poetsen en updaten. Kan ik direct even zien wat mijn laatste gewicht was, maar ik denk zo rond de 57, da's dan 2,5 kilo in een maand. Best veel!!
Ook succes!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:14 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben niet beledigd hoor![]()
Voor mij lijkt het te werken..
Het gaat om een gedragsverandering en het klopt dat je het over een langere tijd moet beoordelen.
Ik zal over een paar maanden (na de gevreesde vakantie) eens posten hoe het er mee staat![]()
Succes allemaal
Oehh dat plaatjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
<knuffelpost>
Stomme buik!Lief doen tegen die muiski. Anders word ik boos. Raaah.
*knuffelt*
McArmy plaatje?![]()
[ afbeelding ]
</knuffelpost>
Oeh dat is een goeie. Ik zat zelf ook al aan kip te denken, heb ik heel erge zin in opeens.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maak een ovenpakketje anders muis! Kan je kipfilet of vis met veggies en kruiden in de oven kwakken, even wachten en klaar! En ook niet zoveel carbs! En niet zo zwaar. Eventueel met salade erbij.
Iets wat je héééél lekker vind, bv salade du chevre chaud met een glas witte wijn en een stukje broodquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oehh dat plaatjethat's hot!
Ik moet bedenken wat ik vanavond wil eten maar ik heb nergens zin in, en het moet niet teveel moeite zijn en ook niet teveel carbs want daar reageert mijn buik explosief op.
Oeh, thank you, wat lief van jequote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook succes!Een goed begin is het halve werk, en je klinkt erg positief en kick-ass-erig! De juiste instelling is very important
![]()
Goodbyeeee: misschien komt men aan van Zumba! Krijg je een Zuid-Amerikaans behiiiiindIk zie namelijk ook niet echt resultaat en ik sport braaf minimaal 2 keer, maximaal 4 keer in de week
*ontwikkelt een theorie* Maar ik vond je er mooi slank uit zien op die jurkjesfoto van laatst! Dus al voel je je misschien minder slank, het is je niet aan te zien
Chili con carne, of pasta bolognese. Beiden kosten wel tijd, maar niet veel werk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm ik krijg vandaag twee eters, twee grote mannen met grote eetlust, en ik wil iets maken wat:
1. Vult
2. Lekker is
3. Geen uren duurt om te maken
4. Geen kaas of brood bevat (1tje met allergieën)
5. Vast nog wel wat criteria
Ik breinstorm verder
Oke wel geloof ik. Moet er nog een beetje aan wennen dat ik nu wat minder verplichtingen hebquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:49 schreef Goodbye het volgende:
Hee Tink, hoe is het met jou? Helemaal Zen?![]()
Ik ben ook benieuwd hoe XM het vond!
Ik las zelfs dat je op het strand een traantje moest wegpinken !quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Annex: The Fountainhead was zeer indrukwekkend! Ik heb genoten. Van alles. Het verhaal, de filosofietjes de personages!! Ik begrijp dat je het wil herlezen!! Denk dat ik dat over een poos ook wel ga doen en dan weer nieuwe dingen zal ontdekken. Zelden een boek gelezen met zoveel erin, als je begrijpt wat ik bedoel.!!!
Ja, dat lijkt me ook! Maar stiekem ook wel even lekker toch, alleen aan jezelf (en man en kinderen) denken? Lijkt mij wel lekker in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke wel geloof ik. Moet er nog een beetje aan wennen dat ik nu wat minder verplichtingen hebVan de weeromstuit ben ik megalui geworden en doe ik helemaal niets meer
Dus als je dat zen wilt noemen: ja, ik ben zen
Waar gaan jullie over pm'en dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stout interwebs Phaidra!Ik wacht geduldig af
![]()
Ze zijn ook heul erg lekkerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
Getver Muis, wat klinkt dat akelig lekker! White chocolate lime koekjes!![]()
![]()
Ik heb besloten Heer G toch maar te gaan verrassen met een bbq als hij straks terug komt. Daarvoor moet ik wel even een kick ass bbq in elkaar sleutelen en schroeven, want die zit al een half jaar nog nieuw in de verpakkingMaar eerst even wat boodschapjes doen. Hoef eigenlijk alleen vlees, brood en wat groene salade want ik heb nog watermeloen, kersen en koude zalmpastasalade. Oh, en bier moet ik niet vergeten, want zonder bier is zijn bbq niet compleet natuurlijk
Mmnee denk het nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
Jij altijd Muizelientje! Haal je dat nog, als je nu vertrekt?
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mmnee denk het nietander keertje! Dan neem ik koekjes mee
Working on it!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
Ook zonder koekjes ben je welkom hoor!
Regel jij even dat je niet meer kwakkelt op zeer korte termijn, regel ik die bbq!
Wat weinig groentequote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
BBQ, koekjes, hele kippen,shoarma... Waar zijn WIJ mee bezig
LIjst:
O: Peer, optimel framboos
T's snee waldkorn osseworst,nectarine, appel, kwart komkommer,5 cherrytomaatjes
D: 2 sneetjes waldkorn met smeerkaas, cup a soup kerrie
T's: snee waldkorn smeerkaas, kiwi, nectarine, blokje choocola
D: Een shoarmapizza![]()
Oeh,streng ben jijquote:
Dankjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Muisje toch!
Weet nooit wat te zeggen,je weet zelf ook wel dat je door moet zetten en dat het wel goed komt enzo.
Denk toch stiekem heus wel aan jou
Ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
Is het normaal dat een barbecue in het begin heel erg rookt?
Arme buren die de slaapkamerramen open hebben staan
Idd heel liefquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zien, Mo, zien!![]()
Daph, wat lief van je oudcollegaatje!Altijd leuk, waardering en algemene liefheid!
Mijn roti staat te pruttelen en mn hele huis ruikt nu spicey
Dat zou jij wel willen weten he! Nieuwschierig aagje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
That's the spirit!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:27 schreef conleche het volgende:
Ik wil weer terug naar 57, dus dat ga ik dan maar doen.
Lopen, hardlopen.. Zou je niet eens iets anders gaan doen, uniekhoorn? Iets waar je je voeten niet zo bij nodig hebt (roeien, kanoën, ..?). Surfen is trouwens ook geweldig leuk, maar dat vergt investering + gedoe met plank heen & weer naar surfwater.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Shoarmapizza was heerlijk, omg wat heb ik daar bewust van genoten, heel erg gekauwd en rustig aan gedaan. Morgen en maandag nog werken en dan vakantie!! Dat wordt dus opletten.
We gaan niet weg dus dat scheelt, om tijd te 'doden' kan ik mooi veel sporten. Wil eigenlijk hardlopen wel weer oppakken, zal wel niet lukken met flappoot maar ik ga het toch proberen.
Sterkte. Piep je er nog tussenuit in het kader van vakantie, of behoort dat niet tot de mogelijkheden?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:58 schreef loveli het volgende:
En ik zit er een beetje doorheen dankzij het warme weer, te veel te doen, mensen die afhankelijk van me zijn en het kl#tegevoel dat ik er nogal alleen voor sta.
Fietsen doe ik ook wel...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Lopen, hardlopen.. Zou je niet eens iets anders gaan doen, uniekhoorn? Iets waar je je voeten niet zo bij nodig hebt (roeien, kanoën, ..?). Surfen is trouwens ook geweldig leuk, maar dat vergt investering + gedoe met plank heen & weer naar surfwater.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fietsen doe ik ook wel...
Tja, ik wil het gewoon vanuit huis, van mijn leven ga ik niet naar een sportschool ofzo..
En zwemmen met vakanties is ook niks aan, veel te druk.
Yep, ik heb het niet zo op mensen nee
Pfoe, wat een verhaal ook (net even gelezen in dat andere topic)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mogen kikkerverhalen voortaan in spoilers met waarschuwing, dames?.
Voor wie het vroeg, VMW volgens mij: ja, ik was inderdaad alleen. En ik heb ook echt wel gepaniekeerd hoor, van binnen. Ik ben bij de balie van het hotel wel heel rustig gebleven - het was hun fout niet (maar van het hotel waar ik eerst had geboekt en mij overgeboekt had naar dit hotel, zonder hun daarvan op de hoogte te stellen), en ik geloof erin dat je daar een stuk verder mee komt dan boos worden en dingen gaan eisen. Maar toen ik eenmaal m'n tas op een bed heb gegooid ben ik naar de gang gerend om daar een potje te huilen en m'n vriend te bellen. De stress had z'n max bereikt, zeg maar.
Daph, mooi dat het lekker was! En wat lief zeg, van die collega van je!.
Shmoopies zijn altijd goedquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Mijn lijstjes zijn niet je van het deze week, maar deze week is voor mij een 'ik moet erdoorheen' periode dus het kan me even niet schelen hoe ik dat doe. Ik zit wel aan de smoothies voor de vitamientjes!
Hij is leuk he? Dat dansje van Sandra in het bosquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:58 schreef Viking84 het volgende:
Terug van The Proposal en hij was echt heel leuk. Die oma!
.
Eten viel wat tegen: zoveel kaas valt me wat zwaar op de maag.
Seven brides for seven brothers!!!!!!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 00:58 schreef Merel het volgende:
Oh ja issie leuk? Ik heb volgende week een heel braaf vrijgezellenweekend en we gaan 's avonds allerlei bruidsfilms kijken: 27 dresses, bridewars, weddingcrashers, the weddingplanner, brideflight, en dus ook the proposal
Ooooohja diequote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar ga je uit eten Vikkert?
[..]
Thanks a buncho! Spoiler voor mekkergehaltehuh? mijn zalf is van apothekers eigen merk gewoon iets van 8 euro voor een flink tube... je moet gewoon eigen merk vetcreme hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en t is volgens mij hetzelfde als van PF. ze noemen ze allebei in deze tekst. lanette en cetomacrogl zijn beide vette wassen en in de ene zit de ene en in de andere de ander. een FNA mengsel zou echt niet meer dan 8-10 euro moeten kosten...
http://apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Vaseline.aspx?mId=10704&rId=890Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
ik fiets gewoon altijd alleen naar huisquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn voornaamste reden om als student (of als niet-student) een auto te willen, was onafhankelijkheid. Dan hoefde ik me geen zorgen te maken dat ik alleen naar huis moest fietsen of moest wachten tot iemand schoorvoetend bereid was om met me mee naar huis te fietsen. Ik moet er nog steeds niet aan denken afhankelijk te zijn van het OV en van de goedhied anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat heb ik ook! Maar groeit ie bij jou nu opeens, wat vreemd?!quote:Op zondag 5 juli 2009 12:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
S lukt me momenteel niet. De teen naast mijn grote teen aan mijn rechtervoet is altijd al langer geweest, maar nu is 'ie aan het groeien geslagen waardoor ik nogal pijn krijg als ik ook maar een klein stukje wandel.
Ik moet voor die teen alleen al schoenen van zeker twee maten groter kopen.
Binnenkort toch maar eens een dokter vinden en er een stukje af laten hakken, want dit is maar niks.
26 weken + 2 dagen oid?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Kunnen de moeders hier mij even opheldering verschaffen? Ik zit even in OUD te lurken () en ik zie de hele tijd posts met bijv '34-2' en '26+2'. Heeft dat iets te maken met groeiachterstand of groeispurt? (dus dat een baby van 26 weken bijv de grootte heeft van een baby van 28 weken? Vandaar +2?).
Ik vind het een beetje stom om het daar te gaan vragen...
Ok ik geef toe, ik lurk daar ook wel eens als ik me verveel en 26.2 heb ik werkelijk nog nooit gezienquote:Op zondag 5 juli 2009 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt genoteerd als 26.2
Ach, ik vraag het wel even daar.
36.5 vind ik een onlogische manier van noteren, want 0,5 = halve week = 3,5 dag ipv 5 dagenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Het zijn idd de dagen. Alleen noteert de één het als bijv 36.5 en de ander als 36+5
.
Het was dus tof?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
Helleu poppemiekes!!
Loveli, wat kut dat je je kut voelt! Maar wel goed dat je het zegt, want je lijkt me het type dat altijd sterk doet en zo (en altijd verstandige dingen zegt). En dan hebben mensen weleens de neiging te vergeten dat jij je ook weleens down kan voelen!![]()
Muizelientje, ik heb niet helemaal meegekregen wat er allemaal met je mis was, maar ben wel blij dat je meds aanslaan! Wordt weleens tijd dat ze jouw deurtje de volgende keer overslaan!!
Merel: wat houdt die vakantieverrassing precies in?
Lijstje van gisteren:
BR: Boterham met filet A. en eentje met lightmayo/sambal/rauwkost
T: Smoothie van bevroren banaan, jus en aardbeien.
T: blokje heel pure chocolade met lavendel
T: paar dropjes (excuus: keelpijn)
D: gegrilde zalm, wokgroenten 2 rostirondjes
S: Hupsen bij concert Lenny Kravitz![]()
![]()
T: glas vitamine fruitsap.
Vanochtend 400 gram kwijt.![]()
O! Ik zie dat het een geheel alcoholloze dag was!!
Eh ja, dat wordt dus een verrassingquote:Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
Merel: wat houdt die vakantieverrassing precies in?
En ik had nog gemaild voor wat extra info, en de eerste week blijkt superactief te zijn, is met een groep, en de tweede week is relaxen in je eentje. Ben heel benieuwd... Het lijkt me ook wel doodeng hoor, maar ik kwam er zelf gewoon niet uit. Bij elke vakantie die ik verzon, bedacht ik ook meteen weer allerlei redenen waarom ik er toch niks aan zou vinden. En nu geef ik de controle gewoon weg en kan ik dus van tevoren ook niet bedenken wat voor minpunten eraan zouden kunnen zitten, ik zie het allemaal wel! Maargoed, er was maar één mogelijke datum waarop ik kon, dus maandag maar kijken of er überhaupt nog een plekje is. En als er geen plek meer is, dan is er nog geen man overboord, want dan kunnen ze ook speciaal voor mij een losse reis in elkaar draaienquote:Stofhappen en Wegspoelen
voor wie echt iets bijzonders wil.....
Beleef nu een geweldige vakantie helemaal anders en ontdek je bestemming eens van een onbekende kant. Maar pas op, niet voor overgevoelige evenwichtsorganen!!!
15 dagen geheel verzorgd op pad met steeds verschillende originele overnachtingen en fantastische verrassingsactiviteiten.
Jouw profiel: Je bent sportief en vindt het lekker om in de buitenlucht bezig te zijn. Je vindt het niet erg om lekker bruin te worden, je vindt het ook geen probleem om lekker vies te worden. Je bent gezond en hebt geen last van wagen-, lucht-, zee-, trein-, loop- en renziekte!
Trefwoorden: actief lekker bezig zijn, actief adrenaline, back-to-basic, cultuur, natuur, ruimte, rust, strand, varen, waterpret, zon
Deze aanbieding is inclusief verplichte reisverzekering, vliegreis, accommodatie, vervoer ter plaatse en veel geweldige activiteiten.
Ja, gewéldig!quote:Op zondag 5 juli 2009 13:30 schreef conleche het volgende:
Hee Greyssemop!! Hoe ging de BBQ gisteren??
Dat is nog niet zo'n gek ideequote:Op zondag 5 juli 2009 07:57 schreef kwakveense het volgende:
oh en ben niet helemaal bij, maar zag dat loveli er een beetje doorheen zit
t zou me niks verbazen als XM dr "mevrouw" t een goed idee vindt als ze niet op een afslankforum komt voorlopig - of zeg ik iets heel geks?
Kan je The Proposal al ergens eh.... krijgen dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:58 schreef Merel het volgende:
Oh ja issie leuk? Ik heb volgende week een heel braaf vrijgezellenweekend en we gaan 's avonds allerlei bruidsfilms kijken: 27 dresses, bridewars, weddingcrashers, the weddingplanner, brideflight, en dus ook the proposal
En ik heb net besloten dat ik een belachelijke hoeveelheid geld uit ga geven aan die verrassingsvakantie! Even de limiet van m'n creditcard omhoogschroeven en dan ga ik twee weken lang allemaal spannende dingen doenAls er nog een plekje is op de datum die ik wil tenminste, dus fingers crossed...
Maar we hebben zo meegeleefd, dan zou ze dat wel even zeggen toch, ipv zomaar niets meer te laten horen? Er is vast een andere verklaring.quote:Op zondag 5 juli 2009 07:57 schreef kwakveense het volgende:
oh en ben niet helemaal bij, maar zag dat loveli er een beetje doorheen zit
t zou me niks verbazen als XM dr "mevrouw" t een goed idee vindt als ze niet op een afslankforum komt voorlopig - of zeg ik iets heel geks? en anders: vaak moet je van dat soort dingen ook eerst even bijkomen, ik wel althans...
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, gewéldig!We zaten altijd te prutsen op zo'n mini wegwerpdingetje en dan duurde het eeuwen voordat er iets gaar was. Dan zat ik in de tussentijd al vol met stokbrood en salade, hihi.
Maar deze ging als de brandweer! Ook portobello's op gegrilld enzoVeel fijner zo!
Tof dat je Lenny concert zo goed was! Ik las te laat dat Jason Mraz in Nederland was van de week, Westergasfabriek geloof ik. Damn, daar had ik echt wel heen gewild. Heb me nu maar aangemeld voor zijn nieuwsbrief, misschien dat ik het dan voortaan op tijd weet
Ben je alweer een beetje gewend aan het weer thuis zijn?Vindt de Koek het weer lekker thuis?
Zullen we elkaar schoppen om er nog even tegenaan te gaan voordat we op vakantie gaan?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik baal van mezelf.. ik let de laatste tijd echt niet goed op en als ik in de spiegel kijk zie ik mezelf van anderhalf jaar geleden weer..
ondanks de complimentjes en mn gewicht die gewoon rond de 70 zit, heb ik echt eengevoel. Ik sport amper meer, dus dat moet ook eens even flink gaan gebeuren en dan gaan we straks ook nog 3 weken op vakantie..
Ook wil ik gaan minderen met bier drinken.. zit nu weer met een kater en een berg calorieën in mn lichaam en daar baal ik van, en dat terwijl ik mezelf had voorgenomen om niet teveel te gaan drinken...
Ik heb even flinke schoppen nodig, want ik moet en zal richting 60![]()
Dat is misschien een beetje te overmoedig jaquote:Op zondag 5 juli 2009 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog een week tot de vakantie en ik wilde op de 64 zitten6kg in een week gaat niet lukken
Hee Nynke! Hoe is het met jou? Waar ben je nu precies? (internetcafé ofzo?). Hoe is het weer? Hoe zijn de mensen? Etcquote:Op zondag 5 juli 2009 14:26 schreef AKnynke het volgende:vanuit koud Harare!
Hoe is het met iedereen?
Heb je een alternatief voor bier? Witte wijn met bubbelwater bijvoorbeeld? Wodka? Whiskey? Daar zuip je niet zo mee door, zoals je wel snel met bier doet.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik baal van mezelf.. ik let de laatste tijd echt niet goed op en als ik in de spiegel kijk zie ik mezelf van anderhalf jaar geleden weer..
ondanks de complimentjes en mn gewicht die gewoon rond de 70 zit, heb ik echt eengevoel. Ik sport amper meer, dus dat moet ook eens even flink gaan gebeuren en dan gaan we straks ook nog 3 weken op vakantie..
Ook wil ik gaan minderen met bier drinken.. zit nu weer met een kater en een berg calorieën in mn lichaam en daar baal ik van, en dat terwijl ik mezelf had voorgenomen om niet teveel te gaan drinken...
Ik heb even flinke schoppen nodig, want ik moet en zal richting 60![]()
Hoe koud? 't Is natuurlijk winter aan de andere kant van de evenaar, maar ik kan me bij een koud Mozambique toch weinig voorstellen. Hoe gaat het met je? Alles oke? Valt het mee, tegen, zoals verwacht?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:26 schreef AKnynke het volgende:
vanuit koud Harare!
Hoe is het met iedereen?
ik moet idd maar 's iets gaan drinken wat niet zo snel gaat.. naast de kater elke keer is elke keer weer dat 'ja.. fijn.. 'quote:Op zondag 5 juli 2009 14:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je een alternatief voor bier? Witte wijn met bubbelwater bijvoorbeeld? Wodka? Whiskey? Daar zuip je niet zo mee door, zoals je wel snel met bier doet.
En sporten: gewoon ook op vakantie iedere dag óf een uur wandelen (liever meer) of even een half uurtje rennen. Gaat best. Ik ben in Mallorca zelfs een kilo afgevallen, ondanks dat het all-in was en ik mezelf helemaal vol heb gegeten en toch ook wel wat teveel dronk![]()
Even een weekje volhouden en je zit weer in het ritmeEn trots zijn op jezelf zit in je hoofd, niet in de weegschaal.
ik vind je echt heel dapperquote:Op zondag 5 juli 2009 14:35 schreef AKnynke het volgende:
ik zit in m'n hostel, achter een computer met heeeel langzaam internet. Met mij is het goed, ik voel me wat gek maar dat zal al het nieuwigheid wel zijn, en ik mis m'n vriendje. Maar, ik ga me hier vast vermaken heb ik me gister bedacht. Ik kwam vrijdag aan op het vliegveld, en toen was er niemand om me op te halen omdat m'n vlucht 2 uur later aankwam dan gepland en er geen info borden waren...toen heb ik even overwogen om de eerste de beste vlucht naar huis te nemen. Maar, een zimbabwaans nummer gekocht, (waarmee ik behoorlijk afgezet ben), een vriendin gebeld, en uiteindelijk hier in het hostel terecht gekomen. Mensen zijn heeel erg vriendelijk. Iedereen die je tegenkomt op straat is het 'hello, how are you'...en ook gisteravond in het cafe was iedereen erg geintereseerd. K heb me nog niet onveilig gevoeld, en iedereen om me heen verteld me oook dat dt niet nodig is.
Zo dus, ongeveer!
O! Wat erg! Dat zou wel echt wat voor mij zijn, om in zo'n situatie mooi terug naar huis te vliegen. Je bent echt heel stoer en dapperquote:Op zondag 5 juli 2009 14:35 schreef AKnynke het volgende:
ik zit in m'n hostel, achter een computer met heeeel langzaam internet. Met mij is het goed, ik voel me wat gek maar dat zal al het nieuwigheid wel zijn, en ik mis m'n vriendje. Maar, ik ga me hier vast vermaken heb ik me gister bedacht. Ik kwam vrijdag aan op het vliegveld, en toen was er niemand om me op te halen omdat m'n vlucht 2 uur later aankwam dan gepland en er geen info borden waren...toen heb ik even overwogen om de eerste de beste vlucht naar huis te nemen. Maar, een zimbabwaans nummer gekocht, (waarmee ik behoorlijk afgezet ben), een vriendin gebeld, en uiteindelijk hier in het hostel terecht gekomen. Mensen zijn heeel erg vriendelijk. Iedereen die je tegenkomt op straat is het 'hello, how are you'...en ook gisteravond in het cafe was iedereen erg geintereseerd. K heb me nog niet onveilig gevoeld, en iedereen om me heen verteld me oook dat dt niet nodig is.
Zo dus, ongeveer!
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga niet zomaar in 't buitenland in mn eentje hardlopen![]()
vind ik eng
Ze zit dan ook in Zimbabwequote:Op zondag 5 juli 2009 14:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe koud? 't Is natuurlijk winter aan de andere kant van de evenaar, maar ik kan me bij een koud Mozambique toch weinig voorstellen. Hoe gaat het met je? Alles oke? Valt het mee, tegen, zoals verwacht?
Owjaquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OwjaEn Denemarken was de hoofdstad van Amsterdam hè? voel me nu erg dom
Naar Frankrijk, het land van de vieze enge oude mannetjes die op elke straathoek staan te wachten om blonde Hollandse meisjes te bespringenquote:Op zondag 5 juli 2009 15:29 schreef Goodbye het volgende:
Moblo, waar ga je heen dat je niet alleen durft hard te lopen?
So true. Om met Simon en Garfunkel te spreken, I am a rock, I am an island. Maar nu even niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
Loveli, wat kut dat je je kut voelt! Maar wel goed dat je het zegt, want je lijkt me het type dat altijd sterk doet en zo (en altijd verstandige dingen zegt). En dan hebben mensen weleens de neiging te vergeten dat jij je ook weleens down kan voelen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |