abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:13:49 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70645354
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat weinig groente .
Oeh,streng ben jij
Zit ook ui en paprika op de pizza

Cola Berenburg,vitamine C en B
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:16:05 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70645425
Muisje toch!
Weet nooit wat te zeggen,je weet zelf ook wel dat je door moet zetten en dat het wel goed komt enzo.
Denk toch stiekem heus wel aan jou
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:17:18 #203
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70645457
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Muisje toch!
Weet nooit wat te zeggen,je weet zelf ook wel dat je door moet zetten en dat het wel goed komt enzo.
Denk toch stiekem heus wel aan jou
Dankje de medicijnen werken wel heel goed dus het is gelukkig allemaal niet voor niks en vanaf volgende week ga ik weer gezonder doen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70645547

goedemiddag

en doei

druk druk druk, maar wel 2 truitjes en een leuk kort broekje bij H&M voor 9 euro (bij elkaar dus! )

Ja doei.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:59:56 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70646625
Zien, Mo, zien!

Daph, wat lief van je oudcollegaatje! Altijd leuk, waardering en algemene liefheid!

Mijn roti staat te pruttelen en mn hele huis ruikt nu spicey
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:30:15 #206
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70647464
Hai
Net weer thuis, volgens mij heeft het Tsjechisch eten me geen goed gedaan . Samenvatting, iemand?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:35:35 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70647588
Gofter, ik doe net m'n favoriete rokje aan en hij is te groot . En een riem eromheen doen helpt ook niet, want dan verfrommelt het zootje. Voor het eerst dat ik baal dat ik ben afgevallen . Ik ga m'n moeder vragen of ze hem kan innemen .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 18:54:53 #208
163650 Greys
pi_70648118
Is het normaal dat een barbecue in het begin heel erg rookt?
Arme buren die de slaapkamerramen open hebben staan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70648357
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
Is het normaal dat een barbecue in het begin heel erg rookt?
Arme buren die de slaapkamerramen open hebben staan
Ja.

De oplossing is zo'n ding:

Kost iets onder een tientje een maakt een gloeiend heet beginpunt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_70648984
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zien, Mo, zien!

Daph, wat lief van je oudcollegaatje! Altijd leuk, waardering en algemene liefheid!

Mijn roti staat te pruttelen en mn hele huis ruikt nu spicey
Idd heel lief Nu heb ik deze week dus nogal veel binnen gekregen om te lezen en er komen nog twee boeken

DaD je recept van die spinaziesalade was echt yummie! Ik zit vol, maar moet van mezelf nog een toetje nemen.. Denk dat ik het maar meeneem naar vriendlief (yoghurt met muesli en perziksiroop dacht ik)
pi_70649237
zow, eten op, huis opgeruimd en de stroppen klaar

Stroppen?

Ja, Stroppen

we maken vast nog wel een foto. Straks een themafeest bij IrishBastard en Dupje (en hun huisgenoten) in de tuin, met als thema: The Haunted Mansion

Dus, wij gewoon wat touw gehaald en daar stroppen van gemaakt, moet kunnen, dachten we

Hebben ook de kampeer-meuk nu zo goed als compleet met een mazzel van een goedkoper stoeltje bij de Bever, de mazzel van een goedkoper afwasteiltje (opvouwbaar) bij de Perry en nog wat shizzle.

Nog een weekje, en dan zitten we op de motor
Ja doei.
pi_70649360
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar gaan jullie over pm'en dan? .
Dat zou jij wel willen weten he! Nieuwschierig aagje!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? zaterdag 4 juli 2009 @ 19:58:29 #213
70532 loveli
N
pi_70649654
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:27 schreef conleche het volgende:
Ik wil weer terug naar 57, dus dat ga ik dan maar doen.
That's the spirit!

Geen kikkerverhaal, maar eentje over een mini-padje. Tussen het grasveld en de sloot was een (bij)keuken, en wel de onze. Stel je voor dat je 's nachts thuis komt en er brand geen licht. Je loopt door de keuken naar de lichtschakelaar en *splut*.
Het merendeel van z'n broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes, ooms en tantes hebben we gered van de kat en/of richting sloot gemikt.

En ik zit er een beetje doorheen dankzij het warme weer, te veel te doen, mensen die afhankelijk van me zijn en het kl#tegevoel dat ik er nogal alleen voor sta.
crap in = crap out
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:09:06 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70649887
XM? Je bent toch wel geweest hoop ik?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:11:44 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70649948
Shoarmapizza was heerlijk, omg wat heb ik daar bewust van genoten, heel erg gekauwd en rustig aan gedaan. Morgen en maandag nog werken en dan vakantie!! Dat wordt dus opletten.
We gaan niet weg dus dat scheelt, om tijd te 'doden' kan ik mooi veel sporten. Wil eigenlijk hardlopen wel weer oppakken, zal wel niet lukken met flappoot maar ik ga het toch proberen.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:23:02 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70650172
Wat lief Daph!
pi_70650280
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Shoarmapizza was heerlijk, omg wat heb ik daar bewust van genoten, heel erg gekauwd en rustig aan gedaan. Morgen en maandag nog werken en dan vakantie!! Dat wordt dus opletten.
We gaan niet weg dus dat scheelt, om tijd te 'doden' kan ik mooi veel sporten. Wil eigenlijk hardlopen wel weer oppakken, zal wel niet lukken met flappoot maar ik ga het toch proberen.
Lopen, hardlopen.. Zou je niet eens iets anders gaan doen, uniekhoorn? Iets waar je je voeten niet zo bij nodig hebt (roeien, kanoën, ..?). Surfen is trouwens ook geweldig leuk, maar dat vergt investering + gedoe met plank heen & weer naar surfwater.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_70650317
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:58 schreef loveli het volgende:
En ik zit er een beetje doorheen dankzij het warme weer, te veel te doen, mensen die afhankelijk van me zijn en het kl#tegevoel dat ik er nogal alleen voor sta.
Sterkte. Piep je er nog tussenuit in het kader van vakantie, of behoort dat niet tot de mogelijkheden?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:32:09 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70650416
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Lopen, hardlopen.. Zou je niet eens iets anders gaan doen, uniekhoorn? Iets waar je je voeten niet zo bij nodig hebt (roeien, kanoën, ..?). Surfen is trouwens ook geweldig leuk, maar dat vergt investering + gedoe met plank heen & weer naar surfwater.
Fietsen doe ik ook wel...
Tja, ik wil het gewoon vanuit huis, van mijn leven ga ik niet naar een sportschool ofzo..
En zwemmen met vakanties is ook niks aan, veel te druk.
Yep, ik heb het niet zo op mensen nee

Thanks voor meedenken!

En nu ga ik nog even met vriend kletsen en dan slapen,morgen weer om 4.45 uur op.
pi_70650523
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Fietsen doe ik ook wel...
Tja, ik wil het gewoon vanuit huis, van mijn leven ga ik niet naar een sportschool ofzo..
En zwemmen met vakanties is ook niks aan, veel te druk.
Yep, ik heb het niet zo op mensen nee
Mijn medemedemensenhaatster.

Ik ga het trouwens toch proberen, zwemmen in de schoolvakantie. Om 7 uur liggen die prepubers nog in hun nest, toch?

Sommige mensen vinden trouwens met haltertjes hijsen heel leuk, en ik ken ook iemand die al járen een uitdaging ziet in de rekstok. Jezelf boven een rekstok trekken is niet eenvoudig.

Alvast weltrusten .
pi_70650829
Mogen kikkerverhalen voortaan in spoilers met waarschuwing, dames? .

Voor wie het vroeg, VMW volgens mij: ja, ik was inderdaad alleen. En ik heb ook echt wel gepaniekeerd hoor, van binnen. Ik ben bij de balie van het hotel wel heel rustig gebleven - het was hun fout niet (maar van het hotel waar ik eerst had geboekt en mij overgeboekt had naar dit hotel, zonder hun daarvan op de hoogte te stellen), en ik geloof erin dat je daar een stuk verder mee komt dan boos worden en dingen gaan eisen. Maar toen ik eenmaal m'n tas op een bed heb gegooid ben ik naar de gang gerend om daar een potje te huilen en m'n vriend te bellen. De stress had z'n max bereikt, zeg maar.

Daph, mooi dat het lekker was! En wat lief zeg, van die collega van je! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 21:02:16 #222
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70650994
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mogen kikkerverhalen voortaan in spoilers met waarschuwing, dames? .

Voor wie het vroeg, VMW volgens mij: ja, ik was inderdaad alleen. En ik heb ook echt wel gepaniekeerd hoor, van binnen. Ik ben bij de balie van het hotel wel heel rustig gebleven - het was hun fout niet (maar van het hotel waar ik eerst had geboekt en mij overgeboekt had naar dit hotel, zonder hun daarvan op de hoogte te stellen), en ik geloof erin dat je daar een stuk verder mee komt dan boos worden en dingen gaan eisen. Maar toen ik eenmaal m'n tas op een bed heb gegooid ben ik naar de gang gerend om daar een potje te huilen en m'n vriend te bellen. De stress had z'n max bereikt, zeg maar.

Daph, mooi dat het lekker was! En wat lief zeg, van die collega van je! .
Pfoe, wat een verhaal ook (net even gelezen in dat andere topic) Ik zou best in paniek geraakt zijn geloof ik

Nu naar schoonouders, ben een beetje moe maar alles is beter dan hier met 30 graden te blijven wegzweten.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 21:17:57 #223
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70651295
Hallo dames.

Geen zin om bij te lezen, veel te weinig tijd gehad de laatste tijd dus veel gemist.
pi_70652181
Hallo ik ben weer thuis . Dag was leuk, maar het weer was vreselijk en zijn uiteindelijk eerder naar huis gegaan omdat vriend en ik allebei soort van ziek van de warmte werden en mn broertje ook wel genoeg ervan had. Ik ben lekker verbrand op mn schouders en zit nu met lekkere koppijn voor mn pc.

Ik zag voorbij komen dat het goed gaat met Muis dr medicijnen, dat DaD dr reisje niet vlekkeloos verliep maar dat moet ik nog eens goed lezen en dat Co aangekomen is maar er weer tegenaan gaat . En bij de rest had ik teveel koppijn om het te onthouden.

Lijstje vandaag:
O: Brinta
T: Flesje (200 ml) sinaasappel-mango sap (bah, warm geworden)
T: Bolletje 30+ kaas
L: Bolletje 30+ kaas
T: Krentenbol
T: 1 Dextro
D: Handje dropjes + halve kant-en-klaar quiche
T: Handje dropjes

Ik had helemaal geen zin in een D, dr lag wel sla maar daar moet je op kauwen en dat duurt te lang. Morgen komt het groen wel weer . Had eigenlijk de hele dag geen honger, at pas wat op het moment dat ik begon te zwabberen op mn benen en dextro toen ik zwarte vlekken ging zien .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:15:41 #225
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70654071
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Mijn lijstjes zijn niet je van het deze week, maar deze week is voor mij een 'ik moet erdoorheen' periode dus het kan me even niet schelen hoe ik dat doe . Ik zit wel aan de smoothies voor de vitamientjes!
Shmoopies zijn altijd goed
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')