Oeh,streng ben jijquote:
Dankjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Muisje toch!
Weet nooit wat te zeggen,je weet zelf ook wel dat je door moet zetten en dat het wel goed komt enzo.
Denk toch stiekem heus wel aan jou
Ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
Is het normaal dat een barbecue in het begin heel erg rookt?
Arme buren die de slaapkamerramen open hebben staan
Idd heel liefquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zien, Mo, zien!![]()
Daph, wat lief van je oudcollegaatje!Altijd leuk, waardering en algemene liefheid!
Mijn roti staat te pruttelen en mn hele huis ruikt nu spicey
Dat zou jij wel willen weten he! Nieuwschierig aagje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
That's the spirit!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:27 schreef conleche het volgende:
Ik wil weer terug naar 57, dus dat ga ik dan maar doen.
Lopen, hardlopen.. Zou je niet eens iets anders gaan doen, uniekhoorn? Iets waar je je voeten niet zo bij nodig hebt (roeien, kanoën, ..?). Surfen is trouwens ook geweldig leuk, maar dat vergt investering + gedoe met plank heen & weer naar surfwater.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Shoarmapizza was heerlijk, omg wat heb ik daar bewust van genoten, heel erg gekauwd en rustig aan gedaan. Morgen en maandag nog werken en dan vakantie!! Dat wordt dus opletten.
We gaan niet weg dus dat scheelt, om tijd te 'doden' kan ik mooi veel sporten. Wil eigenlijk hardlopen wel weer oppakken, zal wel niet lukken met flappoot maar ik ga het toch proberen.
Sterkte. Piep je er nog tussenuit in het kader van vakantie, of behoort dat niet tot de mogelijkheden?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:58 schreef loveli het volgende:
En ik zit er een beetje doorheen dankzij het warme weer, te veel te doen, mensen die afhankelijk van me zijn en het kl#tegevoel dat ik er nogal alleen voor sta.
Fietsen doe ik ook wel...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Lopen, hardlopen.. Zou je niet eens iets anders gaan doen, uniekhoorn? Iets waar je je voeten niet zo bij nodig hebt (roeien, kanoën, ..?). Surfen is trouwens ook geweldig leuk, maar dat vergt investering + gedoe met plank heen & weer naar surfwater.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fietsen doe ik ook wel...
Tja, ik wil het gewoon vanuit huis, van mijn leven ga ik niet naar een sportschool ofzo..
En zwemmen met vakanties is ook niks aan, veel te druk.
Yep, ik heb het niet zo op mensen nee
Pfoe, wat een verhaal ook (net even gelezen in dat andere topic)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mogen kikkerverhalen voortaan in spoilers met waarschuwing, dames?.
Voor wie het vroeg, VMW volgens mij: ja, ik was inderdaad alleen. En ik heb ook echt wel gepaniekeerd hoor, van binnen. Ik ben bij de balie van het hotel wel heel rustig gebleven - het was hun fout niet (maar van het hotel waar ik eerst had geboekt en mij overgeboekt had naar dit hotel, zonder hun daarvan op de hoogte te stellen), en ik geloof erin dat je daar een stuk verder mee komt dan boos worden en dingen gaan eisen. Maar toen ik eenmaal m'n tas op een bed heb gegooid ben ik naar de gang gerend om daar een potje te huilen en m'n vriend te bellen. De stress had z'n max bereikt, zeg maar.
Daph, mooi dat het lekker was! En wat lief zeg, van die collega van je!.
Shmoopies zijn altijd goedquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Mijn lijstjes zijn niet je van het deze week, maar deze week is voor mij een 'ik moet erdoorheen' periode dus het kan me even niet schelen hoe ik dat doe. Ik zit wel aan de smoothies voor de vitamientjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |