abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70663894
Helleu poppemiekes!!

Loveli, wat kut dat je je kut voelt! Maar wel goed dat je het zegt, want je lijkt me het type dat altijd sterk doet en zo (en altijd verstandige dingen zegt). En dan hebben mensen weleens de neiging te vergeten dat jij je ook weleens down kan voelen!

Muizelientje, ik heb niet helemaal meegekregen wat er allemaal met je mis was, maar ben wel blij dat je meds aanslaan! Wordt weleens tijd dat ze jouw deurtje de volgende keer overslaan!!

Merel: wat houdt die vakantieverrassing precies in?

Lijstje van gisteren:
BR: Boterham met filet A. en eentje met lightmayo/sambal/rauwkost
T: Smoothie van bevroren banaan, jus en aardbeien.
T: blokje heel pure chocolade met lavendel
T: paar dropjes (excuus: keelpijn)
D: gegrilde zalm, wokgroenten 2 rostirondjes
S: Hupsen bij concert Lenny Kravitz
T: glas vitamine fruitsap.

Vanochtend 400 gram kwijt.

O! Ik zie dat het een geheel alcoholloze dag was!!
  zondag 5 juli 2009 @ 12:55:16 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70664138
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
Helleu poppemiekes!!

Loveli, wat kut dat je je kut voelt! Maar wel goed dat je het zegt, want je lijkt me het type dat altijd sterk doet en zo (en altijd verstandige dingen zegt). En dan hebben mensen weleens de neiging te vergeten dat jij je ook weleens down kan voelen!

Muizelientje, ik heb niet helemaal meegekregen wat er allemaal met je mis was, maar ben wel blij dat je meds aanslaan! Wordt weleens tijd dat ze jouw deurtje de volgende keer overslaan!!

Lijstje van gisteren:
BR: Boterham met filet A. en eentje met lightmayo/sambal/rauwkost
T: Smoothie van bevroren banaan, jus en aardbeien.
T: blokje heel pure chocolade met lavendel
T: paar dropjes (excuus: keelpijn)
D: gegrilde zalm, wokgroenten 2 rostirondjes
S: Hupsen bij concert Lenny Kravitz
T: glas vitamine fruitsap.

Vanochtend 400 gram kwijt.

O! Ik zie dat het een geheel alcoholloze dag was!!
Het was dus tof?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 5 juli 2009 @ 12:59:13 #253
331 Merel
Be here now.
pi_70664275
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef conleche het volgende:

Eh ja, dat wordt dus een verrassing Je boekt een vakantie maar weet niet waarheen. Van tevoren krijg je hints over de bestemming en een paklijst, maar je hoort pas bij vertrek (of zelfs onderweg pas) waar je naartoe gaat. En tijdens de vakantie zijn er allerlei activiteiten voor je georganiseerd, maar die blijven ook tot het laatste moment een verrassing!

Als er nog een plaatsje is (en als ik de financiën rondkrijg) wordt 't dit:
quote:
Stofhappen en Wegspoelen

voor wie echt iets bijzonders wil.....

Beleef nu een geweldige vakantie helemaal anders en ontdek je bestemming eens van een onbekende kant. Maar pas op, niet voor overgevoelige evenwichtsorganen!!!

15 dagen geheel verzorgd op pad met steeds verschillende originele overnachtingen en fantastische verrassingsactiviteiten.

Jouw profiel: Je bent sportief en vindt het lekker om in de buitenlucht bezig te zijn. Je vindt het niet erg om lekker bruin te worden, je vindt het ook geen probleem om lekker vies te worden. Je bent gezond en hebt geen last van wagen-, lucht-, zee-, trein-, loop- en renziekte!

Trefwoorden: actief lekker bezig zijn, actief adrenaline, back-to-basic, cultuur, natuur, ruimte, rust, strand, varen, waterpret, zon

Deze aanbieding is inclusief verplichte reisverzekering, vliegreis, accommodatie, vervoer ter plaatse en veel geweldige activiteiten.
En ik had nog gemaild voor wat extra info, en de eerste week blijkt superactief te zijn, is met een groep, en de tweede week is relaxen in je eentje. Ben heel benieuwd... Het lijkt me ook wel doodeng hoor, maar ik kwam er zelf gewoon niet uit. Bij elke vakantie die ik verzon, bedacht ik ook meteen weer allerlei redenen waarom ik er toch niks aan zou vinden. En nu geef ik de controle gewoon weg en kan ik dus van tevoren ook niet bedenken wat voor minpunten eraan zouden kunnen zitten, ik zie het allemaal wel! Maargoed, er was maar één mogelijke datum waarop ik kon, dus maandag maar kijken of er überhaupt nog een plekje is. En als er geen plek meer is, dan is er nog geen man overboord, want dan kunnen ze ook speciaal voor mij een losse reis in elkaar draaien
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 5 juli 2009 @ 13:02:10 #254
331 Merel
Be here now.
pi_70664380
Oh en je bent naar Lenny Kravitz geweest! Was het leuk??

Mijn lijstje van gisteren:
O/L: 5 witte boterhammen met aardbeien
T: paar glazen cherry coke
D: chinees, en een paar patatjes
T: 2 glazen rode wijn en een handje frambozen

Niet geweldig, maar al veel beter dan de meeste weekenden!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 5 juli 2009 @ 13:03:08 #255
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70664405
Wat stoer Merel
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70664459
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:03 schreef ElisaB het volgende:
Wat stoer Merel
daar sluit ik me bij aan!
Ja doei.
pi_70664696
Klinkt echt heeel tof die reis, Merel! ben erg benieuwd naar je ervaringen!!

Lenny was echt heel fijn!! Perfect weer ook, zo met het ondergaande zonnetje!! Hij speelde allemaal nummers die ik goed vond, dus kon niet beter!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 juli 2009 @ 13:23:02 #258
163650 Greys
pi_70664969
Mogguhmiddag moppies!
Net pas uit bed, moest echt even bijslapen na vijf nachten slechts enkele uurtjes slaap door een hondje dat de warmte niet trekt. Helaas was het vannacht weer zover, want de beloofde regen hier is uitgebleven en het is gewoon weer stralend en warm en benauwd weer. Ben het echt een beetje zat aan het worden
KOM OP MET DIE REGEN!

Strakjes naar Utrecht voor verrassingsetentje voor moeders Eerst zussie ophalen op station en dan lekker eten, benieuwd hoe ze reageert want ze weet van niets! Leuk!

Merel, wat spannend, die vakantie! Stofhappen klinkt als quadrijden in een woestijn ofzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70665184
Hee Greyssemop!! Hoe ging de BBQ gisteren??
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 juli 2009 @ 13:37:24 #260
163650 Greys
pi_70665364
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:30 schreef conleche het volgende:
Hee Greyssemop!! Hoe ging de BBQ gisteren??
Ja, gewéldig! We zaten altijd te prutsen op zo'n mini wegwerpdingetje en dan duurde het eeuwen voordat er iets gaar was. Dan zat ik in de tussentijd al vol met stokbrood en salade, hihi.
Maar deze ging als de brandweer! Ook portobello's op gegrilld enzo Veel fijner zo!

Tof dat je Lenny concert zo goed was! Ik las te laat dat Jason Mraz in Nederland was van de week, Westergasfabriek geloof ik. Damn, daar had ik echt wel heen gewild. Heb me nu maar aangemeld voor zijn nieuwsbrief, misschien dat ik het dan voortaan op tijd weet

Ben je alweer een beetje gewend aan het weer thuis zijn? Vindt de Koek het weer lekker thuis?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70665392
quote:
Op zondag 5 juli 2009 07:57 schreef kwakveense het volgende:
oh en ben niet helemaal bij, maar zag dat loveli er een beetje doorheen zit

t zou me niks verbazen als XM dr "mevrouw" t een goed idee vindt als ze niet op een afslankforum komt voorlopig - of zeg ik iets heel geks?
Dat is nog niet zo'n gek idee
  zondag 5 juli 2009 @ 13:40:16 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70665446
Volgens mij is XM sinds vrijdag ook niet meer op Hyves geweest (ik zie regelmatig www's van haar en de laatste is van vrijdag), dus er zal vast een goede verklaring zijn voor haar afwezigheid hier.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 juli 2009 @ 13:44:27 #263
163650 Greys
pi_70665559
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:58 schreef Merel het volgende:
Oh ja issie leuk? Ik heb volgende week een heel braaf vrijgezellenweekend en we gaan 's avonds allerlei bruidsfilms kijken: 27 dresses, bridewars, weddingcrashers, the weddingplanner, brideflight, en dus ook the proposal

En ik heb net besloten dat ik een belachelijke hoeveelheid geld uit ga geven aan die verrassingsvakantie! Even de limiet van m'n creditcard omhoogschroeven en dan ga ik twee weken lang allemaal spannende dingen doen Als er nog een plekje is op de datum die ik wil tenminste, dus fingers crossed...
Kan je The Proposal al ergens eh.... krijgen dan?
Maar echt doen! En The Wedding Planner is ook zo leuk!
quote:
Op zondag 5 juli 2009 07:57 schreef kwakveense het volgende:
oh en ben niet helemaal bij, maar zag dat loveli er een beetje doorheen zit

t zou me niks verbazen als XM dr "mevrouw" t een goed idee vindt als ze niet op een afslankforum komt voorlopig - of zeg ik iets heel geks? en anders: vaak moet je van dat soort dingen ook eerst even bijkomen, ik wel althans...
Maar we hebben zo meegeleefd, dan zou ze dat wel even zeggen toch, ipv zomaar niets meer te laten horen? Er is vast een andere verklaring.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70665739
XM geniet vast gewoon van het heerlijke weer.
Gelijk heeft ze!
  zondag 5 juli 2009 @ 14:11:26 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70666304
Wat een ge-wel-di-ge vakantie Merel Hopelijk is er nog plaats.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70666315
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, gewéldig! We zaten altijd te prutsen op zo'n mini wegwerpdingetje en dan duurde het eeuwen voordat er iets gaar was. Dan zat ik in de tussentijd al vol met stokbrood en salade, hihi.
Maar deze ging als de brandweer! Ook portobello's op gegrilld enzo Veel fijner zo!

Tof dat je Lenny concert zo goed was! Ik las te laat dat Jason Mraz in Nederland was van de week, Westergasfabriek geloof ik. Damn, daar had ik echt wel heen gewild. Heb me nu maar aangemeld voor zijn nieuwsbrief, misschien dat ik het dan voortaan op tijd weet

Ben je alweer een beetje gewend aan het weer thuis zijn? Vindt de Koek het weer lekker thuis?

Ik ben tegenwoordig aan de electrische bbq Zo'n gedoe dat houtskool.

Ja, Jason Mraz en Joss Stone waren ook in het Westerpark. Anouk is vanavond nog en dan is het weer voorbij. (Zijn een reeks openluchtconcerten daar. Vorig jaar ben ik er naar Massive Attack geweest). Je moet me anders maar een lijstje mailen van welke muziek jij leuk vindt. Ik kijk nog weleens van te voren wat er waar komt en dan kan ik je waarschuwen!

En ik ben al wel een beetje gewend thuis. (sta godbetert te strijken, maar wel in de tuin, dus dat scheelt) Koek vind het eigenlijk overal wel prima, als ik er maar een beetje ben, zeg maar. Beetje verstikkend wel.

Hij heeft weinig last van de warmte. Naja, ik moet hem niet in de volle zon leggen natuurlijk, maar op een schaduwplekje houdt hij het goed uit!
pi_70666474
Ik baal van mezelf.. ik let de laatste tijd echt niet goed op en als ik in de spiegel kijk zie ik mezelf van anderhalf jaar geleden weer..

ondanks de complimentjes en mn gewicht die gewoon rond de 70 zit, heb ik echt een gevoel. Ik sport amper meer, dus dat moet ook eens even flink gaan gebeuren en dan gaan we straks ook nog 3 weken op vakantie..

Ook wil ik gaan minderen met bier drinken.. zit nu weer met een kater en een berg calorieën in mn lichaam en daar baal ik van, en dat terwijl ik mezelf had voorgenomen om niet teveel te gaan drinken...

Ik heb even flinke schoppen nodig, want ik moet en zal richting 60
Ja doei.
pi_70666545
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daar sluit ik me bij aan!
Dat dus! Wat stoer, dat zou ik zelf nooit durven
pi_70666598
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik baal van mezelf.. ik let de laatste tijd echt niet goed op en als ik in de spiegel kijk zie ik mezelf van anderhalf jaar geleden weer..

ondanks de complimentjes en mn gewicht die gewoon rond de 70 zit, heb ik echt een gevoel. Ik sport amper meer, dus dat moet ook eens even flink gaan gebeuren en dan gaan we straks ook nog 3 weken op vakantie..

Ook wil ik gaan minderen met bier drinken.. zit nu weer met een kater en een berg calorieën in mn lichaam en daar baal ik van, en dat terwijl ik mezelf had voorgenomen om niet teveel te gaan drinken...

Zullen we elkaar schoppen om er nog even tegenaan te gaan voordat we op vakantie gaan?
pi_70666664
ik heb nog een week tot de vakantie en ik wilde op de 64 zitten 6kg in een week gaat niet lukken
Ja doei.
  zondag 5 juli 2009 @ 14:26:53 #271
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70666753
vanuit koud Harare!

Hoe is het met iedereen?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_70666767
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog een week tot de vakantie en ik wilde op de 64 zitten 6kg in een week gaat niet lukken
Dat is misschien een beetje te overmoedig ja Ik wist niet dat je over een week al gaat Nice! Komende week nog even schoppen dan?
  zondag 5 juli 2009 @ 14:29:11 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70666829
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:26 schreef AKnynke het volgende:
vanuit koud Harare!

Hoe is het met iedereen?
Hee Nynke! Hoe is het met jou? Waar ben je nu precies? (internetcafé ofzo?). Hoe is het weer? Hoe zijn de mensen? Etc .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 juli 2009 @ 14:33:02 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70666945
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:

Heb je een alternatief voor bier? Witte wijn met bubbelwater bijvoorbeeld? Wodka? Whiskey? Daar zuip je niet zo mee door, zoals je wel snel met bier doet.

En sporten: gewoon ook op vakantie iedere dag óf een uur wandelen (liever meer) of even een half uurtje rennen. Gaat best. Ik ben in Mallorca zelfs een kilo afgevallen, ondanks dat het all-in was en ik mezelf helemaal vol heb gegeten en toch ook wel wat teveel dronk

Even een weekje volhouden en je zit weer in het ritme En trots zijn op jezelf zit in je hoofd, niet in de weegschaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 5 juli 2009 @ 14:33:39 #275
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70666965
Greys je hebt PM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')