Het was dus tof?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
Helleu poppemiekes!!
Loveli, wat kut dat je je kut voelt! Maar wel goed dat je het zegt, want je lijkt me het type dat altijd sterk doet en zo (en altijd verstandige dingen zegt). En dan hebben mensen weleens de neiging te vergeten dat jij je ook weleens down kan voelen!![]()
Muizelientje, ik heb niet helemaal meegekregen wat er allemaal met je mis was, maar ben wel blij dat je meds aanslaan! Wordt weleens tijd dat ze jouw deurtje de volgende keer overslaan!!
Merel: wat houdt die vakantieverrassing precies in?
Lijstje van gisteren:
BR: Boterham met filet A. en eentje met lightmayo/sambal/rauwkost
T: Smoothie van bevroren banaan, jus en aardbeien.
T: blokje heel pure chocolade met lavendel
T: paar dropjes (excuus: keelpijn)
D: gegrilde zalm, wokgroenten 2 rostirondjes
S: Hupsen bij concert Lenny Kravitz![]()
![]()
T: glas vitamine fruitsap.
Vanochtend 400 gram kwijt.![]()
O! Ik zie dat het een geheel alcoholloze dag was!!
Eh ja, dat wordt dus een verrassingquote:Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
Merel: wat houdt die vakantieverrassing precies in?
En ik had nog gemaild voor wat extra info, en de eerste week blijkt superactief te zijn, is met een groep, en de tweede week is relaxen in je eentje. Ben heel benieuwd... Het lijkt me ook wel doodeng hoor, maar ik kwam er zelf gewoon niet uit. Bij elke vakantie die ik verzon, bedacht ik ook meteen weer allerlei redenen waarom ik er toch niks aan zou vinden. En nu geef ik de controle gewoon weg en kan ik dus van tevoren ook niet bedenken wat voor minpunten eraan zouden kunnen zitten, ik zie het allemaal wel! Maargoed, er was maar één mogelijke datum waarop ik kon, dus maandag maar kijken of er überhaupt nog een plekje is. En als er geen plek meer is, dan is er nog geen man overboord, want dan kunnen ze ook speciaal voor mij een losse reis in elkaar draaienquote:Stofhappen en Wegspoelen
voor wie echt iets bijzonders wil.....
Beleef nu een geweldige vakantie helemaal anders en ontdek je bestemming eens van een onbekende kant. Maar pas op, niet voor overgevoelige evenwichtsorganen!!!
15 dagen geheel verzorgd op pad met steeds verschillende originele overnachtingen en fantastische verrassingsactiviteiten.
Jouw profiel: Je bent sportief en vindt het lekker om in de buitenlucht bezig te zijn. Je vindt het niet erg om lekker bruin te worden, je vindt het ook geen probleem om lekker vies te worden. Je bent gezond en hebt geen last van wagen-, lucht-, zee-, trein-, loop- en renziekte!
Trefwoorden: actief lekker bezig zijn, actief adrenaline, back-to-basic, cultuur, natuur, ruimte, rust, strand, varen, waterpret, zon
Deze aanbieding is inclusief verplichte reisverzekering, vliegreis, accommodatie, vervoer ter plaatse en veel geweldige activiteiten.
Ja, gewéldig!quote:Op zondag 5 juli 2009 13:30 schreef conleche het volgende:
Hee Greyssemop!! Hoe ging de BBQ gisteren??
Dat is nog niet zo'n gek ideequote:Op zondag 5 juli 2009 07:57 schreef kwakveense het volgende:
oh en ben niet helemaal bij, maar zag dat loveli er een beetje doorheen zit
t zou me niks verbazen als XM dr "mevrouw" t een goed idee vindt als ze niet op een afslankforum komt voorlopig - of zeg ik iets heel geks?
Kan je The Proposal al ergens eh.... krijgen dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:58 schreef Merel het volgende:
Oh ja issie leuk? Ik heb volgende week een heel braaf vrijgezellenweekend en we gaan 's avonds allerlei bruidsfilms kijken: 27 dresses, bridewars, weddingcrashers, the weddingplanner, brideflight, en dus ook the proposal
En ik heb net besloten dat ik een belachelijke hoeveelheid geld uit ga geven aan die verrassingsvakantie! Even de limiet van m'n creditcard omhoogschroeven en dan ga ik twee weken lang allemaal spannende dingen doenAls er nog een plekje is op de datum die ik wil tenminste, dus fingers crossed...
Maar we hebben zo meegeleefd, dan zou ze dat wel even zeggen toch, ipv zomaar niets meer te laten horen? Er is vast een andere verklaring.quote:Op zondag 5 juli 2009 07:57 schreef kwakveense het volgende:
oh en ben niet helemaal bij, maar zag dat loveli er een beetje doorheen zit
t zou me niks verbazen als XM dr "mevrouw" t een goed idee vindt als ze niet op een afslankforum komt voorlopig - of zeg ik iets heel geks? en anders: vaak moet je van dat soort dingen ook eerst even bijkomen, ik wel althans...
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, gewéldig!We zaten altijd te prutsen op zo'n mini wegwerpdingetje en dan duurde het eeuwen voordat er iets gaar was. Dan zat ik in de tussentijd al vol met stokbrood en salade, hihi.
Maar deze ging als de brandweer! Ook portobello's op gegrilld enzoVeel fijner zo!
Tof dat je Lenny concert zo goed was! Ik las te laat dat Jason Mraz in Nederland was van de week, Westergasfabriek geloof ik. Damn, daar had ik echt wel heen gewild. Heb me nu maar aangemeld voor zijn nieuwsbrief, misschien dat ik het dan voortaan op tijd weet
Ben je alweer een beetje gewend aan het weer thuis zijn?Vindt de Koek het weer lekker thuis?
Zullen we elkaar schoppen om er nog even tegenaan te gaan voordat we op vakantie gaan?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik baal van mezelf.. ik let de laatste tijd echt niet goed op en als ik in de spiegel kijk zie ik mezelf van anderhalf jaar geleden weer..
ondanks de complimentjes en mn gewicht die gewoon rond de 70 zit, heb ik echt eengevoel. Ik sport amper meer, dus dat moet ook eens even flink gaan gebeuren en dan gaan we straks ook nog 3 weken op vakantie..
Ook wil ik gaan minderen met bier drinken.. zit nu weer met een kater en een berg calorieën in mn lichaam en daar baal ik van, en dat terwijl ik mezelf had voorgenomen om niet teveel te gaan drinken...
Ik heb even flinke schoppen nodig, want ik moet en zal richting 60![]()
Dat is misschien een beetje te overmoedig jaquote:Op zondag 5 juli 2009 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog een week tot de vakantie en ik wilde op de 64 zitten6kg in een week gaat niet lukken
Hee Nynke! Hoe is het met jou? Waar ben je nu precies? (internetcafé ofzo?). Hoe is het weer? Hoe zijn de mensen? Etcquote:Op zondag 5 juli 2009 14:26 schreef AKnynke het volgende:vanuit koud Harare!
Hoe is het met iedereen?
Heb je een alternatief voor bier? Witte wijn met bubbelwater bijvoorbeeld? Wodka? Whiskey? Daar zuip je niet zo mee door, zoals je wel snel met bier doet.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik baal van mezelf.. ik let de laatste tijd echt niet goed op en als ik in de spiegel kijk zie ik mezelf van anderhalf jaar geleden weer..
ondanks de complimentjes en mn gewicht die gewoon rond de 70 zit, heb ik echt eengevoel. Ik sport amper meer, dus dat moet ook eens even flink gaan gebeuren en dan gaan we straks ook nog 3 weken op vakantie..
Ook wil ik gaan minderen met bier drinken.. zit nu weer met een kater en een berg calorieën in mn lichaam en daar baal ik van, en dat terwijl ik mezelf had voorgenomen om niet teveel te gaan drinken...
Ik heb even flinke schoppen nodig, want ik moet en zal richting 60![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |