Telepathie. Hoe wéét je dat ik het over mezelf had?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:34 schreef conleche het volgende:
[..]
hihihii, heb je wél lekker gegeten?? En ben je weer geweest waar ze die briljante menukaart hadden?
Het flauwe is dat het dus echt wel oké ging. Tot gisterquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:37 schreef conleche het volgende:
Syrena:Het wórdt beter, maar daar heb je nu niet veel aan hè!
En ik bewaar het Bruce verslag van DaD voor later, want ik moet nu echt wat gaan doen! Tot later!!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook een heel vies, eng en ook zielig kikkerverhaal. Op een warme zomerochtend in Belgie (waar het stikte van de kikkers overigens) werd ik wakker van één van de katten die duidelijk met iets bezig was. Ik eruit en zag dat hij een grote kikker aan het jennen was. Ik kat bij nekvel gegrepen en de schuifpui dichtgegooid want de kikker bevond zich gelukkig búiten de slaapkamer.
Zijn vriendinnetje echter niet. Die heb ik gesplasht met de schuifpui.
Het was vies, het was goor, ik heb er wel een soort van trauma aan overgehouden geloof ik.
Wat ook het vermelden waard is in dit topic, dat ik verdorie 59,6 kilo weeg. Bijna 60!!!Ik ga het schaamrood van de kaken poetsen en updaten. Kan ik direct even zien wat mijn laatste gewicht was, maar ik denk zo rond de 57, da's dan 2,5 kilo in een maand. Best veel!!
Ook succes!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:14 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben niet beledigd hoor![]()
Voor mij lijkt het te werken..
Het gaat om een gedragsverandering en het klopt dat je het over een langere tijd moet beoordelen.
Ik zal over een paar maanden (na de gevreesde vakantie) eens posten hoe het er mee staat![]()
Succes allemaal
Oehh dat plaatjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
<knuffelpost>
Stomme buik!Lief doen tegen die muiski. Anders word ik boos. Raaah.
*knuffelt*
McArmy plaatje?![]()
[ afbeelding ]
</knuffelpost>
Oeh dat is een goeie. Ik zat zelf ook al aan kip te denken, heb ik heel erge zin in opeens.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maak een ovenpakketje anders muis! Kan je kipfilet of vis met veggies en kruiden in de oven kwakken, even wachten en klaar! En ook niet zoveel carbs! En niet zo zwaar. Eventueel met salade erbij.
Iets wat je héééél lekker vind, bv salade du chevre chaud met een glas witte wijn en een stukje broodquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oehh dat plaatjethat's hot!
Ik moet bedenken wat ik vanavond wil eten maar ik heb nergens zin in, en het moet niet teveel moeite zijn en ook niet teveel carbs want daar reageert mijn buik explosief op.
Oeh, thank you, wat lief van jequote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook succes!Een goed begin is het halve werk, en je klinkt erg positief en kick-ass-erig! De juiste instelling is very important
![]()
Goodbyeeee: misschien komt men aan van Zumba! Krijg je een Zuid-Amerikaans behiiiiindIk zie namelijk ook niet echt resultaat en ik sport braaf minimaal 2 keer, maximaal 4 keer in de week
*ontwikkelt een theorie* Maar ik vond je er mooi slank uit zien op die jurkjesfoto van laatst! Dus al voel je je misschien minder slank, het is je niet aan te zien
Chili con carne, of pasta bolognese. Beiden kosten wel tijd, maar niet veel werk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm ik krijg vandaag twee eters, twee grote mannen met grote eetlust, en ik wil iets maken wat:
1. Vult
2. Lekker is
3. Geen uren duurt om te maken
4. Geen kaas of brood bevat (1tje met allergieën)
5. Vast nog wel wat criteria
Ik breinstorm verder
Oke wel geloof ik. Moet er nog een beetje aan wennen dat ik nu wat minder verplichtingen hebquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:49 schreef Goodbye het volgende:
Hee Tink, hoe is het met jou? Helemaal Zen?![]()
Ik ben ook benieuwd hoe XM het vond!
Ik las zelfs dat je op het strand een traantje moest wegpinken !quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Annex: The Fountainhead was zeer indrukwekkend! Ik heb genoten. Van alles. Het verhaal, de filosofietjes de personages!! Ik begrijp dat je het wil herlezen!! Denk dat ik dat over een poos ook wel ga doen en dan weer nieuwe dingen zal ontdekken. Zelden een boek gelezen met zoveel erin, als je begrijpt wat ik bedoel.!!!
Ja, dat lijkt me ook! Maar stiekem ook wel even lekker toch, alleen aan jezelf (en man en kinderen) denken? Lijkt mij wel lekker in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke wel geloof ik. Moet er nog een beetje aan wennen dat ik nu wat minder verplichtingen hebVan de weeromstuit ben ik megalui geworden en doe ik helemaal niets meer
Dus als je dat zen wilt noemen: ja, ik ben zen
Waar gaan jullie over pm'en dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stout interwebs Phaidra!Ik wacht geduldig af
![]()
Ze zijn ook heul erg lekkerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
Getver Muis, wat klinkt dat akelig lekker! White chocolate lime koekjes!![]()
![]()
Ik heb besloten Heer G toch maar te gaan verrassen met een bbq als hij straks terug komt. Daarvoor moet ik wel even een kick ass bbq in elkaar sleutelen en schroeven, want die zit al een half jaar nog nieuw in de verpakkingMaar eerst even wat boodschapjes doen. Hoef eigenlijk alleen vlees, brood en wat groene salade want ik heb nog watermeloen, kersen en koude zalmpastasalade. Oh, en bier moet ik niet vergeten, want zonder bier is zijn bbq niet compleet natuurlijk
Mmnee denk het nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
Jij altijd Muizelientje! Haal je dat nog, als je nu vertrekt?
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mmnee denk het nietander keertje! Dan neem ik koekjes mee
Working on it!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
Ook zonder koekjes ben je welkom hoor!
Regel jij even dat je niet meer kwakkelt op zeer korte termijn, regel ik die bbq!
Wat weinig groentequote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
BBQ, koekjes, hele kippen,shoarma... Waar zijn WIJ mee bezig
LIjst:
O: Peer, optimel framboos
T's snee waldkorn osseworst,nectarine, appel, kwart komkommer,5 cherrytomaatjes
D: 2 sneetjes waldkorn met smeerkaas, cup a soup kerrie
T's: snee waldkorn smeerkaas, kiwi, nectarine, blokje choocola
D: Een shoarmapizza![]()
Oeh,streng ben jijquote:
Dankjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Muisje toch!
Weet nooit wat te zeggen,je weet zelf ook wel dat je door moet zetten en dat het wel goed komt enzo.
Denk toch stiekem heus wel aan jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |