abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70637350
Ik heb ook DaD's verhaal gelezen Ik was gaan panieken in het hostel denk ik (nah denk eerder al, bij de vertraging). Maar gelukkig heb je het concert gehaald

Co> Ik ken ook mensen *kuch* die meer dan 2 kilo dikker terugkwamen uit Zuid-Frankrijk

Maria> Gelukkig ligt Typhone in Limburg, dus als ze niet snel iets laten horen ga ik er heen Ik heb al een keer een abonnement bij ze besteld en dat ging ook niet soepel, maar ja, bij hen was die telefoon 40 euro goedkoper. Zucht
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70637386
Syrena: Het wórdt beter, maar daar heb je nu niet veel aan hè!

En ik bewaar het Bruce verslag van DaD voor later, want ik moet nu echt wat gaan doen! Tot later!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 11:37:21 #156
163650 Greys
pi_70637390
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:34 schreef conleche het volgende:

[..]

hihihii, heb je wél lekker gegeten?? En ben je weer geweest waar ze die briljante menukaart hadden?
Telepathie. Hoe wéét je dat ik het over mezelf had?
( )

Ja, heerlijk gegeten. En ook weer bij die briljante menukaart en hij was nog net zo briljant. Gotta love it

Ik heb zojuist nog even een last minute kappersafspraak gemaakt voor half twee vanmiddag. Ik ben al aardig van mijn kappersangst af geloof ik! Kleuren kon nog wel, knippen misschien niet meer, maar dat laat ik dan van de week nog wel even doen. En misschien ging knippen ook nog vanmiddag.
Nu nog even bedenken wat voor kleur (Dat rooie van de Hyvesfoto is dus gewoon mijn eigen haar, maar er was een rare zon-inval en de instellingen van mijn telefoon stonden niet goed denk ik ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70637403
Ik ga me make-uppen, in kleren hijsen en naar het postkantoor fietsen. En daarna bij de parents in de tuin liggen. Met een boekje en ze hebben ongetwijfeld KOEKJES!

Oja en morgen naar Utrecht met mijn mams, naar mijn zus.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70637459
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:37 schreef conleche het volgende:
Syrena: Het wórdt beter, maar daar heb je nu niet veel aan hè!

En ik bewaar het Bruce verslag van DaD voor later, want ik moet nu echt wat gaan doen! Tot later!!
Het flauwe is dat het dus echt wel oké ging. Tot gister Misschien moet ik vragen of ie nog eens een hele week komt wonen
pi_70637561
Greys, ik heb ook kappersangst. Het wordt gewoon nooit zoals ik wil. Ook nu, twee weken geleden in een opwelling naar de kapper gegaan, en het was wel leuk, maar het is niet pittig genoeg. Ik heb een klassiek hoofd, en als daar dan ook nog zo'n coupe bij zit Eigenlijk moet het wat korter, maar dat wil ik niet, want mannen houden niet van kort.

En nu ga ik, want dalijk is dat stinkpostkantoor ook nog dicht.
pi_70637753
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb ook een heel vies, eng en ook zielig kikkerverhaal. Op een warme zomerochtend in Belgie (waar het stikte van de kikkers overigens) werd ik wakker van één van de katten die duidelijk met iets bezig was. Ik eruit en zag dat hij een grote kikker aan het jennen was. Ik kat bij nekvel gegrepen en de schuifpui dichtgegooid want de kikker bevond zich gelukkig búiten de slaapkamer.

Zijn vriendinnetje echter niet. Die heb ik gesplasht met de schuifpui.

Het was vies, het was goor, ik heb er wel een soort van trauma aan overgehouden geloof ik.

Wat ook het vermelden waard is in dit topic, dat ik verdorie 59,6 kilo weeg. Bijna 60!!! Ik ga het schaamrood van de kaken poetsen en updaten. Kan ik direct even zien wat mijn laatste gewicht was, maar ik denk zo rond de 57, da's dan 2,5 kilo in een maand. Best veel!!
Oh gatverdamme!

De mijne had geen vriendinnetje. Tenminste, dat denk ik, want ik schoof de schuifpui ook met een rotvaart dicht en voor zo ver ik weet zit daar geen gesplashte kikker tussen

Ik moet opruimen hier, maar ik heb geen zihihihihn.

Oh, ik heb mijn nieuwe telefoon ook binnen trouwens en hij is geweldig Alleen er zit een soort van beschermklepje bij, maar ik weet niet hoe ik die er op krijg

En wat betreft de kilo's; i feel ya. Weeg verdorie 60 kilo En ik ben niet eens op vakantie geweest, dat moet nog
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70638227
Hou eens op over kikkers, jullie jagen DaD weg.
pi_70638265
Ik ben niet beledigd hoor

Voor mij lijkt het te werken..
Het gaat om een gedragsverandering en het klopt dat je het over een langere tijd moet beoordelen.

Ik zal over een paar maanden (na de gevreesde vakantie) eens posten hoe het er mee staat

Succes allemaal
pi_70638438
Ieeeeeeeh getver en baaaaaaaaaaah voor dat gesplashte kikkerverhaal! Gatverdamme!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:22:16 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70638445
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:14 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben niet beledigd hoor

Voor mij lijkt het te werken..
Het gaat om een gedragsverandering en het klopt dat je het over een langere tijd moet beoordelen.

Ik zal over een paar maanden (na de gevreesde vakantie) eens posten hoe het er mee staat

Succes allemaal
Ook succes! Een goed begin is het halve werk, en je klinkt erg positief en kick-ass-erig! De juiste instelling is very important

Goodbyeeee: misschien komt men aan van Zumba! Krijg je een Zuid-Amerikaans behiiiiind Ik zie namelijk ook niet echt resultaat en ik sport braaf minimaal 2 keer, maximaal 4 keer in de week *ontwikkelt een theorie* Maar ik vond je er mooi slank uit zien op die jurkjesfoto van laatst! Dus al voel je je misschien minder slank, het is je niet aan te zien
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70638639
Oh nog even snel lijstjedump voor ik ga shoeshoppen :

O: cruesli met melk en een beker optimel
T: glas multifruit
B: boodschappen doen, huishoudelijk werk
L: 2 bruine boterhammen met slagers achterham, flinke bak magere yoghurt met banaan
B: winkelen
T: misschien een ijsje, perzik
B: stofzuigen, tuin doen
D: spinaziesalade (recept dat DaD laatst eens gepost had)
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:55:36 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70639281
Hmm ik krijg vandaag twee eters, twee grote mannen met grote eetlust, en ik wil iets maken wat:
1. Vult
2. Lekker is
3. Geen uren duurt om te maken
4. Geen kaas of brood bevat (1tje met allergieën)
5. Vast nog wel wat criteria

Ik breinstorm verder
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:07:02 #167
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70639505
Ik stijg zometeen op, met mijn luchtballonbuik.

Ik kan niet eens lopen van de pijn

/klaagpost
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:09:22 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70639551
<knuffelpost>

Stomme buik! Lief doen tegen die muiski. Anders word ik boos. Raaah.

*knuffelt*

McArmy plaatje?

</knuffelpost>
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:10:29 #169
148689 Muis006
pi_70639573
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
<knuffelpost>

Stomme buik! Lief doen tegen die muiski. Anders word ik boos. Raaah.

*knuffelt*

McArmy plaatje?
[ afbeelding ]

</knuffelpost>
Oehh dat plaatje that's hot!

Ik moet bedenken wat ik vanavond wil eten maar ik heb nergens zin in, en het moet niet teveel moeite zijn en ook niet teveel carbs want daar reageert mijn buik explosief op.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:15:42 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70639667
Maak een ovenpakketje anders muis! Kan je kipfilet of vis met veggies en kruiden in de oven kwakken, even wachten en klaar! En ook niet zoveel carbs! En niet zo zwaar. Eventueel met salade erbij.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:17:31 #171
148689 Muis006
pi_70639707
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maak een ovenpakketje anders muis! Kan je kipfilet of vis met veggies en kruiden in de oven kwakken, even wachten en klaar! En ook niet zoveel carbs! En niet zo zwaar. Eventueel met salade erbij.
Oeh dat is een goeie. Ik zat zelf ook al aan kip te denken, heb ik heel erge zin in opeens.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:27:44 #172
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70639881
kussie voor muis
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:30:11 #173
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70639926
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oehh dat plaatje that's hot!

Ik moet bedenken wat ik vanavond wil eten maar ik heb nergens zin in, en het moet niet teveel moeite zijn en ook niet teveel carbs want daar reageert mijn buik explosief op.
Iets wat je héééél lekker vind, bv salade du chevre chaud met een glas witte wijn en een stukje brood
pi_70639949
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ook succes! Een goed begin is het halve werk, en je klinkt erg positief en kick-ass-erig! De juiste instelling is very important

Goodbyeeee: misschien komt men aan van Zumba! Krijg je een Zuid-Amerikaans behiiiiind Ik zie namelijk ook niet echt resultaat en ik sport braaf minimaal 2 keer, maximaal 4 keer in de week *ontwikkelt een theorie* Maar ik vond je er mooi slank uit zien op die jurkjesfoto van laatst! Dus al voel je je misschien minder slank, het is je niet aan te zien
Oeh, thank you, wat lief van je Die zumba behind heb ik al, maar dat vind ik niet zo erg. Mijn buik zit me altijd het meest dwars, nu helemaal.. Maargoed, ik maak maar even de sidenote dat ik ongesteld ben. Hopelijk is dat ook de verklaring van de extra kilo's
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:31:54 #175
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70639963
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm ik krijg vandaag twee eters, twee grote mannen met grote eetlust, en ik wil iets maken wat:
1. Vult
2. Lekker is
3. Geen uren duurt om te maken
4. Geen kaas of brood bevat (1tje met allergieën)
5. Vast nog wel wat criteria

Ik breinstorm verder
Chili con carne, of pasta bolognese. Beiden kosten wel tijd, maar niet veel werk.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:32:37 #176
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70639973
ik heb trek, valt 't op?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:47:06 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70640242
Hé XM, ben je al terug? Ik ben benieuwd hoe de afspraak was!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70640304
Hee Tink, hoe is het met jou? Helemaal Zen?

Ik ben ook benieuwd hoe XM het vond!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:51:41 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70640335
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:49 schreef Goodbye het volgende:
Hee Tink, hoe is het met jou? Helemaal Zen?

Ik ben ook benieuwd hoe XM het vond!
Oke wel geloof ik. Moet er nog een beetje aan wennen dat ik nu wat minder verplichtingen heb Van de weeromstuit ben ik megalui geworden en doe ik helemaal niets meer Dus als je dat zen wilt noemen: ja, ik ben zen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70640405
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:11 schreef conleche het volgende:

[..]
Annex: The Fountainhead was zeer indrukwekkend! Ik heb genoten. Van alles. Het verhaal, de filosofietjes de personages!! Ik begrijp dat je het wil herlezen!! Denk dat ik dat over een poos ook wel ga doen en dan weer nieuwe dingen zal ontdekken. Zelden een boek gelezen met zoveel erin, als je begrijpt wat ik bedoel.!!!
Ik las zelfs dat je op het strand een traantje moest wegpinken !
Misschien sprak het ook aan omdat het over de integriteit van een kunstenaar gaat.
We , the Living of De vrijheid gloorde is met een vergelijkbaar thema.
In het boek Atlas Shrugged is het thema van Objectivism helemaal uitgewerkt tot aan een enclave toe.

Ik heb nog op video zelfs de film met Gary Cooper als Howard Roark.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fountainhead

for the sake of the topic: De kippepootjes liggen te braden.
Die kunnen we dan einde van de midddag koud eten aan het water met salade en ciabatta en aard.salade.
Scheelt klooien met de bbq.
pi_70640442
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oke wel geloof ik. Moet er nog een beetje aan wennen dat ik nu wat minder verplichtingen heb Van de weeromstuit ben ik megalui geworden en doe ik helemaal niets meer Dus als je dat zen wilt noemen: ja, ik ben zen
Ja, dat lijkt me ook! Maar stiekem ook wel even lekker toch, alleen aan jezelf (en man en kinderen) denken? Lijkt mij wel lekker in ieder geval

Oh, en als dat zen is ben ik ook zen Vanmiddag weer even lekker zwemmen en zonnen hier bij de plassen
pi_70641704
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: 2 gekookt ei
T: onbekend
L: onbekend
T: onbekend pinda's
D: onbekend pizza
T: onbekend pinda's, chips met zout en zwarte peper

Ik durf hem bijna niet te posten.

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: perenijsje
T: snoepen van de te maken D, de tomaten ruiken al heerlijk
T: sorbetijsje van de ijsboer
D: tomatensoep van ovengeroosterde tomaten, ciabatta met brie en schapenkaas
T: onbekend

Wel beter dan gisteren.

Hoe ging het vanochtend XM?
Beterschap Muis!
pi_70641831
Nog geen bericht van XM? Ik duim nog even dan dat het meegevallen is voor je meis!

Maria, ik had je terug ge-PM-d, maar toen liep mijn internet vast . HUIL! Ik probeer het vanavond of morgen nog wel een keer, want het is hier in de kamer nu veeel te warm om langer dan 5 min. te zitten...

Dus ik ben weer weg, maar niet na een lijstje van gister te hebben gepost:
O: bruine boterham met nutella
T: paar frambozen, glas dubbelfris
L: patat met, kroket en een kleine milkshake in het zwembad
S: zwemmen dus, van 11 tot 4 ofzo
T: 2 bolletjes ijs (aardbei en witte chocolade stracciatella)
T: 2 aardbeitjes
D: pastasalade met kip, mais, paprika en champignons
T: 2 plakjes ontbijtkoek

Beeldig he!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:09:57 #184
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70641978
Het is EINDELIJK heerlijk weer in de regio Rotterdam, ik ga zonnen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 15:49:39 #185
163650 Greys
pi_70642877
AnneX, wat een goed idee, die kippenpootjes met sla enzo! Dat ga ik ook maar eten vanavond!

Muizel, kus voor de pijn in de buik!
Als je trek hebt in kip... zit er niet een toko of een Appie met grillcorner in de buurt? Wij hebben gister ook een heerlijke kant en klare gegrillde kip zitten peuzelen, met verse ananas, kersen en een klein broodje met aïoli om te dippen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:54:11 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70642983
Stout interwebs Phaidra! Ik wacht geduldig af

En post intussen een lijstje

O: Special k met melk
L: twee empanadas
T: kleine kiwi milkshake
T: sneetje brood met fricandeau
D: Roti

Aangezien we dus eters krijgen zal ik in de avond ook nog wel iets snoepen maar weet nog niet wat Oh en Kaas, bedankt voor de suggesties!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:08:27 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70643417
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stout interwebs Phaidra! Ik wacht geduldig af
Waar gaan jullie over pm'en dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_70643519
Hoi Co Die 2 kilo extra, dat valt toch onwijs mee na een maand Frankrijk met croissants? Ik ben al blij als ik na een wéékje vreetbuien thuis slechts 2 kilo ben aangekomen, ik eet er makkelijk een kilo per dag aan als ik weer eens overschakel op mijn wijn-, chips- en chocoladekoekdieet

En nu mijn vieze kikkerverhaal
Mijn beste vriendinnetje woonde vroeger in een huis met een grote tuin, waaraan een kelder grensde met kleine luchtroostertjes die uitkwamen op de tuin. Daar sprongen altijd kikkers door naar binnen, de kelder in (waar nooit iemand kwam), maar ze konden daar natuurlijk niet meer uit. Dus die familie moest ieder jaar uit de kelder allemaal verdroogde zwarte kikkerlijkjes opvegen.

En Syrena
Ik schrik nog steeds als ik mijn ex (inmiddels meer dan 10 jaar geleden ) zie. Hij fietste me van de week voorbij, en ik was even helemaal verlamd. Maar het gevoel gaat wel steeds sneller voorbij, al wilde jij waarschijnlijk dat het nu al over 3 maanden was
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:14:48 #189
148689 Muis006
pi_70643567
Ik eet vanavond shoarma! Zin in. De kip komt een andere keer wel

En ik heb net white chocolate lime cookies gebakken maar het zijn er nogal veel er zijn er al 6 op (3 door ondergetekende) en ik heb er nog zo'n 30.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 16:20:48 #190
163650 Greys
pi_70643726
Getver Muis, wat klinkt dat akelig lekker! White chocolate lime koekjes!

Ik heb besloten Heer G toch maar te gaan verrassen met een bbq als hij straks terug komt. Daarvoor moet ik wel even een kick ass bbq in elkaar sleutelen en schroeven, want die zit al een half jaar nog nieuw in de verpakking Maar eerst even wat boodschapjes doen. Hoef eigenlijk alleen vlees, brood en wat groene salade want ik heb nog watermeloen, kersen en koude zalmpastasalade. Oh, en bier moet ik niet vergeten, want zonder bier is zijn bbq niet compleet natuurlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:23:03 #191
148689 Muis006
pi_70643782
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
Getver Muis, wat klinkt dat akelig lekker! White chocolate lime koekjes!

Ik heb besloten Heer G toch maar te gaan verrassen met een bbq als hij straks terug komt. Daarvoor moet ik wel even een kick ass bbq in elkaar sleutelen en schroeven, want die zit al een half jaar nog nieuw in de verpakking Maar eerst even wat boodschapjes doen. Hoef eigenlijk alleen vlees, brood en wat groene salade want ik heb nog watermeloen, kersen en koude zalmpastasalade. Oh, en bier moet ik niet vergeten, want zonder bier is zijn bbq niet compleet natuurlijk
Ze zijn ook heul erg lekker heel licht!

Mag ik komen BBQ'en ? Help ik wel met het in elkaar schroeven!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 16:23:37 #192
163650 Greys
pi_70643800
Jij altijd Muizelientje! Haal je dat nog, als je nu vertrekt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:25:15 #193
148689 Muis006
pi_70643832
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
Jij altijd Muizelientje! Haal je dat nog, als je nu vertrekt?
Mmnee denk het niet ander keertje! Dan neem ik koekjes mee
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 16:27:24 #194
163650 Greys
pi_70643886
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:25 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Mmnee denk het niet ander keertje! Dan neem ik koekjes mee
Jaaaaaaaaaaaaa
Ook zonder koekjes ben je welkom hoor!
Regel jij even dat je niet meer kwakkelt op zeer korte termijn, regel ik die bbq!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:31:04 #195
148689 Muis006
pi_70643982
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaa
Ook zonder koekjes ben je welkom hoor!
Regel jij even dat je niet meer kwakkelt op zeer korte termijn, regel ik die bbq!
Working on it!

Het is hier trouwens de hele week droog geweest, geen regen, geen felle wind.. gisteren was het heel even donker maar dat was ook na een kwartier weer over.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:00:41 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70644927
BBQ, koekjes, hele kippen,shoarma... Waar zijn WIJ mee bezig

LIjst:
O: Peer, optimel framboos
T's snee waldkorn osseworst,nectarine, appel, kwart komkommer,5 cherrytomaatjes
D: 2 sneetjes waldkorn met smeerkaas, cup a soup kerrie
T's: snee waldkorn smeerkaas, kiwi, nectarine, blokje choocola
D: Een shoarmapizza
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70645119
Lijstje gisteren:

O: ananas yoghurt, sap
T: 2 cappuccino
L: salade met gerookte kip
T: boterham pindakaas, cracker filet americain
(va hier strandfeest:)
T: 4 bitterballen, 1 glas rosé
D: saté, salade, gamba's, friet

Lijstje vandaag:
O: ananas yoghurt, sap
T: 2 cappuccino
L: geroosterde boterham gebakken ei
T: 2 crackers filet americain
straks een opening, en dan uit eten
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:08:27 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70645182
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
BBQ, koekjes, hele kippen,shoarma... Waar zijn WIJ mee bezig

LIjst:
O: Peer, optimel framboos
T's snee waldkorn osseworst,nectarine, appel, kwart komkommer,5 cherrytomaatjes
D: 2 sneetjes waldkorn met smeerkaas, cup a soup kerrie
T's: snee waldkorn smeerkaas, kiwi, nectarine, blokje choocola
D: Een shoarmapizza
Wat weinig groente .
Niet meer actief op Fok!
pi_70645187
Is XM al langsgeweest?

Oh my, er lag net een briefje in de brievenbus dat er een pakketje was afgegeven bij de buren. Ik aanbellen en helemaal blij want dan zouden mijn twee boeken van bookdepository ook binnen zijn Geeft de buurman me een grote doos met bol.com sticker Heeft een lief oud-collegaatje me een heel pakket boeken gestuurd om me te feliciteren met het behalen van mijn diploma
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:12:05 #200
148689 Muis006
pi_70645308
Mijn lijstjes zijn niet je van het deze week, maar deze week is voor mij een 'ik moet erdoorheen' periode dus het kan me even niet schelen hoe ik dat doe . Ik zit wel aan de smoothies voor de vitamientjes!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:13:49 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70645354
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat weinig groente .
Oeh,streng ben jij
Zit ook ui en paprika op de pizza

Cola Berenburg,vitamine C en B
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:16:05 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70645425
Muisje toch!
Weet nooit wat te zeggen,je weet zelf ook wel dat je door moet zetten en dat het wel goed komt enzo.
Denk toch stiekem heus wel aan jou
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:17:18 #203
148689 Muis006
pi_70645457
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Muisje toch!
Weet nooit wat te zeggen,je weet zelf ook wel dat je door moet zetten en dat het wel goed komt enzo.
Denk toch stiekem heus wel aan jou
Dankje de medicijnen werken wel heel goed dus het is gelukkig allemaal niet voor niks en vanaf volgende week ga ik weer gezonder doen.
pi_70645547

goedemiddag

en doei

druk druk druk, maar wel 2 truitjes en een leuk kort broekje bij H&M voor 9 euro (bij elkaar dus! )

Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')