abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 10:46:29 #126
163650 Greys
pi_70636312
XM, zou het niet gewoon door die maar al te bekende spaarstand kunnen komen dat je niets bent afgevallen?
Door het weinige eten?

Ben benieuwd hoe het gegaan is vandaag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 10:48:00 #127
163650 Greys
pi_70636341
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:38 schreef Merel het volgende:
En ik snap niet hoe allsystemshalt zo'n afvalprogramma komt ophemelen als je nu net toevallig in 1 week 1 kilo bent afgevallen. Je weet toch pas of het werkt als je over een tijd kunt zeggen dat je een significante hoeveelheid vet kwijt bent en dat ook zo blijft? 1 kilo is gewoon vocht.
En als het voor hem nou net dé manier is?
Is het dan aan ons om zijn enthousiasme en motivatie de grond in te boren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:50:08 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70636387
Aww lief CF Thankees. Ik vind het alleen zo vaag, ik hoor steeds dat eczeem zorgt voor droge huid --> schilfers, en dat dát jeukt. Bij mij zijn het meer de bultjes die jeuken Soort vochtbultjes. Lots and lots Alleen mn ellebogen zijn wat droog. Ik ga vanmiddag eens kijken wat er allemaal bij de drogist te krijgen is! *noteert alle suggesties* Er moet toch minstens één van die dingen bij de DA ofzo te vinden zijn

Sooo. Enough about me, what do you think of me?

Hihi, Ouwe Brandweer. Klinkt lekker Hollandschen en no nonsense.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70636440
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, wat zwaarder ontbijten en een extra tussendoortje?

Viking, heel streng voor jezelf zijn met uit eten is echt zoooo niet leuk! Je komt echt geen kilo's aan van drie gangen! Morgen misschien wel, maar dinsdag is het er weer af.
Dat doe ik inderdaad ook als ik laat ontbijt

Goed, de koelkast is weer gevuld. Ik heb oa gescored:
- Sperzieboontjes
- Paprika's
- Bladspinazie
- Kropsla
- Koolvis
- Tagliattelle, mie en tortellini
- Perziken, kersen, appels, frambozen

En een hele rits aan yoghurt, optimel enz Hier red ik het denk ik wel even mee! Ik kwam er alleen net achter dat de tomaten op zijn en die had ik expres laten liggen omdat ik dacht dat er nog een hele tros lag.. Zo nog maar even halen dus.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:04:48 #130
331 Merel
Be here now.
pi_70636664
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:48 schreef Greys het volgende:

[..]

En als het voor hem nou net dé manier is?
Is het dan aan ons om zijn enthousiasme en motivatie de grond in te boren?
Oh maar ik bedoel het ook niet als de grond in boren! Alleen vind ik 1 kilo in 1 week nog iets te vroeg voor jubelverhalen. Maar dat betekent niet dat ie er niet mee door moet gaan natuurlijk. Ben wel benieuwd naar het resultaat over een tijdje, of het ook op de langere termijn blijkt te werken.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_70636669
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hihi Als je ooit een kikker in je huis hebt kom ik naar je toe. Gaan we samen gillen
Ik heb ook een heel vies, eng en ook zielig kikkerverhaal. Op een warme zomerochtend in Belgie (waar het stikte van de kikkers overigens) werd ik wakker van één van de katten die duidelijk met iets bezig was. Ik eruit en zag dat hij een grote kikker aan het jennen was. Ik kat bij nekvel gegrepen en de schuifpui dichtgegooid want de kikker bevond zich gelukkig búiten de slaapkamer.

Zijn vriendinnetje echter niet. Die heb ik gesplasht met de schuifpui.

Het was vies, het was goor, ik heb er wel een soort van trauma aan overgehouden geloof ik.

Wat ook het vermelden waard is in dit topic, dat ik verdorie 59,6 kilo weeg. Bijna 60!!! Ik ga het schaamrood van de kaken poetsen en updaten. Kan ik direct even zien wat mijn laatste gewicht was, maar ik denk zo rond de 57, da's dan 2,5 kilo in een maand. Best veel!!
pi_70636692
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 08:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Kijk, dat is mannentaal .

Ik sluit me erbij aan. XM, succes vandaag, ik hoop dat je een persoon treft waar je wat aan hebt .
Geen woord meer aan toe te voegen!!
pi_70636735
Ach poppetje toch:

edit: misschien toch handig als ik vertel wie ik een poppetje vind In dit geval was dat Mariakriebel!!

[ Bericht 48% gewijzigd door conleche op 04-07-2009 11:14:17 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 11:09:02 #134
163650 Greys
pi_70636739
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:04 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh maar ik bedoel het ook niet als de grond in boren! Alleen vind ik 1 kilo in 1 week nog iets te vroeg voor jubelverhalen. Maar dat betekent niet dat ie er niet mee door moet gaan natuurlijk. Ben wel benieuwd naar het resultaat over een tijdje, of het ook op de langere termijn blijkt te werken.
Toen jij je eerste kilo kwijt was, had je het vast ook niet leuk gevonden als iemand had geroepen 'Stop maar met jubelen, da's alleen maar vocht'. Toch? Tuurlijk gaat het om het effect op de lange termijn, maar iederéén is blij met zijn/haar eerste kilo. Da's de belangrijkste misschien wel, de eerste van vele kilootjes
Dat was het enige dat ik bedoelde. Maar misschien heb ik wel (weer) een te gevoelig zieltje hoor, kan ook. Ik vond het een beetje sneu
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 11:11:00 #135
163650 Greys
pi_70636777
Whieeeeeeeeeeeeeee, Co, die geplette kikker!
Hoe heb je dat tussen die schuifpui uit gepeuterd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70636783
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

inbreekt :
Voor Maria : tegen jeuk kun je smeren met anti prrrrik (voor/tegen muggen) van Kruidvat bv.
NIET met menthol oid want dan is het na 30 min. nóg erger.

En Calendulan, dat geneest en kalmeert.
Calendulan bv. 's nachts en anti prrrik overdag.

Succes.
Annex: The Fountainhead was zeer indrukwekkend! Ik heb genoten. Van alles. Het verhaal, de filosofietjes de personages!! Ik begrijp dat je het wil herlezen!! Denk dat ik dat over een poos ook wel ga doen en dan weer nieuwe dingen zal ontdekken. Zelden een boek gelezen met zoveel erin, als je begrijpt wat ik bedoel.!!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:12:48 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70636816
Pff, het is echt stikheet hier. Maar ik heb wel m'n boodschappen gedaan incl appels, twee meloenen en kersen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:13:21 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70636830
Whaah kikker-squish!

Mental imagery
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:15:43 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70636882
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:08 schreef conleche het volgende:
Ach poppetje toch:

edit: misschien toch handig als ik vertel wie ik een poppetje vind In dit geval was dat Mariakriebel!!
Ik zat ook al terug te zoeken naar wie een poppetje zou kunnen zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_70636896
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
Whieeeeeeeeeeeeeee, Co, die geplette kikker!
Hoe heb je dat tussen die schuifpui uit gepeuterd?

Heb ik de toen-nog-niet-ex-meneerC laten doen.

Disclaimer: ik kan dat echt niet. Dan hadden we ook nog mijn kotsje moeten opruimen. Hij zei dat hij wel eens fijner was wakkergemaakt.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:17:02 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70636903
Stom trouwens: dinsdagochtend heb ik via de website van de HEMA de vakantiefoto's van m'n ouders besteld. Op de site stond dat er een levertijd was van twee werkdagen, dus ik dacht: o mooi, dodag zijn ze klaar! Woensdag kreeg ik een mail dat de opdracht verstuurd was naar het betreffende filiaal en nu heb ik nog steeds geen mail gehad dat de foto's klaar zijn.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 11:17:50 #142
163650 Greys
pi_70636924
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whaah kikker-squish!

Mental imagery

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:19:44 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70636969
Greys whahaha kikkersquish supreme
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:08 schreef conleche het volgende:
Ach poppetje toch:

Hihi Mariakriebel
Dankjoe Cootje Oh en had ik dat al gezegd? --> Glad to have you back!
pi_70636983
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:17 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik moet heel erg lachen, is dat erg?? Wel een beetje ziek, maar:
pi_70636996
Ik hoop dat je snel iets tegen de jeuk kunt vinden Mariaatje Jeuk is echt zo
Ik moet naar het postkantoor, maar ik heb niet echt de motivatie om ook maar iets te doen vandaag.
Beh. Gister mijn ex weer gezien na een maand en dat was fijn, maar ook vreemd en nu ben ik weer een beetje terug bij af ofzo . Meh beh en bleh.

T: Flink handvol aardbeien, zo zoet dat er geen zoetstof of suiker bij hoefde
O: Twee sneetjes knack met Linerapate
L: Boterhamz
T: ?
D: ?

De ? omdat ik vanmiddag naar m'n ouders ga en niet weet wat daar te nassen valt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70637029
Oh en die kikkerverhalen! HUUUUU en gatverjasses Ik ben doodsbenauwd voor kikkers. Levende, dooie of gesquiste. Maakt niet uit
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70637051
En ik wil mijn telefoon bezorgd krijgen vandaag zodat ik afleiding heb, maar ik heb nog niks gehoord van Typhone. Dus nu denk ik dat ie is uitverkocht ofzo Mijn nieuwe speeltje
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 11:24:40 #148
163650 Greys
pi_70637084
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik moet heel erg lachen, is dat erg?? Wel een beetje ziek, maar:
Als dat erg is ben ik net zo erg, want ik vind het ook heel grappig met die sprietbeentjes zo!
Het is Kermit maar, daar naaien ze zo weer een nieuwe vulling in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70637160
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Greys whahaha kikkersquish supreme
[..]

Hihi Mariakriebel
Dankjoe Cootje Oh en had ik dat al gezegd? --> Glad to have you back!
Glad to bé back, Indiaantje!!

Ik ga zo boodschappen doen en allemaal gezonde dingen halen, want door dat kikkerverhaal is mijn andere horrorverhaal een beetje ondergesneeuwd: IK WEEG BIJNA 60!!! Dus waarom maandag beginnen als het ook zaterdag kan!! Sla, aardbei en magere kwark: here I come.

Ik zie net dat ik 24 mei 57,5 woog, dus er is 2,1 kilo bij in een maand. Dat is iets minder erg dan ik dacht. Maar ik zag ook dat ik 6 april 55,8 woog en dat is wel weer een groot verschil met nu. Ik wil weer terug naar 57, dus dat ga ik dan maar doen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 11:30:40 #150
163650 Greys
pi_70637224
Co, je bent nog steeds haske slank. Een ander (ik noem geen namen) komt al 2 kilo aan van een wéékje vakantie, wees blij dat de schade zo beperkt is gebleven!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')