Kijk, dat is mannentaalquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:06 schreef loveli het volgende:
En die kleren maat 38 dan? Gewicht zegt zilch, nada, noppes. Da's juist een valkuil voor vrouwen. Die komen tussen hun 30ste en 60ste nauwelijks aan, maar intussen raken ze spieren kwijt en krijgen ze er vet bij. Als jij centimeters kwijt bent, ben je afgevallen. Ook al is je gewicht gelijk gebleven.
En met de uren die jij aan het spinnen bent, moet je haast wel meer beenspieren hebben gekregen (niet zoveel als wanneer je goed zou hebben gegeten). Meer spieren => meer vetverbranding => minder centimeters. En wat de weegschaal zegt zal me een hele dikke vette worst zijn
![]()
Dus pak je restje motivatie bij de kladden en ga naar die afspraak
Same, succes.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik sluit me erbij aan. XM, succes vandaag, ik hoop dat je een persoon treft waar je wat aan hebt.
Het is iig geen lupus!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same, succes.
Ik kan maandag weer naar het ziekenhuis, alles m.b.t de hersenen wordt dan bekeken.
* Lastpost denkt, kan niet alles zo snel als bij House gevonden worden.
inbreekt :quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
AAAAGH jeuk jeuk jeuk jeuk. Dit is de eerste keer dat ik een zaterdag-Zumba-les heb overgeslagen en ik vind het stom maar heb bijna geen oog dichtgedaan van de JEUK. Grrrrr.
En toen was ik gefrustreerd en moest ik lekken, zonder goed te weten waarom</labieloMaria>
Thanks a buncho! Spoiler voor mekkergehaltequote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
inbreekt :
Voor Maria : tegen jeuk kun je smeren met anti prrrrik (voor/tegen muggen) van Kruidvat bv.
NIET met menthol oid want dan is het na 30 min. nóg erger.
En Calendulan, dat geneest en kalmeert.
Calendulan bv. 's nachts en anti prrrik overdag.
Succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |