abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 08:09:06 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70634680
Succes XM!
Veel plezier, Chico!
Niet meer actief op Fok!
pi_70634760
Ik heb nog steeds geen flauw idee wat ik de komende week ga eten, maar ik ga nu wel boodschappen doen. Bennnn benieuwd

Fijne dag allemaal
pi_70634782
Morning
Mijn oog lijkt weer goed, dus ik ga weer verder met leren
pi_70634798
Morning!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70634847
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 08:06 schreef loveli het volgende:
En die kleren maat 38 dan? Gewicht zegt zilch, nada, noppes. Da's juist een valkuil voor vrouwen. Die komen tussen hun 30ste en 60ste nauwelijks aan, maar intussen raken ze spieren kwijt en krijgen ze er vet bij. Als jij centimeters kwijt bent, ben je afgevallen. Ook al is je gewicht gelijk gebleven.

En met de uren die jij aan het spinnen bent, moet je haast wel meer beenspieren hebben gekregen (niet zoveel als wanneer je goed zou hebben gegeten ). Meer spieren => meer vetverbranding => minder centimeters. En wat de weegschaal zegt zal me een hele dikke vette worst zijn

Dus pak je restje motivatie bij de kladden en ga naar die afspraak
Kijk, dat is mannentaal .

Ik sluit me erbij aan. XM, succes vandaag, ik hoop dat je een persoon treft waar je wat aan hebt .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_70634865
Ik zat voor de vakantie op 64kg stabiel, en erna lijk ik nu op 63 stabiel te zitten.
Dat ik gister drie Snickers en een heel pak Liga heb opgegeten (naast het gewone eten) maakt geen verschil. Dat was afgelopen maand ook steeds zo: als ik me 4 a 5 maal per week vergrijp aan een paar 'tussendoortjes' die samen meer kcal bevatten dan XM's complete dagmenu dan blijf ik op gewicht. Elke week dat ik dat niet doe gaat er een paar ons af. Ik zou eventueel nog wel tot 60kg terug willen, daaronder lijkt me niet fraai.

En nu eerst maar eens de hardloopkleren aan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_70634872
Hoi,

Ik ben net klaar met het denk je slank programma

Mijn ervaringen zijn goed het is leuk om te doen mits je een goede coach treft en dat geluk had ik

Ik ben pas na de cursus gaan afvallen omdat je tijdens de cursus je normale eetpatroon moet aanhouden zodat je de fouten erin goed kan opsporen en dit gaan aanpassen

Nu ben ik in 1 week 1 kilo afgevallen met relatief weinig moeite

*Er moet nog wel veel meer af maar dat komt goed
  zaterdag 4 juli 2009 @ 08:54:50 #108
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70634873
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 08:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik sluit me erbij aan. XM, succes vandaag, ik hoop dat je een persoon treft waar je wat aan hebt .
Same, succes.

Ik kan maandag weer naar het ziekenhuis, alles m.b.t de hersenen wordt dan bekeken.
* Lastpost denkt, kan niet alles zo snel als bij House gevonden worden.
En inderdaad, dat gewicht zegt zeker niet alles, zit nu vanaf het moment dat ik bezig ben met afvallen/slank nog maar 1,2 kilo onder het gewicht waarmee ik begon terwijl ik nog geen 2,5 maand geleden er ruim 5,5 kilo onder zat.
Desondanks heb ik er in tijden niet zo goed en gezond uitgezien.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:03:34 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70634944
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 08:54 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Same, succes.

Ik kan maandag weer naar het ziekenhuis, alles m.b.t de hersenen wordt dan bekeken.
* Lastpost denkt, kan niet alles zo snel als bij House gevonden worden.
Het is iig geen lupus!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:06:30 #110
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70634967
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is iig geen lupus!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:17:57 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70635043
AAAAGH jeuk jeuk jeuk jeuk. Dit is de eerste keer dat ik een zaterdag-Zumba-les heb overgeslagen en ik vind het stom maar heb bijna geen oog dichtgedaan van de JEUK. Grrrrr.
En toen was ik gefrustreerd en moest ik lekken, zonder goed te weten waarom </labieloMaria>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:19:40 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70635058
Succes vandaag XM! *jongleert met duimen*
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:28:18 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70635142
Schade van het weekje bij m'n ouders viel mee. 71,1 kg, dus 0,1 kg meer dan in het lijstje . Maar ik wil nu wel echt onder de 70 komen, dus ik ga nu wel hard bikkelen. Vanavond nog even uit eten (alleen hoofdgerecht, geen toetje) en dan is het uit met de pret.
Niet meer actief op Fok!
pi_70635156
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
AAAAGH jeuk jeuk jeuk jeuk. Dit is de eerste keer dat ik een zaterdag-Zumba-les heb overgeslagen en ik vind het stom maar heb bijna geen oog dichtgedaan van de JEUK. Grrrrr.
En toen was ik gefrustreerd en moest ik lekken, zonder goed te weten waarom </labieloMaria>
inbreekt :
Voor Maria : tegen jeuk kun je smeren met anti prrrrik (voor/tegen muggen) van Kruidvat bv.
NIET met menthol oid want dan is het na 30 min. nóg erger.

En Calendulan, dat geneest en kalmeert.
Calendulan bv. 's nachts en anti prrrik overdag.

Succes.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:31:32 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70635171
O meteen maar even een lijstje:

O: twee boterhammen met smeerworst
T: weet nog niet
L: yoghurt met frambozen (O en L omgekeerd wegens gebrek aan frambozen op dit moment, moet straks ff boodschappen doen)
T: ijsje
D: uit eten dus. Wordt ws: Canneloni gevuld met spinazie en ricotta, gegratineerd met oude kaas en gehakte noten.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:38:38 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70635273
Waar ga je uit eten Vikkert?
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

inbreekt :
Voor Maria : tegen jeuk kun je smeren met anti prrrrik (voor/tegen muggen) van Kruidvat bv.
NIET met menthol oid want dan is het na 30 min. nóg erger.

En Calendulan, dat geneest en kalmeert.
Calendulan bv. 's nachts en anti prrrik overdag.

Succes.
Thanks a buncho! Spoiler voor mekkergehalte
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70635329
Goedemorgen dames! Ik breek even in. Reis was gister ongelooflijk klote, was nog maar net op tijd voor het concert, maar de show was geweldig. Mijn all time favorite nummer, dat ik nog nooit live had gehoord, werd gespeeld! Wat heb ik gehuild. Geweldig.

Voor een compleet verslag, zie het Springsteentopic in MUZ, ik zit in een internetcafeetje.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:51:24 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70635440
Wat tof DaD! Je favo nummer
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:20:30 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70635823
Hiero ga ik eten Mariaatje : http://www.ouwebrandweer.nl

Fijn dat je het naar de zin hebt gehad, DaD! En helemaal fijn dat 'ie je favo nr heeft gespeeld. Ik ben drie keer naar een concert van Bon Jovi geweest en alle keren skipten ze mijn favoriet, Always. De vierde keer besloot ik niet te gaan en één keer raden wat ze speelden . Grom!

De laatste keer dat ik naar Bon Jovi ging was ik trouwens de kaartjes vergeten en daar kwam ik pas in Amersfoort achter (concert was in de Arena). Gelukkig waren mijn metgezel en ik vroeg vertrokken, want we wilden nog even Amsterdam in, dus we namen de eerstvolgende trein terug naar Groningen, eenmaal in Groningen fietste ik knalhard naar huis om de kaartjes op te halen, m'n metgezel haalde intussen Burger King-shizzle voor ons op het station en ik was net op tijd terug voor de trein naar Amsterdam en we waren ook nog op tijd bij het concert .
Niet meer actief op Fok!
pi_70635942
Maria! Je hebt helemaal geen fancy dure cremes nodig. Lanette vaselinecreme is wat je wilt, iets van 8 euro per grote tube, wordt meestal niet vergoed. Maar je kunt het echt overal opsmeren, droge ellebogen, ruwe lippen, kloofjes in je voetzolen... En eczeem.

DaD! Fijn dat je het geweldig hebt gehad

En ohhhh, mijn onderburen. Ze hebben vaak ruzie en schreeuwen dan het hele huis bij elkaar. Het liefst om 4 uur 's nachts Wat doe je daar nou in hemelsnaam tegen? Zo vreselijk aso
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:37:10 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70636102
Ik lees net DaD's verslag en: Hahahahaha, sorry hoor, maar dat slaapzaalverhaal .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:38:37 #122
331 Merel
Be here now.
pi_70636129
Zooooo daar ben ik weer! Even snel door het vorige topic gescrolld, en ik kan me nog herinneren dat het goed gaat met de moeder van Greys en de schoonmama van Moblo dus: .

En PF's vader is jarig op dezelfde dag als mijn moeder dus PF gefeliciteerd met je vader!

DaD, gaaf dat het zo mooi was!! En XM, loveli heeft altijd gelijk, dus luisteren!

En ik snap niet hoe allsystemshalt zo'n afvalprogramma komt ophemelen als je nu net toevallig in 1 week 1 kilo bent afgevallen. Je weet toch pas of het werkt als je over een tijd kunt zeggen dat je een significante hoeveelheid vet kwijt bent en dat ook zo blijft? 1 kilo is gewoon vocht.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_70636148
Mwhahaha. Ik zit nu online apotheken door te zoeken voor Mariaatje, nou, goed voor de paniekvogels: je kunt Tamiflu ook online kopen Wel vrij prijzig, maar je moet iets overhebben voor je gevoel van zekerheid
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:42:39 #124
331 Merel
Be here now.
pi_70636222
Ik ga dit weekend proberen om normaal te eten. Gisteravond had ik een etentje en ik dacht dat ik een aardig licht gerecht had besteld, bleken ze een grote kwak vieze vette saus over de pasta te kwakken (en dat stond er niet bij op de kaart!) dus slank avondeten is in ieder geval niet gelukt. En de rosé heeft ook niet erg geholpen Maar ik ga nu wel proberen om netjes ontbijt-lunch-avondeten te doen, want meestal sla ik in het weekend maaltijden over.

Hoe doen jullie dat als je uitgeslapen hebt en je ontbijt dus eigenlijk tegelijk met de lunch valt? Ontbijt overslaan en meteen lunchen, of je lunch ergens halverwege de middag doen dan maar?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_70636271
Merel, wat zwaarder ontbijten en een extra tussendoortje?

Viking, heel streng voor jezelf zijn met uit eten is echt zoooo niet leuk! Je komt echt geen kilo's aan van drie gangen! Morgen misschien wel, maar dinsdag is het er weer af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')