abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:31:38 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70637248
*knuffels voor Syrena!* Raar dubbel gevoel lijkt me dat ja! Ik zal iig duimen voor je dat je Typhone (wat een naam XD) snel binnenkomt

Cootje, zodra je weer back-on-track en uit vakantiemodus bent gaat het vast beter! En schijnbaar gaat je nieuwe regime vandaag weer in, dus veeeel succes
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70637260
Goedemorgen.

Net het verhaal van Dad gelezen.
Was je nu helemaal in je uppie naar Frankfurt?
pi_70637321
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Co, je bent nog steeds haske slank. Een ander (ik noem geen namen) komt al 2 kilo aan van een wéékje vakantie, wees blij dat de schade zo beperkt is gebleven!
hihihii, heb je wél lekker gegeten?? En ben je weer geweest waar ze die briljante menukaart hadden?
pi_70637350
Ik heb ook DaD's verhaal gelezen Ik was gaan panieken in het hostel denk ik (nah denk eerder al, bij de vertraging). Maar gelukkig heb je het concert gehaald

Co> Ik ken ook mensen *kuch* die meer dan 2 kilo dikker terugkwamen uit Zuid-Frankrijk

Maria> Gelukkig ligt Typhone in Limburg, dus als ze niet snel iets laten horen ga ik er heen Ik heb al een keer een abonnement bij ze besteld en dat ging ook niet soepel, maar ja, bij hen was die telefoon 40 euro goedkoper. Zucht
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70637386
Syrena: Het wórdt beter, maar daar heb je nu niet veel aan hè!

En ik bewaar het Bruce verslag van DaD voor later, want ik moet nu echt wat gaan doen! Tot later!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 11:37:21 #156
163650 Greys
pi_70637390
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:34 schreef conleche het volgende:

[..]

hihihii, heb je wél lekker gegeten?? En ben je weer geweest waar ze die briljante menukaart hadden?
Telepathie. Hoe wéét je dat ik het over mezelf had?
( )

Ja, heerlijk gegeten. En ook weer bij die briljante menukaart en hij was nog net zo briljant. Gotta love it

Ik heb zojuist nog even een last minute kappersafspraak gemaakt voor half twee vanmiddag. Ik ben al aardig van mijn kappersangst af geloof ik! Kleuren kon nog wel, knippen misschien niet meer, maar dat laat ik dan van de week nog wel even doen. En misschien ging knippen ook nog vanmiddag.
Nu nog even bedenken wat voor kleur (Dat rooie van de Hyvesfoto is dus gewoon mijn eigen haar, maar er was een rare zon-inval en de instellingen van mijn telefoon stonden niet goed denk ik ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70637403
Ik ga me make-uppen, in kleren hijsen en naar het postkantoor fietsen. En daarna bij de parents in de tuin liggen. Met een boekje en ze hebben ongetwijfeld KOEKJES!

Oja en morgen naar Utrecht met mijn mams, naar mijn zus.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70637459
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:37 schreef conleche het volgende:
Syrena: Het wórdt beter, maar daar heb je nu niet veel aan hè!

En ik bewaar het Bruce verslag van DaD voor later, want ik moet nu echt wat gaan doen! Tot later!!
Het flauwe is dat het dus echt wel oké ging. Tot gister Misschien moet ik vragen of ie nog eens een hele week komt wonen
pi_70637561
Greys, ik heb ook kappersangst. Het wordt gewoon nooit zoals ik wil. Ook nu, twee weken geleden in een opwelling naar de kapper gegaan, en het was wel leuk, maar het is niet pittig genoeg. Ik heb een klassiek hoofd, en als daar dan ook nog zo'n coupe bij zit Eigenlijk moet het wat korter, maar dat wil ik niet, want mannen houden niet van kort.

En nu ga ik, want dalijk is dat stinkpostkantoor ook nog dicht.
pi_70637753
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb ook een heel vies, eng en ook zielig kikkerverhaal. Op een warme zomerochtend in Belgie (waar het stikte van de kikkers overigens) werd ik wakker van één van de katten die duidelijk met iets bezig was. Ik eruit en zag dat hij een grote kikker aan het jennen was. Ik kat bij nekvel gegrepen en de schuifpui dichtgegooid want de kikker bevond zich gelukkig búiten de slaapkamer.

Zijn vriendinnetje echter niet. Die heb ik gesplasht met de schuifpui.

Het was vies, het was goor, ik heb er wel een soort van trauma aan overgehouden geloof ik.

Wat ook het vermelden waard is in dit topic, dat ik verdorie 59,6 kilo weeg. Bijna 60!!! Ik ga het schaamrood van de kaken poetsen en updaten. Kan ik direct even zien wat mijn laatste gewicht was, maar ik denk zo rond de 57, da's dan 2,5 kilo in een maand. Best veel!!
Oh gatverdamme!

De mijne had geen vriendinnetje. Tenminste, dat denk ik, want ik schoof de schuifpui ook met een rotvaart dicht en voor zo ver ik weet zit daar geen gesplashte kikker tussen

Ik moet opruimen hier, maar ik heb geen zihihihihn.

Oh, ik heb mijn nieuwe telefoon ook binnen trouwens en hij is geweldig Alleen er zit een soort van beschermklepje bij, maar ik weet niet hoe ik die er op krijg

En wat betreft de kilo's; i feel ya. Weeg verdorie 60 kilo En ik ben niet eens op vakantie geweest, dat moet nog
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70638227
Hou eens op over kikkers, jullie jagen DaD weg.
pi_70638265
Ik ben niet beledigd hoor

Voor mij lijkt het te werken..
Het gaat om een gedragsverandering en het klopt dat je het over een langere tijd moet beoordelen.

Ik zal over een paar maanden (na de gevreesde vakantie) eens posten hoe het er mee staat

Succes allemaal
pi_70638438
Ieeeeeeeh getver en baaaaaaaaaaah voor dat gesplashte kikkerverhaal! Gatverdamme!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:22:16 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70638445
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:14 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben niet beledigd hoor

Voor mij lijkt het te werken..
Het gaat om een gedragsverandering en het klopt dat je het over een langere tijd moet beoordelen.

Ik zal over een paar maanden (na de gevreesde vakantie) eens posten hoe het er mee staat

Succes allemaal
Ook succes! Een goed begin is het halve werk, en je klinkt erg positief en kick-ass-erig! De juiste instelling is very important

Goodbyeeee: misschien komt men aan van Zumba! Krijg je een Zuid-Amerikaans behiiiiind Ik zie namelijk ook niet echt resultaat en ik sport braaf minimaal 2 keer, maximaal 4 keer in de week *ontwikkelt een theorie* Maar ik vond je er mooi slank uit zien op die jurkjesfoto van laatst! Dus al voel je je misschien minder slank, het is je niet aan te zien
pi_70638639
Oh nog even snel lijstjedump voor ik ga shoeshoppen :

O: cruesli met melk en een beker optimel
T: glas multifruit
B: boodschappen doen, huishoudelijk werk
L: 2 bruine boterhammen met slagers achterham, flinke bak magere yoghurt met banaan
B: winkelen
T: misschien een ijsje, perzik
B: stofzuigen, tuin doen
D: spinaziesalade (recept dat DaD laatst eens gepost had)
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:55:36 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70639281
Hmm ik krijg vandaag twee eters, twee grote mannen met grote eetlust, en ik wil iets maken wat:
1. Vult
2. Lekker is
3. Geen uren duurt om te maken
4. Geen kaas of brood bevat (1tje met allergieën)
5. Vast nog wel wat criteria

Ik breinstorm verder
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:07:02 #167
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70639505
Ik stijg zometeen op, met mijn luchtballonbuik.

Ik kan niet eens lopen van de pijn

/klaagpost
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:09:22 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70639551
<knuffelpost>

Stomme buik! Lief doen tegen die muiski. Anders word ik boos. Raaah.

*knuffelt*

McArmy plaatje?

</knuffelpost>
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:10:29 #169
148689 Muis006
pi_70639573
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
<knuffelpost>

Stomme buik! Lief doen tegen die muiski. Anders word ik boos. Raaah.

*knuffelt*

McArmy plaatje?
[ afbeelding ]

</knuffelpost>
Oehh dat plaatje that's hot!

Ik moet bedenken wat ik vanavond wil eten maar ik heb nergens zin in, en het moet niet teveel moeite zijn en ook niet teveel carbs want daar reageert mijn buik explosief op.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:15:42 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70639667
Maak een ovenpakketje anders muis! Kan je kipfilet of vis met veggies en kruiden in de oven kwakken, even wachten en klaar! En ook niet zoveel carbs! En niet zo zwaar. Eventueel met salade erbij.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:17:31 #171
148689 Muis006
pi_70639707
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maak een ovenpakketje anders muis! Kan je kipfilet of vis met veggies en kruiden in de oven kwakken, even wachten en klaar! En ook niet zoveel carbs! En niet zo zwaar. Eventueel met salade erbij.
Oeh dat is een goeie. Ik zat zelf ook al aan kip te denken, heb ik heel erge zin in opeens.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:27:44 #172
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70639881
kussie voor muis
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:30:11 #173
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70639926
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oehh dat plaatje that's hot!

Ik moet bedenken wat ik vanavond wil eten maar ik heb nergens zin in, en het moet niet teveel moeite zijn en ook niet teveel carbs want daar reageert mijn buik explosief op.
Iets wat je héééél lekker vind, bv salade du chevre chaud met een glas witte wijn en een stukje brood
pi_70639949
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ook succes! Een goed begin is het halve werk, en je klinkt erg positief en kick-ass-erig! De juiste instelling is very important

Goodbyeeee: misschien komt men aan van Zumba! Krijg je een Zuid-Amerikaans behiiiiind Ik zie namelijk ook niet echt resultaat en ik sport braaf minimaal 2 keer, maximaal 4 keer in de week *ontwikkelt een theorie* Maar ik vond je er mooi slank uit zien op die jurkjesfoto van laatst! Dus al voel je je misschien minder slank, het is je niet aan te zien
Oeh, thank you, wat lief van je Die zumba behind heb ik al, maar dat vind ik niet zo erg. Mijn buik zit me altijd het meest dwars, nu helemaal.. Maargoed, ik maak maar even de sidenote dat ik ongesteld ben. Hopelijk is dat ook de verklaring van de extra kilo's
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:31:54 #175
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70639963
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm ik krijg vandaag twee eters, twee grote mannen met grote eetlust, en ik wil iets maken wat:
1. Vult
2. Lekker is
3. Geen uren duurt om te maken
4. Geen kaas of brood bevat (1tje met allergieën)
5. Vast nog wel wat criteria

Ik breinstorm verder
Chili con carne, of pasta bolognese. Beiden kosten wel tijd, maar niet veel werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')