abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70619874
Het vorige deel: Slank #794 - check je paspoort

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:57:34 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70619885
Mooie TT

Tevens FIPO!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 17:58:52 #3
70532 loveli
N
pi_70619916
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik wil misschien wel een old timer. Een vriend van mij heeft een super leuke oldtimer. 5000 euro en nog iets van 100 per jaar. Z'n broertje gaat er vandaag ook een kopen, maar dan goedkoper. Als ik dezelfde koop kunnen we onderdelen uitwisselen. Ooit, als ik geld heb
5000 voor een oldtimer, da's veul voor een student. De mijne kostte indertijd minder dan 5% daarvan en doetut nog steeds
crap in = crap out
pi_70619922
TVP
Maar ik ga weer offline, relaxen in bad
pi_70619940
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Eerst komt de 125cc, dan de 250cc en als laatste pas de 'koningsklasse'. Meestal zijn het ruim 20 rondjes, een rondje duurt (afhankelijk van het circuit) minder dan 2 minuten. Tussendoor wordt er wat gehuldigd. Deze race is toch in de VS?
Hm.... Ik heb er niet zoveel verstand van.. Maar ik geloof dat vriendje naar de kwalificatie en de echte wedstrijd wil kijken van de beste motoren. Dat moet dan maar

Kent iemand hier Enchanted? Die had hij in de bios gezien. En die hebben we gister nog een keer gekeken. Hij vond hem zo leuk namelijk
pi_70619972
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:58 schreef loveli het volgende:

[..]

5000 voor een oldtimer, da's veul voor een student. De mijne kostte indertijd minder dan 5% daarvan en doetut nog steeds
Ja, die jongen heeft een vast inkomen.. Vandaar..
M'n vriendje heeft ook veel te veel geld aan z'n auto uitgegeven.. Ik heb niet echt goede voorbeelden om mij heen Oja.. Misschien een nissan micra? Maar die heb ik al heel vaak heel hard uitgelachen Dus daar durf ik niet in te rijden..
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:02:51 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70620021
Whaha PF hield de TT erin

Enchanted is geniaal! GISELLE!! *bijt op vuist*

Prince Edward is de bom
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70620033
Kijk wat een lief kindje
pi_70620037
TT
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:04:10 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70620055
Shiloh Pitt Waddissemooi

En hier dan nog maar es Edward Zomaar. Voor de leuk.
pi_70620061
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whaha PF hield de TT erin

Enchanted is geniaal! GISELLE!! *bijt op vuist*

Prince Edward is de bom
Whehe. Vriendje vond dat ik Giselle was.. "Ja zo loop jij ook altijd door Amsterdam."
pi_70620064
Oh mijn auto kostte trouwens 550 euro, inclusief APK die op dezelfde dag nog gedaan was
pi_70620089
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiloh Pitt Waddissemooi

En hier dan nog maar es Edward Zomaar. Voor de leuk.
[ afbeelding ]
Whehehe. Aan het begin vond ik Edward echt ge-wel-dig. En op het einde was hij echt suf
M'n vriendje zei dat hij vooral die andere man was maar natuurlijk ook een beetje de prins.
Of doen jullie nooit de rollen in een film verdelen
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:05:37 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70620090
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Whehe. Vriendje vond dat ik Giselle was.. "Ja zo loop jij ook altijd door Amsterdam."
Jij houdt ook straatartiesten met djembe's aan om daarmee "How Does She Know" te gaan zingen en te dansen? Zo ja, dan moet ie foto's maken en die op fok komen posten
pi_70620112
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jij houdt ook straatartiesten met djembe's aan om daarmee "How Does She Know" te gaan zingen en te dansen? Zo ja, dan moet ie foto's maken en die op fok komen posten
Nou meer het gedeelte van overreden worden door het verkeer
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 18:14:39 #17
70532 loveli
N
pi_70620314
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja, die jongen heeft een vast inkomen.. Vandaar..
M'n vriendje heeft ook veel te veel geld aan z'n auto uitgegeven.. Ik heb niet echt goede voorbeelden om mij heen Oja.. Misschien een nissan micra? Maar die heb ik al heel vaak heel hard uitgelachen Dus daar durf ik niet in te rijden..
Zo'n ding waar ik in rijd kost minder dan 1000 euro en is niet duur in onderhoud. Toyota Starlet of een Micra zijn goedkoop, maar zelf zou ik ook nog niet dood aangetroffen willen worden in een Micra. Toen ik nog belasting moest betalen had ik maandelijks 30 euro aan belasting, evenveel aan verzekering en afhankelijk van m'n kilometers een euro of 100 aan benzine.

Bij de BBC duurt de uitzending een uur, dus na middernacht komt 'ie een keer thuis.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 18:16:33 #18
70532 loveli
N
pi_70620358
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn auto kostte trouwens 550 euro, inclusief APK die op dezelfde dag nog gedaan was
Toen ik de mijne kocht waren er nog geen euro's, maar het getal was ongeveer hetzelfde
crap in = crap out
pi_70620373
Oh en lijstje van gisteren:

O: cruesli met melk
T: cupacoup tomaat, water, thee
L: witte pistolet met tartaar, ei, beetje mayo en ui, bruine boterham met boter en vlokken, vitalinea perzik
T: water, thee
D: twee glazen cassis, sneetje stokbrood met kruidenboter, zeewolf met wokgroenten (tauge, peultjes enzo) met sausje, chocoladefantasie toe (chocolademousse, kersenbonbon zonder alcohol, klein chococakeje met warme chocoladesaus aan de binnenkant, bolletje straciatellaijs)
S: 30 minuten stevig doorwandelen

Vandaag:

O: twee bruine boterhammen met hagelslag, glas thee
T: cupasoup helder, water
L: 3 bruine boterhammen, waarvan 1 met gebraden gehakt, 1 met grillham en 1 met gekookt ei met zout en een beetje mayo, 1 witte boterham met boter en vlokken
T: water, magnum white, 4 cadillacs
D: 400 gram gewokte kastanjechampignons met rode ui enzo en een kipfilet, toe bakje magere yoghurt met banaan

Netjes toch? Ochtend T's was ik beide keren vergeten, vanaf maandag neem ik fruitjes mee of yoghurt
pi_70620387
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo'n ding waar ik in rijd kost minder dan 1000 euro en is niet duur in onderhoud. Toyota Starlet of een Micra zijn goedkoop, maar zelf zou ik ook nog niet dood aangetroffen willen worden in een Micra. Toen ik nog belasting moest betalen had ik maandelijks 30 euro aan belasting, evenveel aan verzekering en afhankelijk van m'n kilometers een euro of 100 aan benzine.

Bij de BBC duurt de uitzending een uur, dus na middernacht komt 'ie een keer thuis.
Hij slaapt bij mij, m'n vader is jarig.. leuk

Hm......... Ja ik wil het liefst zo iets als een 405 qua afmetingen maar dat is duur. Kan m'n vader niet twee jaar m'n verzekering betalen tot ik 24 ben?
pi_70620396
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Toen ik de mijne kocht waren er nog geen euro's, maar het getal was ongeveer hetzelfde
Goedkope autootjes

M'n volgende wordt duurder, maar die rijdt wel 1:21 en heeft airco Komt volgend jaar of het jaar daarna wel
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 18:19:52 #22
70532 loveli
N
pi_70620426
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Hm......... Ja ik wil het liefst zo iets als een 405 qua afmetingen maar dat is duur. Kan m'n vader niet twee jaar m'n verzekering betalen tot ik 24 ben?
Ja hoor, maar dan moet je niet aan de verzekering vertellen dat jij de vaste bestuurder bent.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 18:20:46 #23
70532 loveli
N
pi_70620452
*veegt zweet van rug*
Ik wil ook airco
crap in = crap out
pi_70620479
M'n vader heeft nu gewoon twee motoren omdat hij graag met de motor op vakantie wil en er een nu stuk is. Omg. En dan gaat hij die ene maken en kijken voor welke hij het meest kan krijgen als die ene gemaakt is en dan een verkopen. Als hij nou gewoon een extra auto had gekocht ?!
pi_70620740
Daph, wel iets van saus bij je woksels, hoop ik?
pi_70620847
Over een week moet ik een week lang iedere dag zelf koken, dus ga dan maar eens lekkere recepten zoeken .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70620860
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
Daph, wel iets van saus bij je woksels, hoop ik?
Euh... Goede Ik weet niet of we dat hebben Nou ja, deze wokselcombinatie is ook zonder saus lekker
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:39:32 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70620964
TVP .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:40:34 #29
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70620992
tvp

pf: een fiat panda, een suzuki alto, die zijn licht dus ook goedkoop te verzekeren. maar eigenlijk denk ik dat je beter kunt wachten met een auto tot je het zelf kunt betalen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 18:42:00 #30
163650 Greys
pi_70621029
Tvp met de mededeling dat Heer G zijn oude witte moet-even-snel-iets-hebben Golfje voor 700 euro heeft gekocht en er prima in gereden heeft al die tijd! Het ding is ook omgedoopt tot El Cheapo en dat stond er zelfs in lettertjes achterop
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70621098
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
En hij rijd nog?

De zus van mijn vriend had ook zo'n goedkoop autootje gevonden ergens, maar afgelopen weekend kon ze dus na 3 maanden weer een nieuwe gaan kopen
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 18:45:26 #32
70532 loveli
N
pi_70621130
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:40 schreef kwakveense het volgende:
tvp

pf: een fiat panda, een suzuki alto, die zijn licht dus ook goedkoop te verzekeren. maar eigenlijk denk ik dat je beter kunt wachten met een auto tot je het zelf kunt betalen...
Een eend kost ook geen drol in vaste lasten en onderhoud, maar het is kreukelzone van bumper tot bumper. Veiligheid en betrouwbaarheid gaan bij mij voor.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 18:46:54 #33
70532 loveli
N
pi_70621164
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En hij rijd nog?

De zus van mijn vriend had ook zo'n goedkoop autootje gevonden ergens, maar afgelopen weekend kon ze dus na 3 maanden weer een nieuwe gaan kopen
De mijne kostte 500 gulden (plus een beetje voor de APK) en rijdt nog!

Selderij, artisjok, paardebiefstuk.
crap in = crap out
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:47:24 #34
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70621177
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
Tvp met de mededeling dat Heer G zijn oude witte moet-even-snel-iets-hebben Golfje voor 700 euro heeft gekocht en er prima in gereden heeft al die tijd! Het ding is ook omgedoopt tot El Cheapo en dat stond er zelfs in lettertjes achterop
Ach ja, met oude auto´s moet je geluk hebben, of je hebt pech. Ik heb aan mn auto voor 1550.- reparaties gehad de afgelopen maand
pi_70621185
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En hij rijd nog?

Jup, vorig jaar maart gekocht en hij rijdt nog In de tussentijd 2 'problemen' gehad: uitlaat eronder vandaan gevallen (reparatie 65 euro) en hij lekte benzine (gerepareerd door ANWB man, gratisch ) maar verder doet ze het prima

Zonde dat ze zo snel weer een nieuwe kan kopen dan
pi_70621263
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Jup, vorig jaar maart gekocht en hij rijdt nog In de tussentijd 2 'problemen' gehad: uitlaat eronder vandaan gevallen (reparatie 65 euro) en hij lekte benzine (gerepareerd door ANWB man, gratisch ) maar verder doet ze het prima

Zonde dat ze zo snel weer een nieuwe kan kopen dan
Ja, nou was ie al niet 100% toen ze hem kocht (als het regende werd je sowieso kleddernat in de auto )
Nu heeft ze een suzuki alto gekocht, hopelijk blijft die langer goed

Ik zou het niet echt durven om zo'n goedkope auto te kopen, toch bang dat er iets mis mee is.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:50:21 #37
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70621279
ik snap gewoon niet zo goed waarom een student in een stad als amsterdam in vredesnaam een auto nodig heeft je betaalt je overal blauw aan parkeergeld bovendien... ik zou mn geld liever gebruiken voor een goeie fiets en een degelijk slot...
pi_70621337
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, nou was ie al niet 100% toen ze hem kocht (als het regende werd je sowieso kleddernat in de auto )
Nu heeft ze een suzuki alto gekocht, hopelijk blijft die langer goed

Ik zou het niet echt durven om zo'n goedkope auto te kopen, toch bang dat er iets mis mee is.
Hahaha echt waar? Ik zie het helemaal voor me

Mijn vader is automonteur, dus die heeft me toen geholpen bij het uitzoeken van een auto Zelf geinspecteerd en pas toen mijn vader groen licht gaf gekocht
pi_70621732
Zo. De 3e was zit er in. Zo te zien nog 5 machines te gaan
Ik heb het vorige topic gescanned en zag dat DaD naar Bruce in Frankfurt is.
Dat zowel de moeder van Greys als de schoonmoeder van Mo goed op hun behandelingen reageren, wat enorm fijn is!!
Dat dochter GB goed is met kikkers. (had niet anders verwacht).
Zag Loveli ook nog heel lovely voorbijschuiven in een bikini gisteravond.
En iedereen had last van de warmte. (ik niet, maar het was in Frankrijk de laatste paar dagen bijna 40 graden voor mijn gevoel, dus ik vond het hier prima te doen.....) o nu vergeet ik weer de helft, maar daar kom ik misschien wel op. Ben blij dat ik nog een gewone computer heb, want ik heb nog getwijfeld om die de deur uit te doen! Vooruitziende blik FTW!!

Vanaf maandag ga ik weer even streng doen, want deze afgelopen maand heb ik qua eten echt nergens op gelet. Zal me morgen eens wegen, want zag dat ik uit het lijstje was gekukeld.

Begin maar weer eens met een lijstje:
O: geroosterde boterham met een gekookt eitje drop.
T: chocolade cookie
T: 5 dropjes (of 6, dat kan ook.)
L: yakitori spiesjes
T: wodka met 4 papadums met curry
D: weet nog niet. Heb geen zin in boodschappen, dus ik denk spaghetti met tomatensaus die ik uit de vriezer ga vissen. Of een kroketje op brood....
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 19:08:39 #40
163650 Greys
pi_70621850
Kroketje op brood, mjam!
Co, ik vind het zo fijn dat je hier weer gewoon bent, hoe stom dat ook klinkt!

Er is hier een lekker windje opgestoken, geen druppel gevallen verder, maar toch verfrissend die wind. Alle deuren staan nu tegen elkaar open, Borie in de ren buiten, boven alle ramen tegen elkaar open en ik zag de thermostaat temperatuur binnen een half uur van 27 naar 24 graden gaan in de woonkamer. De Bink en ik zijn errrrrrrg gelukkig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70621907
O en over goedkope autootjes: mijn 1e auto was een lelijk eendje uit 1974. Voor 700 FF gekocht. Een jaar probleemloos in gereden (hoewel ik bij het inparkeren een lantaarnpaal over het hoofd zag en een halve vleugel meenam, maar kniesoor......) en weer verkocht voor 1000 FF.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:11:57 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70621963
Mijn eten vandaag: 1400 kcal
Da's toch weer excl. 6 flesjes bier
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70622119
TVP, eerst douchen dan bijlezen *zweet* (raam van de auto ging niet open, geen airco en ook al geen arko dus).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70622149
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Kroketje op brood, mjam!
Co, ik vind het zo fijn dat je hier weer gewoon bent, hoe stom dat ook klinkt!

Er is hier een lekker windje opgestoken, geen druppel gevallen verder, maar toch verfrissend die wind. Alle deuren staan nu tegen elkaar open, Borie in de ren buiten, boven alle ramen tegen elkaar open en ik zag de thermostaat temperatuur binnen een half uur van 27 naar 24 graden gaan in de woonkamer. De Bink en ik zijn errrrrrrg gelukkig!
Ik vind het ook best fijn om er weer te zijn en prima idee van die sauna!!

Ik moest Koek ook goed in de gaten houden wat betreft de warmte inderdaad. Die beestjes zijn zó oververhit!! Maar het is allemaal prima gegaan: ik heb een supervakantie gehad!

Morgen ook nog naar Lenny Kravitz! Ik geloof dat ik maandag maar weer eens iets werkerigs moet gaan doen, voordat ik niet meer weet hoe dat moet...
pi_70622181
Co! Welkom terug in ons kouwe kikker ( ) warme dooie mussen landje
Ja doei.
pi_70622183
Ik ga mijn ouders en zusje even uitzwaaren en daarna koken + eten.. Tossjow!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:26:50 #47
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70622435
ik heb cakejes gebakken en versierd met prinsessenglazuur en glitterversiering
pi_70622471
waarom?

Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 19:30:19 #49
163650 Greys
pi_70622539
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
waarom?

Omdat dat LEUK is, en girly, en lekker!
Denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70622541
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
waarom?

Ik denk dat Kwakkie werd geinspireerd door de kikker van GB!!
pi_70622621
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef kwakveense het volgende:
ik heb cakejes gebakken en versierd met prinsessenglazuur en glitterversiering
Leuk
Had je al mensen gevonden aan wie je ze kon uitdelen?
pi_70622678
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat dat LEUK is, en girly, en lekker!
Denk ik
kán
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat Kwakkie werd geinspireerd door de kikker van GB!!
kan ook.....

Hier staat de lasagne in de oven ik ben erg benieuwd, hoop dat 't ergens naar smaakt
Ja doei.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:37:57 #53
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70622772
zowel co als greys hebben gelijk.

en lekker is t ook nog.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:39:00 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70622814
Mijn empanadas waren lekker en ik heb nog over!

En ik heb eindelijk eens in het fokfoodgawker topic gepost *spierbal*
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:03:52 #55
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70623682
tayvaypay

Cootje
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:21:17 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70624264
Zeuuuu, lekker geRPM'd. Ging wel pittig, merkte duidelijk dat het de 4e keer al was deze week. Weekend ga ik lekker eens niet. Maandag weer .

Nu maaltijdsalade van de AH to go . We moeten nog steeds boodschappen doen .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70624340
Zoooo ik heb álles opgegeten en nu zit ik bommetjevol! Ik vond een hele kipfilet wel veel trouwens zo in mijn eentje Of is dat raar? Heb nu een bekertje optimel, de bak yoghurt neem ik over een half uurtje wel.. Anders past het niet

Cakejes met prinsessenglazuur
pi_70624528
Ahh ik word echt gek van het verband op mijn oog
Nog maar 12 uurtjes.... (gelukkig zal ik daarvan de meeste slapen)
Ben benieuwd hoe mijn zicht is als het verband er af is
pi_70624835
Waarom heb je verband op / over je oog?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_70624895
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:37 schreef sigme het volgende:
Waarom heb je verband op / over je oog?
in het kort: ik heb een papercut op mijn oog
pi_70624982
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

in het kort: ik heb een papercut op mijn oog
Que?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_70625067
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeuuuu, lekker geRPM'd. Ging wel pittig, merkte duidelijk dat het de 4e keer al was deze week. Weekend ga ik lekker eens niet. Maandag weer .

Nu maaltijdsalade van de AH to go . We moeten nog steeds boodschappen doen .
Oh ja, XM, hoe is het met jou? Zaterdag iets van betekenis, pik ik op. Diëtist, gok ik?
Hoe is 't verder met je lijf, strakheid, gewicht? Zo te zien pak je het sporten nog steeds stevig aan .
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:46:13 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70625151
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, XM, hoe is het met jou? Zaterdag iets van betekenis, pik ik op. Diëtist, gok ik?
Hoe is 't verder met je lijf, strakheid, gewicht? Zo te zien pak je het sporten nog steeds stevig aan .
Ja klopt. Morgen om 11:00. Combi diëtiste / spiegoloog. Lijf laat te wensen over. Sporten gaat prima, maar de strakheid is een drama, maar ik mag echt geen buikspieroefeningen doen . Heb het vandaag nog nagevraagd aan de fysio. Te zware belasting. Dus ik heb nog steeds een enorme pens . Hoop dat de RPM toch nog wat effect gaat hebben .
pi_70625248
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Que?
Heb een papiertje in mijn oog gekregen en nu zit er een kleine snee in mijn oog
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 20:49:09 #65
163650 Greys
pi_70625255
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Que?
Ze had zich met het doorbladeren van papieren in haar oog gesneden/geprikt.
Auw!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70625357
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heb een papiertje in mijn oog gekregen en nu zit er een kleine snee in mijn oog
Aaaah!
Echt je oogbol gesneden? Huuh! Deed / doet dat zeer? Over 12 uur mag het verband eraf zeg je, hoe lang zit het er al op?
pi_70625444
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja klopt. Morgen om 11:00. Combi diëtiste / spiegoloog. Lijf laat te wensen over. Sporten gaat prima, maar de strakheid is een drama, maar ik mag echt geen buikspieroefeningen doen . Heb het vandaag nog nagevraagd aan de fysio. Te zware belasting. Dus ik heb nog steeds een enorme pens . Hoop dat de RPM toch nog wat effect gaat hebben .
Je weet wel dat pensvet zich niks aantrekt van het al dan niet uitvoeren van buikspieroefeningen, hmm? Spieren maken de boel wel strakker, maar het vet verdwijnt niet (speciaal) op de plaats waar je spier opbouwt.

Goed dat je wat aan het eten gaat doen. Ik ben niet zo van de zedeprekerij, maar dat jij met al je gesport niet flink resultaat ziet, is niet goed . Dus ergens moet er iets (anders) (ook) veranderen .
pi_70625547
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Aaaah!
Echt je oogbol gesneden? Huuh! Deed / doet dat zeer? Over 12 uur mag het verband eraf zeg je, hoe lang zit het er al op?
Het prikt een beetje, het zit er nu ongeveer 12 uur op.
Het hoort snel te genezen
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:06:40 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70625735
Sigme, ik zie inderdaad nog niet zoveel resultaat van nu circa 4 maand veel sporten. Conditioneel ben ik wel vooruit gegaan .

Hoe kan ik die blubbelbuik dan wegkrijgen?
pi_70625875
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sigme, ik zie inderdaad nog niet zoveel resultaat van nu circa 4 maand veel sporten. Conditioneel ben ik wel vooruit gegaan .

Hoe kan ik die blubbelbuik dan wegkrijgen?
Oh, hoe het wél weggaat weet ik ook niet. Maar plaatselijk afvallen door plaatselijk trainen gaat het in elk geval niet oplossen.

En verder moet jij natuurlijk gewoon meer gaan eten, zodat je fatsoenlijk afvalt, maar dat weet je inmiddels wel, nietwaar ?

Overigens lijkt me, met jouw lijf en staat van dienst, dat 4 maanden stevig sporten en bjibehorende conditie-opbouw en het plezier (toch?) dat je hebt met dat ge-RPM, ook los van je gewicht wel de moeite waard.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:17:31 #71
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70626018
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:19:59 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70626093
Oh ja hoor, ik blijf het ook zeker doen .

Over het eten ga ik het morgen hebben .
pi_70626226
XM: je denkt waarschijnlijk dat je geen verschil ziet, maar de verandering gaat meestal zo geleidelijk dat het niet opvalt. Stel dat je morgen zou opstaan met het lijf van 4 maanden geleden, dan zou je hoogstwaarschijnlijk schrikken!!

Ik ben echt een muts. Was zo gewend aan laptop in woonkamer op de bank, dat ik m'n grote computer nu ook pontificaal op de salontafel heb gezet!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:25:28 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70626256
Dat zou echt een nachtmerrie zijn co .

Gezellig zo'n grote desktop op je salontafel! . Ziet er vast reuze cosy uit .
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:31:10 #75
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70626426
Ik ging een smoothie maken maar er was geen vruchtensap, dus het is een milkshake geworden
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70626561
Muis, van jou had ik nog geen antwoord gehad. Waarom heb jij van die heftige medicijnen?
pi_70627298
Naamtopic

Ik kom terug van de film. Toen we weer naar buiten kwamen was het plein bezaaide met mensen die in het wit gekleed waren
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70627373
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef conleche het volgende:
Zo. De 3e was zit er in. Zo te zien nog 5 machines te gaan
Ik heb het vorige topic gescanned en zag dat DaD naar Bruce in Frankfurt is.
Dat zowel de moeder van Greys als de schoonmoeder van Mo goed op hun behandelingen reageren, wat enorm fijn is!!
Dat dochter GB goed is met kikkers. (had niet anders verwacht).
Zag Loveli ook nog heel lovely voorbijschuiven in een bikini gisteravond.
En iedereen had last van de warmte. (ik niet, maar het was in Frankrijk de laatste paar dagen bijna 40 graden voor mijn gevoel, dus ik vond het hier prima te doen.....) o nu vergeet ik weer de helft, maar daar kom ik misschien wel op. Ben blij dat ik nog een gewone computer heb, want ik heb nog getwijfeld om die de deur uit te doen! Vooruitziende blik FTW!!

Hihi Als je ooit een kikker in je huis hebt kom ik naar je toe. Gaan we samen gillen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70628060
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:50 schreef kwakveense het volgende:
ik snap gewoon niet zo goed waarom een student in een stad als amsterdam in vredesnaam een auto nodig heeft je betaalt je overal blauw aan parkeergeld bovendien... ik zou mn geld liever gebruiken voor een goeie fiets en een degelijk slot...
Nee joh, gratis parkeren voor de deur!
pi_70628114
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:23 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee joh, gratis parkeren voor de deur!
Maar je wilt toch ook ergens heen
Een auto om hem voor de deur te parkeren heb je ook zo weinig aan, of hij moet erg mooi zijn
pi_70628154
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar je wilt toch ook ergens heen
Een auto om hem voor de deur te parkeren heb je ook zo weinig aan, of hij moet erg mooi zijn
Ja als ik naar m'n ouders toe ga.. Of naar vrienden.. Daar is het ook allemaal gratis parkeren..

Ik woon echt in een uithoek van Amsterdam.. Naar vriendje toe met OV is 50 minuten, met de auto 5-10 minuten.
Naar m'n ouders toe is het 2 uur, met de auto 20 minuutjes..
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:28:17 #82
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70628209
Co is back!

enne als je je laptoppie niet wil ophalen kan ik m ook voor je halen hoor, 0,60 cent per km en 10 euro starttarief
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 22:30:31 #83
70532 loveli
N
pi_70628288
Er zijn minstens 5 fietsen van me gestolen of gemolesteerd in m'n studententijd, maar van m'n auto zijn ze altijd afgebleven
(Zonder fiets zou ik nog wel kunnen, maar pak me m'n auto niet af! /addict)
crap in = crap out
pi_70628389

ik ga jullie welterusten zeggen.. hoofdpijn is niet uit te roeien, dus ga maar op bed liggen en slapen, wie weet is 't morgen minder dat zou heel fijn zijn... heb nu al 2 dagen fulltime hoofdpijn, en da's niet leuk

mooie dromen allemaal!
Ja doei.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:35:23 #85
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70628435
truste moblo, glaasje water drinken
pi_70628448
Sterkte met je hoofdpijn moblo Truste!

Ik heb geen yoghurt met banaan meer genomen, ik zit nog steeds vol

Ik ga afsluiten en m'n bed in duiken Morgen boodschappen doen, maar ik heb nog steeds géén idee wat ik de komende week wil gaan eten

Nou daaag
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:38:23 #87
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70628545
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:35 schreef Daph_ het volgende:
Sterkte met je hoofdpijn moblo Truste!

Ik heb geen yoghurt met banaan meer genomen, ik zit nog steeds vol

Ik ga afsluiten en m'n bed in duiken Morgen boodschappen doen, maar ik heb nog steeds géén idee wat ik de komende week wil gaan eten

Nou daaag
Ik bedenk me meestal 's middags pas wat ik die dag eten ga, en soms pas 's avonds ofzo
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 22:41:43 #88
70532 loveli
N
pi_70628656
Trusten Mo, hopelijk is de hoofdpijn morgen weg!
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 22:51:42 #89
163650 Greys
pi_70629031
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:28 schreef kaasplankje het volgende:
Co is back!

enne als je je laptoppie niet wil ophalen kan ik m ook voor je halen hoor, 0,60 cent per km en 10 euro starttarief
Je moet er alleen niet teveel haast mee hebben, want hij gaat op de fiets! Hij van hierboven! ^^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:53:48 #90
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70629116
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja als ik naar m'n ouders toe ga.. Of naar vrienden.. Daar is het ook allemaal gratis parkeren..

Ik woon echt in een uithoek van Amsterdam.. Naar vriendje toe met OV is 50 minuten, met de auto 5-10 minuten.
Naar m'n ouders toe is het 2 uur, met de auto 20 minuutjes..
tsja, ik ben erg pro fietsen maar ik weet dat jij er een hekel aan hebt (ik vind alles dat minder dan een uur fietsen is "normale fietsafstand" en daar neem ik meestal geen OV voor....)

ik vind auto's luchtvervuilende onzin voor studenten. sorry.

vrijdag 3 juli 2009 @ 22:54:39 #91
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70629147
oh en trustels allemaal. ben weer t weekend zingen, (10-22 en 10-17) dus ws. pas zondagavond weer online.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:55:28 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70629173
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:53 schreef kwakveense het volgende:

[..]

tsja, ik ben erg pro fietsen maar ik weet dat jij er een hekel aan hebt (ik vind alles dat minder dan een uur fietsen is "normale fietsafstand" en daar neem ik meestal geen OV voor....)

ik vind auto's luchtvervuilende onzin voor studenten. sorry.

Eens met kwak!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 23:11:45 #93
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70629761
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eens met kwak!
nja weet je, als PF een fiets zou hebben staan in A'dam en op t station in Almere ook een brik, dan is ze denk ik veel en veel sneller bij haar ouders (mijn ouders hebben trouwens van deur tot deur nooit dichterbij gewoond dan een uur reistijd, en de ouders van mini wonen úren bij haar vandaan - maar dat is mijns inziens geen reden om een auto nodig te hebben...)

en nu zal ik er over ophouden hoor...

trusten!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 23:17:49 #94
163650 Greys
pi_70629999
Vikje, ging je nou vanavond of morgen naar The Proposal?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 juli 2009 @ 23:30:16 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70630387
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
Vikje, ging je nou vanavond of morgen naar The Proposal?
Morgen .

En nu ga ik slapen. Dag schatten .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 4 juli 2009 @ 00:02:37 #96
70532 loveli
N
pi_70631305
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 23:11 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nja weet je, als PF een fiets zou hebben staan in A'dam en op t station in Almere ook een brik, dan is ze denk ik veel en veel sneller bij haar ouders (mijn ouders hebben trouwens van deur tot deur nooit dichterbij gewoond dan een uur reistijd, en de ouders van mini wonen úren bij haar vandaan - maar dat is mijns inziens geen reden om een auto nodig te hebben...)

en nu zal ik er over ophouden hoor...

trusten!
Mijn voornaamste reden om als student (of als niet-student) een auto te willen, was onafhankelijkheid. Dan hoefde ik me geen zorgen te maken dat ik alleen naar huis moest fietsen of moest wachten tot iemand schoorvoetend bereid was om met me mee naar huis te fietsen. Ik moet er nog steeds niet aan denken afhankelijk te zijn van het OV en van de goedhied anderen.
crap in = crap out
pi_70632737
XM!!! Succes morgen Ik vind het echt heel stoer&verstandig dat je gaat
  zaterdag 4 juli 2009 @ 08:01:51 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70634654
Nou, ik ga er in ieder geval lekker gemotiveerd heen.

Zojuist weer eens gewogen sinds ruim een maand en guess what? Ondanks het letten op m'n eten en het vele sporten ben ik 0,0 niks noppes nada afgevallen . Gewoon, helemaal niks.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry.
pi_70634657
Succes vandaag XM .

Ik ga er vandoor, vandaag naar Dolfinarium (met de hele familie, dat gaat nog druk worden). Tot morgen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zaterdag 4 juli 2009 @ 08:06:55 #100
70532 loveli
N
pi_70634674
En die kleren maat 38 dan? Gewicht zegt zilch, nada, noppes. Da's juist een valkuil voor vrouwen. Die komen tussen hun 30ste en 60ste nauwelijks aan, maar intussen raken ze spieren kwijt en krijgen ze er vet bij. Als jij centimeters kwijt bent, ben je afgevallen. Ook al is je gewicht gelijk gebleven.

En met de uren die jij aan het spinnen bent, moet je haast wel meer beenspieren hebben gekregen (niet zoveel als wanneer je goed zou hebben gegeten ). Meer spieren => meer vetverbranding => minder centimeters. En wat de weegschaal zegt zal me een hele dikke vette worst zijn

Dus pak je restje motivatie bij de kladden en ga naar die afspraak
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')