quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil misschien wel een old timer. Een vriend van mij heeft een super leuke oldtimer. 5000 euro en nog iets van 100 per jaar. Z'n broertje gaat er vandaag ook een kopen, maar dan goedkoper. Als ik dezelfde koop kunnen we onderdelen uitwisselen. Ooit, als ik geld heb
Hm.... Ik heb er niet zoveel verstand van.. Maar ik geloof dat vriendje naar de kwalificatie en de echte wedstrijd wil kijken van de beste motoren. Dat moet dan maarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst komt de 125cc, dan de 250cc en als laatste pas de 'koningsklasse'. Meestal zijn het ruim 20 rondjes, een rondje duurt (afhankelijk van het circuit) minder dan 2 minuten. Tussendoor wordt er wat gehuldigd. Deze race is toch in de VS?
Ja, die jongen heeft een vast inkomen.. Vandaar..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:58 schreef loveli het volgende:
[..]
5000 voor een oldtimer, da's veul voor een student. De mijne kostte indertijd minder dan 5% daarvan en doetut nog steeds
Whehe. Vriendje vond dat ik Giselle was..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whaha PF hield de TT erin![]()
Enchanted is geniaal!GISELLE!! *bijt op vuist*
Prince Edward is de bom
Whehehe. Aan het begin vond ik Edward echt ge-wel-dig. En op het einde was hij echt sufquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiloh PittWaddissemooi
![]()
En hier dan nog maar es EdwardZomaar. Voor de leuk.
[ afbeelding ]
Jij houdt ook straatartiesten met djembe's aan om daarmee "How Does She Know" te gaan zingen en te dansen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehe. Vriendje vond dat ik Giselle was.."Ja zo loop jij ook altijd door Amsterdam."
Nou meer het gedeelte van overreden worden door het verkeerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij houdt ook straatartiesten met djembe's aan om daarmee "How Does She Know" te gaan zingen en te dansen?Zo ja, dan moet ie foto's maken en die op fok komen posten
Zo'n ding waar ik in rijd kost minder dan 1000 euro en is niet duur in onderhoud. Toyota Starlet of een Micra zijn goedkoop, maar zelf zou ik ook nog niet dood aangetroffen willen worden in een Micra. Toen ik nog belasting moest betalen had ik maandelijks 30 euro aan belasting, evenveel aan verzekering en afhankelijk van m'n kilometers een euro of 100 aan benzine.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, die jongen heeft een vast inkomen.. Vandaar..
M'n vriendje heeft ook veel te veel geld aan z'n auto uitgegeven.. Ik heb niet echt goede voorbeelden om mij heenOja.. Misschien een nissan micra? Maar die heb ik al heel vaak heel hard uitgelachen
Dus daar durf ik niet in te rijden..
Toen ik de mijne kocht waren er nog geen euro's, maar het getal was ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn auto kostte trouwens 550 euro, inclusief APK die op dezelfde dag nog gedaan was
Hij slaapt bij mij, m'n vader is jarig.. leukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo'n ding waar ik in rijd kost minder dan 1000 euro en is niet duur in onderhoud. Toyota Starlet of een Micra zijn goedkoop, maar zelf zou ik ook nog niet dood aangetroffen willen worden in een Micra. Toen ik nog belasting moest betalen had ik maandelijks 30 euro aan belasting, evenveel aan verzekering en afhankelijk van m'n kilometers een euro of 100 aan benzine.
Bij de BBC duurt de uitzending een uur, dus na middernacht komt 'ie een keer thuis.
Goedkope autootjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen ik de mijne kocht waren er nog geen euro's, maar het getal was ongeveer hetzelfde
Ja hoor, maar dan moet je niet aan de verzekering vertellen dat jij de vaste bestuurder bent.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Hm......... Ja ik wil het liefst zo iets als een 405 qua afmetingen maar dat is duur. Kan m'n vader niet twee jaar m'n verzekering betalen tot ik 24 ben?
Euh... Goedequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
Daph, wel iets van saus bij je woksels, hoop ik?
En hij rijd nog?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn auto kostte trouwens 550 euro, inclusief APK die op dezelfde dag nog gedaan was
Een eend kost ook geen drol in vaste lasten en onderhoud, maar het is kreukelzone van bumper tot bumper. Veiligheid en betrouwbaarheid gaan bij mij voor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:40 schreef kwakveense het volgende:
tvp
pf: een fiat panda, een suzuki alto, die zijn licht dus ook goedkoop te verzekeren. maar eigenlijk denk ik dat je beter kunt wachten met een auto tot je het zelf kunt betalen...
De mijne kostte 500 gulden (plus een beetje voor de APK) en rijdt nog!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En hij rijd nog?
De zus van mijn vriend had ook zo'n goedkoop autootje gevonden ergens, maar afgelopen weekend kon ze dus na 3 maanden weer een nieuwe gaan kopen
Ach ja, met oude auto´s moet je geluk hebben, of je hebt pech. Ik heb aan mn auto voor 1550.- reparaties gehad de afgelopen maandquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
Tvp met de mededeling dat Heer G zijn oude witte moet-even-snel-iets-hebben Golfje voor 700 euro heeft gekocht en er prima in gereden heeft al die tijd! Het ding is ook omgedoopt tot El Cheapo en dat stond er zelfs in lettertjes achterop
Jup, vorig jaar maart gekocht en hij rijdt nogquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En hij rijd nog?
De zus van mijn vriend had ook zo'n goedkoop autootje gevonden ergens, maar afgelopen weekend kon ze dus na 3 maanden weer een nieuwe gaan kopen
Ja, nou was ie al niet 100% toen ze hem kocht (als het regende werd je sowieso kleddernat in de autoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup, vorig jaar maart gekocht en hij rijdt nogIn de tussentijd 2 'problemen' gehad: uitlaat eronder vandaan gevallen (reparatie 65 euro) en hij lekte benzine (gerepareerd door ANWB man, gratisch
) maar verder doet ze het prima
![]()
Zonde dat ze zo snel weer een nieuwe kan kopen dan
Hahaha echt waar? Ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, nou was ie al niet 100% toen ze hem kocht (als het regende werd je sowieso kleddernat in de auto)
Nu heeft ze een suzuki alto gekocht, hopelijk blijft die langer goed
Ik zou het niet echt durven om zo'n goedkope auto te kopen, toch bang dat er iets mis mee is.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Kroketje op brood, mjam!
Co, ik vind het zo fijn dat je hier weer gewoon bent, hoe stom dat ook klinkt!
Er is hier een lekker windje opgestoken, geen druppel gevallen verder, maar toch verfrissend die wind. Alle deuren staan nu tegen elkaar open, Borie in de ren buiten, boven alle ramen tegen elkaar open en ik zag de thermostaat temperatuur binnen een half uur van 27 naar 24 graden gaan in de woonkamer. De Bink en ik zijn errrrrrrg gelukkig!
Leukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef kwakveense het volgende:
ik heb cakejes gebakken en versierd met prinsessenglazuur en glitterversiering
kánquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat dat LEUK is, en girly, en lekker!
Denk ik
kan ook.....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat Kwakkie werd geinspireerd door de kikker van GB!!
Que?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in het kort: ik heb een papercut op mijn oog
Oh ja, XM, hoe is het met jou? Zaterdag iets van betekenis, pik ik op. Diëtist, gok ik?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeuuuu, lekker geRPM'd. Ging wel pittig, merkte duidelijk dat het de 4e keer al was deze week. Weekend ga ik lekker eens niet. Maandag weer.
Nu maaltijdsalade van de AH to go. We moeten nog steeds boodschappen doen
![]()
.
Ja klopt. Morgen om 11:00. Combi diëtiste / spiegoloog. Lijf laat te wensen over. Sporten gaat prima, maar de strakheid is een drama, maar ik mag echt geen buikspieroefeningen doenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, XM, hoe is het met jou? Zaterdag iets van betekenis, pik ik op. Diëtist, gok ik?
Hoe is 't verder met je lijf, strakheid, gewicht? Zo te zien pak je het sporten nog steeds stevig aan.
Ze had zich met het doorbladeren van papieren in haar oog gesneden/geprikt.quote:
Aaaah!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb een papiertje in mijn oog gekregen en nu zit er een kleine snee in mijn oog
Je weet wel dat pensvet zich niks aantrekt van het al dan niet uitvoeren van buikspieroefeningen, hmm? Spieren maken de boel wel strakker, maar het vet verdwijnt niet (speciaal) op de plaats waar je spier opbouwt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja klopt. Morgen om 11:00. Combi diëtiste / spiegoloog. Lijf laat te wensen over. Sporten gaat prima, maar de strakheid is een drama, maar ik mag echt geen buikspieroefeningen doen. Heb het vandaag nog nagevraagd aan de fysio. Te zware belasting. Dus ik heb nog steeds een enorme pens
. Hoop dat de RPM toch nog wat effect gaat hebben
.
Het prikt een beetje, het zit er nu ongeveer 12 uur op.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Aaaah!![]()
Echt je oogbol gesneden? Huuh! Deed / doet dat zeer? Over 12 uur mag het verband eraf zeg je, hoe lang zit het er al op?
Oh, hoe het wél weggaat weet ik ook niet. Maar plaatselijk afvallen door plaatselijk trainen gaat het in elk geval niet oplossen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sigme, ik zie inderdaad nog niet zoveel resultaat van nu circa 4 maand veel sporten. Conditioneel ben ik wel vooruit gegaan.
Hoe kan ik die blubbelbuik dan wegkrijgen?
Hihiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef conleche het volgende:
Zo. De 3e was zit er in. Zo te zien nog 5 machines te gaan![]()
Ik heb het vorige topic gescanned en zag dat DaD naar Bruce in Frankfurt is.![]()
Dat zowel de moeder van Greys als de schoonmoeder van Mo goed op hun behandelingen reageren, wat enorm fijn is!!![]()
Dat dochter GB goed is met kikkers. (had niet anders verwacht).![]()
Zag Loveli ook nog heel lovely voorbijschuiven in een bikini gisteravond.![]()
En iedereen had last van de warmte. (ik niet, maar het was in Frankrijk de laatste paar dagen bijna 40 graden voor mijn gevoel, dus ik vond het hier prima te doen.....) o nu vergeet ik weer de helft, maar daar kom ik misschien wel op. Ben blij dat ik nog een gewone computer heb, want ik heb nog getwijfeld om die de deur uit te doen! Vooruitziende blik FTW!!![]()
Nee joh, gratis parkeren voor de deur!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:50 schreef kwakveense het volgende:
ik snap gewoon niet zo goed waarom een student in een stad als amsterdam in vredesnaam een auto nodig heeftje betaalt je overal blauw aan parkeergeld bovendien... ik zou mn geld liever gebruiken voor een goeie fiets en een degelijk slot...
Maar je wilt toch ook ergens heenquote:
Ja als ik naar m'n ouders toe ga.. Of naar vrienden.. Daar is het ook allemaal gratis parkeren..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar je wilt toch ook ergens heen
Een auto om hem voor de deur te parkeren heb je ook zo weinig aan, of hij moet erg mooi zijn
Ik bedenk me meestal 's middags pas wat ik die dag eten ga, en soms pas 's avonds ofzoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:35 schreef Daph_ het volgende:
Sterkte met je hoofdpijn mobloTruste!
Ik heb geen yoghurt met banaan meer genomen, ik zit nog steeds vol
Ik ga afsluiten en m'n bed in duikenMorgen boodschappen doen, maar ik heb nog steeds géén idee wat ik de komende week wil gaan eten
![]()
Nou daaag
Je moet er alleen niet teveel haast mee hebben, want hij gaat op de fiets! Hij van hierboven! ^^quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:28 schreef kaasplankje het volgende:
Co is back!![]()
enne als je je laptoppie niet wil ophalen kan ik m ook voor je halen hoor, 0,60 cent per km en 10 euro starttarief
tsja, ik ben erg pro fietsen maar ik weet dat jij er een hekel aan hebt (ik vind alles dat minder dan een uur fietsen is "normale fietsafstand" en daar neem ik meestal geen OV voor....)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja als ik naar m'n ouders toe ga.. Of naar vrienden.. Daar is het ook allemaal gratis parkeren..
Ik woon echt in een uithoek van Amsterdam.. Naar vriendje toe met OV is 50 minuten, met de auto 5-10 minuten.
Naar m'n ouders toe is het 2 uur, met de auto 20 minuutjes..
Eens met kwak!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, ik ben erg pro fietsen maar ik weet dat jij er een hekel aan hebt (ik vind alles dat minder dan een uur fietsen is "normale fietsafstand" en daar neem ik meestal geen OV voor....)
ik vind auto's luchtvervuilende onzin voor studenten. sorry.
nja weet je, als PF een fiets zou hebben staan in A'dam en op t station in Almere ook een brik, dan is ze denk ik veel en veel sneller bij haar ouders (mijn ouders hebben trouwens van deur tot deur nooit dichterbij gewoond dan een uur reistijd, en de ouders van mini wonen úren bij haar vandaan - maar dat is mijns inziens geen reden om een auto nodig te hebben...)quote:
Morgenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
Vikje, ging je nou vanavond of morgen naar The Proposal?
Mijn voornaamste reden om als student (of als niet-student) een auto te willen, was onafhankelijkheid. Dan hoefde ik me geen zorgen te maken dat ik alleen naar huis moest fietsen of moest wachten tot iemand schoorvoetend bereid was om met me mee naar huis te fietsen. Ik moet er nog steeds niet aan denken afhankelijk te zijn van het OV en van de goedhied anderen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nja weet je, als PF een fiets zou hebben staan in A'dam en op t station in Almere ook een brik, dan is ze denk ik veel en veel sneller bij haar ouders (mijn ouders hebben trouwens van deur tot deur nooit dichterbij gewoond dan een uur reistijd, en de ouders van mini wonen úren bij haar vandaan - maar dat is mijns inziens geen reden om een auto nodig te hebben...)
en nu zal ik er over ophouden hoor...
trusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |