abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:59:56 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70646625
Zien, Mo, zien!

Daph, wat lief van je oudcollegaatje! Altijd leuk, waardering en algemene liefheid!

Mijn roti staat te pruttelen en mn hele huis ruikt nu spicey
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:30:15 #206
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70647464
Hai
Net weer thuis, volgens mij heeft het Tsjechisch eten me geen goed gedaan . Samenvatting, iemand?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:35:35 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70647588
Gofter, ik doe net m'n favoriete rokje aan en hij is te groot . En een riem eromheen doen helpt ook niet, want dan verfrommelt het zootje. Voor het eerst dat ik baal dat ik ben afgevallen . Ik ga m'n moeder vragen of ze hem kan innemen .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 18:54:53 #208
163650 Greys
pi_70648118
Is het normaal dat een barbecue in het begin heel erg rookt?
Arme buren die de slaapkamerramen open hebben staan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70648357
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
Is het normaal dat een barbecue in het begin heel erg rookt?
Arme buren die de slaapkamerramen open hebben staan
Ja.

De oplossing is zo'n ding:

Kost iets onder een tientje een maakt een gloeiend heet beginpunt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_70648984
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zien, Mo, zien!

Daph, wat lief van je oudcollegaatje! Altijd leuk, waardering en algemene liefheid!

Mijn roti staat te pruttelen en mn hele huis ruikt nu spicey
Idd heel lief Nu heb ik deze week dus nogal veel binnen gekregen om te lezen en er komen nog twee boeken

DaD je recept van die spinaziesalade was echt yummie! Ik zit vol, maar moet van mezelf nog een toetje nemen.. Denk dat ik het maar meeneem naar vriendlief (yoghurt met muesli en perziksiroop dacht ik)
pi_70649237
zow, eten op, huis opgeruimd en de stroppen klaar

Stroppen?

Ja, Stroppen

we maken vast nog wel een foto. Straks een themafeest bij IrishBastard en Dupje (en hun huisgenoten) in de tuin, met als thema: The Haunted Mansion

Dus, wij gewoon wat touw gehaald en daar stroppen van gemaakt, moet kunnen, dachten we

Hebben ook de kampeer-meuk nu zo goed als compleet met een mazzel van een goedkoper stoeltje bij de Bever, de mazzel van een goedkoper afwasteiltje (opvouwbaar) bij de Perry en nog wat shizzle.

Nog een weekje, en dan zitten we op de motor
Ja doei.
pi_70649360
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar gaan jullie over pm'en dan? .
Dat zou jij wel willen weten he! Nieuwschierig aagje!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? zaterdag 4 juli 2009 @ 19:58:29 #213
70532 loveli
N
pi_70649654
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:27 schreef conleche het volgende:
Ik wil weer terug naar 57, dus dat ga ik dan maar doen.
That's the spirit!

Geen kikkerverhaal, maar eentje over een mini-padje. Tussen het grasveld en de sloot was een (bij)keuken, en wel de onze. Stel je voor dat je 's nachts thuis komt en er brand geen licht. Je loopt door de keuken naar de lichtschakelaar en *splut*.
Het merendeel van z'n broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes, ooms en tantes hebben we gered van de kat en/of richting sloot gemikt.

En ik zit er een beetje doorheen dankzij het warme weer, te veel te doen, mensen die afhankelijk van me zijn en het kl#tegevoel dat ik er nogal alleen voor sta.
crap in = crap out
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:09:06 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70649887
XM? Je bent toch wel geweest hoop ik?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:11:44 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70649948
Shoarmapizza was heerlijk, omg wat heb ik daar bewust van genoten, heel erg gekauwd en rustig aan gedaan. Morgen en maandag nog werken en dan vakantie!! Dat wordt dus opletten.
We gaan niet weg dus dat scheelt, om tijd te 'doden' kan ik mooi veel sporten. Wil eigenlijk hardlopen wel weer oppakken, zal wel niet lukken met flappoot maar ik ga het toch proberen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:23:02 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70650172
Wat lief Daph!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70650280
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Shoarmapizza was heerlijk, omg wat heb ik daar bewust van genoten, heel erg gekauwd en rustig aan gedaan. Morgen en maandag nog werken en dan vakantie!! Dat wordt dus opletten.
We gaan niet weg dus dat scheelt, om tijd te 'doden' kan ik mooi veel sporten. Wil eigenlijk hardlopen wel weer oppakken, zal wel niet lukken met flappoot maar ik ga het toch proberen.
Lopen, hardlopen.. Zou je niet eens iets anders gaan doen, uniekhoorn? Iets waar je je voeten niet zo bij nodig hebt (roeien, kanoën, ..?). Surfen is trouwens ook geweldig leuk, maar dat vergt investering + gedoe met plank heen & weer naar surfwater.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_70650317
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:58 schreef loveli het volgende:
En ik zit er een beetje doorheen dankzij het warme weer, te veel te doen, mensen die afhankelijk van me zijn en het kl#tegevoel dat ik er nogal alleen voor sta.
Sterkte. Piep je er nog tussenuit in het kader van vakantie, of behoort dat niet tot de mogelijkheden?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:32:09 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70650416
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Lopen, hardlopen.. Zou je niet eens iets anders gaan doen, uniekhoorn? Iets waar je je voeten niet zo bij nodig hebt (roeien, kanoën, ..?). Surfen is trouwens ook geweldig leuk, maar dat vergt investering + gedoe met plank heen & weer naar surfwater.
Fietsen doe ik ook wel...
Tja, ik wil het gewoon vanuit huis, van mijn leven ga ik niet naar een sportschool ofzo..
En zwemmen met vakanties is ook niks aan, veel te druk.
Yep, ik heb het niet zo op mensen nee

Thanks voor meedenken!

En nu ga ik nog even met vriend kletsen en dan slapen,morgen weer om 4.45 uur op.
pi_70650523
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Fietsen doe ik ook wel...
Tja, ik wil het gewoon vanuit huis, van mijn leven ga ik niet naar een sportschool ofzo..
En zwemmen met vakanties is ook niks aan, veel te druk.
Yep, ik heb het niet zo op mensen nee
Mijn medemedemensenhaatster.

Ik ga het trouwens toch proberen, zwemmen in de schoolvakantie. Om 7 uur liggen die prepubers nog in hun nest, toch?

Sommige mensen vinden trouwens met haltertjes hijsen heel leuk, en ik ken ook iemand die al járen een uitdaging ziet in de rekstok. Jezelf boven een rekstok trekken is niet eenvoudig.

Alvast weltrusten .
pi_70650829
Mogen kikkerverhalen voortaan in spoilers met waarschuwing, dames? .

Voor wie het vroeg, VMW volgens mij: ja, ik was inderdaad alleen. En ik heb ook echt wel gepaniekeerd hoor, van binnen. Ik ben bij de balie van het hotel wel heel rustig gebleven - het was hun fout niet (maar van het hotel waar ik eerst had geboekt en mij overgeboekt had naar dit hotel, zonder hun daarvan op de hoogte te stellen), en ik geloof erin dat je daar een stuk verder mee komt dan boos worden en dingen gaan eisen. Maar toen ik eenmaal m'n tas op een bed heb gegooid ben ik naar de gang gerend om daar een potje te huilen en m'n vriend te bellen. De stress had z'n max bereikt, zeg maar.

Daph, mooi dat het lekker was! En wat lief zeg, van die collega van je! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 21:02:16 #222
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70650994
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mogen kikkerverhalen voortaan in spoilers met waarschuwing, dames? .

Voor wie het vroeg, VMW volgens mij: ja, ik was inderdaad alleen. En ik heb ook echt wel gepaniekeerd hoor, van binnen. Ik ben bij de balie van het hotel wel heel rustig gebleven - het was hun fout niet (maar van het hotel waar ik eerst had geboekt en mij overgeboekt had naar dit hotel, zonder hun daarvan op de hoogte te stellen), en ik geloof erin dat je daar een stuk verder mee komt dan boos worden en dingen gaan eisen. Maar toen ik eenmaal m'n tas op een bed heb gegooid ben ik naar de gang gerend om daar een potje te huilen en m'n vriend te bellen. De stress had z'n max bereikt, zeg maar.

Daph, mooi dat het lekker was! En wat lief zeg, van die collega van je! .
Pfoe, wat een verhaal ook (net even gelezen in dat andere topic) Ik zou best in paniek geraakt zijn geloof ik

Nu naar schoonouders, ben een beetje moe maar alles is beter dan hier met 30 graden te blijven wegzweten.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 21:17:57 #223
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70651295
Hallo dames.

Geen zin om bij te lezen, veel te weinig tijd gehad de laatste tijd dus veel gemist.
pi_70652181
Hallo ik ben weer thuis . Dag was leuk, maar het weer was vreselijk en zijn uiteindelijk eerder naar huis gegaan omdat vriend en ik allebei soort van ziek van de warmte werden en mn broertje ook wel genoeg ervan had. Ik ben lekker verbrand op mn schouders en zit nu met lekkere koppijn voor mn pc.

Ik zag voorbij komen dat het goed gaat met Muis dr medicijnen, dat DaD dr reisje niet vlekkeloos verliep maar dat moet ik nog eens goed lezen en dat Co aangekomen is maar er weer tegenaan gaat . En bij de rest had ik teveel koppijn om het te onthouden.

Lijstje vandaag:
O: Brinta
T: Flesje (200 ml) sinaasappel-mango sap (bah, warm geworden)
T: Bolletje 30+ kaas
L: Bolletje 30+ kaas
T: Krentenbol
T: 1 Dextro
D: Handje dropjes + halve kant-en-klaar quiche
T: Handje dropjes

Ik had helemaal geen zin in een D, dr lag wel sla maar daar moet je op kauwen en dat duurt te lang. Morgen komt het groen wel weer . Had eigenlijk de hele dag geen honger, at pas wat op het moment dat ik begon te zwabberen op mn benen en dextro toen ik zwarte vlekken ging zien .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:15:41 #225
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70654071
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Mijn lijstjes zijn niet je van het deze week, maar deze week is voor mij een 'ik moet erdoorheen' periode dus het kan me even niet schelen hoe ik dat doe . Ik zit wel aan de smoothies voor de vitamientjes!
Shmoopies zijn altijd goed
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:58:27 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70655131
Terug van The Proposal en hij was echt heel leuk . Die oma! .
Eten viel wat tegen: zoveel kaas valt me wat zwaar op de maag .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 juli 2009 @ 00:03:01 #227
163650 Greys
pi_70655261
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:58 schreef Viking84 het volgende:
Terug van The Proposal en hij was echt heel leuk . Die oma! .
Eten viel wat tegen: zoveel kaas valt me wat zwaar op de maag .
Hij is leuk he? Dat dansje van Sandra in het bos
En die oma inderdaad!

Bloopers
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 5 juli 2009 @ 00:58:45 #228
331 Merel
Be here now.
pi_70656597
Oh ja issie leuk? Ik heb volgende week een heel braaf vrijgezellenweekend en we gaan 's avonds allerlei bruidsfilms kijken: 27 dresses, bridewars, weddingcrashers, the weddingplanner, brideflight, en dus ook the proposal

En ik heb net besloten dat ik een belachelijke hoeveelheid geld uit ga geven aan die verrassingsvakantie! Even de limiet van m'n creditcard omhoogschroeven en dan ga ik twee weken lang allemaal spannende dingen doen Als er nog een plekje is op de datum die ik wil tenminste, dus fingers crossed...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? zondag 5 juli 2009 @ 01:08:28 #229
70532 loveli
N
pi_70656806
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:58 schreef Merel het volgende:
Oh ja issie leuk? Ik heb volgende week een heel braaf vrijgezellenweekend en we gaan 's avonds allerlei bruidsfilms kijken: 27 dresses, bridewars, weddingcrashers, the weddingplanner, brideflight, en dus ook the proposal
Seven brides for seven brothers!!!!!!!!
crap in = crap out
  zondag 5 juli 2009 @ 01:11:14 #230
331 Merel
Be here now.
pi_70656864
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Seven brides for seven brothers!!!!!!!!
Ooooohja die
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? zondag 5 juli 2009 @ 01:30:41 #231
70532 loveli
N
pi_70657300
Ik heb 'em *ergens* op dvd. Plan was 'em bij Greys te dumpen zodra ik 'em weer vind.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 05-07-2009 01:38:50 ]
crap in = crap out
  zondag 5 juli 2009 @ 07:50:22 #232
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70660107
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar ga je uit eten Vikkert?
[..]

Thanks a buncho! Spoiler voor mekkergehalte
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huh? mijn zalf is van apothekers eigen merk gewoon iets van 8 euro voor een flink tube... je moet gewoon eigen merk vetcreme hebben!

en t is volgens mij hetzelfde als van PF. ze noemen ze allebei in deze tekst. lanette en cetomacrogl zijn beide vette wassen en in de ene zit de ene en in de andere de ander. een FNA mengsel zou echt niet meer dan 8-10 euro moeten kosten...

http://apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Vaseline.aspx?mId=10704&rId=890
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 5 juli 2009 @ 07:50:59 #233
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70660110
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 00:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn voornaamste reden om als student (of als niet-student) een auto te willen, was onafhankelijkheid. Dan hoefde ik me geen zorgen te maken dat ik alleen naar huis moest fietsen of moest wachten tot iemand schoorvoetend bereid was om met me mee naar huis te fietsen. Ik moet er nog steeds niet aan denken afhankelijk te zijn van het OV en van de goedhied anderen.
ik fiets gewoon altijd alleen naar huis altijd gedaan... ik heb me nog nooit afhankelijk gevoeld, behalve toen mijn vrienden ineens allemaal gingen samenwonen en burgerlijk spelen in slecht met OV bereikbare gebieden....
  zondag 5 juli 2009 @ 07:57:04 #234
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70660126
oh en ben niet helemaal bij, maar zag dat loveli er een beetje doorheen zit

t zou me niks verbazen als XM dr "mevrouw" t een goed idee vindt als ze niet op een afslankforum komt voorlopig - of zeg ik iets heel geks? en anders: vaak moet je van dat soort dingen ook eerst even bijkomen, ik wel althans...
  zondag 5 juli 2009 @ 07:57:28 #235
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70660129
nou, 4 op een rij, ik ga weer.

zondag 5 juli 2009 @ 08:03:39 #236
43653 sigme
Veraan
pi_70660144
Ik ga ook. Een klein rondje rennen.
  zondag 5 juli 2009 @ 08:09:53 #237
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70660164
quote:
Op zondag 5 juli 2009 07:57 schreef kwakveense het volgende:
nou, 4 op een rij, ik ga weer.

Veel plezier met zingen vandaag!
  zondag 5 juli 2009 @ 08:49:59 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70660306
Goedemorgen .

Ik ben ongeveer een halve kilo aangekomen na gisteren, maar dat is er snel genoeg weer af .
Wat ik gegeten heb: cannelloni met spinazie, ricotta, gehakte noten en oude kaas. Maar die oude kaas was echt veel te machtig, dus ik heb niet alles opgegeten. Voorts nog een paar frietjes en toch maar een toetje: limoencheesecake met een bolletje frambozenijs . En toen zat ik echt wel bomvol, dus in de bioscoop heb ik niks meer gehad.

Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met frambozen
T: boterham met ik-weet-nog-niet-wat
L: twee boterhammen met banaan
T: ijsje
D: gemarineerde kip met groenten (courgette, paprika, ui) van de grill
T: vast wel een rosébiertje of een glaasje malibu-cola
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 juli 2009 @ 10:14:40 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70660891
In de categorie foute video's:

Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 juli 2009 @ 10:19:05 #240
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70660939
Goeiemorgen . Ik heb zo'n ongelooflijke zin om naar buiten te gaan en lekker foto's te maken + te genieten van het mooie weer, maar de boeken roepen dus ik nu SOG ik maar wat. Bijna vakantie .
  zondag 5 juli 2009 @ 11:43:11 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70662290
Hooooi!

Smakkerd voor Loveli!

Wie wil er nog meer één? XM is nog niet gesignaleerd he?

Jeukupdate:
SPOILER
pi_70662365
hoi!

kater

maar het was wel een gezellig feestje, dát wel de stroppen waren killing populair!

nu zo maar 's ontbijten..

voor loveli en voor XM.. waar beeeeeeeeeeeeeeeeeeen je???
Ja doei.
pi_70662925
Goedemorgen.

Geen teken van XM begrijp ik?

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: 2 gekookt ei
L: perenijsje
T: snoepen van de te maken D, de tomaten ruiken al heerlijk
T: sorbetijsje van de ijsboer handje pinda's
S: tour kijken
D: tomatensoep van ovengeroosterde tomaten, ciabatta met brie en schapenkaas
T: onbekend ciabatta met brie en schapenkaas

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: tosti
T: zelfgemaakt yoghurtsinaasappelijs
S: tour kijken
D: verse pasta met rode peper, lenteui, basilicum, olie en parmezaan, salade van veldsla, ovengedroogde kerstomaatjes, zwarte olijven en mini-mozarella's

S lukt me momenteel niet. De teen naast mijn grote teen aan mijn rechtervoet is altijd al langer geweest, maar nu is 'ie aan het groeien geslagen waardoor ik nogal pijn krijg als ik ook maar een klein stukje wandel.
Ik moet voor die teen alleen al schoenen van zeker twee maten groter kopen.
Binnenkort toch maar eens een dokter vinden en er een stukje af laten hakken, want dit is maar niks.
  zondag 5 juli 2009 @ 12:24:32 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70663287
Kunnen de moeders hier mij even opheldering verschaffen? Ik zit even in OUD te lurken ( ) en ik zie de hele tijd posts met bijv '34-2' en '26+2'. Heeft dat iets te maken met groeiachterstand of groeispurt? (dus dat een baby van 26 weken bijv de grootte heeft van een baby van 28 weken? Vandaar +2?).

Ik vind het een beetje stom om het daar te gaan vragen...
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 juli 2009 @ 12:24:35 #245
331 Merel
Be here now.
pi_70663289
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:

S lukt me momenteel niet. De teen naast mijn grote teen aan mijn rechtervoet is altijd al langer geweest, maar nu is 'ie aan het groeien geslagen waardoor ik nogal pijn krijg als ik ook maar een klein stukje wandel.
Ik moet voor die teen alleen al schoenen van zeker twee maten groter kopen.
Binnenkort toch maar eens een dokter vinden en er een stukje af laten hakken, want dit is maar niks.
Dat heb ik ook! Maar groeit ie bij jou nu opeens, wat vreemd?!
  zondag 5 juli 2009 @ 12:31:48 #246
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70663490
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Kunnen de moeders hier mij even opheldering verschaffen? Ik zit even in OUD te lurken ( ) en ik zie de hele tijd posts met bijv '34-2' en '26+2'. Heeft dat iets te maken met groeiachterstand of groeispurt? (dus dat een baby van 26 weken bijv de grootte heeft van een baby van 28 weken? Vandaar +2?).

Ik vind het een beetje stom om het daar te gaan vragen...
26 weken + 2 dagen oid?
  zondag 5 juli 2009 @ 12:33:40 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70663541
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

26 weken + 2 dagen oid?
Nee, dat wordt genoteerd als 26.2

Ach, ik vraag het wel even daar .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 juli 2009 @ 12:36:18 #248
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70663614
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dat wordt genoteerd als 26.2

Ach, ik vraag het wel even daar .
Ok ik geef toe, ik lurk daar ook wel eens als ik me verveel en 26.2 heb ik werkelijk nog nooit gezien . Kom je hier ook even melden wat de uitkomst was?
  zondag 5 juli 2009 @ 12:38:22 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70663681
Het zijn idd de dagen . Alleen noteert de één het als bijv 36.5 en de ander als 36+5 .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 juli 2009 @ 12:42:31 #250
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70663774
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Het zijn idd de dagen . Alleen noteert de één het als bijv 36.5 en de ander als 36+5 .
36.5 vind ik een onlogische manier van noteren, want 0,5 = halve week = 3,5 dag ipv 5 dagen . Maar weer een mysterie opgelost . Goh zelfs dit is interessanter dan redox
pi_70663894
Helleu poppemiekes!!

Loveli, wat kut dat je je kut voelt! Maar wel goed dat je het zegt, want je lijkt me het type dat altijd sterk doet en zo (en altijd verstandige dingen zegt). En dan hebben mensen weleens de neiging te vergeten dat jij je ook weleens down kan voelen!

Muizelientje, ik heb niet helemaal meegekregen wat er allemaal met je mis was, maar ben wel blij dat je meds aanslaan! Wordt weleens tijd dat ze jouw deurtje de volgende keer overslaan!!

Merel: wat houdt die vakantieverrassing precies in?

Lijstje van gisteren:
BR: Boterham met filet A. en eentje met lightmayo/sambal/rauwkost
T: Smoothie van bevroren banaan, jus en aardbeien.
T: blokje heel pure chocolade met lavendel
T: paar dropjes (excuus: keelpijn)
D: gegrilde zalm, wokgroenten 2 rostirondjes
S: Hupsen bij concert Lenny Kravitz
T: glas vitamine fruitsap.

Vanochtend 400 gram kwijt.

O! Ik zie dat het een geheel alcoholloze dag was!!
  zondag 5 juli 2009 @ 12:55:16 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70664138
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
Helleu poppemiekes!!

Loveli, wat kut dat je je kut voelt! Maar wel goed dat je het zegt, want je lijkt me het type dat altijd sterk doet en zo (en altijd verstandige dingen zegt). En dan hebben mensen weleens de neiging te vergeten dat jij je ook weleens down kan voelen!

Muizelientje, ik heb niet helemaal meegekregen wat er allemaal met je mis was, maar ben wel blij dat je meds aanslaan! Wordt weleens tijd dat ze jouw deurtje de volgende keer overslaan!!

Lijstje van gisteren:
BR: Boterham met filet A. en eentje met lightmayo/sambal/rauwkost
T: Smoothie van bevroren banaan, jus en aardbeien.
T: blokje heel pure chocolade met lavendel
T: paar dropjes (excuus: keelpijn)
D: gegrilde zalm, wokgroenten 2 rostirondjes
S: Hupsen bij concert Lenny Kravitz
T: glas vitamine fruitsap.

Vanochtend 400 gram kwijt.

O! Ik zie dat het een geheel alcoholloze dag was!!
Het was dus tof?
  zondag 5 juli 2009 @ 12:59:13 #253
331 Merel
Be here now.
pi_70664275
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef conleche het volgende:

Eh ja, dat wordt dus een verrassing Je boekt een vakantie maar weet niet waarheen. Van tevoren krijg je hints over de bestemming en een paklijst, maar je hoort pas bij vertrek (of zelfs onderweg pas) waar je naartoe gaat. En tijdens de vakantie zijn er allerlei activiteiten voor je georganiseerd, maar die blijven ook tot het laatste moment een verrassing!

Als er nog een plaatsje is (en als ik de financiën rondkrijg) wordt 't dit:
quote:
Stofhappen en Wegspoelen

voor wie echt iets bijzonders wil.....

Beleef nu een geweldige vakantie helemaal anders en ontdek je bestemming eens van een onbekende kant. Maar pas op, niet voor overgevoelige evenwichtsorganen!!!

15 dagen geheel verzorgd op pad met steeds verschillende originele overnachtingen en fantastische verrassingsactiviteiten.

Jouw profiel: Je bent sportief en vindt het lekker om in de buitenlucht bezig te zijn. Je vindt het niet erg om lekker bruin te worden, je vindt het ook geen probleem om lekker vies te worden. Je bent gezond en hebt geen last van wagen-, lucht-, zee-, trein-, loop- en renziekte!

Trefwoorden: actief lekker bezig zijn, actief adrenaline, back-to-basic, cultuur, natuur, ruimte, rust, strand, varen, waterpret, zon

Deze aanbieding is inclusief verplichte reisverzekering, vliegreis, accommodatie, vervoer ter plaatse en veel geweldige activiteiten.
En ik had nog gemaild voor wat extra info, en de eerste week blijkt superactief te zijn, is met een groep, en de tweede week is relaxen in je eentje. Ben heel benieuwd... Het lijkt me ook wel doodeng hoor, maar ik kwam er zelf gewoon niet uit. Bij elke vakantie die ik verzon, bedacht ik ook meteen weer allerlei redenen waarom ik er toch niks aan zou vinden. En nu geef ik de controle gewoon weg en kan ik dus van tevoren ook niet bedenken wat voor minpunten eraan zouden kunnen zitten, ik zie het allemaal wel! Maargoed, er was maar één mogelijke datum waarop ik kon, dus maandag maar kijken of er überhaupt nog een plekje is. En als er geen plek meer is, dan is er nog geen man overboord, want dan kunnen ze ook speciaal voor mij een losse reis in elkaar draaien
  zondag 5 juli 2009 @ 13:02:10 #254
331 Merel
Be here now.
pi_70664380
Oh en je bent naar Lenny Kravitz geweest! Was het leuk??

Mijn lijstje van gisteren:
O/L: 5 witte boterhammen met aardbeien
T: paar glazen cherry coke
D: chinees, en een paar patatjes
T: 2 glazen rode wijn en een handje frambozen

Niet geweldig, maar al veel beter dan de meeste weekenden!
  zondag 5 juli 2009 @ 13:03:08 #255
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70664405
Wat stoer Merel
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')