Ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
Is het normaal dat een barbecue in het begin heel erg rookt?
Arme buren die de slaapkamerramen open hebben staan
Idd heel liefquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zien, Mo, zien!![]()
Daph, wat lief van je oudcollegaatje!Altijd leuk, waardering en algemene liefheid!
Mijn roti staat te pruttelen en mn hele huis ruikt nu spicey
Dat zou jij wel willen weten he! Nieuwschierig aagje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
That's the spirit!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:27 schreef conleche het volgende:
Ik wil weer terug naar 57, dus dat ga ik dan maar doen.
Lopen, hardlopen.. Zou je niet eens iets anders gaan doen, uniekhoorn? Iets waar je je voeten niet zo bij nodig hebt (roeien, kanoën, ..?). Surfen is trouwens ook geweldig leuk, maar dat vergt investering + gedoe met plank heen & weer naar surfwater.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Shoarmapizza was heerlijk, omg wat heb ik daar bewust van genoten, heel erg gekauwd en rustig aan gedaan. Morgen en maandag nog werken en dan vakantie!! Dat wordt dus opletten.
We gaan niet weg dus dat scheelt, om tijd te 'doden' kan ik mooi veel sporten. Wil eigenlijk hardlopen wel weer oppakken, zal wel niet lukken met flappoot maar ik ga het toch proberen.
Sterkte. Piep je er nog tussenuit in het kader van vakantie, of behoort dat niet tot de mogelijkheden?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:58 schreef loveli het volgende:
En ik zit er een beetje doorheen dankzij het warme weer, te veel te doen, mensen die afhankelijk van me zijn en het kl#tegevoel dat ik er nogal alleen voor sta.
Fietsen doe ik ook wel...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Lopen, hardlopen.. Zou je niet eens iets anders gaan doen, uniekhoorn? Iets waar je je voeten niet zo bij nodig hebt (roeien, kanoën, ..?). Surfen is trouwens ook geweldig leuk, maar dat vergt investering + gedoe met plank heen & weer naar surfwater.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fietsen doe ik ook wel...
Tja, ik wil het gewoon vanuit huis, van mijn leven ga ik niet naar een sportschool ofzo..
En zwemmen met vakanties is ook niks aan, veel te druk.
Yep, ik heb het niet zo op mensen nee
Pfoe, wat een verhaal ook (net even gelezen in dat andere topic)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mogen kikkerverhalen voortaan in spoilers met waarschuwing, dames?.
Voor wie het vroeg, VMW volgens mij: ja, ik was inderdaad alleen. En ik heb ook echt wel gepaniekeerd hoor, van binnen. Ik ben bij de balie van het hotel wel heel rustig gebleven - het was hun fout niet (maar van het hotel waar ik eerst had geboekt en mij overgeboekt had naar dit hotel, zonder hun daarvan op de hoogte te stellen), en ik geloof erin dat je daar een stuk verder mee komt dan boos worden en dingen gaan eisen. Maar toen ik eenmaal m'n tas op een bed heb gegooid ben ik naar de gang gerend om daar een potje te huilen en m'n vriend te bellen. De stress had z'n max bereikt, zeg maar.
Daph, mooi dat het lekker was! En wat lief zeg, van die collega van je!.
Shmoopies zijn altijd goedquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Mijn lijstjes zijn niet je van het deze week, maar deze week is voor mij een 'ik moet erdoorheen' periode dus het kan me even niet schelen hoe ik dat doe. Ik zit wel aan de smoothies voor de vitamientjes!
Hij is leuk he? Dat dansje van Sandra in het bosquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:58 schreef Viking84 het volgende:
Terug van The Proposal en hij was echt heel leuk. Die oma!
.
Eten viel wat tegen: zoveel kaas valt me wat zwaar op de maag.
Seven brides for seven brothers!!!!!!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 00:58 schreef Merel het volgende:
Oh ja issie leuk? Ik heb volgende week een heel braaf vrijgezellenweekend en we gaan 's avonds allerlei bruidsfilms kijken: 27 dresses, bridewars, weddingcrashers, the weddingplanner, brideflight, en dus ook the proposal
Ooooohja diequote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar ga je uit eten Vikkert?
[..]
Thanks a buncho! Spoiler voor mekkergehaltehuh? mijn zalf is van apothekers eigen merk gewoon iets van 8 euro voor een flink tube... je moet gewoon eigen merk vetcreme hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en t is volgens mij hetzelfde als van PF. ze noemen ze allebei in deze tekst. lanette en cetomacrogl zijn beide vette wassen en in de ene zit de ene en in de andere de ander. een FNA mengsel zou echt niet meer dan 8-10 euro moeten kosten...
http://apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Vaseline.aspx?mId=10704&rId=890Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
ik fiets gewoon altijd alleen naar huisquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn voornaamste reden om als student (of als niet-student) een auto te willen, was onafhankelijkheid. Dan hoefde ik me geen zorgen te maken dat ik alleen naar huis moest fietsen of moest wachten tot iemand schoorvoetend bereid was om met me mee naar huis te fietsen. Ik moet er nog steeds niet aan denken afhankelijk te zijn van het OV en van de goedhied anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat heb ik ook! Maar groeit ie bij jou nu opeens, wat vreemd?!quote:Op zondag 5 juli 2009 12:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
S lukt me momenteel niet. De teen naast mijn grote teen aan mijn rechtervoet is altijd al langer geweest, maar nu is 'ie aan het groeien geslagen waardoor ik nogal pijn krijg als ik ook maar een klein stukje wandel.
Ik moet voor die teen alleen al schoenen van zeker twee maten groter kopen.
Binnenkort toch maar eens een dokter vinden en er een stukje af laten hakken, want dit is maar niks.
26 weken + 2 dagen oid?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Kunnen de moeders hier mij even opheldering verschaffen? Ik zit even in OUD te lurken () en ik zie de hele tijd posts met bijv '34-2' en '26+2'. Heeft dat iets te maken met groeiachterstand of groeispurt? (dus dat een baby van 26 weken bijv de grootte heeft van een baby van 28 weken? Vandaar +2?).
Ik vind het een beetje stom om het daar te gaan vragen...
Ok ik geef toe, ik lurk daar ook wel eens als ik me verveel en 26.2 heb ik werkelijk nog nooit gezienquote:Op zondag 5 juli 2009 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt genoteerd als 26.2
Ach, ik vraag het wel even daar.
36.5 vind ik een onlogische manier van noteren, want 0,5 = halve week = 3,5 dag ipv 5 dagenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Het zijn idd de dagen. Alleen noteert de één het als bijv 36.5 en de ander als 36+5
.
Het was dus tof?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
Helleu poppemiekes!!
Loveli, wat kut dat je je kut voelt! Maar wel goed dat je het zegt, want je lijkt me het type dat altijd sterk doet en zo (en altijd verstandige dingen zegt). En dan hebben mensen weleens de neiging te vergeten dat jij je ook weleens down kan voelen!![]()
Muizelientje, ik heb niet helemaal meegekregen wat er allemaal met je mis was, maar ben wel blij dat je meds aanslaan! Wordt weleens tijd dat ze jouw deurtje de volgende keer overslaan!!
Merel: wat houdt die vakantieverrassing precies in?
Lijstje van gisteren:
BR: Boterham met filet A. en eentje met lightmayo/sambal/rauwkost
T: Smoothie van bevroren banaan, jus en aardbeien.
T: blokje heel pure chocolade met lavendel
T: paar dropjes (excuus: keelpijn)
D: gegrilde zalm, wokgroenten 2 rostirondjes
S: Hupsen bij concert Lenny Kravitz![]()
![]()
T: glas vitamine fruitsap.
Vanochtend 400 gram kwijt.![]()
O! Ik zie dat het een geheel alcoholloze dag was!!
Eh ja, dat wordt dus een verrassingquote:Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
Merel: wat houdt die vakantieverrassing precies in?
En ik had nog gemaild voor wat extra info, en de eerste week blijkt superactief te zijn, is met een groep, en de tweede week is relaxen in je eentje. Ben heel benieuwd... Het lijkt me ook wel doodeng hoor, maar ik kwam er zelf gewoon niet uit. Bij elke vakantie die ik verzon, bedacht ik ook meteen weer allerlei redenen waarom ik er toch niks aan zou vinden. En nu geef ik de controle gewoon weg en kan ik dus van tevoren ook niet bedenken wat voor minpunten eraan zouden kunnen zitten, ik zie het allemaal wel! Maargoed, er was maar één mogelijke datum waarop ik kon, dus maandag maar kijken of er überhaupt nog een plekje is. En als er geen plek meer is, dan is er nog geen man overboord, want dan kunnen ze ook speciaal voor mij een losse reis in elkaar draaienquote:Stofhappen en Wegspoelen
voor wie echt iets bijzonders wil.....
Beleef nu een geweldige vakantie helemaal anders en ontdek je bestemming eens van een onbekende kant. Maar pas op, niet voor overgevoelige evenwichtsorganen!!!
15 dagen geheel verzorgd op pad met steeds verschillende originele overnachtingen en fantastische verrassingsactiviteiten.
Jouw profiel: Je bent sportief en vindt het lekker om in de buitenlucht bezig te zijn. Je vindt het niet erg om lekker bruin te worden, je vindt het ook geen probleem om lekker vies te worden. Je bent gezond en hebt geen last van wagen-, lucht-, zee-, trein-, loop- en renziekte!
Trefwoorden: actief lekker bezig zijn, actief adrenaline, back-to-basic, cultuur, natuur, ruimte, rust, strand, varen, waterpret, zon
Deze aanbieding is inclusief verplichte reisverzekering, vliegreis, accommodatie, vervoer ter plaatse en veel geweldige activiteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |