Hij is leuk he? Dat dansje van Sandra in het bosquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:58 schreef Viking84 het volgende:
Terug van The Proposal en hij was echt heel leuk. Die oma!
.
Eten viel wat tegen: zoveel kaas valt me wat zwaar op de maag.
Seven brides for seven brothers!!!!!!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 00:58 schreef Merel het volgende:
Oh ja issie leuk? Ik heb volgende week een heel braaf vrijgezellenweekend en we gaan 's avonds allerlei bruidsfilms kijken: 27 dresses, bridewars, weddingcrashers, the weddingplanner, brideflight, en dus ook the proposal
Ooooohja diequote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar ga je uit eten Vikkert?
[..]
Thanks a buncho! Spoiler voor mekkergehaltehuh? mijn zalf is van apothekers eigen merk gewoon iets van 8 euro voor een flink tube... je moet gewoon eigen merk vetcreme hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en t is volgens mij hetzelfde als van PF. ze noemen ze allebei in deze tekst. lanette en cetomacrogl zijn beide vette wassen en in de ene zit de ene en in de andere de ander. een FNA mengsel zou echt niet meer dan 8-10 euro moeten kosten...
http://apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Vaseline.aspx?mId=10704&rId=890Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
ik fiets gewoon altijd alleen naar huisquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn voornaamste reden om als student (of als niet-student) een auto te willen, was onafhankelijkheid. Dan hoefde ik me geen zorgen te maken dat ik alleen naar huis moest fietsen of moest wachten tot iemand schoorvoetend bereid was om met me mee naar huis te fietsen. Ik moet er nog steeds niet aan denken afhankelijk te zijn van het OV en van de goedhied anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat heb ik ook! Maar groeit ie bij jou nu opeens, wat vreemd?!quote:Op zondag 5 juli 2009 12:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
S lukt me momenteel niet. De teen naast mijn grote teen aan mijn rechtervoet is altijd al langer geweest, maar nu is 'ie aan het groeien geslagen waardoor ik nogal pijn krijg als ik ook maar een klein stukje wandel.
Ik moet voor die teen alleen al schoenen van zeker twee maten groter kopen.
Binnenkort toch maar eens een dokter vinden en er een stukje af laten hakken, want dit is maar niks.
26 weken + 2 dagen oid?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Kunnen de moeders hier mij even opheldering verschaffen? Ik zit even in OUD te lurken () en ik zie de hele tijd posts met bijv '34-2' en '26+2'. Heeft dat iets te maken met groeiachterstand of groeispurt? (dus dat een baby van 26 weken bijv de grootte heeft van een baby van 28 weken? Vandaar +2?).
Ik vind het een beetje stom om het daar te gaan vragen...
Ok ik geef toe, ik lurk daar ook wel eens als ik me verveel en 26.2 heb ik werkelijk nog nooit gezienquote:Op zondag 5 juli 2009 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt genoteerd als 26.2
Ach, ik vraag het wel even daar.
36.5 vind ik een onlogische manier van noteren, want 0,5 = halve week = 3,5 dag ipv 5 dagenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Het zijn idd de dagen. Alleen noteert de één het als bijv 36.5 en de ander als 36+5
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |