abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juli 2009 @ 14:34:18 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70666992
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:26 schreef AKnynke het volgende:
vanuit koud Harare!

Hoe is het met iedereen?
Hoe koud? 't Is natuurlijk winter aan de andere kant van de evenaar, maar ik kan me bij een koud Mozambique toch weinig voorstellen. Hoe gaat het met je? Alles oke? Valt het mee, tegen, zoals verwacht?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 5 juli 2009 @ 14:35:09 #277
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70667018
ik zit in m'n hostel, achter een computer met heeeel langzaam internet. Met mij is het goed, ik voel me wat gek maar dat zal al het nieuwigheid wel zijn, en ik mis m'n vriendje. Maar, ik ga me hier vast vermaken heb ik me gister bedacht. Ik kwam vrijdag aan op het vliegveld, en toen was er niemand om me op te halen omdat m'n vlucht 2 uur later aankwam dan gepland en er geen info borden waren...toen heb ik even overwogen om de eerste de beste vlucht naar huis te nemen. Maar, een zimbabwaans nummer gekocht, (waarmee ik behoorlijk afgezet ben), een vriendin gebeld, en uiteindelijk hier in het hostel terecht gekomen. Mensen zijn heeel erg vriendelijk. Iedereen die je tegenkomt op straat is het 'hello, how are you'...en ook gisteravond in het cafe was iedereen erg geintereseerd. K heb me nog niet onveilig gevoeld, en iedereen om me heen verteld me oook dat dt niet nodig is.

Zo dus, ongeveer!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 5 juli 2009 @ 14:37:49 #278
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70667092
Hey Nynke . Je zit nu in een hostel, blijf je daar de rest van de tijd? En wanneer ga je je contactpersoon in Harare ontmoeten?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70667151
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je een alternatief voor bier? Witte wijn met bubbelwater bijvoorbeeld? Wodka? Whiskey? Daar zuip je niet zo mee door, zoals je wel snel met bier doet.

En sporten: gewoon ook op vakantie iedere dag óf een uur wandelen (liever meer) of even een half uurtje rennen. Gaat best. Ik ben in Mallorca zelfs een kilo afgevallen, ondanks dat het all-in was en ik mezelf helemaal vol heb gegeten en toch ook wel wat teveel dronk

Even een weekje volhouden en je zit weer in het ritme En trots zijn op jezelf zit in je hoofd, niet in de weegschaal.
ik moet idd maar 's iets gaan drinken wat niet zo snel gaat.. naast de kater elke keer is elke keer weer dat 'ja.. fijn.. '

Gisteren was ook van dat water-bier dus dat zette ik weg als water.. ging niet helemaal goed zeg maar..

En sporten op vakantie, ik ga denk ik voorstellen de wandelschoenen mee te nemen. We gaan naar de Pyreneeen en daar kun je ook mooi wandelen. We hebben toch koffers zat (3 per persoon!) dus dat zou moeten kunnen.

Hardlopen gaat denk ik niet lukken, want dan moet Mr.MoBlo wel mee vind ik, en dat gaat hij echt niet doen.. gelukkig zijn we wel elke dag heel druk bezig met rijden enzo, dat vreet ook energie, en we gaan zelf koken om geld te besparen. Daarmee kan ik hopelijk een hoop ongezonds ontwijken. Gewoon rijst/pasta met groenten of een stamppotje ofzo.

Ik baal gewoon dat ik ondanks de voornemens niet heb gesport en voel me daarom ook echt minder gezond. Mis het wel, maar het is er niet echt van gekomen, andere prioriteiten.

Maar ik wil voorkomen dat ik aankom, en op mn trouwen wil ik er echt fabulous uitzien dus ja.. naast het gezonde aspect dus ook nog wel een estetisch doel.. wat gewoon nog niet is gelukt om die knop om te zetten. Mn hoofd heeft ergens zoiets van 'ja, kijk naar vroeger, dit is al goed, prima' terwijl ik stiekem gewoon nog wat wil perfectioneren (de blubberbuik bijvoorbeeld)

Maar dat gaat vast goed komen.. eerst maar 's op zoek naar een drankje dat ik en lekker vind, en dat niet zo hard gaat...:') blijf wel een student eyz
Ja doei.
pi_70667168
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:35 schreef AKnynke het volgende:
ik zit in m'n hostel, achter een computer met heeeel langzaam internet. Met mij is het goed, ik voel me wat gek maar dat zal al het nieuwigheid wel zijn, en ik mis m'n vriendje. Maar, ik ga me hier vast vermaken heb ik me gister bedacht. Ik kwam vrijdag aan op het vliegveld, en toen was er niemand om me op te halen omdat m'n vlucht 2 uur later aankwam dan gepland en er geen info borden waren...toen heb ik even overwogen om de eerste de beste vlucht naar huis te nemen. Maar, een zimbabwaans nummer gekocht, (waarmee ik behoorlijk afgezet ben), een vriendin gebeld, en uiteindelijk hier in het hostel terecht gekomen. Mensen zijn heeel erg vriendelijk. Iedereen die je tegenkomt op straat is het 'hello, how are you'...en ook gisteravond in het cafe was iedereen erg geintereseerd. K heb me nog niet onveilig gevoeld, en iedereen om me heen verteld me oook dat dt niet nodig is.

Zo dus, ongeveer!
ik vind je echt heel dapper
Ja doei.
  zondag 5 juli 2009 @ 14:40:44 #281
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70667173
Vandaag. Misschien blijf ik hier wel de rest van de 3 maanden, maar ik ga straks naar de kamer/appartement kijken die de organisatie voor me geovnden heeft. Ik ben nu een beetje aan het wachten totdat iemand me op komt halen.Als dat niets is blijf ik misschien wel hier, het is hier niet zo duur en er is in ieder geval altijd stroom. En een zwembad, voor als het straks warmer wordt!
  zondag 5 juli 2009 @ 14:46:14 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70667317
@moblo: af en toe alleen zijn op vakantie is best lekker vind ik. En waarom dan niet even hardlopen? Heeft Rene ook een momentje voor zichzelf.

@nynke: dat hostel klinkt niet eens zo gek. Naast een zwembad heb je dan ook een beetje aanspraak en sociale controle, wat misschien niet eens zo gek is. Fijn om te horen dat de veiligheidssituatie oke is.
pi_70667344
ik ga niet zomaar in 't buitenland in mn eentje hardlopen vind ik eng
Ja doei.
  zondag 5 juli 2009 @ 14:51:01 #284
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70667448
Nee, t hostel is ook helemaal niet zo gek niet. Ik ga eens kijken bij die andere plaats straks, en dan beslis ik wel!
  zondag 5 juli 2009 @ 14:57:50 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70667632
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:35 schreef AKnynke het volgende:

Zo dus, ongeveer!
O! Wat erg! Dat zou wel echt wat voor mij zijn, om in zo'n situatie mooi terug naar huis te vliegen. Je bent echt heel stoer en dapper .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 juli 2009 @ 15:01:57 #286
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70667740
Zo, en nu ga ik het internet weer verlaten! Fijne dagen allemaal!
  zondag 5 juli 2009 @ 15:05:46 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70667841
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga niet zomaar in 't buitenland in mn eentje hardlopen vind ik eng
dat had ik niet verwacht van je moblo.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:29:58 #288
211002 Goodbye
Awesome!
pi_70668473
Ik geniet nog even van mijn laatste zonuurtjes vandaag, dus ik ga weer met boek op de hangmat liggen

Greys, alvast heel veel plezier voor vanavond! Jouw mama boft maar met haar dochters!

Nynke, stoer wijf! Hoop dat je het leuk gaat hebben daar!

Moblo, waar ga je heen dat je niet alleen durft hard te lopen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70668474
soms ben ik net een echte vrouw

hier op mijn favoriete hardloopplekje (een afgelegen park) ga ik liever ook niet alleen. Als René niet meegaat beperk ik me tot de woonwijken
Ja doei.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:31:29 #290
211002 Goodbye
Awesome!
pi_70668517
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe koud? 't Is natuurlijk winter aan de andere kant van de evenaar, maar ik kan me bij een koud Mozambique toch weinig voorstellen. Hoe gaat het met je? Alles oke? Valt het mee, tegen, zoals verwacht?
Ze zit dan ook in Zimbabwe
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:33:53 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70668581
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ze zit dan ook in Zimbabwe
Owja En Denemarken was de hoofdstad van Amsterdam hè? voel me nu erg dom
pi_70668653
Ja doei.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:37:51 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70668710
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Owja En Denemarken was de hoofdstad van Amsterdam hè? voel me nu erg dom
.

Maar ook dan is je vraag geldig, vind ik. Voor Zimbabwe geldt hetzelfde als voor Mozambique lijkt me .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 juli 2009 @ 15:38:39 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70668731
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:29 schreef Goodbye het volgende:
Moblo, waar ga je heen dat je niet alleen durft hard te lopen?
Naar Frankrijk, het land van de vieze enge oude mannetjes die op elke straathoek staan te wachten om blonde Hollandse meisjes te bespringen .
Niet meer actief op Fok!
pi_70668744
we zitten midden in de bergen waar we heen gaan, dat zie ik gewoon niet zo zitten
Ja doei.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:39:34 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70668756
Ik ben naar l'auberge Espagnol (de Spaanse herberg) aan het kijken, een film over een student uit Parijs die op uitwisseling gaat naar Barcelona. Geweldig .
Niet meer actief op Fok!
pi_70668954
en daarbij is het in de bergen niet heel fijn lopen
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 5 juli 2009 @ 15:50:29 #299
70532 loveli
N
pi_70669092
Tx gals!
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
Loveli, wat kut dat je je kut voelt! Maar wel goed dat je het zegt, want je lijkt me het type dat altijd sterk doet en zo (en altijd verstandige dingen zegt). En dan hebben mensen weleens de neiging te vergeten dat jij je ook weleens down kan voelen!
So true. Om met Simon en Garfunkel te spreken, I am a rock, I am an island. Maar nu even niet.

En Nynke, als je het nog leest, ik heb echt bewondering voor je!
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 juli 2009 @ 15:53:49 #300
163650 Greys
pi_70669223
Jongens, waar blijven de buien en het koelere weer nou?
Ik durf amper het hondje achter te laten zo als we naar Utrecht gaan
Het zou hier vanmorgen al regenen volgens weeronline en zo ongeveer heel de dag, maar het is bloedverziekend heet en droog. Zussie smst net 'Zit in de trein. Jézus wat een hitte!'.

Ben het zó zat he, dit weer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')