Hoe koud? 't Is natuurlijk winter aan de andere kant van de evenaar, maar ik kan me bij een koud Mozambique toch weinig voorstellen. Hoe gaat het met je? Alles oke? Valt het mee, tegen, zoals verwacht?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:26 schreef AKnynke het volgende:
vanuit koud Harare!
Hoe is het met iedereen?
ik moet idd maar 's iets gaan drinken wat niet zo snel gaat.. naast de kater elke keer is elke keer weer dat 'ja.. fijn.. 'quote:Op zondag 5 juli 2009 14:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je een alternatief voor bier? Witte wijn met bubbelwater bijvoorbeeld? Wodka? Whiskey? Daar zuip je niet zo mee door, zoals je wel snel met bier doet.
En sporten: gewoon ook op vakantie iedere dag óf een uur wandelen (liever meer) of even een half uurtje rennen. Gaat best. Ik ben in Mallorca zelfs een kilo afgevallen, ondanks dat het all-in was en ik mezelf helemaal vol heb gegeten en toch ook wel wat teveel dronk![]()
Even een weekje volhouden en je zit weer in het ritmeEn trots zijn op jezelf zit in je hoofd, niet in de weegschaal.
ik vind je echt heel dapperquote:Op zondag 5 juli 2009 14:35 schreef AKnynke het volgende:
ik zit in m'n hostel, achter een computer met heeeel langzaam internet. Met mij is het goed, ik voel me wat gek maar dat zal al het nieuwigheid wel zijn, en ik mis m'n vriendje. Maar, ik ga me hier vast vermaken heb ik me gister bedacht. Ik kwam vrijdag aan op het vliegveld, en toen was er niemand om me op te halen omdat m'n vlucht 2 uur later aankwam dan gepland en er geen info borden waren...toen heb ik even overwogen om de eerste de beste vlucht naar huis te nemen. Maar, een zimbabwaans nummer gekocht, (waarmee ik behoorlijk afgezet ben), een vriendin gebeld, en uiteindelijk hier in het hostel terecht gekomen. Mensen zijn heeel erg vriendelijk. Iedereen die je tegenkomt op straat is het 'hello, how are you'...en ook gisteravond in het cafe was iedereen erg geintereseerd. K heb me nog niet onveilig gevoeld, en iedereen om me heen verteld me oook dat dt niet nodig is.
Zo dus, ongeveer!
O! Wat erg! Dat zou wel echt wat voor mij zijn, om in zo'n situatie mooi terug naar huis te vliegen. Je bent echt heel stoer en dapperquote:Op zondag 5 juli 2009 14:35 schreef AKnynke het volgende:
ik zit in m'n hostel, achter een computer met heeeel langzaam internet. Met mij is het goed, ik voel me wat gek maar dat zal al het nieuwigheid wel zijn, en ik mis m'n vriendje. Maar, ik ga me hier vast vermaken heb ik me gister bedacht. Ik kwam vrijdag aan op het vliegveld, en toen was er niemand om me op te halen omdat m'n vlucht 2 uur later aankwam dan gepland en er geen info borden waren...toen heb ik even overwogen om de eerste de beste vlucht naar huis te nemen. Maar, een zimbabwaans nummer gekocht, (waarmee ik behoorlijk afgezet ben), een vriendin gebeld, en uiteindelijk hier in het hostel terecht gekomen. Mensen zijn heeel erg vriendelijk. Iedereen die je tegenkomt op straat is het 'hello, how are you'...en ook gisteravond in het cafe was iedereen erg geintereseerd. K heb me nog niet onveilig gevoeld, en iedereen om me heen verteld me oook dat dt niet nodig is.
Zo dus, ongeveer!
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga niet zomaar in 't buitenland in mn eentje hardlopen![]()
vind ik eng
Ze zit dan ook in Zimbabwequote:Op zondag 5 juli 2009 14:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe koud? 't Is natuurlijk winter aan de andere kant van de evenaar, maar ik kan me bij een koud Mozambique toch weinig voorstellen. Hoe gaat het met je? Alles oke? Valt het mee, tegen, zoals verwacht?
Owjaquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OwjaEn Denemarken was de hoofdstad van Amsterdam hè? voel me nu erg dom
Naar Frankrijk, het land van de vieze enge oude mannetjes die op elke straathoek staan te wachten om blonde Hollandse meisjes te bespringenquote:Op zondag 5 juli 2009 15:29 schreef Goodbye het volgende:
Moblo, waar ga je heen dat je niet alleen durft hard te lopen?
So true. Om met Simon en Garfunkel te spreken, I am a rock, I am an island. Maar nu even niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
Loveli, wat kut dat je je kut voelt! Maar wel goed dat je het zegt, want je lijkt me het type dat altijd sterk doet en zo (en altijd verstandige dingen zegt). En dan hebben mensen weleens de neiging te vergeten dat jij je ook weleens down kan voelen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |